't Veerhuys

elizabeth441 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Helene D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het eten was uitstekend. De bediening was vriendelijk en de prijs/kwaliteitsverhouding was goed. Jammer dat er net wat teveel tijd tussen het serveren van de gerechten zat.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk en correct personeel. Leuke ambiance. Laten doorschemeren dat het etentje ter gelegenheid van een verjaardag was. Werd leuk op in gespeeld, feestelijk opgemaakt dessert voor de jarige en bovendien kwamen alle personeelsleden de jarige nog persoonlijk feliciteren! Het grootste compliment verdienen ze door de professionele manier waarop met een Glutenvrij dieet wordt omgegaan. Verstand van zaken, veel is al Glutenvrij en anders wordt een zeker gelijkwaardig product uitgeserveerd. Klasse!
theo.leferink .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Personeel heel vriendelijk. Moeiteloos elke keer die trap op! Opsteker: Meestal wordt even na het begin aan de maaltijd gevraagd of er voldoende is. Dan is het antwoord natuurlijk altijd: "Ja!" Want je moet nog beginnen. Hier werd zeer correct aan het einde van de maaltijd gevraagd of er voldoende was. Complimenten!
Gea S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben een fantastisch maaltijd gehad, die gepresenteerd werd met veel persoonlijke aandacht. Van voorafje tot aan het toetje hebben we genoten. Prima!
M. W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heel lekker gegeten! Geen standaard gerechten. Goede porties, we hebben alles op gegeten. Zeer tevreden. Keuze voor de AH restaurantactie is apart menu maar de gerechten staan ook op de 'normale' kaart. Dus niet het gevoel dat je goedkoop eet omdat je een AH bon hebt. Goede vrolijke serveersters. Ambiance is mooi. Vroeger was het een klein havencafe. Klein en knus.
Keuken is aan de kleine kant waardoor het langer kan duren tussen de gerechten in. Maar zeker niet te lang. Wij hebben er geen last van gehad en hadden ook geen haast.
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Prima plek, kleine evenwichtige kaart, goede en redelijke geprijsde wijnen en wijnarrangement
Rachel A.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker buiten gezeten! Tot slot 1 dessert met 2 lepels: geen probleem. En het was heerlijk.....
Els D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Hulde aan de kok die in zijn eentje de gerechten bereidde voor alle gasten. En hoe! Omdat ik in de keuken kon kijken, zag ik ook hoe zorgvuldig, en toch snel, hij de borden opmaakte. Het zag er prachtig uit en smaakte perfect. Wij hebben genoten. De bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kortom: een echte aanrader!
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
In een historisch pand genieten van heerlijk en betaalbaar eten. En als afsluiter het Hemelse toetje!
Wij komen regelmatig terug.
R-70-75 E.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Leuk restaurant,vriendelijk personeel, heerlijk gegeten. Wel kregen we een aparte kaart en daar stond geen rundvlees op! Jammer. Maar wat we wel gegeten hebben was erg goed en leuk opgemaakt op het bord.
netjes .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het 'Overijssels wroetvarken' is een stukje schouderkarbonade dat je in de supermarkt amper nog vindt omdat het te goedkoop is. Droge kipfilet. Je wordt wat al te duidelijk voor de omstanders als deelnemer van de AH-restaurant actie benaderd.
Jammer dat voor die categorie een speciale kaart wordt gemaakt, je voelt je niet serieus behandeld.
missmilly .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Buitenkant van het pand doet niet vermoeden dat het binnen zo leuk en gezellig is!!!!
Bediening erg aardig en top kok...!!!
Als we in de buurt zijn gaan we zeker weer!!!
Mvg.Willeke Siksma
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De wachttijd was aan de lange kant maar dat werd meer dan goed gemaakt door een glas wijn van het huis ter compensatie.
Wil L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
we werden hartelijk ontvangen en vlot bediend.
Het eten was heerlijk en het zag er allemaal smakelijk uit, de kok kwam even een praatje maken en het restaurant was snel vol met gasten die het blijkbaar ook naar hun zin hadden.
elsver53 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
De ontvangst en de bediening was zeer vriendelijk en correct. De dame liet geen vraag onbeantwoord en was zeer bereidwillig. De kwaliteit van de producten kan zeker verbeteren. De sla was verlept en de kipfilet iets taai.
Als de kwaliteit verbetert is het voor ons reden om terug te komen.
pwmvrancken .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
't Veerhuys is een gezellig restaurant met een vriendelijke bediening. Er zijn twee etages. Onze groep bezette een tafel op de bovenverdieping met uitzicht op het Steenwijkerdiep en de Steenwijker toren. Het eten was prima en de ligging qua parkeren e.d. is ook uitstekend. Al met al zijn we er drie uren geweest en we hebben ons erg thuis gevoeld. Daar draagt de ambiance boven ook toe bij. Ondanks het feit dat we met AH-restaurantbonnen uit eten gingen, was dat niet aan de (speciale AH-)kaart af te lezen. Ieder van ons bestelde een ander voorgerecht, die allemaal prima smaakten. De kabeljauw-moten waren royaal en goed gegaard. De begeleidende pommes frites van Belgische klasse. Het toetje maakte alles af. Leuk dat de bestelde wijn vooraf gekeurd kon worden. De bediening was geïnteresseerd en nooit opdringerig. We zullen 't Veerhuys aan anderen aanbevelen.
Ing D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Via de Albert Heijn restaurantactie hier terecht gekomen. Mijn moeder was hier ook geweest met de Albert Heijn-kaart en kon gewoon van de hele kaart kiezen, dat was voor ons de reden om ook te gaan. Helaas, toen we aan tafel zaten kregen we een apart kaartje met keuze uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en drie nagerechten. Dat was al een kleine tegenvaller.
Gekozen voor de soep van de dag (tomaat/pompoen) en deze was prima. Voor het hoofdgerecht besloten we dan te gaan voor het wroetvarken en de kabeljauw. Het wroetvarken was wat flauw van smaak en de kabeljauw was echt veel te droog waardoor ik de helft van de kabeljauw heb laten staan. Als nagerecht gegaan voor de tiramisu van Oreo en de creme brulee. De creme brulee was heerlijk, en de tiramisu was aardig.

Al met al was het gemiddeld, maar de kabeljauw was echt niet goed. Ik wilde niet zeuren door het bedrag wat wij betaalden met de Albert Heijn actie en heb niets gezegd, maar dat was echt niet goed. Ook vroeg de bediening niet waarom er nog en groot stuk kabeljauw op mijn bord lag en nam het gewoon mee. De tijd tussen het uitgegeten zijn, het afruimen van de tafel en het kunnen bestellen van de nagerechten duurde ook tamelijk lang helaas.

Voor is wat het tot nu toe het minst succesvolle etentje wat we via de Albert Heijn restaurantactie hebben gedaan, en het is natuurlijk gek dat de ene keer wel van de hele kaart gekozen mag worden en de andere keer niet. Voor ons wordt het niet meer zo snel weer 't Veerhuys.
Alice Z.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij het zeer knusse restaurant 't Veerhuys! Hartelijk ontvangen door enthousiaste medewerksters die de gasten een warm welkom gaven en die het iedereen zo goed mogelijk naar de zin probeerden te maken. Eten werd smaakvol opgediend, naar onze smaak wel wat ruim bemeten, vooral voor- en nagerecht. Kortom: een restaurant om nog eens te bezoeken!