't Veerhuis

Veerweg 2 5441 PL Oeffelt Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Veerhuis

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het Veerhuis is prachtig gelegen en op het terras kun je tot laat in de zon eten. Hoewel er op de website een uitgebreide kaart staat, kregen wij een beperkte keuze uit gerechten die op het bord geschreven stonden. De eend was goed van smaak, maar werd geserveerd met een zeer kleine portie groente en polenta? (volgens bediening aardappelgarnituur, maar zo zag het er niet uit). Dit alles werd geserveerd op een heel groot bord, waardoor de portie er ook wat zielig uit ziet. Het zou lekker zijn als er frietjes bij geserveerd worden.
De bediening leek niet heel kundig, maar was vriendelijk. Ik vond het decor hopeloos ouderwets en vraag me af hoe de hotelkamers eruit zien. Maar misschien is dat wat ze graag uitstralen. Eerder werd geschreven over de wc's. Deze lijken inmiddels wel een opknapbeurt te hebben gehad.
Wimblankespoor .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Voor het eerst sinds lange tijd waren weer in de buurt en hebben hier de uitsmijter als lunch gegeten.
Aanrader.
Met zonnig weer op het terras en uitzicht op de Maas, prachtig.
Steven G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
De locatie is al beschreven de soep was lekker maar wel een beetje dun.
Na toch wel wat lang wachten kwam het hoofdgerecht. De etende borst was mooi rosa de Kabeljouw kam vermoedelijk uit de vriezer en was een beetje flauw van smaak. Hebben bier en wijn besteld jammer dat we voor leidingwater 0,50 moesten betalen
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Leuk ontvangen door de gastvrouw.maar high tea geen aanrader daar.staat super lekkernij de kaart maar de helft maar gehad.
Netjes een paar mails gestuurd maar nooit iets van terug gehoord.
Schandalig kost veel en weinig gehad en zeker het laatste gedeelte kwam zo uit de vrieZer van de groothandel
Marco08 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Wij hebben hier heerlijk geluncht, mijn vrouw en ik hadden beiden een tosti. Er staan er behoorlijk wat op de kaart. Prijzen zijn best stevig, maar dat hadden we ervoor over omdat men als het even kan werkt met lokale en biologische producten. Smaakte ons prima! Heerlijke verse ingrediënten met vers boerenbrood.
Het decor! Grandioos! We waren hier op een mooie zomerse dag. We hebben heerlijk in de schaduw gezeten met zicht op de Maas. Wat een prachtplek. Interieur zag er ook erg leuk uit, lekker vet-vintage jaren 50.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Eten was heerlijk, bediening was niet goed rommelig, niet gewassen en had deo moeten gebruiken want ze stonk echt naar oud zweet. De aankleding is jaren 50 maar moet wel schoon zijn , was het niet, evenals de glazen en bestek niet kraakhelder. Het is een beetje aan een opknapbeurt toe, ook de toiletten. De plek aan de maas, GODDELIJK!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Aan het wate, schijnbaar 'in the middle of nowhere' ligt 't Veerhuis. Een nette zaak, niet luxe ingericht maar meer de uitstraling een ruim opgezet eetcafé.

Vriendelijke en attente bediening en een keurige beknopte menukaart.
Mooie en smakelijke gerechten (de titel eetcafé in de eerste zin in daarmee ook volkomen onterecht). Aan de gerechten viel mij op dat er veel originele ingrediënten in zaten. Misschien hier en daar wat vlak van smaak maar desalniettemin lekker.

Van harte aanbevolen.

En gratis tafelwater.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
In een authentieke 50-er jaren sfeer kun je hier verrukkelijk eten, zowel lunch als diner. Vraag allereerst om het beroemde "Veerhuisbrood", te lekker voor woorden. Prachtig voorgerecht van salade met zalm en kerriemayonaise gegeten, heel mooi bereide eendenbout en zeer zachte parelhoen gegeten. Allemaal goede (biologische) inkoop. Chefkok beheerst zijn technieken tot in de puntjes. Prijs/Kwaliteitsverhouding meer dan goed. Aanrader!
MariannevanGend .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Deze zomer een keer goed gegeten bij het veerhuis. Prima vegetarisch en goede prijs/kwaliteit. Toetje ook erg lekker. Met z'n tweeën voor 73 euro, drie gangen, met wijn en koffie na. Wel mag het sanitair meer aandacht krijgen.
Lu V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Voor de verjaardag van mijn vrouw zijn we bij het Veerhuis gaan eten. Door een aantal recente negatieve recensies hield ik mijn hart vast. Bij het restaurant toch gekozen voor de tweegangen verrassingslunch. Het eerste gerecht was een salade met zalm. Mooi opgemaakt bord, lekkere frisse smaken, een hele goede start. Het was lekker weer dus zaten we buiten en konden we genieten van het uitzicht. De tweede gang was een heerlijke gekonfijte eendebout, om je vingers bij af te likken. Bediening was goed, met als klein foutje het vergeten van de honing bij de verse muntthee. Wij zijn blij dat je bij het Veerhuis nog steeds voor een schappelijk bedrag lekker kunt eten.
Lore .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Een maandje geleden heerlijk gegeten in het Veerhuis. We kozen voor het Maasmenuutje, drie gangen voor 23,50 euro. Vooraf een fluweelzachte mosterdsoep, daarna een stevig stuk biefstuk met een bijzonder lekkere jus en als dessert een goed gelukte creme brulee van witte chocolade met rozemarijn. Het gebeurt niet vaak dat ik drie borden schoon eet!
De huiswijn, een soepele merlot, was prima.
Al met al kan ik de onderstaande recensies op het gebied van het eten dus niet onderschrijven. En de ambiance is nog steeds top, net als het vriendelijke personeel.
2013Poesje .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Beschrijf je bezoek aan het restaurant. Welk gerecht vond je het lekkerst? Hoe was de bediening? Hoe zou je de sfeer omschrijven? We willen alles over het restaurant weten, vertel het ons!

Prachtige locatie aan de Maas. Bediening erg vriendelijk. Ik had kabeljauw besteld. Nu heb ik vaak kabeljauw gegeten zowel in restaurants of zelf klaargemaakt. Deze kabeljauw was smakeloos en zag er ook niet uit dat hij vers was. Totaal geen structuur of smaak. Het was volgens mij een diepvrieskabeljauw van de supermarkt of zoiets. De frieten waren ook smakeloos en de groentegarnituur stelde niet veel voor. Mijn vriendin had een vegetarisch hoofdgerecht. Ook dat was smakeloos met dezelfde garnituur erbij. De witte wijn viel ook zwaar tegen. Het enige wat goed was aan drank en eten was het glaasje Grolschbier. Een kwalitaria fritestent zou waarschijnlijk beter zijn geweest en stukken goedkoper. Kortom leuk voor een drankje maar af te raden om te gaan eten.
Jacqy C.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Geluncht na een lange wandeling. Uitzicht op de Maas subliem. De Maas Veerbol van Heilbot en Rivierkreeftjes was een beetje smakeloos. Mijn vriendin bestelde de salade met zalm en constateerde dat het vooral sla was en weinig zalm. Conclusie is aardig maar niets bijzonders (meer). Veertien jaar geleden heb ik mijn huwelijk hier gevierd en zowel het eten als de service waren toen absoluut veel beter.
Joostfesten .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Gezellig met vrienden gegeten. Het Maasmenu met meer keuze per gerecht was prima gesorteerd. Iedereen kreeg tegelijk een warme mooi geserveerd gerecht opgediend. Prijs/kwaliteit verhouding van 22,50 euro voor een drie gangen diner was prima in orde.
Lekker en gezellig gegeten.
Ook de bediening bleef aardig terwijl we best een rumoerige tafel waren waar niemand van de andere gasten zich aan leek te ergeren.
Ienm .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Een diner, een overnachting en een ontbijt: Om positief te beginnen, de service van het personeel was prima in orde, brabantsche gastvrijheid, gaan we geen woorden aan vuil maken!

Locatie is top, echter restaurant en hotel heeft betere tijden gekend. Op zich kan dat zoals bij een bruin kroegje, hoort bij de ambiance. Echter de keuken pretendeert heel wat meer te zijn, met dito prijzen. Ik ervoer het als een enorme spagaat want deze verwachtingen worden niet gehaald. Huiswijn (weinig en kwam uit een soort limonade tapje) was vies. Helaas was deze wijn ook gebruikt voor de rode wijn saus (ook veel te weinig) en dus ook niet lekker. Porties zijn te klein. Er zijn mensen die met eten feitelijk ook wat calorien willen binnenkrijgen. Een en ander is dus niet in verhouding, niet met locatie, en niet met de prijzen. Tot slot presenteert het restaurant zich als biologisch (waar mogelijk): Een eitje bij het ontbijt droeg het code nummer 2...
Rob-Zeist .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Met zijn vieren een weekendarrangement geboekt en genoten. Enorm hartelijke ontvangt en bediening. Snel en sympathiek. Het verrassingsmenu was 2 x top, mooi gevarieerd, en wat de kroon spande, en wat je niet vaak tegenkomt was dat het volledig vegetarische menu twee keer uitblonk door originaliteit. Aanrader!
Brigdamme .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
Tijdens de zomer vakantie hebben wij een keer gedineerd in het Veerhuis. Het is een mooie locatie, gelegen aan de rivier. Het voorgerecht leek niet ter plaatse bereid te zijn maar zo uit de supermarkt te komen. Het hoofdgerecht spande werkelijk de kroon. Een redelijk gebakken steak maar de sausjes konden die naam werkelijk niet wegdragen. Een beetje wijn in een schaaltje moest doorgaan voor wijnsaus. Al met al kreeg ik de indruk dat er een absolute amateur de keuken bestierde. Helaas rekenen ze wel stevige prijzen voor deze slecht bereide gerechten
Regiogasten .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Regelmatig eten wij een hapje buiten de deur. Onze avond bij Het Veerhuis was verreweg de meest slechte culinaire ervaring ooit. Wij kozen het menu Veerhuis. Het voorgerecht was nog te doen, de carpaccio was neutraal, de gebakken paddestoelen weinig spannend. Na anderhalf uur wachten werd het hoofdgerecht geserveerd. Onze beide gerechten waren smakeloos. De entrecote was doorregen met pezen, de beloofde salade was enkel een garnituur, de puree leek uit een pakje. De borden waren bovendien zeer karig, 6 gamba's en een handvol harricots verts. De drank liet ook te wensen over. De bediening had geen oog voor lege glazen. De jonge bediening bracht enkel "volle" borden en haalde lege borden af. Geen aandacht voor de gasten die aanvullende wensen hadden.
Tafels stonden erg compact opgesteld, weinig privacy. Het terras is zeer zeker toe aan een opknapbeurt. Kortom, een erg teleurstellende ervaring en dan is iedere prijs die je afrekent gewoon teveel. Jammer, geen reclame voor de horeca.
Nicole E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Op eerste pinksterdag lunch in het zonnetje. Mooie locatie, maar onhandig terras. Bediening onwetend, onervaren en hebben nog veel te leren. 50 minuten op maaltijdsalades moeten wachten. We kregen een handvol sla, 3 halve cherrytomaatjes, wat pijnboompitjes, een centimeter komkommer en 3 stukjes gerookte zalm. Voor 10,95!. We hadden hoge verwachtingen, maar dit was echt ondermaats. Goede reactie op onze klacht, maar wij waren echt teleurgesteld en komen hier niet meer terug. Jammer!
Lore .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Regelmatig komen we bij t Veerhuis, vooral om te lunchen. Het eten smaakt ons over het algemeen goed. Prijzen zijn vrij hoog, maar het is dan ook biologisch en dat is meestal wel wat duurder.
Het Veerhuis heeft een erg fijne sfeer, in de serre zit je fantastisch en vanaf het terras heb je een geweldig uitzicht. t Terras zelf mag overigens wel eens opgeknapt worden.
Wat ik erg matig vind is het feit dat we vaak heeeel lang op ons eten moeten wachten, de afgelopen keer bijna een uur voor een paar broodjes. Gelukkig zaten we mooi en hadden we geen haast. Maar wel honger!