't Swaentje

Noordereinde 353 1243 JZ 's-Graveland Nederland Kaart
31-356562016

Over het restaurant 't Swaentje

Op een prachtige locatie in 's-Graveland vindt u restaurant 't Swaentje, gevestigd in een monumentaal pand uit begin 1600. Al sinds 2004 zorgt eigenaar Mijndert Groen en zijn team voor een culinaire belevenis en ongekende vrijheid!

Met de komst van de gebroeders Patrick en Jeffrey Freriks, die hun ervaring onder andere hebben opgedaan bij sterrenrestaurants als de Hoefslag, Vrienden van Jacob en de Nederlanden in Vreeland, gaan ze nu voor een nog hoger niveau.

Om je dit te laten ervaren, hebben Patrick en Jeffrey een wekelijks wisselend 5-gangen Chefs menu met spannende en creatieve gerechten samengesteld. Eigenaar Mijndert Groen en gastvrouw Janine Hagen verwelkomen je en informeren je graag over de gerechten en de uitgebreide wijnkaart. Tevens is er bij elk menu een bijpassend wijnarrangement.

Of het nu gaat om een diner voor twee, een familiefeest, zakelijke bespreking of een verjaardag, wij proberen je wensen mogelijk te maken.

't Swaentje ligt centraal in het Gooi en behoort inmiddels tot de betere restaurants in de buurt.

Gastvrij, sfeervol en een uitstekende keuken,
dat is restaurant 't Swaentje!

Meer informatie over restaurant 't Swaentje

9,6

Jouw recensie over het restaurant 't Swaentje

Ed V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
In lange tijd niet meer zo lekker gegeten! fijne gezellige sfeer, leuke persoonlijke bediening, kortom een heerlijke avond gehad. We hebben ons echt thuis gevoeld. Zeker voor herhaling vatbaar. Complimenten!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heeerlijk eten en het personeel maakt er echt een avond uit van!
Bolle15av V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Goede ambiance, uitstekende service vanaf binnenkomen tot weggaan, prima uitleg van gerechten en wijnen, heerlijke gerechten. Kortom, een aanrader!
mgm B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Geweldig klantgericht klein restaurant. Kok maakt lekkere creatieve gerechten, en geen wens is te gek. Ben je n grote eter: bestel gewoon n zak lekkere friet erbij!
hrolff .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het was helemaal geweldig 1e kerstdag, heerlijk gegeten, bediening voelt precies aan wat voor tempo de gerechten komen helemaal top!!
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Het was vrij druk. Attentie ging een beetje verloren. Extra broodje, weghalen lege glazen etc. Maar al met al gaan we nog eens terug.
rick M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
In een zeer prettig ambiance erg lekker gegeten, fijne bediening.
Voor herhaling vatbaar !
Willy H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
'T Swaentje is een top restaurant. Meindert is een geweldige gastheer. Je voelt je thuis en maakt het een feestelijk avondje van.
EvertHilhorst .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wij hebben op zaterdag 9 december heerlijk gegeten met enkele goede vrienden bij het Swaentje in 's-Graveland. Goede wijnen die paste bij de verschillende gerechten. Goede bediening.
Kortom een bezoek waard.
margriet60 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Zoals altijd een warm welkom. Deze keer zelfs ook nog door de Goedheiligman zelf ????
We hebben genoten van het vijf-gangen Sinterklaas-verrassingsmenu. De bijpassende wijnen zó lekker! Het “heerlijkavondje” was met recht gekomen.
We gaan gauw weer
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Kwalitatief uitmuntend goed eten (pluim voor beide kokken) en verrassende en goed gekozen wijnen. De hartelijke service van gastheer en bediening is zeer goed.
Echt een avond uit!
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Een zeer gezellig restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Wij hebben met ons hele gezin (10) heerlijk gegeten en ook voor een vegetariër was er keuze.
hrolff .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Kan geen negatief punt bedenken het is allemaal super, bediening, service, klantvriendelijk, leuke korte uitleg over het eten en de wijn, geweldig eten. Een restaurant waar je echt een avondje uit bent en helemaal in de watten wordt gelegd.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Leuke sfeervolle ambiance,met plezierigespontane ontvangst.
Tournedos was uitstekend klaargemaakt,dat gold niet voor de kabeljauw.
De vis was niet op temperatuur en niet voldoende gebakken ,de portie erg klein.
Ook was er nauwelijks garnituur bijgevoegd bij alle gerechten,waardoor er in feite te weinig voedsel werd geleverd
voor de gevraagde prijs.
De wijn was uitstekend en ook het kaasplankje was prima.
Al met al een plezierige avond gehad,met helaas ook een paar minpuntjes.
Teus en Janie Klop
Loosdrecht
Toon J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Dit is n geweldig intiem restaurant.
Wonend in Naarden/Bussum wijk ik voor n echt avondje klassieke ouderwetse gastronomie met zoals dat ooit werd genoemd nouvelle cuisine trekjes toch altijd uit naar s gravenland.

Gisteren ook weer en altijd weer die zelfde kwaliteit. Dat maakt t ook altijd weer n betrouwbaar adres.

Een dissonant vond ik wel dat naast ons twee mannen van boven de zestig als twee eerste de beste pubers niet van hun telefoon konden afblijven en zelfs telefoongesprekken gingen voeren.

Daar zou ik als eigenaar namens de andere gasten toch iets van gezegd hebben.
Sharon J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Geweldige avond uit! Heerlijk genoten van het 5 gangen diner + een extra gang inclusief wijn arrangement. De gerechten waren allemaal even smakelijk, verassend en mooi opgemaakt. Deze koks koken nog "echt". dus niet uit pakjes of zakjes, maar echt vers!! Iedere gang werd begeleidt door een passende wijn. De bediening is zeer gastvrij en wilt het iedereen naar de zin maken. Dat is gelukt!!! Wat wij tevens erg prettig vonden is dat je er in alle rust kunt genieten van je diner (de tafel is niet 2 x per avond gereserveerd) Wij komen hier graag weer terug!!!
AGM L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
't Swaentje is een gezellig ingericht restaurant met comfortabele stoelen en een attente bediening. De akoestiek is ook prima. Al is het er druk, je kunt elkaar toch goed verstaan. Kwaliteit van het eten is altijd zeer goed. Het prijsniveau is wat aan de hoge kant, maar je krijgt ontegenzeggelijk value for money. Aanrader als je lekker wilt eten!
K P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Een heerlijk samenstellend menu van de chef. Prachtige en zeer smaakvolle gerechten.
De service was subliem, erg oplettend en wisten waar ze het over hadden met uitleg van de gerechten en de mooie wijnen. Komen zeker weer terug!
vdhorst99 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij vonden het wel erg prijzig. Maat de gerechten vergoedde veel. Het was de 2e keer maar zal zeker niet de laatste keer zij
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Geweldige leuke plek voor een goed hapje eten. Bijzonder servicegerichte bediening. De twee broers in de keuken creëren de meest mooie gerechten en hebben Michelin ambitie en potentie. Wij komen graag terug!