't Trefpunt

Dorpsstraat 49 7933 PB Pesse Nederland Kaart

Over het restaurant 't Trefpunt

Culinair op de route

Het trefpunt van het noorden! In dit rustige, comfortabele restaurant kun je even uitrusten na een wandel- of fietstochtje. 't Trefpunt doet ook mee aan een culinaire fietsroute door Drenthe. Kom lekker binnen voor een stokbroodje gezond, kroketje of een Aziatische schotel met sate. Natuurlijk is een kop koffie met iets lekkers ook mogelijk.

Meer informatie over restaurant 't Trefpunt

Maandag 10:00 - 20:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant 't Trefpunt

Frank D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prima restaurant met Nederlandse kaart. Gunstig geprijsd. Spare-Robs waren overheerlijk. Zeer vriendelijk personeel.
Ellend123 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Hier gegeten tijdens muziekweekend Pesse. Door de drukte duurde het lang voordat we de gerechten kregen (+45 min) en helaas was de kipsaté al op. De zalm (kwam op een mooi bord) en schitzel waren lekker, hadden wel iets meer groenten/aardappelen bij gemogen. Service was goed! Eerst even buiten gezeten, later binnen. Prima!