't Swaentje

9,4

Jouw recensie over het restaurant 't Swaentje

vdhorst99 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij vonden het wel erg prijzig. Maat de gerechten vergoedde veel. Het was de 2e keer maar zal zeker niet de laatste keer zij
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Geweldige leuke plek voor een goed hapje eten. Bijzonder servicegerichte bediening. De twee broers in de keuken creëren de meest mooie gerechten en hebben Michelin ambitie en potentie. Wij komen graag terug!
Niek U.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Prima avond gehad in gastvrije sfeer met heerlijk eten en bijpassende wijnen. We namen het 5 gangen menu met enige variatie . Heerlijk!
k.voorn .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Een heerlijk avondje uit met smaakvolle en verrassende gerechten.
Warme ontvangst in een gezellig en sfeervol restaurant.
Het 5 gangen diner is echt een aanrader.
We hebben genoten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Gezellig restaurant en goede bediening en het voornaamste rustig eten! Dus goed voor een lekker avondje uit. Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Zoals altijd werden weer hartelijk ontvangen door Meindert. We kozen voor het 5 gangen menu dat was uitstekend bereid en heel mooi opgediend. Bijpassende wijnen erbij, kortom het was weer een Top avond.
Volgende keer gaan we weer voor het 5 gangen menu maar dan met een extra dessert:) het was allemaal zo ontzettend lekker. Een echte aanrader !
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
We hebben wederom genoten van de gastvrijheid, de plezierige ontvangst en vooral van het prima diner. Voorzien van heerlijke wijnen. Een echte aanrader!
BillNdB V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gastvrij ontvangen, genoten van prachtige gerechten, in een heerlijke ambiance. Kortom: Top ! En zeker voor herhaling vatbaar.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten met 4 personen. Zeer vriendelijke medewerkers!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
't Swaentje is een echt goed restaurant (waar je als gast nog door de eigenaar met een handdruk wordt welkom geheten!!!) met de intimiteit (vrij klein, oud pand) in een intieme, dorpse setting. Heb er al diverse malen gegeten in de afgelopen jaren, en nooit werd ik teleurgesteld! Aanrader!
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wat een gezellig restaurant met persoonlijke bediening. Alles is mogelijk en de keuken is super. Diverse keren in een restaurant met een ster gegeten, maar de keuken van het 't Swaentje is dat ook waardig.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben een heerlijke zaterdagavond doorgebracht met goede vrienden in een Top-restaurant! Een goed op elkaar ingesteld, hartelijk en professioneel team dat een heerlijk menu, en in ons geval ook perfect bijpassende wijnen serveert. Kortom, zalig gegeten en gedronken in een relaxte omgeving en sfeer.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie complete gerechten (zoetje, zuurtje, knappertje...). Een echte smaaksensatie, met een goed, bijpassend wijnassortiment.
Goede, snelle bediening en knusse entourage.
Een echte aanrader!
Ric V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Wat een fantastische ervaring! We waren hier gisteravond en hebben van elke minuut genoten. Dat begon al met de vrolijke respons bij het telefonisch reserveren, gevolgd door een hartelijk welkom en een fijne tafel aan het raam. En de service bleef op hetzelfde hoge niveau, vooral de leuke jongedames die vriendelijk en zeer vakkundig bleken. Tweemaal een 5-gangenmenu (50 Euro p.p.) bleek de juiste keus, ondanks de kleine wissel die wij lieten aanbrengen. We gaan niet alle gerechten langs, maar de kwaliteit, de variatie en de presentatie - allemaal voortreffelijk. Deze (nieuwe) koks werken op het allerhoogte niveau. We kozen heerlijk wijnen en waren met z'n tweeen dus iets meer dan 200 € kwijt, maar deze avond kon echt niet meer stuk! Zonder enig voorbehoud aangeraden.
PDM2015 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Wij hebben hier vanavond gegeten voor de eerste keer. Een hele mooie zaak, warme tonen en sfeervol ingericht. Bediening was spontaan en zag er verzorgd uit. Het voorgerecht was prima. Je kan merken dat er met aandacht gekookt word. Mooie smaak combinaties! De voorgerecht portie was prima. Het hoofdgerecht was wel ontzettend karig. Het zag er mooi uit, de smaken klopte, maar denk nog geen 120 gram vlees, een aardappel schijfjes door drie ringetjes gehaald en wat stukjes biet en cantharellen. Als nagerecht stracciatella ijs met een schuim van koffie. De koffie was geen schuim maar een bavarois, maar de smaken waren prima, maar war was het weinig twee kleine bolletjes ijs, bij elkaar nog geen eens de grote van een bol. Me partner begon er spontaan van te lachen. Al met al een fijne avond gehad, kwaliteit is goed, service is goed maar de prijs is veel te hoog voor de hoeveelheid. Een menu voor € 37,00 en met honger naar huis, lijkt mij toch niet echt de bedoeling.
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid. Over de afgelopen jaren is de keuken, de wijnkaart en de ambiance van 't Swaentje in 's-Graveland steeds beter geworden en nu op een niveau, dat ik het prefereer boven menig 'erkend' restaurant.
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Vanavond weer heerlijk genoten bij dit super gezellige restaurant! Altijd erg gastvrij en eten van kwaliteit.
Mooi opgemaakte borden en goed advies, zowel van wijn en spijzen.
Voor ons nog steeds een blijvertje!
tim V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Weer erg lekker gegeten bij 't Swaentje. Het wintermenu was erg goed. Het tempo van de bediening was precies goed voor ons en de sfeer was heel prettig. We gaan graag weer terug.
Marieke J.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Lekker gegeten in een prettige omgeving. Twee puntjes van kritiek: er werd gevraagd of we ook water wilden en ongevraagd komen er dure flessen water op tafel die voor een dikke 6 euro op de rekening staan! Graag gewoon een karaf kraanwater!
En dan: mijn man bestelde een glas rode wijn. Die werd aan tafel ingeschonken. Helaas was de fles bijna leeg en werd er een tweede fles gehaald. Die bleek ook bijna leeg dus er moest een derde fles aan te pas komen om één glas wijn in te schenken. Helaas gebeurde t zelfde later met een andere wijn nog een keer: het glas werd vol geschonken uit twee verschillende flessen. Zeker voor glazen wijn van bijna 7 euro vind ik dit bijzonder klungelig.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Gisteravond gedineerd bij 't Swaentje.
We hebben heerlijk gegeten.De bediening was allervriendelijkst.
Dit keer kozen we voor het 4 gangen menu van de chef met bijpassend wijnarrangement.
Alle gerechten waren even smakelijk en mooi opgemaakt.De borden goed warm en de wijnen pasten er uitstekend bij.
De sfeer is gemoedelijk en gezellig.Het pand kennen wij goed en het is mooi om te zien dat de oude details zo goed bewaard zijn gebleven!