't Swaentje

Noordereinde 353 1243 JZ 's-Graveland Nederland Kaart
31-356562016

Over het restaurant 't Swaentje

Restaurant ’t Swaentje is schitterend gelegen in het hart van Het Gooi. In een monumentaal pand met een terras aan de oude trekvaart van s’-Graveland. Ons restaurant staat voor sfeer, gezelligheid en heerlijk eten! Door de gastvrijheid van eigenaar Mijndert Groen en gastvrouw Janine Hagen, voelt een ieder zich thuis. Onze Chef’s Patrick en Jeffrey Freriks bereiden pure, klassieke gerechten. Geniet van het, door de Chefs samengesteld, 5 gangen menu of kies van onze A la Carte kaart. Deze gerechten wisselen ieder seizoen en worden op verrassende wijze gepresenteerd. Een diner met vrienden of familie, een zakelijke afspraak of een romantische avond; een bezoek aan ons restaurant staat garant voor een culinaire beleving.

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant 't Swaentje

Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het was, alweer, genieten bij 't Swaentje.
De heerlijkste gerechtjes krijg je geserveerd die door de wijnen nog lekkerder lijken. Wie daar nog nooit gegeten heeft heeft echt iets gemist.
J.R. V.
bekende en fijne plek
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hebben gekozn voor het 5 gangen menu met wijnarrangement.De wijnen pasten prima bij de gerechten en waren erg lekker.
Het eerste voorgerecht van zeewolf viel een beetje tegen maar dat is een kwestie van smaak. Als de zeewolf lauw/warm was geweest hadden we het waarschijnlijk lekkerder gevonden.De wachttijd tussen derde en vierde gang was aan de lange kant.
Maar verder hebben we heerlijk gegeten bij het Swaentje en komen we zeker weer terug!
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Eten is heerlijk en top bediening! Ze zijn zeer oplettend zonder dat het hinderlijk is en erg vriendelijk. We kregen een extra tussengerecht van de kok omdat het hoofdgerecht wat vertraging opliep. We hadden zelf niet eens door dat het iets langer duurde. Service met een + dus!
E.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Was zoals altijd weer zeer goed! Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer!
Persoonlijke aandacht voor de klant. Super klantvriendelijk!
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Na een langere periode weer eens gegeten bij Rest. 't Swaentje in 's-Graveland.
Zeer prettige ontvangst door de gastvrouw!
Zoals verwacht was het een grote culinaire belevenis om te eten bij Mijndert.
We hebben een gezellige avond gehad en komen zeker weer eens terug!
Groetjes en het 't Swaentje is een aanrader !!
J.G.M. V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wij hadden van te voren aangegeven of ze rekening wilden houden i.v.m.met een gluten,lactose vrij dieet. Aan alles was gedacht en het eten zag er geweldig uit. Perfect.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Prima gegeten. Goede efficiente bediening. Fijne sfeer.
M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Elke keer weer een feestje om bij ' tSwaentje te dineren!
De gastvrijheid, de top gerechten en de heerlijke bijpassende wijnen zorgen er voor dat de gastheer Mijndert met zijn geweldige team er een geslaagde avond van maken!
Tiejo V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Mooi terras aan waterkant. Zeer vriendelijk en attent personeel. Bovengemiddeld fantasierijk eten en goede wijnen. Aan te raden. Redelijk tot goede prijs kwaliteit verhouding.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijk gegeten met een zalig wijntje erbij. Top mensen in de bediening.
Zeer zeker een aanrader om heerlijk uit eten te gaan.
W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Uitgebreid en gevarieerd 4/5gangen menu vd chef; alle gerechten zagen er zeer verzorgd uit.
Gamba's verdronken een beetje in hun "saus" en hoofdvleesgerecht viel een beetje tegen.
IJs-dessert heerlijk en ook "luchtig".
Over de te kiezen wijn werd zeer klantvriendelijk geadviseerd.
De service vinden wij zeer vriendelijk, alert en voorkomend!
johan H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk met familie ( 10 pers.) op prachtig terras gezeten, gastvrije ontvangst, hele avond goede service van Mijndert, Janine en Esmee. We hebben ons laten verrassen door de koks , Patrick en Jeffrey , met een 5 gangenmenu, heerlijke en prachtige gerechten, komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Geweldige gastheer en eigenaar, leuke vriendelijk gastvrouw, superlekkere gerechten en topkeuken ik kom er ondanks dat ik ver weg woon zekers 1 a 2 keer per jaar graag over de vloer en hoop dit nog jaren te doen met vr groet, de uw bekende eter en genieter
RobvanDijk V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekkere, originele gerechten en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader!
Tanja B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Bediening is erg vriendelijk. Helaas was het vlees van het hoofdgerecht de gegrilde Cote de Boeuf niet goed.
De keuken gaf dit ook toe. En er kwam een vervangend gerecht wat wel in orde was. Helaas konden we dus niet gezamelijk van ons hoofdgerecht genieten. Ik had dit anders opgelost. Ook was er geen tegemoetkoming in de vorm van een drankje ofzo voor het ongemak.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Intieme sfeer. Zeer gastvrij. Verrukkelijk eten. Voor iedere culinaire wens was een oplossing
We hebben genoten..
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
De start was al goed met een warm welkom. Daarna een heerlijk 5 gangen menu. We vierden een feestje en de avond was een feestje.
Dave S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Wachttijd heb ik redelijk gekozen bij gebrek aan betere optie; zou het "Relax" noemen. Alles lekker rustig aan maar niet lang wachten
Gretha J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Fijne persoonlijke bediening, heerlijke gerechten