't Veerhuys

Wij zijn gesloten vanaf 1 november 2017 tot medio april 2018

Jouw recensie over het restaurant 't Veerhuys

Frits V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
het AH actiemenu was erg beperkt - zoals in veel meedoende restaurants - maar men had er geen enkele moeite mee als we ook uit het uitgebreide menu bestelden. Prima service dus.
klm73074 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
aparte ruimte alleen moeilijk bereikbaar voor mensen die slecht te been zijn wegens een steiletrap die naar het boven gedeelte gaat
Tessa H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben hier met de AH-actie gegeten en het was heerlijk, we hadden een speciale kaart voor deze actie met genoeg keuze, we hebben er ook een wijn arrangement bij geboekt en dat was erg lekker.
Het hemelse toetje was ook echt hemels. Erg genoten en heel erg vriendelijk personeel.
Zeker dat we nog een keer hier gaan eten.
Het enigste kleine minpuntje was bij het wijn arrangement als je een andere soort wijn kreeg in dezelfde kleur, vervingen ze het glas niet, en dat zou toch wel fijner zijn, want anders heb je 2 soorten wijn in hetzelfde glas.
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
aangename en kundige bediening uitstekende gerechten op de italiaanse kipfilet na, die was te droog maar de vulling compenseerde dat wel. fijne avond gehad.
admas .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gezellige en knusse locatie. Uitstekend eten en een aangename bediening. Het wroetvarken en de kabeljauw waren prima. Ook het voorgerecht "chef speciaal" is aan te bevelen. Een bezoek is zeker voor herhaling vatbaar.
maaikegroenink .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het was super, met name het eten, maar ook zeker de meiden van de bediening! Vriendelijke nette meiden die het erg leuk deden, met net dat stapje extra soms! Dat konden wij wel waarderen! Ga zo door!
August V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Net zoals het afgelopen jaar was het eten weer heerlijk de ontvangst uiterst vriendelijk en het tempo aangepast en rustig. Altijd weer goed om hier terug te komen, en dat doen we zeker. Ik zou tegen de chef en het bedienend personeel zeggen ga zo door en de klanten kring zal zich nog verder uitbreiden. Heel veel succes verder.
Gerdi V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben een gezellige avond gehad en hierbij heerlijk gegeten.
lyduinevelthuis .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Zeer vriendelijke bediening die weten waar het om draait. Perfecte koffie, de kopjes worden vooraf nog even verwarmt. Waren vol lof over kwaliteit en rustige sfeer. Goede akoestiek, rustige muziek. En het eten was mooi opgediend en zeer smakelijk. KLASSE
Jaap M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Gezellig zitten tafelen, vlotte bediening en lekker gegeten.
Hoofdgerechten hadden wel wat warmer opgediend kunnen worden.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hebben heerllijk gegeten, en vriendelijk personeel. Was top
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Tijdens de gastvrije ontvangst konden we kiezen uit een tafeltje binnen of buiten. Wij kozen voor binnen. Het Veerhuys is een piepklein restaurant, waardoor de sfeer meteen als intiem kan worden omschreven. Wij hadden gereserveerd i.h.k.v. de Ahrestaurantactie. De jonge, keurig geklede ober bracht ons de kaart met het maandmenu, dat genoeg keus bood. Als voorgerecht kozen we voor de 'chef special'. Op een plank lekkernijen voor twee. De saté van Overijssels wroetvarken met een heerlijke pindasaus en Oosterse garnituur viel zeer in de smaak. Bij de mooie moot 'kabeljauw op de huid gebakken' had 'gestoofd' niet misstaan. Over het dessert niets dan goeds.
Het Veerhuys heeft door zijn ligging en ambiance een geweldige potentie. Een nieuwe mat bij de voordeur (nu kwam een gaste tot twee keer toe struikelend binnen) zou de gastvrijheid perfect maken.
hkveen .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij hebben hier lekker gegeten. Mooie locatie. We konden buiten zitten, want het was mooi weer. We komen vast nog eens terug.
M M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Uitstekend gegeten met 4 personen, leuke gerechten, de chef's special was een heel mooi voorgerecht voor 2 personen met leuke dingen erin, was echt werk van gemaakt . Petje af voor de chef die alleen in de keuken stond.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Vriendelijke bediening. Eten goed. Prijs prima. Jammer van de trapjes i.v.m knieen die pijnlijk zijn.
Ik laat het hier bij.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Top!
Uitstekend gegeten. Bijzonder en erg smakelijk tartaar-voorgerecht, daarna een verrukkelijke Italiaanse kipfilet en een prima nagerecht. Uitstekende kok.
Verhouding prijs-kwaliteit een 10!
anauke .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
het eten was goed maar de bediening was uitstekend. we kregen een mooi tafeltje bij het raam, We hadden er meer van verwacht
elizabeth441 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Goed gegeten, geen van ons had vis, dus daar kunnen we niets over zeggen. Het vegetarisch voorgerecht verrassend lekker.
Helene D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het eten was uitstekend. De bediening was vriendelijk en de prijs/kwaliteitsverhouding was goed. Jammer dat er net wat teveel tijd tussen het serveren van de gerechten zat.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk en correct personeel. Leuke ambiance. Laten doorschemeren dat het etentje ter gelegenheid van een verjaardag was. Werd leuk op in gespeeld, feestelijk opgemaakt dessert voor de jarige en bovendien kwamen alle personeelsleden de jarige nog persoonlijk feliciteren! Het grootste compliment verdienen ze door de professionele manier waarop met een Glutenvrij dieet wordt omgegaan. Verstand van zaken, veel is al Glutenvrij en anders wordt een zeker gelijkwaardig product uitgeserveerd. Klasse!