't Tolhuys

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Op vrijdag hier geluncht. We waren met 3 personen op advies van iemand uit het dorp hier terecht gekomen.
Het jonge meisje in de bediening werkte er net 3 dagen, maar wat een leuke frisse meid!
Het ging niet allemaal nog zoals het zou moeten, maar daar maakte zij zich drukker om dan wij. Dat had waarschijnlijk te maken dat het wakend oog van de andere dame in de bediening (misschien de eigenaresse?) haar iets te scherp in de gaten hield. Daar zouden we zelf ook nerveus van zijn geworden. Overigens was ook deze dame uiterst aardig en vriendelijk tegen ons.
We gingen voor 2 x de vissalade en 1 x de club sandwich.
Gewoon heerlijk. Goede kwaliteit, goed gevulde salade, genoeg dressing, de boter bij het brood was heerlijk zacht en romig. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Mocht ik ooit nog eens in de buurt zijn, kom ik hier zeker terug voor een lunch.
Hartelijk dank voor deze geweldige recensie, wij zijn dan ook heel blij met ons personeel ! Overigens is niet alleen de lunch een aanrader, dit geldt ook zeker voor het diner. Gasterij 't Tolhuys hoopt u nog een keer te mogen verwelkomen.
Valou J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Vanaf het eerste moment was de bediening erg vriendelijk en gastvrij!
Het menu was erg uitgebreid! Ontzettend veel variërende gerechten, waardoor voor iedereen wel wat op de kaart te vinden was.
Zowel voor, hoofd als nagerecht waren voortreffelijk!
De prijs- kwaliteit verhouding was tevens prima!
Een echte aanrader zou ik zeggen! Absoluut voor herhaling vatbaar!
Vlinder P.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
we hebben het 3 gangenmenu van de maand genomen (22,50) prima. Het stoofpotje had iets minder "vochtig" gemogen. De service aller vriendelijkst en het nagerecht "ruilen" voor een nagerecht van de kaart ipv het maandmenu, was geen probleem. Het was een echte nazomeravond, dus konden we heerlijk op het terras. Dit is gezellig (echte dorpse gezelligheid) en een verdieping lager heb je nog een terras voor wat grotere gezelschappen. De menukaart heeft voor elk wat wils. Prijs kwaliteit is prima