't Swaentje

Noordereinde 353 1243 JZ 's-Graveland Nederland Kaart
31-356562016

Over het restaurant 't Swaentje

Restaurant ’t Swaentje is schitterend gelegen in het hart van Het Gooi. In een monumentaal pand met een terras aan de oude trekvaart van s’-Graveland. Ons restaurant staat voor sfeer, gezelligheid en heerlijk eten! Door de gastvrijheid van eigenaar Mijndert Groen en gastvrouw Janine Hagen, voelt een ieder zich thuis. Onze Chef’s Patrick en Jeffrey Freriks bereiden pure, klassieke gerechten. Geniet van het, door de Chefs samengesteld, 5 gangen menu of kies van onze A la Carte kaart. Deze gerechten wisselen ieder seizoen en worden op verrassende wijze gepresenteerd. Een diner met vrienden of familie, een zakelijke afspraak of een romantische avond; een bezoek aan ons restaurant staat garant voor een culinaire beleving.

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant 't Swaentje

Piet V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten met verrassende gerechten. bediening hebben zichtbaar plezier in het jou naar de zin maken. Kennis van de wijnen die bij de gerechten geserveerd worden. Onze avond was echt een cadeautje.
Hens Z.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Persoonlijke ontvangst, rustige en goede bediening, tempo opdienen van het menu zeer goedheerlijk gegeten . Een aanrader en kom zeker nog een keer.
V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Voor het eerst bij het Swaentje gegeten met mijn partner. Kwaliteit van de gerechten was goed. Echter, de smaak combinaties vonden wij enigszins teleurstellend. Je verwacht bij een restaurant als dit meer balans en een betere smaakbeleving. Prijs-kwaliteit kan beduidend beter. De atomosfeer was prettig en service goed.
Hennie R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk 5 gangen menu alles wordt duidelijk uitgelegd, leuke oplettende bediening niets ontgaat ze.
Je bent echt een avondje uit en je wordt helemaal verwend met heerlijk eren en top bediening.
Menno .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Bediening is zeer vriendelijk en competent en in de keuken wordt getoverd....
Één fles van de wijnkaart bleek niet voorradig maar werd door een nog mooiere vervangen: prima!
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Fantastisch eten. Een aanrader om het chef’s vijfgangen menu met bijpassend wijnarrangement te nemen. De combinaties zijn perfect op elkaar afgestemd
Erna K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Wat een topavond!
Wij hebben vrienden gefêteerd, die dat nog van ons tegoed hadden. Zij en wij zijn behoorlijk gastronomisch ingesteld, in de zin van: mooi opgediende, creatieve en smakelijke gerechten, in mooie porties (dus geen grote volle borden). Het 5-gangendiner heeft in alle opzichten aan onze verwachtingen voldaan, en die eigenlijk overtroffen. Ook de sfeer en de service waren klasse.
In alle opzichten was de avond zeer geslaagd!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Wat een feest weer! Zalig gegeten! Heel gastvrij, vriendelijk en met humor geserveerd! Niets is te gek! Echt een aanrader!
J. B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Geweldig 5 gangendiner. Heerlijke avond. Voor herhaling vatbaar.
Danielle M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Wat een heerlijke avond! We zochten door de warmte van de afgelopen tijd naar een mooi restaurant met een leuk terras omdat we ons 15 jarig jubileum wilden vieren. Het Swaentje bleek een schot in de roos. Wat een fantastisch restaurant! Hele leuke bediening met verstand van zaken en voortreffelijk eten. Absoluut een aanrader en wij komen zeer zeker terug, bedankt voor de geslaagde avond!
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wij hebben hier weer uitstekend gegeten. Gerechten zijn smaakvol en de porties voldoende. De bediening maakt het feestje compleet door een attente en vrolijke benadering. Zeker (weer) voor herhaling vatbaar!
Netty R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Fijne bediening.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het was, alweer, genieten bij 't Swaentje.
De heerlijkste gerechtjes krijg je geserveerd die door de wijnen nog lekkerder lijken. Wie daar nog nooit gegeten heeft heeft echt iets gemist.
J.R. V.
bekende en fijne plek
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hebben gekozn voor het 5 gangen menu met wijnarrangement.De wijnen pasten prima bij de gerechten en waren erg lekker.
Het eerste voorgerecht van zeewolf viel een beetje tegen maar dat is een kwestie van smaak. Als de zeewolf lauw/warm was geweest hadden we het waarschijnlijk lekkerder gevonden.De wachttijd tussen derde en vierde gang was aan de lange kant.
Maar verder hebben we heerlijk gegeten bij het Swaentje en komen we zeker weer terug!
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Eten is heerlijk en top bediening! Ze zijn zeer oplettend zonder dat het hinderlijk is en erg vriendelijk. We kregen een extra tussengerecht van de kok omdat het hoofdgerecht wat vertraging opliep. We hadden zelf niet eens door dat het iets langer duurde. Service met een + dus!
E.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Was zoals altijd weer zeer goed! Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer!
Persoonlijke aandacht voor de klant. Super klantvriendelijk!
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Na een langere periode weer eens gegeten bij Rest. 't Swaentje in 's-Graveland.
Zeer prettige ontvangst door de gastvrouw!
Zoals verwacht was het een grote culinaire belevenis om te eten bij Mijndert.
We hebben een gezellige avond gehad en komen zeker weer eens terug!
Groetjes en het 't Swaentje is een aanrader !!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wij hadden van te voren aangegeven of ze rekening wilden houden i.v.m.met een gluten,lactose vrij dieet. Aan alles was gedacht en het eten zag er geweldig uit. Perfect.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Prima gegeten. Goede efficiente bediening. Fijne sfeer.