't Veerhuis

Bosscheweg 31 5469 PD Erp Nederland Kaart

Over het restaurant 't Veerhuis

Voortreffeljke zeetong en meer

Restaurant ‘t Veerhuis in Boerdonk is bekend om zijn voortreffelijke zeetong, maar uiteraard staan er naast dit verse visje nog veel meer delicatessen op de kaart. De chef is van alle wereldkeukens thuis en bereidt de lekkerste gerechten uit zowel de Franse als de Oosterse keuken. Hier zit je helemaal goed, of je nou komt voor een romantisch diner met je liefje of flink uit wilt pakken met vrienden.

Meer informatie over restaurant 't Veerhuis

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Af te huren , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant 't Veerhuis

anouk A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Alles was geweldig maar jet hoofdgerecht was wat minder. Met name amuse voorgerecht en nagerecht was echt top.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Dit was de tweede keer dat we er zijn gaan eten en het eten was weer perfect. De bediening zoals altijd was super. 3 kleine min punten. Ik kreeg een karaf kraan water voor bij de wijn en daar drijfde van alles in een haar en nog iets, ik vond de kreeftesoep echt veel te zout, de rekening klopte niet ons vier gangen menu kosten 22.50 maar op de rekening stond 27.50.

Alle 3 de min punten zijn perfect opgelost ipv ded karaf water kreeg ik een fles chaufontaine van het huis. Ik had nog een andere soep kunnen krijgen, dat heb ik niet gedaan want ondanks ik de soep te zout vond heb ik het wel helemaal op gegeten het was meer een kleine tip voor de kok.
De rekening is gewoon aangepast. Al met al weer een geslaagd etentje voor niet te veel geld. Compliment voor de bediening.
William V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Goede en vriendelijke bediening en belangrijkste heerlijk gegeten zeker voor herhaling vatbaar
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Kwalitatief heel goed eten. Lekker verse groenten erbij. Heerlijke zalm. Leuk dat je een amuse van het huis krijgt.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het was er heel gezellig, bediening aardig en oplettende goede service .
De kreeftesoep was veel te zout die heb ik voor de helft laten staan dit tegen de bediening als feet back gegeven en ik kon nog een andere soep krijgen. Verders was het eten erg lekker en vers. Al met al kom ik ga er zeker nog een keertje eten
Elly F.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten!
Michel G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Lekker gegeten voor een prima prijs!
Wilhelmien B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het was zo als gebruikelijk goed en gezellig,
We hadden er de verjaardag van mijn partner gevierd!
De gastheer had ervoor gezorgd voor een goede afsluiting!!
jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
gezellige brabands restaurant waar je goed kunt eten
melanie.smits .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was prima. De bediening was goed en vriendelijk. Het is een gezellig restaurant met een goede en gezellige sfeer.
Albert O.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vriendelijk personeel, goede bediening.
Ligt kort langs de N279, maar daar heb je geen last van.
Als tip: Ik zou de ramen die lager zijn dan de tafel met folie blinderen.
Auto's van buiten schijnen met hun licht direct op de benen van klanten en dat ziet er niet fraai uit.
Tevens heel erg fel licht van de koplampen, parkeerplaats is een halve meter lager dan restaurant.
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker eten, goede kaart, vriendelijke bediening. Rekening houdend met allergieën van de gasten. Dat gebeurt lang niet overal!!
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hadden heerlijk en smaakvol gegeten bij het Veerhuis. Aan de gerechten was veel aandacht aan besteed.Ook een ruime keuze in de ah-menu s ,we komen zeker nog eens terug.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk 4 gangen diner gehad. Carpaccio heerlijk, Kerriesoep overheerlijk, specialiteit van de chef was kabeljauw, wat ook erg lekker was, en nagerecht een appeltaartje met mallagaijs..........heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar en ga zo door.
J.w S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Samen met mijn vrouw hier heerlijk gegeten via de AH-actie. Vriendelijke en nette ontvangst in een moderne omgeving. De gerechten waren zeer mooi en smakelijk. Kortom: een aanrader!
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Goed bereikbare stek met voldoende parkeergelegenheid. Maaten gebruik van AH keuzemenu. Prima kwaliteit. Prima bediening, maar de inrichting is niet geweldig.
Mary V.
Gegeten via AHrestaurantactie.
Goede menu's.
Alleen jammer dat , toen ik vroeg naar iets anders als dessert en aanbood om ev een meerprijs te betalen, daar geen melding van gemaakt werd en ik vervolgens bijna de volledige prijs van het "vervangende" dessert moest betalen... Dat gaf toch een beetje nare nasmaak!!!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten was goed. Alleen jammer dat er bij reserveren via site geen meerprijs bij de gerechten stond. Wist al wat ik ging bestellen dus niet naar menukaart zelf gekeken. De toiletten stonden ivm renovatie buiten, maar de geur kwam je al tegemoet toen je het trappetje opliep naar restaurant, werd er zelfs een beetje misselijk van.
janernavanbakel .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het eten was goed ruim voldoende snel geholpen lekkere amuse ga graag nog een keer want er was ruime keus lekker kopje koffie na ja het was top
germa L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Eten was wel goed de steak was wel in stukjes .Wel vreemd dat je voor 2 gerechten van de a.h.aktie extra moet bijbetalen.
Dat staat ook niet vermeld op de site.Misschien is dat wel handig voor degene die er gebruik van maken.