't Veerhuys

Kerkstraat 93 4141 AV Leerdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Veerhuys

• Kom je met de auto?
    Al jaren verkozen tot het gezelligste restaurant in het centrum van Leerdam
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant 't Veerhuys

Laura V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Leuk restaurant vooral met kinderen, wachttijd was wel heel lang Maar het eten was moeite waard! Was 1 dame in de bediening die het snapte. Onze complimenten naar haar. De rest was vooral druk bezig met om zich heen kijken alleen niet met de ogen richting de tafels maar er overheen.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Vanavond daar gegeten... mn moeder had een pannekoek en ik sate om nou te zeggen dat we samen hebben gegeten kunnen we niet zeggen
Ik kreeg me sate kippensate was rood van binnen en proefde rauw dus terug gestuurd... kwam ze terug ja kip hoord wat rode te zijn van binnen omdat het kippendije filet was nou zo rood was egt niet goed na kwartier/half uuur wachten en me moeder de pannekoek al op had want anders werd die koud kwam de sate terug voor de 2x werd het gezegd en ik voelde me egt aangevallen 2x zeggen ze het en niet op een vriendelijke manier ik kan zeggen dat ook de 2 een stuk tussen zat wat knalrood was dus ik heb het maar laten staan omdat ik geen zin heb om ziek te worden... ik ben egt diep teleur gesteld dit heb ik nog nooit mee gemaakt
Het personeel die jongere hadden het voor al te druk of het geld wel was goed gegaan de loon die ze gehad hadden en niet op de mensen letten die er zitten
Laurensz Z.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Tegenvallend verjaardagsetentje. Wij namen het glasstad menu. Het vooergerecht bestond uit 4 kleine gerechtjes. Op zich leuk gedaan en 3 cvabn de 4 waren ook lekker. De haring tartaar was dat niet, maar dat kan nog een kwestie van smaak zijn. Het duurde eindeloos voor het hoofdgerecht (trio van lam) kwam. De stukjes vlees waren wat klein en zagen er behoorlijk zwart uit. Na zo lang wachten toch maar gaan eten. De lamsburger en lamsfilet waren te ver door gebakken (droog), maar nog wel te eten. De lamskotelet bewaarde ik voor het laatst wat een vergissing bleek. Het zwart aangebakte deel gadfg een bittere nasmaak die in de mond bleef hangen tyot het dessert kwam. Dit zag er mooi uit maar was nogal zoet, wat wel goed uitkwam om de bittere nasmaak van verbrand vlees te neutraliseren. Bijzonder dat het dessert werd aangekondigd als makron, ijs en aardbeidencoulis. De aardbeiencoulis was letterlijk beperkt tot 2 druppeltjes.
Gevraagd of het had gesmaakt gaf ik aan dat dit voor wat betreft het vlees niet zo was. Dit leidde vooral tot verwijten dat wij dan maar eerder hadden moeten klagen. Vervolgens werd ons een kopje koffie aangeboden alsof het een enorme gunst was. Ik heb die maar afgeslagen. Thuisgekomen ontdekte ik ook nog eens dat de frites apart in rekening waren gebracht hoewel ons absoluut niet duidelijk was dat die niet bij het menu hoorden. Al met al een teleurstellende avond. Veerhuys, wij weten uit het verleden dat jullie veel beter kunnen.
Tinja H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Gewoon altijd goed, goed eten vriendelijke bediening. Wij komen hier al jaren. En zullen dat nog jaren blijven doen. top top top
Weerd .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Naast de pannenkoeken, ook fantastische gerechten op de lunch en dinerkaart. We hadden allemaal een heerlijke salade met daarbij biefstukpuntjes of diverse soorten vis. De presentatie was erg goed. Flinke porties. Al eens eerder daar gaan lunchen. Toen was ik al verbaasd over de mooie gerechten die gepresenteerd werden, nu was dat net zo. Hier gaan we zeker terugkomen. Het personeel was ook enorm vriendelijk. Er werd goed bediend en tijdig de tafel afgeruimd, voor een nieuwe gang. Kortom een prima visitekaartje voor Leerdam.
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Leuke locatie. Mooi terras. Veelzijdige kaart met pannenkoeken, klassieke gerechten en menu’s. Drankjes en bestelling opnemen ging snel. Vervolgens helaas erg lang wachten op een pannenkoek en een saté. Pas toen we informeerden waar ons eten bleef kwam er schot in de zaak. Saté was vrij goed. Pannenkoek met veel smakelijke ingrediënten maar niet helemaal gaar. Personeel misschien iets te amicaal met gasten die ze nog niet kennen. Niet slecht, niet super.
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
13 september 2017. Lunch. Leuke lokatie. Al meerdere keren hier geweest, zonder klachten. Echter, nu was de salade met biefstukpuntjes
Geen succes. Vlees met pezen, onmogelijk te snijden, wel aangegeven aan de bediende. Geen reactie op gehad. Mogelijk te wijten aan de datum 13 en het tafelnummer ook 13.
Beetje jammer!
André S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben hier twee keer het glasstadmenu gegeten en het is een echte aanrader. De kwaliteit voor 25 euro drie gangen is bijzonder. Daarnaast is de bediening erg goed legt netjea uit wat je op je bord heb gekregen. Passende wijn kan ook nog. Tot slot konden onze kinderen nog kiezen uit een ander toetje dan het menu omdat de standaard toetje koffie of met alcohol was samengesteld..
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Yeehaw wat een feestje, weer naar het Veerhuys geweest en dit keer als voorgerecht de Crispy duck en als hoofdgerecht BIEFSTUKPUNTJES ‘BOMBAY-BALI’ in kerrie-kokossaus met soja en verse ananas, wat een feestje was dat zeg, een smaakexplosie waar ik erg vrolijk van werd en meer dan genoeg om van te genieten. Wij zijn weer met een glimlach en een voldaan gevoel naar huis gegaan.
John D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Geweldig restaurant met een super gezellige huiselijke sfeer en leuk gezellig personeel

Echt een aanrader om heerlijk te dineren of andere heerlijke mogelijkheden om lekker te eten

Groeten Familie John de Nijs Dinteloord
Maro V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Gisteren weer heerlijk gegeten bij het Veerhuys. De kok/eigenaar heeft zich zelf weer overtroffen met het nieuwe Glasmenu. Ook de bediening was weer geweldig.
Alderliesten .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gisteren voor het eerst hier geborreld en uiteindelijk gegeten. Wat een super bediening en het eten was ook heerlijk. Zeker een aanrader voor iedereen die Leerdam bezoekt. We komen zeker terug.
Theo-Macon .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
We hebben hier erg lekker met de familie gegeten in de meivakantie, de kinderen hadden een berenpannenkoek en wij het Glasmenu, onder andere een proeverij met ceviche en zeewolf en vadouvan, heerlijke smaken, hierna asperges, mijn vrouw met zalmforel en ik de buikspek van de grill, ook erg goed, als dessert iets met frambozen, al met al heel leuk om hier geweest te zijn, staan. Ze staan hoog in tripadvisor, zo hebben wij ze gevonden, maar we begrijpen het, tot snel
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
De prijs kwaliteit is uitstekend, vader en moeder aan het glasmenu (proeverij met verschillende kleine gerechten, asperges met zalmforel en een lekker toetje) en dochter aan een pannenkoek met zalm die daar erg vrolijk van werd. Erg vriendelijk personeel en alles wat op het bord kwam werd uitgelegd. In de open kleine keuken zie je de enthousiaste koks de gerechten bereiden. Dit is een goed restaurant die ook 140 pannenkoeken verkoopt. Wij hebben erg genoten.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuke plek met wel een onhandige toegangsdeur. Zeker niet makkelijk voor mensen die niet zo goed ter been zijn. Bediening is ok, maar niet heel erg geïnteresseerd. Moeten vaak zelf even wenken. Eten in orde maar niet spectaculair. Leuk om een keer geweest te zijn maar geen must om direct terug te gaan!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een heerlijk glasmenu gegeten. De Miguel is een heerlijke witte chardonnay. Bij het 'herfst' glasmenu is de Koekelberg een heerlijke rode wijn! Perfect met een wild gerecht! Het personeel is erg vriendelijk, behulpzaam en enthousiast. De sfeer is goed en de heathers zijn heerlijk warm in de koudere maanden. Wij hebben een perfecte avond gehad. Wij komen zeker nog eens terug.
Thom J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Super lekkere saté! Lekker wijntje er bij! Leuke bediening! Heerlijk sfeertje,rond uit perfecte avond gehad! De kok kwam zelfs nog een leuk praatje maken! Leuke omgeving en leuk terras!
Nelly D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We wilden nog even wat drinken na ons bezoek aan de glasblazerij en kwamen uit bij 't Veerhuys. De ontvangst was allerhartelijkst en na een glas echt lekkere wijn besloten wij te blijven eten. Wij kozen voor het Glasmenu.
Dit was lekker en voldoende en zijn prijs van € 25,-- zeker waard. Wij komen zeker nog eens terug.
-Frank- .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Vriendelijke service en hielden ook goed rekening met lactose allergie. Betreft een leuk ingericht restaurant. Van binnen niet groot, oogt wel heel gezellig. Het buitengedeelte, overdekt en voorzien van terrasverwamers doet volwaardig mee met het restaurant. Leuk om zo "buiten" te zitten en te dineren. Heerlijk voorgerecht en diner op. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Paar extra bakjes op tafel als aanvulling op het diner had het helemaal mooi af gemaakt. Het eten op het bord zelf was heerlijk met net te weinig. Volgende keer bestellen we dus ietsjes meer :) In ieder geval een leuke aanrader.
BroekmanFrank .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Na een wandeling door een deel van de Biesbosch en aansluitend een korte stadswandeling door Leerdam uiteindelijk gekozen voor dit restaurant. Eigenlijk de aardigste plek die we daar zijn tegen gekomen. Buitenterras genomen vanwege aangename temperatuur en de hond was meer dan welkom. Gekozen voor het zomers 'Glasmenu' en voor partner het 'Vistrio van de BBQ' met samen een bakje dikke frieten. En dat was smullen van hoge klasse!!! Glasmenu met een 4-delig voorgerecht wat zorgde voor een prachtig kleurenpalet, de zomerse varkenshaas perfect gaar met geen enkel spoortje vet op een precies goed gegaard bedje van diverse groenten. Het nagerecht was haast te mooi om de opmaak te verstoren en smaakte 'hemels'. Het 'Vistrio van de BBQ' van partner was van sublieme kwaliteit, prachtig opgemaakt en smolt op de tong. En alles van voldoende hoeveelheid. Zeer vriendelijke bediening waarbij vrijwel alle bedienende dames aan tafel zijn geweest...op gepaste afstand maar ook open voor een praatje. Het werd snel donker buiten en de tafelverlichting was wat povertjes... en dat is jammer want de opmaak van het eten is een lust voor het oog. Zeer aan te bevelen!!!!