't Veerhuis

Bosscheweg 31 5469 PD Erp Nederland Kaart

Over het restaurant 't Veerhuis

Voortreffeljke zeetong en meer

Restaurant ‘t Veerhuis in Boerdonk is bekend om zijn voortreffelijke zeetong, maar uiteraard staan er naast dit verse visje nog veel meer delicatessen op de kaart. De chef is van alle wereldkeukens thuis en bereidt de lekkerste gerechten uit zowel de Franse als de Oosterse keuken. Hier zit je helemaal goed, of je nou komt voor een romantisch diner met je liefje of flink uit wilt pakken met vrienden.

Meer informatie over restaurant 't Veerhuis

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras
meulenhof .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met 2 personen dit restaurant bezocht met de AH-actie. Niet voor de eerste, ook niet voor de laatste keer.
Ik vind dit echt een gezellig restaurant, echt een thuis gevoel. Niet overdreven chique, wel voldoende aandacht voor alles.

Dan het eten, het AH menu biedt voldoende mogelijkheden. Begonnen met een amuse, een mosterdsoepje. Deze amuse heb ik hier regelmatig gekregen, wel erg lekker. De broodjes met kruidenboter waren minder lekker dan voorheen, wat harder en niet meer warm, dit was vorige keren beter.
Voorgerecht: De carpaccio was erg lekker.
Hoofdgerechten: zalm en beenhammetje. Beide erg lekker klaargemaakt, beide met een subtiele saus, prima! Begeleid door voldoende verse groente. De frites vond ik wat minder, erg hard. In het verleden vaker, dan weer is de frites goed, dan weer minder.
Nagerecht: Crème brûlée met een bolletje roomijs. Erg lekker, jammer dat de hoeveelheid erg beperkt is.
De prijs is dit jaar wat hoger voor het AH menu, 35 euro. Maar ja, je betaalt dus maar 17,50 per persoon. En er wordt verder niets in rekening gebracht, brood met kruidenboter, mayonaise, extra portie frites kost verder niets.

Conclusie: Prima, een aanrader!
Tips: Meer aandacht voor de broodjes en de frites.
ilieshout .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Enorm hoge mate van gastvrijheid. Lekker eten. Mooie kaart. Brabantse gezelligheid ten top. Chapeau! Om nog eens terug te gaan.
Miranda F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellig en gemoedelijk restaurant met uitstekende kaart en vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard om te gaan eten. Ook buiten de AH actie om.
Herma B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
binnenkomst vriendelijk ontvangen .
sfeer en aankleding is gezellig.
Eten goed op temperatuur en lekker.
ook vriendelijke bediening
dianne-harrie .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Goed gegeten voor een goede prijs, heel netjes ontvangen en bediend. Nette locatie alleen verouderde toiletten.
Parkeergelegenheid genoeg.
EMolenaar .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening. Leuk om dit restaurant via de AH aktie te ontdekken, anders waren we hier niet zo snel beland.
Wilhelmien R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Albert Heijn menu is niks mis mee. keuze volop. Minpuntje. ..Ze moeten een halletje aanbouwen. Wij zaten omgeving deur en elke keer bij openen deur zaten wij in de kou. Geen pretje.
pvangerven42livenl .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Plaats bij ingang, fris,( warm plekje gevraagd) erg druk met spelende kinderen. Kapstok achter ons, iedereen was zijn jas kwijt!!...voorgerecht, lekker garnalen. Hoofdgerecht, zalm, het staartje, dubbelgevouwen met middenin de snotterige huid, niet lekker. Groenten, op bord gegooid? weinig frietjes. Geen vraag of alles naar wens was. Toen ze het bord kwamen ophalen, de kok laten zien. Ik kon een nieuw stukje krijgen...nu niet meer rest was op!! Beenhammetje redelijk Toetje, matig...appeltaartje erg vast en koud. Ze boden koffie aan, aangezien we moesten oppassen geen tijd voor. Volle mep betalen en we moesten maar eens terug komen voor een goed stukje zalm. Duur, 35,95 euro voor het 3 gangen menuutje, zonder de drank was het zeker niet waard!! Heel erg jammer.....Zeker geen aanrader.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Je kunt aangeven of je meer tijd wilt hebben tussen het op dienen van de gangen .
Marlou U.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Lekker gegeten, Voora met de AH bon was het heel goed.
Voor ons zou allleen wat meer aandacht aan de groeten besteed mogen worden.
dinielucius .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellige eigenaar leuk restaurant gezellige sfeer huiskamer gevoel goed eten en leuke gezellige meiden die serveerde een gezellig restaurant waar wij al meer geweest zijn en zeker terug gaan
Miranda F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellig brabants restaurant. De keuze was voldoende en de de amuse was een verrassing. Het eten was mooi gepresenteerd en heerlijk van smaak.
De prijs zou ook zonder AH actie goed in verhouding zijn.
Wij gaan zeker nog eens terug.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We zijn met de ah actie bon gaan eten en we hebben er voortreffelijk gegeten daar kunnen sommige ah deelnemers van leren. We gaan ze zeker aanbevelen bij familie en vrienden, wij zelf komen zeker nog terug. Het was top. En complimenten voor het personeel.????
Wallie D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We vonden de ontvangst van de gastheer nogal nonchalant, Meneer zei bij binnenkomst hang daar de jas maar op, en schreeuwde nogal luidruchtig door de zaak, "AH actie". wees ons n tafeltje aan , maar gaf geen uitleg over het te kiezen menu. Geen echt vriendelijk ontvangst. Maar de dames in de bediening waren wel heel vriendelijk.
Wilma E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gegeten via Albert Heijn aktie. Beperkte kaart is jammer, maar het eten was goed. Misschien voor een volgende keer het normale menu gebruiken en het duurste betalen?
roanne .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wij hebben hier gegeten met 6 personen met de AH actie. Allemaal zijn we zeer tevreden over het eten..hoe we geholpen zijn en de tijd tussen de gangen.
Kortom voor ons voor herhaling vatbaar. Oh ja vooral de garnalen als voorgerecht en het beenhammetje als hoofdgerecht werd als zeer lekker bestempeld door ons.
T H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
lekker gegeten vriendelijk personeel en goede bediening. Zonder meer een aanrader
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het eten smaakte heel goed en de bediening was ook goed
De entree is een krappe bedoeling de bar is oogt niet van deze tijd en de indeling van tafels zeer krap
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
lekker eten, korte wachttijden, vriendelijk personeel, vooral de beenham is een aanrader, mooie omgeving komt alleen verkeer wat daar moet zijn
melanie.smits .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was zeer goed. Bij het AH-keuzemenu voldoende keuze. De mosterdsoep bij binnenkomst was erg lekker, evenals de rest van het eten. De gerechten werden niet te snel of te langzaam achter elkaar geserveerd. Bediening was vriendelijk. We hebben in de sfeervolle tuin gezeten