't Theehuis Hunebed

Van Helomaweg 47 7973 JC Darp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Theehuis Hunebed

Haeles .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het eten was prima van kwaliteit en prijs, de bediening kon niet beter. Perfect.
Jammer dat gemaakte afspraken en beloftes niet nagekomen zijn.
Wino .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Mooie ligging, goede prijs/kwaliteit verhouding,. Verwacht hier geen culinaire hoogvliegers maar van een kipfilet gevuld met geitenkaas en een Limoncellosaus valt zeker te genieten, incl div. groenten al dente, lekkere krokante frites (heet) en een saladegarnituur met diverse soorten sla.
Mijn vrouw had de schnitzel en deze was ook krokant gebakken en niet slap en vet.
Vlotte en attente bediening die met plezier haar vak beoefent.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Met de hele familie (16 personen) hier gegeten. De locatie is mooi in het bos met een leuke speeltuin voor de kinderen. We kozen een drie-gangen menu met keuze uit vis, vlees of kip en voor de kinderen een standaard kindermenu. Als voorgerecht de mosterdsoep gekozen, deze was prima op smaak en lekker romig. De kipfilet met geitenkaas was goed op smaak, maar jammer genoeg te droog. Het hoofdgerecht van tongfilet was goed (ik had wel twijfels of het echt tongfilet was, of wellicht een goedkopere vissoort), en het nagerecht van ijs ook prima. De bediening was heel vlot, de tijd tussen het serveren van de gerechten was precies goed.
Kortom, prima restaurant met eenvoudige, maar prima gerechten.
Viskenner1 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Op 4 augustus met 11 personen gegeten bij het hunebed en tongfilet besteld. We kregen pangafilet. Toen ik dit aangaf bij de ober zou hij het navragen en er op terugkomen. Na 45 minuten ben ik zelf naar de bar gegaan en het gevraagd, de ober zei dat ik een viskenner ben(!) en dat het inderdaad pangafilet is omdat de tong op was. Geen excuses of korting dus. Blijkbaar werkt deze truc meestal wel. U bent gewaarschuwd