't Swarte Schaep

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant 't Swarte Schaep

John &.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Geen aanrader! Rommelige bediening, gort droge entrecot (duurste gerecht op de kaart), aantal gerechten niet leverbaar, prijzig voor wat je krijgt, en maarliefst een uur wachten per bestelde ronde! Niet OK dus, wij komen zeker niet meer terug!
Gabriëlle M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Het is een super goed restaurant, de sfeer is echt gezellig en je kan er heerlijk eten. Het eten heeft ook nog veel variatie en word super lekker klaargemaakt. Zeker de moeite waard om er nog een keer heen te gaan.
hinson .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Tapas is altijd goed. Eten waar je zin in hebt. En samen delen. Nooit te veel en altijd genoeg. Hier veel originele Spaanse recepten. De simpelste zijn trouwens de beste. Patatas bravas en de gehaktballetjes. Prima. Iets ingewikkelder de geitenkaas variaties. Lekker maar prijzig.
Erg attente bediening.
Gecombineerd met een leuk terras aan het water. Aanrader.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Pas verbouwd naar tapasbar
Kwam vroeger al hier in dit restaurant maar is nu nog beter als voorheen.
Prettige vriendelijke bediening.
We hebben hier lekker gegeten in een ontspannen sfeer, gezellige drukte voor groepen is er een aparte ruimte beschikbaar wat ook erg prettig is.
Een vrij uitgebreide kaart waarin voor ieder wel wat.
Een lekker desert maakte het geheel compleet.
Kortom een plek waar ik graag terug kom.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
We waren met drieën waarvan 2 vegetarische gerechtjes wilden bestellen .De bediening stelde voor om verrassingsgerechten die door hem zouden worden samengesteld te nemen. Wij stemden daarmee in. Nou, het werd een complete verrassing. Moesten zelf vragen om bordjes. De eerste vier gerechtjes waren fantasieloos en smaakloos. Een schaaltje met 3 champignons die drijven in wat een sausje moet voorstellen (prijs bijna 5 euro). Schaaltje met drie hele kleine kroketjes die met een spinazieblokje waren gevuld. Dan nog 2 bladerdeegkoekjes met daarover wat gesmolten kaas zonder 'inhoud'. De volgende ronde was helemaal schandalig: een schaaltje met een paar gesneden aardappeltjes die in het vet dreven , een schaal met ijsbergsla, een paar gesneden tomaten, een paar schijfjes komkommer en olijven uit een potje. geen enkel e dressing. Wel werd er om de 5 minuten gevraagd of we nog wat wilden drinken. Ik ga met grote regelmaat uit eten maar dit keer was echt alles ver beneden alle verwachtingen. De ambiance was het enige wat een voldoende scoort. Voor ons nooit meer 't Swarte Schaep!
Ronnnied .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Een gezellige tapasbar met goede Spaanse keuken. Je krijg een goede uitleg over de tapas en het is overzichtelijk op de borden weergegeven, zodat je goede keuze kan maken. Al met al heerlijk gegeten en gedronken.
Caroline P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Gezellig eetcafé met wat rommelige menukaart (voor- en hoofdgerechten stonden door elkaar op een kleverig geplastificeerd stuk papier). De steak tartaar was smakelijk, misschien zou ik er zelf een stukje toast bij geserveerd hebben (genomen als voorgerecht). Jammer van dat streepje Zaanse mayonaise ter garnering. De maaltijdsalade met tonijn was een grote berg sla met her en der een minuscuul reepje (zon)gedroogd tomaat plus en een pijnpitje en twee heel grote stukken tonijn. Bij een maaltijdsalade stel ik me een feestelijker bordje voor met wat meer verschillende groentes, maar aangezien de tonijn precies goed gegaard was en heerlijk sappig, vergeef ik ze de fantasieloze berg sla heel snel. De spareribs waren prima, evenals de saté met heerlijke satésaus. Lekkere frieten erbij, wat wil een mens nog meer? Qua desserts hadden we die avond keuze uit twee, aangezien er een ongelukje met de vriezer was gebeurd. De crème brûlée had weinig weg van het normale recept van room, eieren, suiker en vanille met een gecaramelliseerd suikerlaagje erop. Het was eerder chocolademousse besprenkeld met kaneel, maar desalniettemin wel heel erg lekker, aldus mijn tafelgenoten. Afknapper was de "koffie" (een kop bruingekleurd, gloeiendheet, bitter water zonder ook maar de minste koffiesmaak). In potentie heeft de zaak alles om een succes te kunnen zijn. Er worden overwegend goede ingrediënten gebruikt, de kok verstaat zijn vak. Nu nog ff de puntjes op de i zetten. Al met al een prettige ervaring en wij komen graag terug.