't Veerhuys

Els D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
In een historisch pand genieten van heerlijk en betaalbaar eten. En als afsluiter het Hemelse toetje!
Wij komen regelmatig terug.
R-70-75 E.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Leuk restaurant,vriendelijk personeel, heerlijk gegeten. Wel kregen we een aparte kaart en daar stond geen rundvlees op! Jammer. Maar wat we wel gegeten hebben was erg goed en leuk opgemaakt op het bord.
netjes .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het 'Overijssels wroetvarken' is een stukje schouderkarbonade dat je in de supermarkt amper nog vindt omdat het te goedkoop is. Droge kipfilet. Je wordt wat al te duidelijk voor de omstanders als deelnemer van de AH-restaurant actie benaderd.
Jammer dat voor die categorie een speciale kaart wordt gemaakt, je voelt je niet serieus behandeld.
missmilly .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Buitenkant van het pand doet niet vermoeden dat het binnen zo leuk en gezellig is!!!!
Bediening erg aardig en top kok...!!!
Als we in de buurt zijn gaan we zeker weer!!!
Mvg.Willeke Siksma
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De wachttijd was aan de lange kant maar dat werd meer dan goed gemaakt door een glas wijn van het huis ter compensatie.
Wil L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
we werden hartelijk ontvangen en vlot bediend.
Het eten was heerlijk en het zag er allemaal smakelijk uit, de kok kwam even een praatje maken en het restaurant was snel vol met gasten die het blijkbaar ook naar hun zin hadden.
elsver53 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
De ontvangst en de bediening was zeer vriendelijk en correct. De dame liet geen vraag onbeantwoord en was zeer bereidwillig. De kwaliteit van de producten kan zeker verbeteren. De sla was verlept en de kipfilet iets taai.
Als de kwaliteit verbetert is het voor ons reden om terug te komen.
pwmvrancken .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
't Veerhuys is een gezellig restaurant met een vriendelijke bediening. Er zijn twee etages. Onze groep bezette een tafel op de bovenverdieping met uitzicht op het Steenwijkerdiep en de Steenwijker toren. Het eten was prima en de ligging qua parkeren e.d. is ook uitstekend. Al met al zijn we er drie uren geweest en we hebben ons erg thuis gevoeld. Daar draagt de ambiance boven ook toe bij. Ondanks het feit dat we met AH-restaurantbonnen uit eten gingen, was dat niet aan de (speciale AH-)kaart af te lezen. Ieder van ons bestelde een ander voorgerecht, die allemaal prima smaakten. De kabeljauw-moten waren royaal en goed gegaard. De begeleidende pommes frites van Belgische klasse. Het toetje maakte alles af. Leuk dat de bestelde wijn vooraf gekeurd kon worden. De bediening was geïnteresseerd en nooit opdringerig. We zullen 't Veerhuys aan anderen aanbevelen.
Ing D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Via de Albert Heijn restaurantactie hier terecht gekomen. Mijn moeder was hier ook geweest met de Albert Heijn-kaart en kon gewoon van de hele kaart kiezen, dat was voor ons de reden om ook te gaan. Helaas, toen we aan tafel zaten kregen we een apart kaartje met keuze uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en drie nagerechten. Dat was al een kleine tegenvaller.
Gekozen voor de soep van de dag (tomaat/pompoen) en deze was prima. Voor het hoofdgerecht besloten we dan te gaan voor het wroetvarken en de kabeljauw. Het wroetvarken was wat flauw van smaak en de kabeljauw was echt veel te droog waardoor ik de helft van de kabeljauw heb laten staan. Als nagerecht gegaan voor de tiramisu van Oreo en de creme brulee. De creme brulee was heerlijk, en de tiramisu was aardig.

Al met al was het gemiddeld, maar de kabeljauw was echt niet goed. Ik wilde niet zeuren door het bedrag wat wij betaalden met de Albert Heijn actie en heb niets gezegd, maar dat was echt niet goed. Ook vroeg de bediening niet waarom er nog en groot stuk kabeljauw op mijn bord lag en nam het gewoon mee. De tijd tussen het uitgegeten zijn, het afruimen van de tafel en het kunnen bestellen van de nagerechten duurde ook tamelijk lang helaas.

Voor is wat het tot nu toe het minst succesvolle etentje wat we via de Albert Heijn restaurantactie hebben gedaan, en het is natuurlijk gek dat de ene keer wel van de hele kaart gekozen mag worden en de andere keer niet. Voor ons wordt het niet meer zo snel weer 't Veerhuys.
Alice Z.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij het zeer knusse restaurant 't Veerhuys! Hartelijk ontvangen door enthousiaste medewerksters die de gasten een warm welkom gaven en die het iedereen zo goed mogelijk naar de zin probeerden te maken. Eten werd smaakvol opgediend, naar onze smaak wel wat ruim bemeten, vooral voor- en nagerecht. Kortom: een restaurant om nog eens te bezoeken!
willie.agricola .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goede prijs/kwaliteitverhouding, rustige vriendelijke bediening, sfeervol, wel wat gehorig
Goede kwaliteit gerechten, erg smaakvol
jacomaase .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuk kleinschalig restaurant met een gemoedelijke sfeer. Wij zaten beneden waar 4 tafels waren. Daarnaast kun je ook boven zitten.
Berthie M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
ik heb als voor gerecht eendenborst gehad was erg smakelijk!
ook het varken en de patatten waren uit de kunst
toetje was zeer royaal,
erg lekker gegeten
Nathalie H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Sfeervol en klein restaurant. Oogt gezellig als je binnenkomt. Maar 4 tafeltjes die beneden in de ruimte staan. Maakt het wel meteen knus.
Tapasplankje vooraf was met lekkere vleeswaren, olijven tapenade en brood. Lekker maar niet heel bijzonder.
Hoofdgerecht varkenssteak van het Overijssels wroetvarken. Lekker.
Dessert was een chocolade parfait. Te lekker!!
Bediening was jong en gezellig. De bestelling van het hoofdgerecht was verkeerd doorgekomen, maar dit werd snel opgelost.
Omdat ik jarig was kreeg ik bij het dessert vuurwerk en werd er door de kok en de bediening voor mij gezongen. Echt heel erg leuk! Gaf deze avond iets speciaals.
koninginge .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Bediening en etourage prima, hoofdgerecht vlees smaakte maar matig, varkensvlees, en weinig bijgerechten, niet gevraagd om aanvulling.
friedavanderluur .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Voor en hoofdgerecht waren heerlijk en heel mooi opgediend. Het nagerecht van ons allebei viel wat tegen, niet qua smaak, was prima, maar te "zwaar" na een maaltijd, je verwacht tiramisu en parfait wat luchtiger! De bediening was meer dan vriendelijk en de locatie intiem en prettig!
knekeman1 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten op onze AH-driegangen menu kaarten.
Heerlijke # steak# van het wroetvarken. Lekkere frieten en een Hemels toetje.
Aanrader!
estrelapinto .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Lekker gegeten. De grote kaart is niet zo groot. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Leuke bediening. Komen zeker nog een keer terug.
ilona_koch .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in een fijne rustige sfeer. De bediening was goed. Het eten was goed en de sfeer was top. Wij komen zeker terug bij dit restaurant.