't Veerhuis

Bosscheweg 31 5469 PD Erp Nederland Kaart

Over restaurant 't Veerhuis

Voortreffeljke zeetong en meer

Restaurant ‘t Veerhuis in Boerdonk is bekend om zijn voortreffelijke zeetong, maar uiteraard staan er naast dit verse visje nog veel meer delicatessen op de kaart. De chef is van alle wereldkeukens thuis en bereidt de lekkerste gerechten uit zowel de Franse als de Oosterse keuken. Hier zit je helemaal goed, of je nou komt voor een romantisch diner met je liefje of flink uit wilt pakken met vrienden.

Meer informatie over restaurant 't Veerhuis

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Pvangerven42livenl .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Je kunt aangeven of je meer tijd wilt hebben tussen het op dienen van de gangen .
Marlou U.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Lekker gegeten, Voora met de AH bon was het heel goed.
Voor ons zou allleen wat meer aandacht aan de groeten besteed mogen worden.
Dinielucius .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellige eigenaar leuk restaurant gezellige sfeer huiskamer gevoel goed eten en leuke gezellige meiden die serveerde een gezellig restaurant waar wij al meer geweest zijn en zeker terug gaan
Miranda F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellig brabants restaurant. De keuze was voldoende en de de amuse was een verrassing. Het eten was mooi gepresenteerd en heerlijk van smaak.
De prijs zou ook zonder AH actie goed in verhouding zijn.
Wij gaan zeker nog eens terug.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We zijn met de ah actie bon gaan eten en we hebben er voortreffelijk gegeten daar kunnen sommige ah deelnemers van leren. We gaan ze zeker aanbevelen bij familie en vrienden, wij zelf komen zeker nog terug. Het was top. En complimenten voor het personeel.????
Wallie D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We vonden de ontvangst van de gastheer nogal nonchalant, Meneer zei bij binnenkomst hang daar de jas maar op, en schreeuwde nogal luidruchtig door de zaak, "AH actie". wees ons n tafeltje aan , maar gaf geen uitleg over het te kiezen menu. Geen echt vriendelijk ontvangst. Maar de dames in de bediening waren wel heel vriendelijk.
Wilma E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gegeten via Albert Heijn aktie. Beperkte kaart is jammer, maar het eten was goed. Misschien voor een volgende keer het normale menu gebruiken en het duurste betalen?
Roanne .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wij hebben hier gegeten met 6 personen met de AH actie. Allemaal zijn we zeer tevreden over het eten..hoe we geholpen zijn en de tijd tussen de gangen.
Kortom voor ons voor herhaling vatbaar. Oh ja vooral de garnalen als voorgerecht en het beenhammetje als hoofdgerecht werd als zeer lekker bestempeld door ons.
T H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
lekker gegeten vriendelijk personeel en goede bediening. Zonder meer een aanrader
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het eten smaakte heel goed en de bediening was ook goed
De entree is een krappe bedoeling de bar is oogt niet van deze tijd en de indeling van tafels zeer krap
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
lekker eten, korte wachttijden, vriendelijk personeel, vooral de beenham is een aanrader, mooie omgeving komt alleen verkeer wat daar moet zijn
Melanie.smits .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was zeer goed. Bij het AH-keuzemenu voldoende keuze. De mosterdsoep bij binnenkomst was erg lekker, evenals de rest van het eten. De gerechten werden niet te snel of te langzaam achter elkaar geserveerd. Bediening was vriendelijk. We hebben in de sfeervolle tuin gezeten
Nvandegoor .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We kregen een lekkere verrassing (amuse) tussendoor. De sfeer en service waren goed. Helaas werden de gangen erg kort op elkaar uitgeserveerd.
Bek76veg B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De carppacio was goed verder Beenhammetje was uitstekend bediening niet slecht maar ook niet proffesioneel.
Toiletten erg gedateerd als ook de inrichting
Familielaarhoven .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Prijs kwaliteit verhouding slecht. Als ik voor dit diner normaal €35,00 had moeten betalen, zou ik het echt slecht vinden. Zeker omdat bij het restaurant 1 euroteken staat.
Misseke .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Fantastische plek om met mooi weer buiten sfeervol in de tuin te eten.
Nette en vriendelijke bediening, geen haute cuisine maar gewoon mooi vers en gezellig opgemaakte gerechten. Komen zéker terug!
Annemiegerwen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
smaak was goed maar echt heel heel eenvoudig. De normale prijs van € 35,00 per persoon voor een 3-gangen menu is echt aan de hoge kant.
Rieschmie .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Ondanks 't feit dat we gebruik maakten van een kortingsactie kregen we ook een amuse en broodjes vooraf.
Goede service en bediening, een feestje om hier te eten!
Tlvdberg .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Goede kwaliteit/prijsverhouding, leuke sfeer op buitenterras. Bediening was in orde. Wel werden de gangen erg snel opgediend zodat we na ruim een uur al weer buiten stonden. Iets meer pauze tussen de gangen is prettiger.