't Veerhuis

Bosscheweg 31 5469 PD Erp Nederland Kaart

Over het restaurant 't Veerhuis

Voortreffeljke zeetong en meer

Restaurant ‘t Veerhuis in Boerdonk is bekend om zijn voortreffelijke zeetong, maar uiteraard staan er naast dit verse visje nog veel meer delicatessen op de kaart. De chef is van alle wereldkeukens thuis en bereidt de lekkerste gerechten uit zowel de Franse als de Oosterse keuken. Hier zit je helemaal goed, of je nou komt voor een romantisch diner met je liefje of flink uit wilt pakken met vrienden.

Meer informatie over restaurant 't Veerhuis

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Erg lekker gegeten met vrienden! Veerhuis menu tapas. Goede porties. Fijne mensen. Aanrader!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Super lekker, het eten was heerlijk.
Gezellig terras waar je heerlijk rustig onder parasols zit.
De bediening was verder ook prima
Snarf52 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Alle verschillende gerechten hadden duidelijk een eigen smaak en werden, voor zover mogelijk, fijntjes opgemaakt geserveerd.
Wij hopen dat 't Veerhuis niet verdrongen zal gaan worden door alle provinciale plannen en behouden blijft.
Het is echt even je laten verwennen door de gerechten en gehele ambiance.
Anny D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Lekker gegeten. Het veerhuismenue is heel gezellig om dit met gezelschap te nemen.
Anabelle .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het was een uitstekende locatie, die gezelligheid biedt.
(Alleen jammer, toen we bij de auto kwamen zat hij helemaal vol met vliegende mieren en je kon niet meer met het andere stel even staan te praten.
Maar daar is niets aan te doen. Dat komt door het weer.)
Verder was het prima.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De gastheer had zijn dag denk ik niet. Hij was zakelijk en vroeg ook niet hoe wij de biefstuk gebakken wilde hebben. Dat hebben we toen zelf maar gezegd.
Het eten was goed alleen mijn biefstuk was niet rood maar al medium rare en van mijn man was de biefstuk zowat doorgebakken .Beetje jammer.
jacquelien67 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten mooie lokatie om buiten te zitten.
Vond alleen het bedienend personeel niet echt gastvrij erg kortaf en toen we vroegen wat voor een toetje de pennacotte kon de serveerster in eerste instantie het niet zeggen daarna kwamen er 2 verschillende antwoorden
willy H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
het is was zeer goed en de keuze met de ah actie was ook zeer goed vond het alleen jammer dat de buitten deur open stond ,was een beetje lawaai van het verkeer wat langs kwam.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Na dat we er 385 x langs gereden zijn en tegen elkaar gezegd hebben dat we daar toch een keertje naar toe moesten gaan.
Een super mooi ligging en je waant je echt in het " buitenland"
Zeer goed eten en een goede service in een mooie omgeving.
Wat wil je nog meer.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Goede ontvangst. Gezellige sfeer. Vriendelijke bediening. En de wachttijd was prima. Alleszins aan te bevelen. Ook het ah menu was qua samenstelling goed gekozen.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Voor herhaling vatbaar. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Gezellig terras. Werden ontvangen met een amuse die heerlijk was.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij waren er al zo vaak voorbij Het Veerhuis in Boerdonk gereden. Toen zagen we dat er ook de mogelijkheid werd geboden om de AH-actie te verzilveren. Van het 'laten we dat eens proberen' hebben we zeker geen spijt gehad. We hebben er lekker gegeten. Gerechten waren met zorg bereid. Bediening was vriendelijk, correct en behulpzaam. Zeker een plek om, met vrienden, naar terug te gaan. Dit was: eens en nog een keer!
joke L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
wij hebben heerlijk gegeten,vriendelijke bediening.
heel mooie locatie.Heb verder geen commentaar.groetjes.
Gerard-Joke Uden
A.H.H. V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Fijn restaurant met leuke bediening. Ruime keus uit heerlijke gerechten.
Eetgelegenheid zowel binnen als buiten. Ga zeker terug.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige omgeving, buiten op het terras!
vos.carla .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Misleidend tarief op de ah site. Staat 17,50 p.p., dus samen 35,00. Op deze manier valt dit restaurant onder de categorie €€. Bij een ander restaurant staat bijv. 35,00 voor de betalende persoon en valt dan onder €€€.
Dit zorgt wel voor verwarring en verrassingen.
Anthon W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Bediening was goed en vriendelijk, het eten was zeer goed. een zeer mooi terras waar je buiten kunt eten.
Komen beslist terug.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Eten was erg lekker. De sfeer gezellig (lekker buiten gezeten) en leuk personeel.
markopheij .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Eten was van een prima kwaliteit en in een leuke ambiance - we konden buiten zitten. De service was prima en adequaat. Een aanrader voor wie houd van kwalitatief goed eten met een meer verfijnde afwerking.
Donna58 P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prijs-kwaliteitverhouding is goed. De gerechten waren allemaal goed op smaak en temperatuur. Enige wat me tegenviel was de witte huiswijn. Verder leuke plek midden in de natuur, helaas zat ik de hele avond tegen een muur aan te kijken, en mijn partner had het mooie uitzicht. Volgende keer anders regelen. Zeker leuk adres om nog eens terug te gaan!