't Veerhuis

Maasdijk 33 5371 Ravenstein Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Veerhuis

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Voorgerecht met uiensoep lekker. Gamba's droog,tomatensausje wist het te camoufleren. Vis van de dag redelijk. Hamburger slechtste in jaren en ribeye taai en vet. Heel klein bakje friet voor 3 personen, werd wel aangevuld op verzoek. Opmerkingen werden doorgegeven aan de keuken en inderdaad onderschreven door de koks. Over de ribeye waren al eerder klachten geweest en de receptuur van de hamburger wordt aangepast. Nagerecht van de zaak en toen we ons beperkten tot koffie kregen we 2 miniflesje prosecco aangeboden. Netjes opgelost (service) maar het eten wordt daarmee geen voldoende.
Mpapenburg .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
7 mei 2016.
Het eten blijft goed!
Echter het personeel is en blijft een bottleneck.
Meerdere personen bemoeien zich met één tafel, waardoor er verwarring ontstaat. Wel of geen bestek voor het voorgerecht. De één komt het neerleggen en de andere haalt het weer op.
Vragen om een nieuw glas wijn bij het hoofdgerecht en halverwege nog maar een keer vragen, voordat het eten op is.
Espresso met een Dramatiek als dessert. Weer wachten op de Drambuie. Toch nog maar een keer de ober wenken!
Kom op het lukt wel! Bezuinig niet op goed personeel!!! (Drieling daargelaten)
Benno11 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Een week geleden, op een mooie zondagavond, goed gegeten bij Het Veerhuis. De locatie is fraai en met een zomer voor de boeg nodigt het uit om de dag hier lekker op het terras af te sluiten. De prettige ontvangst beloofde veel voor de avond. Uitleg kaart en specialiteiten was prima en er werd goed geadviseerd voor de wijn bij de diverse gerechten. Alle gerechten werden ruim voldoende en zeer smaakvol geserveerd. Kortom, als ook de tournedos echt doorkomt zoals je het hebt gevraagd (medium = medium en rood = rood) dan ben je hier op het juiste adres. Kraanwater gratis en de glazen wijn worden zeer ruim geschonken. Aanrader!

• Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Sinds lange tijd weer eens bij het Veerhuis in Ravenstein wezen lunchen, de reden dat wij hier langere tijd niet waren geweest lag simpelweg aan het feit dat zowel de gerechten als de bediening de laatste keren niet was wat wij van hun gewend waren.

Welnu, wij kunnen niet anders dan constateren dat zij afgelopen jaar veel geleerd hebben en hier zijn wij uiteraard blij mee.

De bediening was vriendelijk en correct, op gepaste afstand maar aanwezig zodra nodig.
Verder waren de gerechten smakelijk bereid, de porties toereikend en de prijs redelijk.
Alleen de kok was of van slag of hij kende de gerechten nog niet want bij mijn echtgenoot ging het tot 2x toe mis. Dit werd overigens door de bediening keurig opgevangen en opgelost.

Wij zijn blij weer een positieve ervaring te hebben bij het Veerhuis want het blijft natuurlijk een geweldige locatie om met mooi weer op het terras te zitten en als het eten dan ook nog eens lekker is. Wat wil een mens nog meer.

Wij zullen hier nu in ieder geval weer regelmatig te vinden zijn.
Bart Jan M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Na een museumbezoek in Ravenstein op 250 meter verder neergestreken bij restaurant 't Veerhuis voor een high tea. Een persoon was glutenvrij en dat bleek geen probleem.
Keuze uit 12 theesoorten; Na ons eerste kopje ontvingen wij een kopje verse tomatensoep.
Pittig, maar wel heel lekker. Daarna kwam er een plateau met voor elk 2 sandwiches,
waarvan 1 met zalm en de andere ham. Het smaakte heerlijk met ook verse rauwkost daarbij. Vervolgens kwam er een etagere met allerlei kleine taartjes, mousse, bonbons en
koekjes. Uit de kunst!! De bediening liep gesmeerd.Veel jonge mensen. Het enige minpuntje vonden wij de muziek. De tape had wel aangepast mogen worden aan de dag : Valentijnsdag was het. De toiletten waren schoon en proper. Kortom onze groep van 8 personen had hier een kostelijke middag.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
In jachthaventje voor de deur afgemeerd. 't Was overal warm, dus maar voor serre binnen gekozen. Er is ook een terras aan de Maas (overkant van de weg). Ik koos voor vier soorten vlees. Sparerib, saté, kipfilet omwonden met spek. Een spannende combinatie, maar smaakte goed. Ook de kabeljauw was prima klaargemaakt en de service attent en vriendelijk. Lekkere frites en een bakje sla completeerde het geheel. Een zaak waar je best een happie kan doen.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Het Veerhuis is voor ons altijd een plek geweest waar je lekker kon lunchen, helaas hebben wij dit het afgelopen jaar bij zowel de kwaliteit van het eten als ook de bediening minder zien worden.

De laatste keer was de saté veel te droog, de vis te koud en de bijbehorende witte wijn te warm.
Dit is geen incident en vanuit het verleden zijn wij dit zeker niet gewend, zie eerdere recensies.
Opmerkingen hierover werden duidelijk niet serieus genomen

Blijft natuurlijk dat het zeker in de zomermaanden een fantastisch terras is waar je heerlijk kunt zitten en een drankje kunt nuttigen, het eten laten we voorlopig even voor wat het is.
2010Soewej .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Ontvangst erg vriendelijk.
Eten heerlijk!
Wijnadvies goed, maar volgende keer liever zonder doorweekte bromvlieg.
Personeel vond het vervelend, maar zonder mijn opmerking bij afrekenen, was er niets mee gedaan. Slecht. Is toch echt onsmakelijk.
In de serre staan terrastafels. Zijn erg onstabiel om uitgebreid te dineren. Jammer.
Roos J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Met 6 personen hebben we er heerlijk gegeten, we zaten in de serre.
De aperitief met perenlikeur was heerlijk.
De voor- en hoofdgerechten vielen bij iedereen goed in de smaak.
Ik had als hoofdgerecht 'scheepsmaatjes' (gegrilde kalfshaas / gebakken coquilles). De coquilles waren goed gebakken! Daarbij werd een heerlijke pasta geserveerd. De frisse fruitige wijn haalde het gerecht mooi op. Echt een aanrader!
We zijn hier al vaker geweest en vaste prik als dessert is Dessert ’t Veerhuis, deze was deze keer iets kleiner als wat we voorheen kregen, maar nog steeds ruim voldoende! En lekker!
De bediening was attent en prettig.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Afgelopen zaterdagmiddag weer lekker op het terras zitten lunchen, in de zomermaanden komen wij hier regelmatig. Bootjes kijken terwijl je jezelf verwend met een lekkere visschotel met bijpassende witte wijn en stokbrood.
Zoals gewoonlijk viel nog op de bediening nog op de gerechten iets aan te merken, binnenkort zullen wij hier zeker weer terug komen.
Een bijzonder gezellig terras waar je tegen een goede prijs lekker kunt lunchen.
Leenders10 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2014
In 2005 / 2006 zijn wij voor het eerst in het veerhuis Ravenstein wezen eten.
Vanaf toen...komen wij er vaker!!!!
Ook familie / vrienden / collega's hebben wij verteld over dit restaurant!!!
Het is altijd goed....zowel het diner als de lunch!!!!
Een geoliede machine!!!!
Mia V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Wij hebben 1e Kerstdag gegeten bij het Veerhuis in Ravenstein en het is zeker niet voor herhaling vatbaar. Geen kerstsfeer, eten was zeer matig (taaie biefstuk), één piepklein schaaltje aardappeltjes en salade voor 5 personen en ik vind dat er met Kerstmis er best iets speciaals mag zijn. Het leek op een doodgewone dag met doodgewoon eten. Bij de tafel langs ons tot 2 keer toe een blad om gevallen. Je moest zelf de borden aannemen/doorgeven en ook zo bij het afruimen van de tafel. Heel slecht. De bediening onervaren. Nee, we zullen in de zomerdag best nog eens op het terras gaan zitten maar dineren niet meer en al helemaal niet met Kerst ! Wel jammer...
Beste Mia, Het is tot onze grote spijt te vernemen dat uw kerst zo is verlopen. Wij dachten dat jullie ons tevreden verlieten. Wij nemen uw berichtgeving zeer serieus en kijken naar verbeterpunten. Neemt u contact met ons op via ons tel. nummer of e-mail dan kunnen wij u zo mogelijk compenseren.
Renate_en_Pim .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2013
Afgelopen donderdag voor het eerst bij 't Veerhuis gegeten. We waren met zijn vieren en hadden een prachtige ronde tafel. De sfeer oogt Bourgondisch. In het restaurant zijn veel associaties gelegd met de ligging aan het water.

Vooraf kregen we een heerlijk aperitiefje wat de dame in de bediening aan ons voor stelde. We bestelde een voorgerecht variatie wat in 2 gangen geserveerd werd voor een prima prijs. Verschillende kleine gerechten zorgde voor veel proef plezier. De hoofdgerechten (zeetong, tournedos en vangst van het huis) waren allemaal zeer goed op smaak. De versheid van de producten was goed te proeven.

Het meest tevreden waren wij over de bediening. Het personeel adviseerde ons in keuzes met wijnen en waren goed op de hoogte van gerechten en wijn en spijs combinaties.

Wij komen hier zeker nog een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
In de zomermaanden komen wij hier regelmatig om buiten op het terras lekker te lunchen.
Afgelopen vrijdag was het weer zover, lekkere visschotel met pijpassende witte wijn en stokbrood, en een woord heerlijk.
Op de bediening viel zoals gewoonlijk niets aan te merken.
Wij zullen hier zeker nog vaak terug komen.
Plock .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Het eten is goed en de bediening is attent en vriendelijk, toch is er iets aan het Veerhuis dat mij steeds minder bevalt. In mijn optiek speelt het restaurant te zeer op safe, daarmee bedoel ik dat er nauwelijks variatie in de kaart is, en ik het idee heb dat de keukenbrigade inmiddels op een automatische piloot draait zonder ook maar enigzins verrassend uit de hoek te hoeven komen. Wij eten al zo'n jaar of 5 in het Veerhuis (3x per jaar), en ik kan mijn niet herinneren dat de kaart in al die jaren aangepast is. Zoals ik al meldde, het eten is er prima, ik heb nimmer een slechte ervaring gehad, maar toch mis ik net dat stapje creativiteit in gerechten om mij vaker te doen terugkomen voor een verrassende culinaire ervaring!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Zojuist heerlijk in de zon genoten van droge Rosé, gevolgd door een (h)eerlijk eetcafé menu.
Vooraf bitterballetjes (lekker hoor), hoofdgerecht saté. Prima sateetje.
Vooral het zitten aan de Maas maakt het een heerlijke ervaring.
De bediening is vriendelijk, vlot en voorkomend. Kortom, dikke voldoende. Geen hoogvlieger, maar dat hoeft ook niet altijd. Eerlijk en heerlijk.
(à propos; als 'toetje' koffie met appeltaart. erg lekker, van 'De warme Bakker' uit het dorp - Ravenstein).

Prima!
Fijnproever168 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Zondagavond met een gezelschap van in totaal vier man goed gegeten. Het eten was smaakvol. Bediening was niet goed. Een jongedame (wellicht te jong) komt wat ongeïnteresseerd over aan tafel. Fles wijn besteld, voorgerechten worden geserveerd, maar we moeten vragen naar de wijn. Rond 21.45u 's avonds (nogal vroeg naar onze optiek) zijn we de enige overgebleven gasten. Tijdens het opruimen en schoonmaak wordt veel lawaai gemaakt, muziekinstallatie wat harder en geen aandacht meer voor onze tafel. Als we aandacht vragen zegt de jongeman achter de bar hardop dat hij hoopt dat we niets meer bestellen. Niet slim en zeker niet gastvrij. Gevraagd naar de reden van deze opmerking komt als antwoord dat de baas nog een feestje 's avonds geeft en dat de jongelingen daar naar toe willen. De baas had niet verwacht dat er nog zo laat gasten zouden zitten (?!). Tja, wellicht is restaurateur, ober of wat dan ook niet het geschikte vak voor deze mensen. Uit eten gaan is een totaalbeleving; het eten was goed, echter de bediening en gastvrijheid kan vele malen beter. De opmerkingen zijn door een andere jongeman netjes aangehoord, excuses zijn door hem gemaakt. Hopelijk neemt 't Veerhuis en de eigenaar deze kritiek ter harte.
Jori V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Met vier personen gegeten bij dit restaurant met een ietwat gedateerde uitstraling. Het deed een beetje nautisch aan maar gezien het feit dat we aan de Maas zaten, klopte dit voor ons gevoel wel. Eten smaakte prima, doch was niet van bijzondere kwaliteit. Vrij basic qua opmaak en smaak. Pluspunt is de wijnsuggestie die bij ieder gerecht vermeld staat ware het niet dat het vrij jonge en mijns inziens wat onervaren personeelsleden de combinatie van wijn en spijs niet goed in de vingers hadden. Met twee personen een wijn suggestie besteld om dan vervolgens met twee flessen aan tafel te komen en vervolgens weer terug te moeten naar de keuken omdat men niet wist welke fles nu bij welk gerecht hoorde. Komt wat klungelig over. Al met al gezien een prima plek om te eten als je van basic en geen opschmuck houdt. De prijs ligt voor wat je krijgt vrij aan de bovengrens dan wel erover heen. Het restaurant zat lekker vol en de sfeer was prima. Eten is prima. Verwacht geen hoogstaande culinaire wonderen.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Vrijdagavond met tweeën wezen eten.
De bediening viel werkelijk niets op aan te merken, keurig.
Heerlijk voorgerecht maar helaas viel mijn hoofdgerecht tegen.
Na een opmerking hierover werd dit goedgemaakt met een fantastische kaasplank van het huis, goede wijn tijdens het eten en prima koffie na.
Na hier meerdere malen heerlijk te hebben geluncht is hun dit vergeven.
Wij zullen zeker in de zomermaanden nog regelmatig terug komen om buiten op het terras lekker te lunchen.