Meer informatie over restaurant 't Veerhuis

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
het eten is hier zalig, als je gewoon een eenvoudige lunch besteld. broodje kip, tosti, clubsandwich.....allemaal helemaal goed en een prima prijs/kwaliteitverhouding. het decor is gewoon prima voor het kroeg-gedeelte. maar de service: als ik de beide mannen een cijfer moest geven dat was het een stevige 8, maar toe ik vroeg of de muziek zachter kon ( we waren de enigen) werd er toch wel "heel voorzichtig" een klein beetje aan de volumeknop gedraaid en dat was dus een gemiste kans want we konden elkaar moeilijk verstaan. we waren weliswaar wat ouder dan het gemiddelde publiek, en willen geen voorkeursbehandeling, maar als je de enige gasten bent....ach, werk dan gewoon even mee
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Gekozen voor a la carte, gerookte runderlende en tamme eendenborst met een flesje witte wijn...uitstekende keuze! Alles met veel aandacht verzorgt en prima bediening.
Marie-Anne B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Tijdens vakantieverblijf in Heythuysen dit plekje uitgekozen. Het ene deel van de gelegenheid is café waar je tot laat een schnitzel kunt krijgen; het andere gedeelte is restaurant. Eerst even op het "overhangende" terras aan de maas een borreltje. Voorts aan tafel geschoven en werd ons een amuse aangereikt van een beetje bladerdeeg met lamsstoof en een creme van lavendel. Dat belooft wat! Toen het voorgerecht; gerookte ganzenborst gevuld met een aardappelsalade, gemarineerde stukjes selderij, een mousse van eendenlever en poeder van biet. Heerlijk! Tussengerecht stukje super lekkere rogvleugel, kreeftenolie, kleine bloomkoolroosjes gebakken. Top, voor liefje een stuk diamandhaas, voor mij gepekelde kabeljauw, gel van paprika, een kruidige saus, stukjes aardappel gebakken in ganzenvet en voortreffelijke aangemaakte spinazie. Dessert was een variatie op aardbeien Romanoff.
De bediening had alle tijd ons te woord te staan en ons te bedienen van al bovengenoemde lekkers, voor dit 4 gangen surprise (!!) menu werd slechts € 38,50 berekend. Een glas Trebbiano kost € 3,50 en de heerlijke Montepulciano die prima smaakt bij zowel het vlees als de vis kost
€ 3,30. Misschien een cliché, maar deze parel aan de Maas moet je bezocht hebben!
Moniek L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Met 6 personen bij t veerhuis gaan eten. We hadden voor het 3 gangen verrassingsmenu gekozen. Je kon aangeven wat je niet lust of niet mag hebben. We kregen eerst een heerlijke amuse, vervolgens een lekker voorgerecht, mooi opgemaakt maar geen poespas, prima zo!. Hoofdgerecht was ook erg lekker en mooi opgemaakt. Het nagerecht vond ik zelf iets minder lekker, Met name het mandarijnen ijs vond ik te sterk van smaak, maar smaken verschillen, Ook weer mooi opgemaakt. Prima service. Binnen mag nog wel wat aan de aankleding gebeuren. Maar buiten kun je heerlijk aan het water zitten, met uitkijk over de maas.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
't Veerhuis heeft een prachtig terras direkt aan het water in het mooie dorp Wessem. Het is meer een cafe dan een restaurant, er is geen menukaart, maar vlaai of een tosti was mogelijk. De dubbele ham/kaas tosti was perfect gebakken en overheerlijk. De vriendelijke bediening en de mooie plek aan de Maas maakten het AF!