't Veerhuis Lands End

Meer informatie over restaurant 't Veerhuis Lands End

- Ontbijt 07:00 - 10:00

Jules B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Leuk restaurant op een gewedlige lokatie, zeker op een warme zomer avond. Een aanrader voor een eenvoudige lunch...

Helaas valt de diner kaart tegen, eenvoudige gerechten, van een acceptabele kwaliteit, maar meer ook niet. Gezellig eten met je vrienden ja, maar culinair genieten, nee... dit restaurant moet het duidelijk van zijn ligging hebben en niet van zijn keuken.

De tomatensoep was wat flauwtjes, de steak was meer well done dan medium (we hadden medium raw besteld) en de sate smaakte als kant en klaar opgewarmd uit een pakje...
Haarlem16 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Geluncht hier, met heerlijk weer buiten in het zonnetje met prachtige uitzicht op Texel en de veerboten. Werd geholpen door een vaste jongeman die zeer vriendelijk en attent was. Heerlijke boerenomelet met lekker vers bruin brood en een prima geitenkaas salade (alleen wat vreemde combi met studentenkamer erdoor maar dat kan ook zonder). Prima lunchplek, gevarieerde keuze ook op lunch menu.
Seafox .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Op een dinsdagmiddag na lunchtijd hier de lunch genoten, restaurant was vol, toch nog klein tafeltje gevonden. Prima lunchgerecht gegeten, goed brood en niet te veel garnituur. Bedienend personeel, is attent en vriendelijk.
Qroki .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Vandaag geluncht in Lands-end. Altijd prachtig uitzicht. Helaas waren alle tafels aan het raam(beste uitzicht) gereserveerd. We aten een broodje geitenkaas en Amsterdamse kroketjes. Alles prima van smaak en goed en snel geserveerd. Klein puntje van aandacht: de bediening heeft de meeste aandacht voor de klanten bij de amen aan de zeekant, dat kan beter.
Stokstaartje54 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Een vriendin uitgenodigd om te ontbijten. Nooit meer! En dat laag niet alleen aan de vreselijke jus d'orange, maar ook aan het onvriendelijke personeel. (Juni 2015)
Vandaag was ik uitgenodigd om er te lunchen. Vissoep of toch uien- of venkelsoep?? In elk geval geen stukje vis te bekennen, wel 3 minuscule garnalen. Ben nog niet eens zeker dat de soep op vis vers getrokken was. Twee keer water besteld wat niet kwam en ook de koffie werd niet gebracht. Hebben we niet een tweede keer om gevraagd maar hebben betaald en zijn gegaan.
Gordon-Ramsay .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
de locatie maakt heel veel goed van wat er verder niet zo goed gaat. tis een beetje.. Hoe zeg je dat..er is niet veel te kiezen dus doe je t ermee. kaart met eenvoudige gerechten tegen van die niet zo eenvoudige prijzen..
Dion S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Net gegeten bij dit restaurant. Prima plek met goed uitzicht. Goede vlotte bediening. Eten voldoende en prima kwaliteit. Kalfsoester genomen. Niet groot maar wel botermals. Koffie Caramba om het af te maken. Niks mis mee.
Tim H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Typisch een geval van een zes min. Ik at een stuk zeewolf, oorspronkelijk geserveerd met gebakken aardappelen en salade, op mijn verzoek met risotto. De vis was te lang doorgegaard en miniem. Waarom serveert men tegenwoordig toch van die mini-porties? Willen ze iets doen aan de obesitas? Dat doen we thuis wel. Ook het dessert was niet geweldig, met slagroom uit een spuitbus. Pas na ruim 20 minuten kwam men ons vragen of we een aperitief wilden. Een beetje laat. Het uitzicht op de zee was goed voor de tafels bij het raam. Helaas waren die bezet. Voor ruim €30,- voor twee gangen een krappe voldoende.
Buitenhof .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Uitstekend gegeten met familie. Vlotte en attente bediening. Voordat de frites-schaaltjes leeg waren kwamen er al weer nieuwe. Ook een gerecht waar we om vroegen (en dat niet op de kaart stond) werd gewoon gemaakt.
Fijn om te horen dat u lekker gegeten heeft en bedankt voor uw positieve reactie!

Peter B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2014
Gisteravond waren wij voor de zoveelste keer dineren in Lands End. Waar wij altijd lunchen (kroketten met brood) met uitzicht op de bedrijvigheid van en naar Texel en andere havenactiviteiten. De ambiance en sfeer van Lands End zijn geweldig, het publiek prettig gevarieerd en het eten is om over naar huis te schrijven. Zo bestelde wij gisteren een sublieme sate, de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Het personeel: zo vind je het nergens meer tegenwoordig, snel, aardig, voorkomend en toegankelijk. Land End is in alle opzichten een aanrader voor een luch, diner of gewoon een kopje koffie.
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Bij binnenkomst is het niet echt duidelijk of de hond mee naar binnen mag, maar dat mag.. dus het ik gisteren hier van een lekker lunch genoten, het twaalf uurtje, een bord vol lekkers. Drie boterhammen, genoeg boter en genoeg beleg voor 6 broodjes. Aangename prijs. Wel jammer dat sommige medegasten hun eigen hond NIET aan de lijn houden
Bea B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Wij aten daar Carpaccio ,Mixed Grill,en als nagerecht verse vruchten.
Alles was heerlijk!Bediening was top ook al werd er door verschillende geserveerd.
Vriendelijk personeel,goed eten zeker voor herhaling vatbaar!
Het zit er ook altijd vol dus wil je daar eten bespreken moet je.
Prachtige locatie en een top restaurant!
Het is dat we er 160 km voor moeten rijden anders kwamen we zeker vaker!
Nina B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
In een gezelschap van 4 met reservering wezen eten op moederdag om 19 uur. Meeste schotels waren al op, bediening was wanordelijk (kelners wisselden af), drinken werd naar een verkeerde tafel gebracht, we moesten bijzonder lang wachten. Ben tot tweemaal toe gaan informeren of het nog lang duurde. Toen ik me beklaagde, kreeg ik te horen dat het door de vele reserveringen kwam. Bracht hen op het idee het aantal reservering te houden op een aantal die de bediening en keuken aankan op het niveau die men mag verwachten voor een dergelijk restaurant. Ik ga NOOIT meer deze restaurant na deze ervaring. Hun kaart mag ook meer dynamiek vertonen. Eentonig en saai. Er is niet veel keus. Als je uiteindelijk de gerechten krijgt geserveerd, zijn ze wel goed op smaak en verzorgd, maar de ervaring eraan voorafgaand, maakt dat ze een stuk minder smaken. Ben echt niet te spreken over Land's End.
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Wat een mooie zaak en wat een mooi punt. Geweldig om zo naar Texel te kijken en de boot binnen zien komen. Mooie inrichting en prachtige kleuren. Goeie stoelen.
Bediening meer dan goed.
Eten is niet oke. We hadden een high wine, met niet bijzonder en goedkope spullen. Leverworst, smaakloze broodjes, stukje kaas op een stokje, saucijzenbroodje en een stuk osseworst. Vreemd allemaal. Maar klap op de vuurpijl kwam het warme gedeelte: allemaal uit de frituur.
Nee, allemaal te gewoon, kan ik thuis beter en dat wil je niet.
Allereerst willen wij u bedanken voor uw duidelijke recensie. Mede hierdoor hebben wij de samenstelling van de High Wine aangepast.
Echoes .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Het eten was goed, niet bijzonder maar het smaakte wel.
De bediening vind ik niet echt professioneel. Onze serveerster was ongeveer van onze leeftijd maar behandelde ons als kennis..beetje vreemd. Maar ik zou er wel terug komen.