't Swaentje

Noordereinde 353 1243 JZ 's-Graveland Nederland Kaart
31-356562016

Over het restaurant 't Swaentje

Restaurant ’t Swaentje is schitterend gelegen in het hart van Het Gooi. In een monumentaal pand met een terras aan de oude trekvaart van s’-Graveland. Ons restaurant staat voor sfeer, gezelligheid en heerlijk eten! Door de gastvrijheid van eigenaar Mijndert Groen en gastvrouw Janine Hagen, voelt een ieder zich thuis. Onze Chef’s Patrick en Jeffrey Freriks bereiden pure, klassieke gerechten. Geniet van het, door de Chefs samengesteld, 5 gangen menu of kies van onze A la Carte kaart. Deze gerechten wisselen ieder seizoen en worden op verrassende wijze gepresenteerd. Een diner met vrienden of familie, een zakelijke afspraak of een romantische avond; een bezoek aan ons restaurant staat garant voor een culinaire beleving.

Glas champagne

9,6
9,2

Jouw recensie over het restaurant 't Swaentje

• Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Het was weer zoals altijd goed toeven bij Het Swaentje. De kwaliteitssprong die dit Restaurant in de afgelopen 2 jaar heeft gemaakt is indrukwekkend. Het wordt dan ook de hoogste tijd dat de inspecteurs van de Guide Michelin en vergelijkbare instellingen dit etablissement bezoeken teneinde tot een passende- en naar onze mening hoge- waardering te komen. Wij hebben genoten van een subliem 5-gangen diner met prachtige wijnen. Alle lof voor Gastheer Mijndert, Chef kok Jeffrey en het team,
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Dit restaurant heeft geen Michelinster maar het eten verdient dat wel.
Ook de sfeer en bediening is uitstekend.
Ieder gerecht had zijn eigen specifieke smaak
René V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Weer gezellig en lekker gegeten van het Sinterklaasmenu. Aanpassing van de wijn was geen probleem. De bediening was weer vertrouwd correct.
P P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Bij de wijnen, wordt de oorsprong en de smaak van de wijn uitgelegd. Dit kunnen we erg waarderen!! Steeds een passende wijn bij de gerechten
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Wij hadden het 5-gangendiner en elk gerecht was een feestje. Zoveel verschillende smaaksensaties op een bord. De service was perfect. Echt een aanrader voor een heerlijk avondje uit.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijke gerechten met verassende en onverwachte combinaties... Prima gelegenheid waar we regelmatig terug komen........
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Na een positieve ervaring enkele weken geleden hier voor de 2de keer gegeten. Zoals de meeste recensies, hebben wij ook deze keer weer heel goede ervaringen met dit restaurant. Het restaurant was geheel vol deze zaterdagavond, en daarmee was het geluidsnivo wel erg hoog.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Diner 2 personen uitstekend waren: eten, bediening,geluidsniveau,temperatuur, verlichting, wachttijden, zitgelegenheid. Verwijzing naar parkeer gelegenheid kan beter.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijke, goed verzorgde avond gehad.
Na binnenkomst bleek al dat de reservering goed gelezen was en werd gevraagd naar wie degene was met de allergieën.
Heerlijke gerechten en goede en kundige bediening, zoals het hoort.
anneliesvanroemburg .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Gisteren hadden we gekozen voor een vijf gangen diner. Werkelijk top!
Meerval, rode poon, buikspek, Reefilet en een heerlijk dessert, alles was zo fantastisch.
Fijne bediening. Helemaal niets op aan te merken alleen maar aan te raden.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Een ster waardige zaak, super vriendelijke mensen, ook in het kombuis, kortom een top zaak, ik zal iedereen willen aanbevelen om hier te komen eten, super.
Margriet G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijke avond bij t Swaentje. Deze keer á la carte gekozen. Heerlijk wildgerecht als hoofdgerecht. We hebben genoten van de gezellige en warme sfeer. Ondanks het verhuizen naar Friesland gaan we er vast nog vaak terug komen.
Niek U.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Heerlijk eten in mooie ambiance. Prima gastheer en gastvrouw. Goede adviezen en persoonlijk. Komen hier graag weer. De koks zijn creatief en spelen goed in op het seizoen.
Piet Hein V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Onder het genot van een heerlijk verrassings menu, heb ik met mijn partner een geslaagde avond gehad. (verder geen extra opmerkingen om aan de 120 tekens te moeten(??!!) komen!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
In een woord, heerlijk gegeten!
L V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zeer goed gegeten, fijne bediening.
Echt een aanrader
De tafel van Johannes L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Super avond gehad. Eten was zeer goed. Alleen was 1 van de hoofdgerechten wat zout.. service was top . Kortom meer dan een aanrader.
Eva L.
Wat een mooie locatie, aan elk dingetje is gedacht, erg lekker eten! en erg goeie bediening, zeker voor herhaling vatbaar!
A. D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Gezellige sfeer, warme ontvangst, zeer beleefde gastheer en personeel.
Heerlijk gegeten, zeer complete gerechten. We komen nog een keer terug om de rest van de kaart te proeven. Was moeilijk kiezen ????.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We zijn wederom zeer tevreden over het geheel maar vooral de plezierige wijze van ontvangst en het mooi opgemaakte diner wat zeer smakelijk is.
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Eigenlijk was alles hier goed, mooi eten, fijne wijn spijs combinaties en een prima prijs kwaliteit verhouding.
Voor de donderdag was het wat rustig met iets minder dan een handvol tafels bezet, dat gaf ons mooi tijd om uitgebreid met de uitbater te spreken en dat was op zich heel erg prettig.