't Swaentje

Noordereinde 353 1243 JZ 's-Graveland Nederland Kaart
31-356562016

Over het restaurant 't Swaentje

Restaurant ’t Swaentje is schitterend gelegen in het hart van Het Gooi. In een monumentaal pand met een terras aan de oude trekvaart van s’-Graveland. Ons restaurant staat voor sfeer, gezelligheid en heerlijk eten! Door de gastvrijheid van eigenaar Mijndert Groen en gastvrouw Janine Hagen, voelt een ieder zich thuis. Onze Chef’s Patrick en Jeffrey Freriks bereiden pure, klassieke gerechten. Geniet van het, door de Chefs samengesteld, 5 gangen menu of kies van onze A la Carte kaart. Deze gerechten wisselen ieder seizoen en worden op verrassende wijze gepresenteerd. Een diner met vrienden of familie, een zakelijke afspraak of een romantische avond; een bezoek aan ons restaurant staat garant voor een culinaire beleving.

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant 't Swaentje

RobvanDijk V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekkere, originele gerechten en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader!
Tanja B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Bediening is erg vriendelijk. Helaas was het vlees van het hoofdgerecht de gegrilde Cote de Boeuf niet goed.
De keuken gaf dit ook toe. En er kwam een vervangend gerecht wat wel in orde was. Helaas konden we dus niet gezamelijk van ons hoofdgerecht genieten. Ik had dit anders opgelost. Ook was er geen tegemoetkoming in de vorm van een drankje ofzo voor het ongemak.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Intieme sfeer. Zeer gastvrij. Verrukkelijk eten. Voor iedere culinaire wens was een oplossing
We hebben genoten..
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
De start was al goed met een warm welkom. Daarna een heerlijk 5 gangen menu. We vierden een feestje en de avond was een feestje.
Dave S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Wachttijd heb ik redelijk gekozen bij gebrek aan betere optie; zou het "Relax" noemen. Alles lekker rustig aan maar niet lang wachten
Gretha J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Fijne persoonlijke bediening, heerlijke gerechten
naaimachine .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijke avond gehad geweldige gast heer en dame heerlijk gegeten mooie gerechten vooral de gans was heel bizonder erg lekker allemaal. Gauw weer een keer terug naar meindert de gastheer van het swaentje
Emma K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Ons diner was onvergetelijk en niet te vergelijken met andere restaurantbezoeken. Ontspannen en heerlijk gegeten met bijpassende wijnen. Bediening was professioneel en aangenaam met een gevoel voor humor. Truffelrisotto is zeker een aanrader! We komen snel weer terug!
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Erg lekker gegeten. Gekozen voor het 5 gangen menu en elk onderdeel was erg lekker. Bij de reservering glutenvrij aangegeven en daar werd erg goed rekening mee gehouden.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Zo hoort het te zijn! Echte service (waar zien we dat nog in NL?) en heerlijk eten. Mooie wijn ook buiten kaart om. Aanrader!
hrolff .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Altijd heerlijk eten!!mooi opgemaakte borden, gezellige sfeer, goed overzicht qua tempo bediening voor de volgende gang, vriendelijke spontane bediening die een ingewikkeld klinkend 5 gangenmenu zo uit het hoofd de klant informeren en tevens kennis van wijnen. Zeker een aanrader!
René V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Met zijn vieren heerlijk gegeten. Het restaurant zat vol, maar dit was zeker niet storend. De bediening was attent en ontspannen. Goede uitleg bij het 5-gangen menu van de chef en ook de toelichting op de bijpassende wijn was duidelijk. We hebben genoten.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Voor de 2e keer met veel plezier en smaak gegeten. Zeer vriendelijk personeel, prettige ambiance en heerlijk eten.
Gaan we zeker weer overdoen in de toekomst!
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een goede ambiance. Een traktatie en alles met zorg gekozen zowel in de keuken, de medewerkers als in het restaurant. Al jaren een van onze favoriete restaurants.
jennie K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wat fijn om te ontdekken dat er in de regio een restaurant is waar de prijs- kwaliteit top is. Waar je gewoon water krijgt naast de wijn die je bestelt en waar een uitstekende bediening is die snapt hoe het hoort en je niet onnodig laat wachten omdat er gewoon aandacht is voor ons als gast. Gewoon een geweldig diner genoten. Super! Met dank aan de kok.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Een hartelijk ontvangst. We kregen een goede uitleg over de kaart. De geserveerde gerechten waren heerlijk. De bediening was vriendelijk. Een heerlijke avond!!
CJJ D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Eten en bediening en ambiance uitstekend. Zaten helaas naast een heel erg rumoerige groep. Dit waren bekenden van de bediening, dus vragen of het was rustiger kon zat er niet in. Jammer.
ingrid .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Eten was goed maar vond 58 euro voor chateaubriand teveel voor de hoeveelheid die je krijgt. Erg zuinig portie per persoon.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een prestige sfeer en uitstekende bediening. Van het voorafje tot en met de koffie was alleys helemaal top.
Een aanrader is zeker de overheerlijke chateau Briant
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Zoals altijd fantastisch! Het begint al zodra je over de drempel bent en eindigt als je weer buiten staat.
De ontvangst is goed, de bediening en oplettendheid uitstekend, de kennis uitstekend.
De bijpassende wijnen super, en de keuken uitmuntend!
Kan niet wachten tot de volgende keer