't Torentje

- Diner vanaf 12:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het is altijd gezellig bij ' Torentje en de bediening is vriendelijk. Je hoeft hier niet te dineren als je een culinaire fijnproever bent, maar voor een hapje buitenshuis is het prima. Wijzelf houden meer van de verfijnde keuken, maar gaan meestal tevreden naar huis na een bezoek aan deze brasserie.
Esther1877 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Tijdens de zomermaanden een aantal keer gegeten.
Fijn restaurant met een uitgebreide kaart. De slibtongetjes, mosselen, entrecote, alles was even lekker. De hoofdgerechten worden allemaal geserveerd met een aantal bijgerechten, zoals gebakken aardappeltjes, frietjes, salade, lamsoor en seizoensgroenten.
Vriendelijke bediening , je voelt je zeer welkom.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Heerlijk gegeten: vitello tonato, griet, gebakken mosselen, biefstuk stroganoff: allemaal even lekker! Gezellige sfeer, vriendelijke bediening.
Marko V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Op een zaterdagavond hier met 4 personen gegeten. Het restaurant heeft een hoog dak, maar dit doet geen afbreuk aan de sfeer. Goede verlichting, goede inrichting en leuke enthousiaste medewerkers maken dat het een fijne plek is om te dineren.
Twee van ons kozen als vooraf de heldere ossenstaartsoep die bijzonder goed in de smaak viel. Ook de Zeeuwse mosterdsoep was erg goed en smaakvol en het vierde voorgerecht, de vitello tonato, was ook een ware verrassing. Het kalfsvlees was heerlijk mals, de tonijnmayonaise goed op smaak en de ansjovis (deze toevoeging was ons vreemd) bleek een bijzonder lekkere combinatie op te leveren.
De hoofdgerechten waren ook een regelrechte verrassing. Twee van ons kozen voor de gebakken griet. Een lekkere, bordvullende, platvis die uitstekend gebakken was. Ook de op de huid gebakken kabeljauwmoot was precies goed gebakken en met de saus erbij een heerlijk gerecht. Als 4e gerecht werd gekozen voor een entrecote met pepersaus van de chef. Ook dit royale stuk vlees (ca. 350 gram) was precies goed gebakken en de pepersaus was voorzien van stukjes verse paprika en ui, wat de saus ook een bijzonder lekker tintje wist te geven. Dit alles werd begeleid door vers gekookte broccoli, verse slamelange met een honing dressing, gebakken aardappelpartjes en zelfgemaakte smaakvolle friet met eveneens zelfgemaakte mayonaise.
Nadat we onze magen goed hadden gevuld, was er geen kruimel meer over en hadden we zelfs geen ruimte meer voor een nagerecht. Voor ons is eten bij 't Torentje, inclusief de rekening, een positieve verassing gebleken. Alle reden om hier echt nog een 2e keer aan tafel te gaan.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Tijdens het campingseizoen eten wij hier regelmatig. Nog nooit zijn wij hier teleurgesteld over de kwaliteit van het eten en de service.

Naast de uitgebreide kaart zijn er vaak nog heerlijke alternatieven en bij alle gerechten steeds heerlijke seizoensgroente zoals lamsoren of zeekraal.

Dit restaurant en de medewerkers zijn een bezoek zeker waard!

De absolute toppers? Gebakken paling, kreeft, biefstuk van het hert en de tournedos. Als voorgerecht beveel ik de vitello tonato zeker aan.
Mazdamx5 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Heerlijk voorgerecht, het hoofdgerecht was uitstekend met veel groente en aardappeltjes en toetje was goed, bediening is attent en correct, eigenaar is altijd vriendelijk en je kunt er heerlijk buiten eten. Zeker een restaurant om vaker terug te komen
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Wij eten hier gedurende het campingseizoen regelmatig. Het eten is van zeer goede kwaliteit. De seizoens groente heerlijk vers en de bediening is uitstekend. De gastheer Arjen is een echte gastheer en ook de meisjes van de bediening zijn ontzettend aardig. En natuurlijk verdient de kok achter de schermen ook een dikke pluim!! Wij komen hier graag en kunnen het iedereen aanbevelen.
Yasmin M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Prima eten, vriendelijk personeel en super service. Wij kregen een keer het hoofdgerecht terwijl we nog maar net aan het voorgerecht zaten, dit werd bijzonder goed opgelost door de eigenaar. We kregen flinke korting op het eten en gratis drankjes. Kortom prima restaurant. Het is wel goed om van te voren te reserveren, vooral in de zomer is het erg druk.