't Veerhuys

Veerweg 7 4112 PC Beusichem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Veerhuys

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Carlos R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Dinsdag heerlijk gegeten goeie ontvangst en super aardige bediening. Voorgerechten top een de tounderdos mooi gebakken. Na gerechten waren ook lekker kortom alkes was perfect geregeld.
Wij komen hier nog eens terug
Victor M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Dinsdagavond gereserveerd en gegeten, zeer fijne ervaring.

Vriendelijke ontvangst door attente jonge dames en netjes aan tafel gebracht. Toonden kennis van de kaart/wijn en hielpen ons keurig.

Eten was van goede kwaliteit, maar niet bijzonder. Heilbotfilet was heel goed gebakken en smaakte echt heerlijk, complimenten! Mijn tafelpartner had een voorgerecht als hoofdgerecht. Wij kregen echt veel garnituren erbij, waardoor driekwart terug naar de keuken ging na afloop, erg zonde.

Al met al een fijne avond gehad, ga zeker nog eens terug.
Qroki .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Dit restaurant hebben we het vorig jaar regelmatig bezocht. Toen waren we lovend over deze plek. Vandaag hebben we geluncht. Het duurde al een tijdje voordat er iemand verscheen om de bestelling op te nemen. Wat het eten betreft: teleurstellend. De salade met vis bracht oa gerookte makreel en die zat vol met graatjes,de hollandse garnaaltjes dreven in de dressing van olie en azijn. Niet echt lekker dus. De ander had een 12uurtje waarbij een koud gebakken eitje werd geserveerd. Geen aanbeveling deze keer.Waarschijnlijk een slechte dag van de kok. We zijn hier beter gewend.
Dr. Buvani K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
wij waren heel tevreden over ons bezoek aan 't Veerhuys. Goede ruime portie spareribs met dito garnituur en frites; heilbot lekker, smakelijke aardappelgratine, overheerlijke rabarber. De bediening is jong, vlug en enthousiast. Het decor: herbergsfeer, gezellig, je ervaart de nabijheid van de Lek. Op deze vakantieavond was het er druk, maar noch de bediening noch de gasten voelden dat kennelijk als een probleem. Prima zaak, dat Veerhuys.
Michelle_b .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Een tijdje terug een vriendin meegenomen naar t veerhuys. Zonder reservering, maar toch een mooie plek bij het raam gekregen. Ik had lekker de kip in n pannetje, mn vriendin de spare ribs. Zeer riante porties en het smaakte weer voortreffelijk. Als dessert hebben we allebei creme brulee genomen. De suiker was echter niet goed gecarameliseerd, dus deze even teruggestuurd. Daarna heerlijk genoten van de creme brulee en een kopje koffie. Interieur zag er ook goed uit en de nieuwe stoelen zitten prima. Bedankt voor de heerlijke avond!
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Na een jaartje maar weer eens aangeschoven bij 't veerhuys.
Het niveau in samenwerking met de prijsstelling gaat elk jaar omhoog.
Het eten en drinken is zeer smaakvol voor een aangename prijs.
Het bedienend personeel is een vrolijke groep jongeren met tact en snelheid die goed worden aangestuurd door de eigenaren.
Ga zo door,chapeau en tot de volgende keer.
Kranshof .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Op moederdag uit eten. Super druk, ook niet gereserveerd toch een prachtige plek voor het raam. Wordt wat langer wachten: zelfs dat niet! Heerlijk gegegeten. Frietjes in emmertje zijn ècht lekker. Kip in pannetje aanrader. Gezellig ouderwets, ook rabarber erbij in zo'n leuk inmaakflesje. Personeel is vriendelijk, attent en niet onbelangrijk, snelle bediening!
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Met 19 familieleden het pannenkoekenbuffet gegeten. Ongevraagd een leuke wat besloten ruimte gekregen. Het buffet was rijk gevarieerd in zoete en hartige smaken en vegetarische en vleesvulling. Na een vriendelijke ontvangst de rest van de avond attente bediening die tijdig voor drinken, afruimen gebruikte borden etc. zorgden. Het veerhuys was ooit lang geleden het eerste restaurant waar ik als kind at en het is nog steeds van een goede kwaliteit en fijne sfeer!
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We komen hier al jaren. Zolang als de eigenaar, met oog voor detail en gast, 't Veerhuys runt. Toen onze zoon klein was ging hij vooral voor de playstation en de - altijd goed uitgezochte - kindersuprise. En nu is de pannekoek, sate en salade nog altijd favoriet. Erg vriendelijke bediening, prachtige locatie aan de Lek, prima eten en goede selectie wijnen en bieren. Aanrader!
RobinSluiter .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Ik ben hier wezen eten met mijn ouders. Vanwege de verjaardag van mijn vader. Toen we binnenkwamen begroette het personeel ons vriendelijk. De binnenkant van het Veerhuys zag er niet sprankelend uit. Hele grote plastic bloempotten en knalrode banken. Het uitzicht naar buiten met de veerpont is dan wel wat mooier. Vooraf had ik de soep besteld. De lepel moest ik helaas zelf vragen. De tomatensoep was volgens mij niet vers gemaakt. De ballen erin leken niet vers maar uit blik te komen. Als hoofdgerecht had ik de parelhoen besteld. Van binnen mals van buitenkanten zeer droog. Geen voldoende dus. De geserveerde frieten waren prima. Met voldoende mayonaise. In onze ice tea zat geen citroen en ijsklontjes. Ook niet bij de andere frisdranken. Als je daar ruim 2 euro voor neertelt vind ik dat niet meer dan normaal. De groenten waren in overvloed maar vettig. Dan heb ik liever minder groenten maar dan wel goed. Als toetje aten we creme brulee. Dit was heel vloeibaar terwijl een goede creme brulee meer piddingachtig hoort te zijn. De serveerster kon niet echt glimlachen. Jammer want het is toch een avondje uit. Ik kom hier niet meer snel terug. Een afrader dus.
Guillaume48 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Een mooi gelegen hotel zeer ruime kamers en een prima restaurant. De kaart wisselt regelmatig en er staat voor ieder wel wat op. Ik at een surf en turf, ossehaaspuntjes met grote garnalen het was heerlijk mijn partner at een vispalet met paling garnalen en zalmfilet ook dit was voortreffelijk. De bediening was buitengewoon aardig en service gericht kortom het was weer geweldig.
Jareulen .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
gisteren weer gegeten samen met mijn echtgenote.
Het is een familierestaurant daar moet je wel rekening mee houden maar dat stoort ons geenszins
We kozen voor het week menu, herten biefstuk en hazenbout.Het was weer geweldig we hebben zalig gegeten met een bijpassende spaanse rode wijn.
De bediening was als vanouds prima en correct.
Voor ons is het een uitstekend restaurant waar je voor een betaalbare prijs heerlijk kan eten we komen hier al vele jaren en zijn nog nooit teleurgesteld.Ook de locatie is mooi vlak aan de lek bij het pontje ,altijd wel wat te zien, vooral zomers is het een levendige nering.
ik kan me nauwelijks voorstellen dat je hier van een koue kermis thuis komt.
Vincent chapeau en tot gauw
An Ne V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Op maandag zijn wij gezellig uit eten geweest bij het 't Veerhuys.
Een mooi pand met ruime parkeergelegenheid.
Vooraf hebben wij even gebeld of we het hondje mee mochten nemen, dit was geen enkel probleem. Super!

Vooraf hebben we de uiensoep gegeten, een goede soep met een lekker krokante korst van kaas.
Als hoofdgerecht hadden we o.a. het dagmenu, dit viel wat tegen. De tagliatella dreef in de zeer gebonden saus.

De biefstuk was prima evenals het surf en turf van kalsbiefstuk en garnalen. De appelrabarber was erg zoet, de frietjes lekker, de salade lekker. De groente miste ik. Een mini bakje rode kool?
Al met al als kieskeurige beoordelaar, hebben we goed gegeten voor een nette prijs.

Of we hier terug komen? Ja, maar zeker niet elke week.
Corncrake .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Om 18.00 gereserveerd in het Veerhuijs. Wij kregen een tafeltje aan het raam met uitzicht op de Lek met een op en neer varende pont. Het was gezellig druk, je waande je in een herberg van enkele honderden jaren geleden. Een gezellige ambiance en een prettige bediening. We hielden het deze avond bij een hoofdgerecht met vooraf wat brood met tapenade. Sliptongen voor míjn partner en een trio van vlees voor mij. Een medium biefstukje, een saté en spareribs. De gerechten waren goed klaargemaakt. Goede frieten, heerlijke rabarber, een verrassende salade, gegratineerde aardappeltjes en erbij passende sausjes maakten het compleet. We hebben heerlijk gegeten. Het kopje nespresso dronken we boven op onze ruime kamer, want logeren kan je ook op deze bijzondere locatie.
Douwe K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Dit restaurant ligt op een hele mooie locatie! Ook nu, in het bijna-najaar kan je met wat zo'n prachtig op het terras zitten met zicht op de rivier. Het eten - zelf at ik de saté - was goed. Maar dat gold niet voor de patat (te vet, te aardappellig en te weinig) en de salade (wat voor zure dressing gaat daar in???). Het restaurant is druk en levendig. De bediening was wat stug. Kortom, al met al een leuk restaurant. Maar wel voor één keer.
Willem .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Leuk restaurant aan de Lek. Opvallend was de goede bezetting op de doordeweekse dag. Oorzaak bleek uit de goede bediening en de heerlijke gerechten.
Wij kunnen het iedereen aanbevelen!
M ?.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Dit restaurant valt behoorlijk tegen. Vooraf hadden we boerenbrood met tapenade en kruidenboter. De broodjes waren simpel en ze zijn behoorlijk zuinig met de tapenade, maar al met al smaakt het ok. Het hoofdgerecht was een regelrechte teleurstelling. Mijn man had het vleesdrietal besteld; kalfsbiefstuk, spareribs en kipsaté. De kalfsbiefstuk was vermoedelijk regelrecht uit de diepvries gehaald, smakeloos en droog en van slecht kwaliteit. En de spareribs waren vooral rib en weinig vlees, ook deze was behoorlijk taai en droog. De frietjes leken wel gefrituurd in oud vet, smaakte behoorlijk ranzig. De salade die je bij het gerecht krijgt zag er veelbelovend uit, maar ook deze is niet lekker op smaak gebracht. Het restaurant zat vol met gezinnen, blijkbaar een populaire plek voor deze doelgroep. Als je kinderen hebt is het een ideaal restaurant, maar dan moet je geen eisen stellen aan het eten. In dit restaurant heb je simpele gerechten, waar meer aandacht aan besteed mag worden, want kwaliteit is ver te zoeken. Wij hebben ons ook verwonderd over de goede beoordelingen. Achteraf gezien hadden we spijt dat we het überhaupt hadden opgegeten.... De snackbar was een goedkopere en waarschijnlijk een beter alternatief geweest.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
We komen al jaren bij 't Veerhuys om lekker en betaalbaar te eten. Zowel samen als met familiegelegenheden; er worden echt hele goede brunches en buffetten geserveerd! Prijs / kwaliteit verhouding is uitstekend. Vriendelijk personeel, een geweldige locatie en heel slim een speelhoek met o.a. playstation, poppenkast en ander speelgoed waar de kinderen kunnen spelen zonder voor overlast te zorgen bij andere gasten. Voor kinderen verschillende menu's en pannenkoeken.
JFVT .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Als onderdeel van een Happen & Trappen fietsroute belandden we rond het middaguur met 6 personen bij 't Veerhuys voor een voorgerecht. We besloten niet voor het volle en warme terras te kiezen, maar voor een rustig en comfortabel plekje binnen. We verwachtten niet dat we veel keus zouden hebben bij het arrangement dat we hadden geboekt, maar tot onze positieve verrassing konden we kiezen uit 4 gevarieerde salades. Helaas duurde het behoorlijk lang voordat deze vervolgens werden uitgeserveerd. En toen bleken er ook slechts 5 salades op tafel te worden gezet i.p.v. 6. Maar goed, dit werd netjes binnen enkele minuten rechtgezet. De kwaliteit van de salades was goed, vooral de gerookte kip met mangodressing en de runderlende met pepermayo vielen in de smaak. Al met al een leuk restaurantje, met een mooie ligging aan het water en vriendelijke bediening. Prima plek om even te stoppen tijdens een fietstocht.
Mick 7.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Een historische plek, aan die schone Lek.
Al in de 17e eeuw was dit al een herberg, en woonhuis voor de veerman. Ten tijde van Napoleon lag het Veerhuijs in de postroute Keulen - Amsterdam en tot 1866 diende de schuur bij 't Veerhuys als wissel - of rustplaats voor de paarden van de postkoets.

Maar goed, voor historie alleen kom je hier niet eten.
Wel voor de juiste prijs/kwaliteitsverhouding.
Ditmaal gelucht, maar zal zeker eens binnenvallen voor een diner. Want het water streelde mijn gehemelte al bij het zien van al het lekkers. Mooi om te zien dat ze veel gebruik maken van biologische voedingsmiddelen als boter, sappen, vlees en groenten.
Hoogtepunt op de kaart vindt ik wel het Bommelerwaard Rund (biefstuk) maar dat kan komen omdat ik een "vleeschmensch" ben.

Vandaag zoals gemeld lekker geluncht met z'n 2-en. Een ambachtelijke kroket voorzien van een ruime hoeveelheid mosterd (mag iets minder, want er word flink wat verstrekt).
En de verse tomatensoep was heerlijk, de romige kippesoep met prei smaakt eveneens goed (had wat romiger gemogen naar mijn smaak).
Heerlijke broodjes en boerenbrood.

Kortom, een adres wat ik aan kan bevelen. Om te eten, om te vertoeven aan een heerlijke plek en een fijne prijs. Dat laatste toch zeer knap, goede producten voor een faire prijs.