't Veerhuis Lands End

- Ontbijt 07:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant 't Veerhuis Lands End

David S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
We hebben hier een lunch geboekt voor de verjaardag van mijn moeder. Het eten was lekker en ruim voldoende. De tafels waren comfortabel en zeker met deze enorm drukke en mooie zomerse dag was ik blij dat het personeel nog steeds perfect opereerde. Mijn complimenten.
MoniquevdS S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Tja... lees veel goede lunch-recensies maar wij waren er voor het diner, en ik moet eerlijk zeggen dat het tegenviel, zeker vergeleken met paar jaar geleden. Kokswisseling? de Caprese 2.0 als voorgerecht was echt te simpel qua opmaak en smaak.... Ook de gemarineerde zalm viel tegen. Trio van schaaldier was ok. Zalm besteld voor t hoofdgerecht, helaas, de zalm was op.. Den Helder aan zee toch? 2 personen als alternatief een vega-gerecht gekozen, bonenburger en groetencurry...Smaak was niet slecht, maar wederom opmaak erg simpel, garnituur beperkt, Kabeljauw gerecht was prima, iets te zout, maar ook hier toch na afloop nog wel wat geknor...in de maag. Het (kraan)water is gratis, prima en (ongevraagd) heerlijk brood met dip vooraf lekker! Bediening vriendelijk. Uitzicht geweldig, daar kan niks tegenop. prijsniveau veel te hoog voor gebodene. Kortom, misschien dat we nog eens voor lunch langsgaan, maar voorlopig niet voor diner. Jammer!
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Aankomst 17:00 uur, geven aan te willen eten. We worden, twee man, aan een tafeltje gezet. Persoon twee komt de bestelling opnemen voor drinken. 17:45. Toch maar eens gevraagd waarde kaart blijft. 18:00 bestelling opgenomen. Geen communicatie met tafel ober en overige. 18:30 eten. Lamsribbetjes met groente en sla. Lam net iets te rauw, wel lekker. Sla! Goede combinatie met tomaat, gedroogde tomaat en pijnboompitten, warme friet en gekookte aardappels.
Sfeervol locatie met uitzicht op de texelse boot.
Jolande B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Nu hier 2 keer geweest voor een high tea. Veel te duur voor wat je krijgt! Die paar hapjes en de kopjes thee, zijn de 19,50 p.p. absoluut niet waard! Overpriced... Dat zijn wij elders wel anders gewend. De locatie is mooi, maar het restaurant op zich is verouderd en matig geschikt voor mindervaliden. Erg vol qua tafeltjes. Voelt wat benauwd. Personeel aardig, maar wat onderbezet.
Jules B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Leuk restaurant op een gewedlige lokatie, zeker op een warme zomer avond. Een aanrader voor een eenvoudige lunch...

Helaas valt de diner kaart tegen, eenvoudige gerechten, van een acceptabele kwaliteit, maar meer ook niet. Gezellig eten met je vrienden ja, maar culinair genieten, nee... dit restaurant moet het duidelijk van zijn ligging hebben en niet van zijn keuken.

De tomatensoep was wat flauwtjes, de steak was meer well done dan medium (we hadden medium raw besteld) en de sate smaakte als kant en klaar opgewarmd uit een pakje...
haarlem16 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Geluncht hier, met heerlijk weer buiten in het zonnetje met prachtige uitzicht op Texel en de veerboten. Werd geholpen door een vaste jongeman die zeer vriendelijk en attent was. Heerlijke boerenomelet met lekker vers bruin brood en een prima geitenkaas salade (alleen wat vreemde combi met studentenkamer erdoor maar dat kan ook zonder). Prima lunchplek, gevarieerde keuze ook op lunch menu.
Seafox .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Op een dinsdagmiddag na lunchtijd hier de lunch genoten, restaurant was vol, toch nog klein tafeltje gevonden. Prima lunchgerecht gegeten, goed brood en niet te veel garnituur. Bedienend personeel, is attent en vriendelijk.
Qroki .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Vandaag geluncht in Lands-end. Altijd prachtig uitzicht. Helaas waren alle tafels aan het raam(beste uitzicht) gereserveerd. We aten een broodje geitenkaas en Amsterdamse kroketjes. Alles prima van smaak en goed en snel geserveerd. Klein puntje van aandacht: de bediening heeft de meeste aandacht voor de klanten bij de amen aan de zeekant, dat kan beter.
Gordon-Ramsay .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
de locatie maakt heel veel goed van wat er verder niet zo goed gaat. tis een beetje.. Hoe zeg je dat..er is niet veel te kiezen dus doe je t ermee. kaart met eenvoudige gerechten tegen van die niet zo eenvoudige prijzen..
Dion S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Net gegeten bij dit restaurant. Prima plek met goed uitzicht. Goede vlotte bediening. Eten voldoende en prima kwaliteit. Kalfsoester genomen. Niet groot maar wel botermals. Koffie Caramba om het af te maken. Niks mis mee.
A.R. B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Uitstekend gegeten met familie. Vlotte en attente bediening. Voordat de frites-schaaltjes leeg waren kwamen er al weer nieuwe. Ook een gerecht waar we om vroegen (en dat niet op de kaart stond) werd gewoon gemaakt.
Fijn om te horen dat u lekker gegeten heeft en bedankt voor uw positieve reactie!

Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Bij binnenkomst is het niet echt duidelijk of de hond mee naar binnen mag, maar dat mag.. dus het ik gisteren hier van een lekker lunch genoten, het twaalf uurtje, een bord vol lekkers. Drie boterhammen, genoeg boter en genoeg beleg voor 6 broodjes. Aangename prijs. Wel jammer dat sommige medegasten hun eigen hond NIET aan de lijn houden