't Swarte Schaep

Meer informatie over restaurant 't Swarte Schaep

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Gabriëlle M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Het is een super goed restaurant, de sfeer is echt gezellig en je kan er heerlijk eten. Het eten heeft ook nog veel variatie en word super lekker klaargemaakt. Zeker de moeite waard om er nog een keer heen te gaan.
Hinson .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Tapas is altijd goed. Eten waar je zin in hebt. En samen delen. Nooit te veel en altijd genoeg. Hier veel originele Spaanse recepten. De simpelste zijn trouwens de beste. Patatas bravas en de gehaktballetjes. Prima. Iets ingewikkelder de geitenkaas variaties. Lekker maar prijzig.
Erg attente bediening.
Gecombineerd met een leuk terras aan het water. Aanrader.
PLendering .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
De tapasbar heeft een leuke sfeer. Wij zijn met een redelijk grote groep geweest. De bediening was goed, vlot en vriendelijk. Kinderen in een aparte kamer met aangepaste tapas, geweldig!
Voor de volwassenen grote houten planken met een selectie van tapas. Alles uitstekend van smaak en voor iedereen genoeg.
Afsluitend een mooi opgemaakte en smaakvolle paella.

Erg gastvrij en authentieke smaakbeleving.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Pas verbouwd naar tapasbar
Kwam vroeger al hier in dit restaurant maar is nu nog beter als voorheen.
Prettige vriendelijke bediening.
We hebben hier lekker gegeten in een ontspannen sfeer, gezellige drukte voor groepen is er een aparte ruimte beschikbaar wat ook erg prettig is.
Een vrij uitgebreide kaart waarin voor ieder wel wat.
Een lekker desert maakte het geheel compleet.
Kortom een plek waar ik graag terug kom.
Louze .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Heerlijk gegeten, veel keuze uit de 'tapas' kaart. De tapas die wij hebben geproefd waren stuk voor stuk zalig! Echt een aanrader.
N8wacht .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Wat een topper dit tapasrestaurant! 't Swarte Schaep tovert de ene na de andere culinaire verrassing op de plank. Een uiterst gevarieerde kaart, met heerlijke lekkernijen. Geserveerd met een beleefde en vriendelijke lach. Heerlijk huiswijnen, zowel wit als rood. De serranoham gevuld met geitenkaas is mijn favoriet, maar van ansjovis tot estafado en van garnalenkroketje tot kalfsmuis carpaccio, het is allemaal zeer smaakvol. Met afstand het lekkerste tapasrestaurant van de regio.
Nico1948 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Heerlijk gegeten ! We kenden het oude Schaep al, maar dit was een openbaring!
We volgden de keuze van H?lène, de sympa uitbaatster, en haar keuze tartte onze smaakpapillen! Een groot scala aan voortreffelijke op smaak gebrachte tapas, op écht Spaanse wijze, zonder "Nederlandse" concessies: echt, puur, en heerlijk......en de prijs? 112 voor 4 personen incl flesje wijn en 4 biertjes? En dan hoef je niet meer, je bent voldaan! Leuke sfeer, prrima bediening, warm decor.....kijk er vast naar uit!

Wij komen zeker terug.....
Nico&Ellen
J A.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Heerlijke gegeten in "t Swarte Schaep. Overheerlijke tappas gerechten van een originele Spaanse kokkin, en zeker de Sangria is het proeven waard. Keuze genoeg en te veel voor 1 avond dus we gaan zeker terug komen.

Gezellig ingericht restaurant met leuke Spaanse details en de bediening was top! Ze zullen mij nog regelmatig terugzien...een echte aanrader!
Marjannie .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Heerlijk gegeten afgelopen weekend in 't Swarte schaep.

Ruime keus aan verschillende Spaanse gerechtjes voor ieder wat wils! Ik heb de lekkerste Spaanse hapjes op geserveerd op een leuke planken.

Wij wilde een avondje gezellig tapas met een leuke sfeer. Wat helemaal gelukt is. Decor is ook heel erg leuk. Je waant je bijna in de Spaanse sferen. ;)
Bediening was ook erg goed en wist waar ze het over hadden.

Na ons helemaal bomvol te hebben gegeten aan deze heerlijke lekkernijen zijn wij nog gezellig aan de bar gaan zitten voor een klein afzakkertje.

Kan niet anders zeggen Toptent!! Ga zo door en zeker een aanrader
Ms2006 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Gezellig restaurant in mooi historisch pand. Sinds november 2014 tapas op de kaart.
Goede, van origine spaanse kokkin. Kleine gerechtjes van licht naar zwaarder. De geitenkaas verpakt in serranoham met gecarameliseerde uitjes, de champignons, de ansjovisjes, ribbetjes, te veel om op te noemen lekkere hapjes! De spaanse wijnen zijn uitstekend!
Jammer dat het door het huidige rookbeleid niet meer mogelijk is de avond af te sluiten met een goede spaanse koffie en een sigaartje.
Bediening vriendelijk en informeel. Geen stijve toestanden in Het Schaep!
Leenet .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Met zijn vieren eten,bij binnenkomst een riool lucht .
Vervelend maar tis zo.
Bediening weet niet welke wijn er is of zoet of droog .bestelde gerechten waren echt anders dan de uitgeserveerde .bij na vraag nee dit heeft u besteld .maar u krijgt toch het andere dan .
spa rood zonder bubbels? Hier is het normaal
Prijs is zeer onterecht in verhouding tot wat er geleverd word .
We zijn ook opgestapt na het voorgerecht. Als genoeg doening werden de drankjes niet berekend .dat was wel aardig. Ik hoop dat dit verandert anders gaat het volgens mij geen blijvertje zijn dit restaurant. jammer
JBosmans .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
We waren met drieën waarvan 2 vegetarische gerechtjes wilden bestellen .De bediening stelde voor om verrassingsgerechten die door hem zouden worden samengesteld te nemen. Wij stemden daarmee in. Nou, het werd een complete verrassing. Moesten zelf vragen om bordjes. De eerste vier gerechtjes waren fantasieloos en smaakloos. Een schaaltje met 3 champignons die drijven in wat een sausje moet voorstellen (prijs bijna 5 euro). Schaaltje met drie hele kleine kroketjes die met een spinazieblokje waren gevuld. Dan nog 2 bladerdeegkoekjes met daarover wat gesmolten kaas zonder 'inhoud'. De volgende ronde was helemaal schandalig: een schaaltje met een paar gesneden aardappeltjes die in het vet dreven , een schaal met ijsbergsla, een paar gesneden tomaten, een paar schijfjes komkommer en olijven uit een potje. geen enkel e dressing. Wel werd er om de 5 minuten gevraagd of we nog wat wilden drinken. Ik ga met grote regelmaat uit eten maar dit keer was echt alles ver beneden alle verwachtingen. De ambiance was het enige wat een voldoende scoort. Voor ons nooit meer 't Swarte Schaep!
Ronnnied .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Een gezellige tapasbar met goede Spaanse keuken. Je krijg een goede uitleg over de tapas en het is overzichtelijk op de borden weergegeven, zodat je goede keuze kan maken. Al met al heerlijk gegeten en gedronken.
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Gezellig eetcafé met wat rommelige menukaart (voor- en hoofdgerechten stonden door elkaar op een kleverig geplastificeerd stuk papier). De steak tartaar was smakelijk, misschien zou ik er zelf een stukje toast bij geserveerd hebben (genomen als voorgerecht). Jammer van dat streepje Zaanse mayonaise ter garnering. De maaltijdsalade met tonijn was een grote berg sla met her en der een minuscuul reepje (zon)gedroogd tomaat plus en een pijnpitje en twee heel grote stukken tonijn. Bij een maaltijdsalade stel ik me een feestelijker bordje voor met wat meer verschillende groentes, maar aangezien de tonijn precies goed gegaard was en heerlijk sappig, vergeef ik ze de fantasieloze berg sla heel snel. De spareribs waren prima, evenals de saté met heerlijke satésaus. Lekkere frieten erbij, wat wil een mens nog meer? Qua desserts hadden we die avond keuze uit twee, aangezien er een ongelukje met de vriezer was gebeurd. De crème brûlée had weinig weg van het normale recept van room, eieren, suiker en vanille met een gecaramelliseerd suikerlaagje erop. Het was eerder chocolademousse besprenkeld met kaneel, maar desalniettemin wel heel erg lekker, aldus mijn tafelgenoten. Afknapper was de "koffie" (een kop bruingekleurd, gloeiendheet, bitter water zonder ook maar de minste koffiesmaak). In potentie heeft de zaak alles om een succes te kunnen zijn. Er worden overwegend goede ingrediënten gebruikt, de kok verstaat zijn vak. Nu nog ff de puntjes op de i zetten. Al met al een prettige ervaring en wij komen graag terug.