't Veerhuis

Bosscheweg 31 5469 PD Erp Nederland Kaart

Over het restaurant 't Veerhuis

Voortreffeljke zeetong en meer

Restaurant ‘t Veerhuis in Boerdonk is bekend om zijn voortreffelijke zeetong, maar uiteraard staan er naast dit verse visje nog veel meer delicatessen op de kaart. De chef is van alle wereldkeukens thuis en bereidt de lekkerste gerechten uit zowel de Franse als de Oosterse keuken. Hier zit je helemaal goed, of je nou komt voor een romantisch diner met je liefje of flink uit wilt pakken met vrienden.

Meer informatie over restaurant 't Veerhuis

• Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Eten was prima,
Het personeel is erg jong en onervaren,
Ook de kleding van het personeel is niet erg netjes!
Te korte truitjes!
Kapotte spijkerbroek
Een sloof zou erg veel doen!
Ziet er dan meteen netter en verzorgder uit
annemarieentom .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Er is een speciaal AH-menu met afdoende keuzemogelijkheden. Lekker gegeten in een rustige omgeving met plezierige bediening. Vooraf een amuse en brood met boter. Extra brood of extra friet is geen enkel probleem.
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Fantastische ambiance , fijne ontvangst, met heerlijk eten. De tussenpozen waren precies goed en ondanks dat de zaak vol zat geen herrie of lange wachttijden. Wij gaan terug!! Echte aanrader dus
Jeannie B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug AH actie of geen AH actie. Goede sfeer , goede bediening, een klein soepje vooraf van het huis. Helemaal top dit restaurant. Wachttijd is voor ons precies goed, wij hoeven niet na een uur weer buiten te staan. Enne Marjolein het harde praten van de heer des huize valt best mee, zo hoor je tenminste wel dat de vriendelijkheid voor ieder gelijk is.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijke zalm. Goed dat je altijd een aperitiefje van het huis krijgt. Lekker brood met kruidenboter.
Eigenaar mag best iets zachter praten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Rustige omgeving, attente bediening, goede maaltijd.
Prijs voor 3 gangen diner 35 is ruim geprijsd met voordeel van AH dus 17,50 voor 2 personen toch redelijk geprijsd. Zonder dit voordeel zou ik lagere prijs verwachten.
info565 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wij komen vaker bij het Veerhuis en dit was de eerste keer dat we niet heel erg enthousiast waren, helaas! De carpaccio was OK (niet top), de tomatensoep was echt te zout (ook niet opgegeten). De kabeljauw was echt te gaar en de saus/jus erbij paste niet echt en was ook erg zout en het nagerecht was heerlijk (stroopwafelparfait).Nogmaals: dit is de eerste keer dat we zeiden: voor 10 euro meer hadden we elders echt lekkerder gegeten....
Jammer!
van Rooy G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs Ah menu goed samengesteld met voldoende keuzemogelijkheden.
Tot de volgende keer bedankt !
H.meulepas .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We zijn vriendelijk ontvangen, vriendelijk personeel. De gerechten waren goed, er hangt een fijne sfeer en het is allemaal heel gemoedelijk. je wordt vriendelijk te woord gestaan
wijtman .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Hier staat duidelijk een goede kok in de keuken. Het vlees was goed gegaard en de overige gerechten heel goed van smaak.
Duidelijk een aanrader.
Bediening was vlot en vriendelijk. Compliment.
Toon R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Zeker voor herhaling vatbaar. We kijken uit naar een volgende keer. Kortom we hebben met familie lekker en goed gegeten.
John K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Prachtige tuin om rustig in te zitten met zomerweer. Gegeten met AH actie, keuze in speciaal AH menu waar voldoende keuze in was.
Helga B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Vriendelijk personeel we vonden het buiten te koud worden en het was geen probleem om naar binnen te gaan .
Het AH menu was met voldoende keus en lekker .
We gaan hier zeker nog een keer terug
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje gebracht.
Een amuse van het veerhuis die heerlijk smaakte werd eerst geserveerd + wit broodje + boter.
Voorgerecht mooi opgemaakt en smaakte heerlijk evenals de gangen die volgden.
Wij komen zeker terug in 't Veerhuis .;
theopepers P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
heerlijk gegeten en vriendelijk personeel we waren er al vaker wezen eten maar we gaan zeker weer terug. we hadden het ah menu er was voldoende keuze.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
De vorige keer dat we hier hebben gegeten vonden we beter ! Een té snelle hap met weinig aandacht voor detail. Jammer !!
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eten was zeer goed. Bediening was vriendelijk in een mooi en schoon restaurant. Zeer zeker voor herhaling vatbaar en m.b.t. De AH actie ook een aanrader voor iedereen.
jshoornstra .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prettig restaurant, attente en vriendelijke bediening en voortreffelijke hoofdgerechten. Voor/na-gerechten waren ok, frites zozo.
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Leuke locatie met een prima kaart met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Achterin de tuin gegeten.Vriendelijk personeel. Makkelijk parkeren