't Veerhuys

Gesloten vanaf 23 december tot april 2017

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras
Pwmvrancken .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
't Veerhuys is een gezellig restaurant met een vriendelijke bediening. Er zijn twee etages. Onze groep bezette een tafel op de bovenverdieping met uitzicht op het Steenwijkerdiep en de Steenwijker toren. Het eten was prima en de ligging qua parkeren e.d. is ook uitstekend. Al met al zijn we er drie uren geweest en we hebben ons erg thuis gevoeld. Daar draagt de ambiance boven ook toe bij. Ondanks het feit dat we met AH-restaurantbonnen uit eten gingen, was dat niet aan de (speciale AH-)kaart af te lezen. Ieder van ons bestelde een ander voorgerecht, die allemaal prima smaakten. De kabeljauw-moten waren royaal en goed gegaard. De begeleidende pommes frites van Belgische klasse. Het toetje maakte alles af. Leuk dat de bestelde wijn vooraf gekeurd kon worden. De bediening was geïnteresseerd en nooit opdringerig. We zullen 't Veerhuys aan anderen aanbevelen.
Ing D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Via de Albert Heijn restaurantactie hier terecht gekomen. Mijn moeder was hier ook geweest met de Albert Heijn-kaart en kon gewoon van de hele kaart kiezen, dat was voor ons de reden om ook te gaan. Helaas, toen we aan tafel zaten kregen we een apart kaartje met keuze uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en drie nagerechten. Dat was al een kleine tegenvaller.
Gekozen voor de soep van de dag (tomaat/pompoen) en deze was prima. Voor het hoofdgerecht besloten we dan te gaan voor het wroetvarken en de kabeljauw. Het wroetvarken was wat flauw van smaak en de kabeljauw was echt veel te droog waardoor ik de helft van de kabeljauw heb laten staan. Als nagerecht gegaan voor de tiramisu van Oreo en de creme brulee. De creme brulee was heerlijk, en de tiramisu was aardig.

Al met al was het gemiddeld, maar de kabeljauw was echt niet goed. Ik wilde niet zeuren door het bedrag wat wij betaalden met de Albert Heijn actie en heb niets gezegd, maar dat was echt niet goed. Ook vroeg de bediening niet waarom er nog en groot stuk kabeljauw op mijn bord lag en nam het gewoon mee. De tijd tussen het uitgegeten zijn, het afruimen van de tafel en het kunnen bestellen van de nagerechten duurde ook tamelijk lang helaas.

Voor is wat het tot nu toe het minst succesvolle etentje wat we via de Albert Heijn restaurantactie hebben gedaan, en het is natuurlijk gek dat de ene keer wel van de hele kaart gekozen mag worden en de andere keer niet. Voor ons wordt het niet meer zo snel weer 't Veerhuys.
Alice Z.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij het zeer knusse restaurant 't Veerhuys! Hartelijk ontvangen door enthousiaste medewerksters die de gasten een warm welkom gaven en die het iedereen zo goed mogelijk naar de zin probeerden te maken. Eten werd smaakvol opgediend, naar onze smaak wel wat ruim bemeten, vooral voor- en nagerecht. Kortom: een restaurant om nog eens te bezoeken!
Willie.agricola .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goede prijs/kwaliteitverhouding, rustige vriendelijke bediening, sfeervol, wel wat gehorig
Goede kwaliteit gerechten, erg smaakvol
Jacomaase .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuk kleinschalig restaurant met een gemoedelijke sfeer. Wij zaten beneden waar 4 tafels waren. Daarnaast kun je ook boven zitten.
Berthie M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
ik heb als voor gerecht eendenborst gehad was erg smakelijk!
ook het varken en de patatten waren uit de kunst
toetje was zeer royaal,
erg lekker gegeten
NathalieHoe .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Sfeervol en klein restaurant. Oogt gezellig als je binnenkomt. Maar 4 tafeltjes die beneden in de ruimte staan. Maakt het wel meteen knus.
Tapasplankje vooraf was met lekkere vleeswaren, olijven tapenade en brood. Lekker maar niet heel bijzonder.
Hoofdgerecht varkenssteak van het Overijssels wroetvarken. Lekker.
Dessert was een chocolade parfait. Te lekker!!
Bediening was jong en gezellig. De bestelling van het hoofdgerecht was verkeerd doorgekomen, maar dit werd snel opgelost.
Omdat ik jarig was kreeg ik bij het dessert vuurwerk en werd er door de kok en de bediening voor mij gezongen. Echt heel erg leuk! Gaf deze avond iets speciaals.
Koninginge .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Bediening en etourage prima, hoofdgerecht vlees smaakte maar matig, varkensvlees, en weinig bijgerechten, niet gevraagd om aanvulling.
Friedavanderluur .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Voor en hoofdgerecht waren heerlijk en heel mooi opgediend. Het nagerecht van ons allebei viel wat tegen, niet qua smaak, was prima, maar te "zwaar" na een maaltijd, je verwacht tiramisu en parfait wat luchtiger! De bediening was meer dan vriendelijk en de locatie intiem en prettig!
Knekeman1 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten op onze AH-driegangen menu kaarten.
Heerlijke # steak# van het wroetvarken. Lekkere frieten en een Hemels toetje.
Aanrader!
estrelapinto .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Lekker gegeten. De grote kaart is niet zo groot. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Leuke bediening. Komen zeker nog een keer terug.
Ilona_koch .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in een fijne rustige sfeer. De bediening was goed. Het eten was goed en de sfeer was top. Wij komen zeker terug bij dit restaurant.
Bosch-slotegraaf .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben heerlijk saman gegeten. Als voorgerecht hadden we een tapas voor twee personen. Het hoofdgerecht was heek-filet. Als nagercht hadden we teramisu.. Alles was zeer goed.
Moniquejongruinemans .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijke avond gehad, ivm met het mooie weer buiten gedineerd, een goede keus kunnen uit het 3 gangen menu, fijne witte droge wijn. Leuk om nog een keer naar toe te gaan
Levina S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk gegeten en er werd een goed alternatief aangeboden voor de vis welke niet meer op voorraad was.
Hier kan men met de AH restaurantweek heerlijk eten.
J V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
't Veerhuis is een gezellig intiem restaurant. Wij hadden een tafeltje beneden en een leuk uitzicht naar buiten. We hebben daar met z'n vieren gegeten. Je kunt voor € 26,50 kiezen uit alle gerechten van de kaart. We hadden allemaal een verschillend gerecht en kunnen alleen maar zeggen dat ze allemaal goed smaakten. Wil je een keer gezellig en niet te duur eten, dan is "t Veerhuis" een aanrader.
Hilcoenpetra .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Een verrassing toen we binnen kwamen, knus en gezellig de keuze is divers en Vreselijk heerlijk dit was echt een leuk uitje
Martin-Marian .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
lekker gegeten, service goed, decor minder want ik hou niet van de zwart, grijs, wit combinatie van kunstbloemen. Wel de moeite waard!
Hjbmm .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Fijn buiten gegeten onder de platanen. Goede verse vis en verrassend notengerecht. Heerlijk dessert. Niet zoet wel smaakvol. Bediening was attent en charmant.
Jordie_westerhuis .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Sfeervol en gezellig restaurant. Kleine kaart maar wel speciaal en supergoede bereiding. Keuze van albert heyn aktie wel iets te beperkt. Maar het toetje maakt dat helemaal goed!