't Strandhuys

Meer informatie over restaurant 't Strandhuys

6,4
Elisa D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Een 3-gangen dagmenu voor €20,00. Carpaccio vooraf, gamba's als hoofdgerecht en kwark met vers fruit als toetje. Geweldig!! Prima bediening. Super uitzicht over het strand en de zee.
Johannes-Anouska .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Mosterdsoep erg lekker. Lamsburger was goed. De spareribs waren inspiratieloos. Weinig smaak, als er al marinade op zat, was daar weinig van te merken. Bediening was actief op het verkeerde moment en inactief op het moment dat ze juist actief moesten zijn. Liep veel personeel rond, maar weinig overzicht en de gastvriendelijkheid kortaf en niet persoonlijk.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Vanmiddag hier geluncht, broodje brie en broodje-kroketten; beiden erg lekker. Er waren slechts enkele tafels bezet in deze grote strandtent, de bediening was echter zwaar ongeïnteresseerd, liep meerdere malen langs de tafel zonder te kijken of we nog iets wilden bestellen. Vervolgens hebben we 20 minuten met lege borden op tafel gezeten en kregen we met moeite de rekening (ook nu was de serveerster al enkele keren ongeïnteresseerd langs onze tafel gelopen). Voor het afrekenen (pin) moest ik naar de bar komen, waar ik vervolgens niet te woord werd gestaan en stond te wachten, terwijl het personeel (3 man sterk) met elkaar stond te praten.
Kortom: het personeel kan een bezoek aan een 'gewone strandtent' bijzonder maken... of niet!
Bartvanj .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Varkens haas saté besteld voor twee personen. Vlees smaakte van beide borden erg zuur. Vlees was ons inziens niet goed meer. Bediening heeft excuses aangeboden en beide diners van rekening afgehaald. Bij afrekenen liet medewerker weten dat het recent vaker is voorgekomen dat klanten dezelfde klachten hadden. Het zou liggen aan het feit dat de vacuüm verpakking bij levering kapot blijkt te zijn. Ongelooflijk!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
't Strandhuys. Ach. Voor een Strandtent is het okee. We hebben er een keer gedineerd en een keer koffie gedronken. Wat ik voor bij de koffie jammer vind, is dat 't Strandhuys koude, standaard appeltaart uit de koeling serveert. De wafels lijken opgewarmd. De gevulde koeken zijn dertien-in-een-dozijn. Met een beetje fantasie kun je die vervangen door vers(er) uit eigen keuken. De locatie is, los van de zanderige entree, een mooie plek met een ruim terras. De dinerkaart is gevarieerd en precies wat je mag verwachten van een strandtent. De bereiding van vlees en vis is redelijk, de garnituren zijn wat rommelig. Maar er is friet, een lekker gebakken aardappeltje en een frisse salade. De jongeman aan onze tafel deed het voorbeeldig, netjes en met een grapje.
Marnakroese .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Wij hebben hier met 16 personen gegeten.
Super lekker gegeten.
Personeel is zorgzaam en attent. Gerechten werden tegelijk uitgeserveerd.
Niets op aan te merken.
Prachtige locatie.
John D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Vis gerecht met Leng file was een regelrechte ramp . Kok kan geen visgerecht klaarmaken en gebruikt geen kruiden noch peper en zout .Vis was niet gaar .
Varkensfilet was niet geheel te herkennen en was eetbaar.
Salade ???? zonder dressing !!!!
De Duif was zo taai dat het gerecht omgewisseld werd .
Bediening prima , vriendelijk , kok is het woord niet waard .
MocaMar .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Komen al jaren, ook al in voorganger van het strandhuys, de heksenhoed. We herkennen ons in de andere recensies, het eten is ok maar heb niet te hoge verwachtingen. Bitterballen prima, bier is goed. Kom voor het uitzicht, de plek aan zee, blijft fantastisch. Het vaste personeel staat in de goede stand, vriendelijk vlot en bekwaam. Grootste verbeterpunt zijn de vakantiekrachten, ieder jaar verbazen we ons in het drukke hoogseizoen weer over de gebrekkige bediening bij sommige van de vakantiekrachten (niet allemaal, verschil moet er wezen). Maar er loopt altijd weer personeel rond dat het presteert je niet te zien of te doen alsof, kortaf en ongeinteresseerd te reageren. Gebrek aan ervaring is tot daar aan toe maar dat je uitstraalt dat je geen zin hebt in wat je doet op deze plek, met gelukkig publiek op een zonnig strand, dat is toch bijzonder te noemen.. Dus even komen buiten de drukste momenten en een tip voor het management; neem mensen aan die er zin in hebben net als de gasten!
Vanthof .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
In de zomer hier geluncht. We waren met z'n drieën en twee van ons hadden en voorgerecht en we hadden alledrie een plate als hoofdgerecht besteld. Om ons heen kregen mensen die later besteld hebben veel eerder hun gerecht. Sommige gerechten zijn natuurlijk bewerkelijker dan andere dus zocht hier nog niet zo veel achter. Tot bleek dat we 5 gerechten in één keer geserveerd kregen. Soep en frites met saté is niet de beste combinatie. Heb er op dat moment niets van gezegd omdat ik niet wil dat eten weggegooid wordt. Bij het afrekenen wel vermeld en kregen hiervoor wel excuses. Het was die dag mooi weer en erg druk maar dit zijn fouten die niet gemaakt mogen worden. De smaak van het eten was verder wel goed.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Een paar keer hier gezeten vanwege de locatie, die is prachtig. Het restaurant is op palen gebouwd boven het strand. Met een wilde zee heb je hier prachtig zicht en daarom kwamen we hier ook. Het terras buiten is prachtig, zowel schaduw als zon, ook binnen is het prima zitten, veel plekken die goed uitkijken over de zee. Bediening is niet vlot, ze houden niet goed in de gaten of je nog wensen hebt, kan dus lang duren. Bediening staat veel op een kluitje binnen. Het eten is standaard wat je van een strandtent mag verwachten
RobbertS .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Nog en voorbeeld van een opgehipt Amelands restaurant: binnen en buiten is het de afgelopen 5 jaar een stuk strakker geworden.
De bediening is in redelijke aantallen aanwezig en lijkt erg druk. Toch zit er niet veel vaart in, ondanks dat het restaurant lang niet vol zat.
Eten was gewoon lekker. We hebben hier kibbeling gehad (vers), broodje kroket (op oud brood) en saté.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Tijdens ons verblijf op Ameland een simpele hap gegeten. Mijn partner een wafel met kersen en slagroom. Geen verse wafel maar een opgewarmde deurmat. Ik een tosti waarvan de vulling smakeloos was.
Bediening was niet echt geïnteresseerd.
Anonymous1979 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Ik heb een maaltijdsalade gehad met meerval. Het is een zeer simpele salade met wat saus erop en daar bovenop een dunne meerval gelegd. Ik kan dit niet echt een maaltijdsalade noemen. Daarbij komt dat de salade exact hetzelfde is als de salade die je als bijgerecht krijgt. Alleen dan zonder het visje er bovenop. Geen aanrader dus.
Tevens merkten wij dat het personeel onderling niet zo goed samen gaat. Jammer dat we dat moesten zien.
Barney01 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014

Hallo

Mijn vrouw en ik waren afgelopen week gedurende drie dagen in het strandhotel.
Op loopafstand uw heerlijke restaurant. Wij waren er 's ochtends voor de koffie en 's avonds voor het diner. Alles was prima verzorgd. Het eten was uitstekend. Goede prijs kwaliteit verhouding ook. De bediening was ieder keer weer uitstekend en vriendelijk. Wij herkennen ons niet in de negatieve kritieken en zullen beslist vaker terug komen. Wij kunnen nu al niet wachten.
Dank daarvoor.

Groet Fam Schreuder
Paul8888 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Je kunt hier prima lunchen, maar dineren is af te raden. Wij kwamen een keer na 6 uur binnen en het personeel was vooral bezig met opruimen en minder met serveren. Gelukkig wel goed af kunnen sluiten want de cheesecake is erg lekker.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Hoe kan je een tosti laten mislukken?
Hier kan het.
Ook kibbeling was niet te eten.

Meneer van de bediening was ronduit onbeschoft.

Het restaurant ligt mooi maar dat is dan ook het enige.
Ook wij komen hier niet terug.

Pepper88 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
De locatie maakt veel goed, maar hier komen we nooit meer.
Bij aankomst werd ons gelijk gevraagd of we gereserveerd hadden terwijl er maar drie tafeltjes bezet waren!
Vervolgens hebben we gekozen voor drie plates. Twee saté en 1 meerval.
De meerval was goed, maar hadden we besteld met aardappeltjes ipv patat. Ligt er vervolgens patat op het bord en de aardappeltjes apart in een schaaltje. Erg apart en dubbel!
De saté was net kant en klare troep van de supermarkt, het vlees was zo precies in stukjes dat kan volgens mij niet apart gemaakt zijn.
Nagerecht was ook niet erg smakelijk.
Twee sinaasappeltrifle, daar zaten bitterkoekjes door en de persoon die dat besteld had lust geen bitterkoekjes, misschien handig om te vermelden op de kaart.
De chocolademousse was erg apart, het smaakt totaal niet naar witte chocola en er zat een vieze bijsmaak aan. De verse aardbeitjes waren wel lekker.
De bediening was onvriendelijk, in mijn ijsthee zat geen citroen en stampertje.
De tafel naast ons kwam leeg en de halve broodjes die op tafel waren achtergebleven werden zo op de grond gegooid! De stoelen stonden schots en scheef. Voor ons nooit weer.
Vlieger04 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
De laatste weken hier enkele malen gegeten, vriendelijke bediening, echter wel vakntie krachten.
De dagschotel was altijd uitstekend, kleine wijzigingen hierop waren altijd mogelijk.
Voor een "strandtent" een uitstekende keuken.
Ook een sublieme lokatie.

Wendy .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
De sfeer bij het strandhuys was prima. De jaren 70 muziek vond ik erg leuk. We zaten op een mooie plek bij het raam. Bediening was erg vriendelijk,maar wel te merken dat het tijdelijke vakantiekrachten waren. Ik mistte een ervaren rot.

Het voorgerecht was heerlijk! Daar hadden we het bij moeten laten. De parelhoen met roseval bonbon en pastinaak was uiteindelijk een gerecht met parelhoen. De rest zat er niet bij. Dat hadden ze van te voren moeten melden vind ik. Desgevraagd werd schouderophalend gezegd. De vervangende groente was koud terwijl die warm moeten zijn.

Uiteindelijk geef ik wel een voldoende, maar ik ga er niet meer terug en raad het niemand aan.
Mleusink .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Ontzettend lekker gegeten. De gebakken aardappeltjes waren subliem en de gamba's en kalfsoester waren overheerlijk. De gebakken mosselen van mijn gast waren ook overheerlijk en mn dochter had een lekkerbek die groot en fantastisch was. De vis was sappig en de korst lekker knapperig. Het was niet abnormaal druk, niet iedereen heeft dit pareltje al ontdekt. En een uitzicht op het strand en zee. Buiten op het terras gegeten zonder dat de meeuwen opdringerig waren. Van de 4 strandpaviljoens op ameland heeft het strandhuys de beste keuken/kok. Zekers een aanrader en we gaan ook zekers terug komen. Chapeau!!