't Vermaeck

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant 't Vermaeck

Raymond S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Eet café leuke bediening hoewel erg jong en weinig ervaringen kwaliteit prijs verhouding prima . Aandacht kan beter. Afwisseling van menu zou beter kunnen
Johan O.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Kom hier regelmatig met een groep eten. Eenvoudige, gezellige ambiance van een eetcafe. Gevarieerde kaart en een maandmenu. De spareribs zijn inmiddels bij velen populair geworden. Bediening is vriendelijk al bleek er wel een gerecht verkeerd genoteerd te zijn en werd er een zalmsalade geserveerd ipv gebakken zalmfilet, die vervolgens ook nog op bleek te zijn. De vegetarische gele curry met kikkererwten was goed op smaak. Prijs-kwaliteit verhouding is goed.
StefH .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
We komen hier regelmatig mede door de goede en snelle service. Vandaag maar weer eens de klassiekers gepakt, rundercarpaccio vooraf en varkenshaassate als hoofdgerecht. De saté was wat anders van smaak als normaal (minder pittig), maar zeker goed te doen.
De porties zijn ruim voldoende dus helaas geen ruimte voor een toetje maar wel voor een koffie en een Dissaronno. Heerlijk.
Helga U.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Lekker gezellig eten. De soep van de kok in de proeverij is altijd een bijzonder gerechtje. De spareribs en de ossenhaas waren erg smaakvol. Heel vriendelijke bediening.
machteldd .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Afelopen jaren regelmatig gelunched of gedineerd tot volle tevredenheid. Afgelopen week met Groupon bon 3 gangen menu. Wat een teleurstelling. Voorgerecht vissoep, smakeloos, hoofdgerecht dorade filet, droog en tuinkruiden risotto rommeltje. Alleen de koffie "met"was ok. Wat zonde !!
Froukje A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Vooraf uiensoep, die was oké, niet heel bijzonder. Het hoofdgerecht, de vegetarische verrassing, vond ik matig. Aardappelpuree met daarop paddenstoelen. Best lekker, maar niet heel 'verrassend', zoals de naam van het gerecht wel had beloofd. De ananascrumble na was niet helemaal wat ik verwacht had. Ik had zin in zoet, maar hier zat iets zurigs doorheen (karnemelk?) wat ik niet ken van crumbles en er ook niet zo goed in vond passen. Al met al 'oké' gegeten voor een schappelijke prijs.

Bediening is erg aardig. Alert, maar subtiel, heel fijn. We kregen alle tijd om op ons gemak een keuze te maken en te eten. Gerechten volgen elkaar in een aangenaam tempo op. Je zit bij 't Vermaeck wel erg relaxed. Gezellige, beetje bruin café-achtige inrichting, tafels niet te dicht op elkaar. Er hangt een gemoedelijke sfeer.
HarB .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2012
Twee keer achter elkaar gelunched. Verrassend lekker gegeten. 1 keer een heerlijke capachio, de andere keer heerlijke kip op Noorse wijze. Hartelijke service. Prijs/kwaliteitsverhouding is heel goed.