't Streefkerkse Huis

Meer informatie over restaurant 't Streefkerkse Huis

• Terras
Wilfried D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijk gegeten en het personeel was ontzettend behulpzaam en gastvrij: aperitief buiten; geen punt, maaltijd binnen; geen punt, dessert buiten; geen punt en koffie weer binnen in de lounge met een prachtig uitzicht... Idd geen punt. Aanrader!
Marissa S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Wij zijn op vrijdag 13 mei wezen eten. Helaas was het ook echt vrijdag de 13e voor de keukenbrigade. De chefkok keek in het begin al erg chagrijnig dus dat beloofde al veel goeds...We hadden een 7gangen amusemenu uitgebreid met kaas. Wij vonden veel smaak combinaties niet lekker of teveel smaken op een bord. Verder was de garnering iedere keer hetzelfde. De enige vriendelijke serveerster was een jongedame die ons nog herkende van de voorgaande keren. De gastvrouw deed alleen maar vriendelijk tegen de duitse gasten en dan nog maar niet te spreken over de norse andere serveerster. Ik snap niet dat zo iemand in de horeca werkt... Erg jammer dat, na regelmatig te zijn geweest hier met positieve ervaringen, deze avond ons voorlopig genezen heeft om hier nog eens te gaan eten.
Sjart .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
De combinatie van eten en overnachten bij t Streefkerksehuis is een ware belevenis. Het uitzicht over Walcheren is geweldig en een van de mooiste die we tot nu toe gezien hebben.
De werkelijk heerlijke gerechten en mooi opgemaakte borden van chef's menu waren van zeer goede kwaliteit.
Voor ons in ieder geval een reden om hier vaker terug te komen.
PaulBocuse .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Prachtig gelegen restaurant met een gezellige sfeer en een goede keuken. We komen er graag en het is altijd erg goed de professionele bediening en een zeer goede chef die ons altijd weet te verassen met goede gerechten en de bekende aardappel truffel soep die is super! Ook met een allergieën wordt het goed eten. Een aanrader en hier komen we zeker vaker terug, ga zo door!
W H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
huisapp. is verfrissend ofschoon de vlierbloesem ook al weer en paar jaar meegaat; voorgerecht: rogvleugel is prima,de pate wat minder, eendenborst is goed, saus lijkt echter op klant en klare jachtsaus, vlaamse friten ok, creme brulee als nagerecht is spannend, rode huiswijn is matig, de witte wat beter, espresso met bonbons goed, entourage alsook de locatie boven op het duin + service: prima!
Rutgersvw .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
't Streefkerkse Huis is met afstand het beste restaurant van Walcheren. Mooie ligging met een fantastisch uitzicht over een groot gedeelte van Walcheren. Ter ere van ons 40 jarig huwelijksfeest hebben wij hier met 22 personen gegeten. Iedereen kon een keuze maken uit meerdere voor en hoofdgerechten. Hier staat een topkok achter het fornuis. De ingrediënten zijn van hoge kwaliteit en alles klopt. Entourage is klasse en de wijn die ze hier voor redelijke prijzen schenken streelt de tong.
M.J C.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Het is al weer een paar weken geleden dat we hier waren.
Maar het was zo goed dat ik nu alsnog een recensie schrijf.
Die heeft dit restaurant meer dan verdiend.
Gelokt door de goede recensies gingen we hier eten.
We werden vriendelijk ontvangen, en al snel stond er lekker brood op tafel.
Onze gerechten staan inmiddels niet meer op de kaart,
maar alles was even lekker en mooi opgemaakt.
De vriendelijke eigenares kwam nog even controleren of alles naar wens was.
Al met al een perfecte avond, die mijn eerste 10 verdient.
Ik kon het voor mijn gevoel niet maken om die niet alsnog uit te delen.
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Een prachtige locatie om te dineren. Ook erg leuk om zo met zijn tweeën naar toe te gaan. Wij hebben ons laten verassen met het zeven gangen amuse menu. Elk gerecht was met aandacht bereid en opgemaakt en alles goed op temperatuur. Ook het tempo waarin het gebracht werd, was erg aangenaam. Elk gerecht werd uitgelegd wat er precies op ons bord lag. Al met al een zeer geslaagde avond gehad!
Renilde S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Het Streefkerkse Huis bevindt zich op alle fronten op eenzame hoogte in Zoutelande. We komen hier bijna elk jaar wel een keer en het is echt verwennerij. De hoge ligging is prachtig, met uitzicht over het dorp en altijd weer een mooie zonsondergang. De inrichting is heel gezellig, tijdloos en smaakvol.
Bij de aanblik van de gerechten kreeg ik tranen in de ogen, het zijn echt plaatjes en ze smaken nog beter. Het voorgerecht van tartaar, de venkelsoep, de krokante Valdieukaas en de schelvis waren allemaal even verrukkelijk.
De bediening is ook uitermate vriendelijk, vlot en kundig. Mijn schoonmoeder van 82 werd direct een menu aangeboden met kleinere porties (en prijzen!) voor senioren. En als je dan de rekening krijgt, ben je nog steeds blij. Een absolute aanrader, ook om een keer te logeren.
DenB .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Komen hier al vele jaren met veel plezier en iedere keer worden de verwachtingen weer overtroffen. Knap hoe de kwaliteit (en smaak!) van het eten + de presentatie zo consistent zijn en misschien wel elk jaar ietsje beter wordt! Prijs/kwaliteit verhouding is ongekend goed.
Wederom genoten van het 'Amuse menu' (7 gangen van kleine gerechtjes van
alles wat er op de kaart staat; o.a. de Dorade met beurre blanc was erg lekker en een heerlijke dessert-variatie). Een restaurant waar met liefde voor het vak wordt gewerkt en dat merk je
aan alles; van de presentatie van de borden en zelfgemaakte koekjes bij de koffie tot kennis van alle gerechten en de de oprechte aandacht van het personeel voor de gasten.
De mooie en pittoreske locatie in de Zeeuwse duinen met zicht op zee dragen bij aan een geweldige culinaire ervaring.
D.schot .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
Het was niet heel druk in het restaurant en de sfeer was gemoedelijk. Opvallend was de mooie locatie net buiten het centrum. Drie gangen menu zag er erg goed uit, was zeker niet standaard en in verhouding niet duur. We begonnen met een amuse, een stukje harder met wasabi kroepoek. Een lekker begin. Ook het voorgerecht viel in de smaak, een taartje van kreeft en garnaaltjes. Als hoofdgerecht de zeetong. Royaal qua formaat en heerlijk van smaak. Als laatste het dessert, creme brulé met ijs en een mouse. Echt genieten en om je vingers bij af te likken zo lekker. Ook het wijnadvies was goed passend bij de gerechten. Al met al zeker een adresje om te onthouden. Klein minpuntje was de redelijk lange tijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Na heel vaak geprobeerd te hebben, eindelijk eens op tijd gereserveerd, en een tafeltje weten te krijgen!! Schitterende locatie! Prijs kwaliteit verhouding erg goed! Aan ieder gerecht is bijzonder veel aandacht besteed. Zeer vriendelijke bediening. Goede huiswijn. Aperitief op het terras, diner in het restaurant, wat zeer sfeervol is, koffie in de naast gelegen "huiskamer" . Hele fijne bijzondere sfeervolle avond gehad!tot donderdag :-)
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Klein restaurant, op de duinen net buiten Zoutelande Centrum gelegen. Op het terras, met uitzicht over Walcheren een aperitief en onze menu keuze gemaakt. Naar binnen voor het diner, 3 gangen voor 37,50. Heerlijk voorafje (coquilles en een runder tartaar). Dan piepkuiken en een kalfswang. Toe kaasplankje en aardbeienmousse. Uitstekende huiswijnen (zowel wit als rood-pinot noir!). Komen zeker en heel graag terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2014
Na een blik op de menukaart is duidelijk dat we in dit restaurant geen simpele gerechten kunnen verwachten. De kok heeft gekozen voor de creatieve keuken, met soms wel zes of zeven smaken op het bord, die, als het goed is, harmonieus op elkaar zijn afgestemd. Gelukkig hebben we geen wanklank kunnen bespeuren.
Neem de dungesneden, licht gerookte coquilles. Die worden geserveerd met een crème van gerookte forel, kreeft, citrusgel (een vondst!), crème van kropsla, Hollandse garnaaltjes en kokkeltjes. Hoewel we eerlijk moeten bekennen dan we niet alle ingrediënten afzonderlijk hebben herkend, is onze eindindruk dat alles goed in balans is. Erg lekker dus. Dat geldt ook voor het andere voorgerecht: drie bereidingen van scampi. Het hoofdgerecht is iets simpeler, maar niet minder smakelijk. Gebakken doradefilet met een saus van knoflook en met zeekraal en een crème van worteltjes. Het nagerecht is een geijkte combinatie van aardbeien, aardbeiensorbet en rabarber. Lekker, maar voor onze smaak met te veel suiker. De prijzen zijn heel redelijk: € 37,50 voor drie gangen is zeker niet te duur. De bediening is in orde, maar een beetje afstandelijk.
Tijdens het eten hebben we zicht op de duinen. Dat is mooi, maar aan de andere kant van het huis is er een weids uitzicht op het landschap van Walcheren. Jammer dat de eetzaal niet aan die kant zit.
Applonia .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
't Streefkerkse Huis ligt op een prachtige locatie in de duinen van Zoutelande. Het restaurant oogt gezellig en was i.v.m. de komende kerstdagen sfeervol ingericht. De stoelen zitten heel comfortabel.
Het eten is heerlijk, vooral het nagerecht met o.a. het taartje van witte chocolade met passievruchten was top. Ook alle lof voor de bediening. De gastvrouw weet hoe het hoort.

Eén minpunt, in de amuse die wij vooraf geserveerd kregen zat foie gras. Het zou dit restaurant sieren om dit van de menukaart te schrappen.
Ronsk .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Buitengewoon lekker en sfeervol gegeten op deze toplocatie in de duinen van Zeeland. De Diamant haas was echt geweldig wat ook opging voor het voor- en nagerecht. Daarnaast werden we door de bediening bovengemiddeld goed bediend.
Iedereen die prijs stelt op een goede prijs kwaliteit verhouding wordt hier niet teleurgesteld. Wij komen zeker terug!!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
Mooie locatie. Prachtig uitzicht.
Eten erg goed en goede prijs-kwaliteit verhouding.
Service is redelijk. Wij kwamen met kind van twee en deze werd bijna genegeerd. Personeel erg wisselend qua vriendelijkheid.
Op de vraag of er wat anders mogelijk was voor kind behalve standaard kindermenu was antwoord resoluut "nee". Lijkt alsof eigenaresse erg druk is en komt ook als zodanig over.
Jammer voor algehele indruk restaurant. Eten is namelijk zoals eerder gezegd goed.
ArjanB .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Op een van de mooiste locaties van Walcheren is hoog op een duin Hotel-restaurant 't Streefkerkse Huis gevestigd.
Het restaurant heeft een kleine maar verfijnde kaart. Alles wordt vers gemaakt en dat proef je. uitstekende prijs/kwaliteit verhouding ook wat betreft de wijnen.
enig minpuntje was dat een hoofgerecht van onze groep van 6 vergeten was. Echter dit is prima opgelost door keuken en bedienend personeel.