't Töpke

Rijksweg 28 6596 AB Milsbeek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Töpke

1306 M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Hallo hier een recensie van vanavond we hebben gegeten bij Topje in Millsbeek het is een goed restaurant met zeer goede bediening. Mijn man heeft het Asperge menu gegeten hij vond het geweldig ze hadden daar de eerste Asperge's en ja hoor dat was een toppertje de soep was geweldig en het hoofdmenu was asperge's met zalm gekookt ei met een saus en verse krieltjes hij heeft genoten en toe een heerlijk ijsje van de ijsmaker uit de buurt nou daar mankeerde ook niets aan.
Ik zelf had het 3 gangen menu voor 14,50 en ja het was weer net zo lekker als vorig jaar een Tonijn zo groot en lekker echt een feest en daarna een sate van de grill met frietjes en een heerlijke salade daarbij werd verse appelmoes had best nog meer gelust werd ook gevraagd hoor we konden ook nog frietjes krijgen maar heb ik ook nee op gezegd, ook waren er twee sausen bij .
Het ijs was deze keer weer super dus vandaar zoals beloofd tegen de eigenaresse deze recensie hij is het echt waard , en ja de aanbieding van 5x eten daar dan de 6de keer van alle 5x bij elkaar opgeteld dat is dan de korting dus de 6de keer heb je echt een voordeel en een rede om er weer heen te gaan.
Wij gaan beslist weer als we in de buurt zijn we komen namelijk uit Den Haag dus de groeten van Hans en Atie Meinders en tot de volgende keer.
Flip K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Wildmenu was verrassend, leuk gepresenteerd en uitstekend op smaak. Verse ingrediënten. Top(ke)!

Prima kwaliteit voor een prima prijs.
Aanrader
Meinders .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Erg goed gegeten voor 14,50 per menu de keuze was voldoende vooraf had mijn man goede tomatensoep en ik een tonijnsalade die was heerlijk maar veel te groot dat was al een maaltijd op zich echt iets voor een grote eter.
Hoofdgerecht van mijn man was pangasius file daarbij een goede salade verse zelf gemaakte appelmoes en patat er waren ook nog 2 sausen bij, ik had een cordon bleau veel te groot want ik had teveel tonijnsalade gegeten vandaar.
Toe heerlijk ijs van een ijssalon uit Heijen en zelf gemaakt en natuurlijk slagroom dus in een woord een aanrader, en kan ook gewoon van de kaart eten en de prijzen zijn inverhouding goed .
Als wij in de buurt zijn gaan we beslist terug ,ook hebben ze een leuk spaar systeem 10% van het besteden bedrag wordt opgeschreven op een kaart na 5 x komen krijg je bij de zesde keer alles opgeteld van de eerdere 5 keer van het bedrag afgehaald dus de 6de keer eet je bijna voor niets.
De mensen zijn niet opdringerig ben bij de tafel zit een bel daar kan je op drukken als je nog iets te drinken wilt bestellen.
Tot de volgende keer hans en Atie Meinders uit Den Haag.
Oeffeltseeters .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Wat oubollige qua sfeer, je zit niet echt ruim aan tafel. Ontvangst niet echt hartelijk. Qua eten alles op 1 schaal (4 eters) daarna zelf opscheppen. Gedeelte eten was gaar, andere deel niet of slechts half gaar. Maak prijs iets duurder en zorg voor (stok)brood ipv stengel bij soep. Er zijn betere eetgelegenheden in de buurt dan deze.