't Theehuis Hunebed

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant 't Theehuis Hunebed

L. B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Een eenvoudig, landelijk ingericht café-restaurant met lunch- en
diner-kaart. Vriendelijke ontvangst en bediening. We waren met z'n
vieren, namen vóór de wandeling thee met lekkere appeltaart en kwamen
daarna terug om te eten.
Opvallend waren opnieuw de vriendelijke bediening, korte wachttijd tot
het bestelde op tafel kwam en de uitstekende kwaliteit van dat laatste,
zeker in relatie tot de prijzen.
Verse vis, goed vlees, een heerlijke vegetarische schotel en zonder
probleem extra groenten en frites, toen we daarom vroegen.
Een goede Franse witte huiswijn en lekkere espresso tot slot.
Sterke punten vonden wij, behalve de bovenstaande, het vakmanschap in
alle opzichten van de ober en het ontbreken van teksten als "-op een
bedje van..."
Kortom een uitstekend restaurant dat van eenvoud een pluspunt weet te maken.
Simone A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Zondag 20 augustus 2017 hier gegeten met ons vijven. We moesten heel lang op een tafeltje wachten zonder dat er gevraagd werd wat we wilden drinken. Eindelijk konden we bestellen. Het eten was heel erg eenvoudig, zonder franje. De saus was uit een pakje, het eten was erg weinig. De tomaat was gewoon in vieren gesneden, zonder een sausje of iets leuks erbij. En dat kostte 18.50 euro. Zonde van het geld. Eens maar nooit meer!
haeles .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het eten was prima van kwaliteit en prijs, de bediening kon niet beter. Perfect.
Jammer dat gemaakte afspraken en beloftes niet nagekomen zijn.
Wino .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Mooie ligging, goede prijs/kwaliteit verhouding,. Verwacht hier geen culinaire hoogvliegers maar van een kipfilet gevuld met geitenkaas en een Limoncellosaus valt zeker te genieten, incl div. groenten al dente, lekkere krokante frites (heet) en een saladegarnituur met diverse soorten sla.
Mijn vrouw had de schnitzel en deze was ook krokant gebakken en niet slap en vet.
Vlotte en attente bediening die met plezier haar vak beoefent.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Met de hele familie (16 personen) hier gegeten. De locatie is mooi in het bos met een leuke speeltuin voor de kinderen. We kozen een drie-gangen menu met keuze uit vis, vlees of kip en voor de kinderen een standaard kindermenu. Als voorgerecht de mosterdsoep gekozen, deze was prima op smaak en lekker romig. De kipfilet met geitenkaas was goed op smaak, maar jammer genoeg te droog. Het hoofdgerecht van tongfilet was goed (ik had wel twijfels of het echt tongfilet was, of wellicht een goedkopere vissoort), en het nagerecht van ijs ook prima. De bediening was heel vlot, de tijd tussen het serveren van de gerechten was precies goed.
Kortom, prima restaurant met eenvoudige, maar prima gerechten.
Viskenner1 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Op 4 augustus met 11 personen gegeten bij het hunebed en tongfilet besteld. We kregen pangafilet. Toen ik dit aangaf bij de ober zou hij het navragen en er op terugkomen. Na 45 minuten ben ik zelf naar de bar gegaan en het gevraagd, de ober zei dat ik een viskenner ben(!) en dat het inderdaad pangafilet is omdat de tong op was. Geen excuses of korting dus. Blijkbaar werkt deze truc meestal wel. U bent gewaarschuwd