't Strand

6,1
6,1
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Dit restaurant is nou niet meteen een aanrader. Het eten is middelmatig. Het visstoofpotje was redelijk saai en smakeloos. De groenten die erbij geserveerd werden waren zo te zien al meerdere keren opgewarmd en smaakte ook zo. De patat was hard en de salade veel te zuur. De hamburger was qua vlees prima, maar een beetje saus had geen kwaad gekund.

Verder was het restaurant, zeker aan de buitenkant, hard aan een likje verf en een opknapbeurt toe.
Jwbennik .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Vandaag geluncht, helaas met veel spijt. Eten ongelofelijk duur voor wat je krijgt. Een simpele tosti 4 euro, niks erbij. Een broodje gezond, met fabriekskaas en fabrieksham. €7,75 en zoniet nog erger, hele slechte en oude sla. Bah. Pannenkoek was redelijk.
Echt duidelijk mensen zonder enige kennis van horeca, die enkel en alleen uit zijn op toeristen geld uit de zakken te kloppen, een schande
Robin K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Verschrikkelijk. De bediening was gehaast en zeer onvriendelijk. De bestelling liet erg lang op zich wachten. De borrelhapjes werden gebracht voor de drank er was en waren bovendien verbrand. De 'droge' witte wijn smaakte alsof het gemixt was met appelsap en het verkeerde biertje werd gebracht. Op onze tafel stonden de glazen nog van de vorige gasten en zat onder de kruimels; niemand die er even een doekje overheen haalde.. Kortom, geen aanrader is nog zacht uitgedrukt.
Puck1 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wat een ervaring was dat, lunchen bij t Strand in Bergen. Zij waren afgelopen zaterdag duidelijk onderbezet en konden de drukte niet bolwerken. Wij hebben meerdere mensen het restaurant vroegtijdig zien verlaten, omdat ze of helemaal niet geholpen werden, of te lang op hun bestelling moesten wachten.
Het broodje kaas en de clubsandwich die wie bestelden lieten bijna een uur op zich wachten en zagen er kaal en onverzorgd uit. De smaak was een hele kleine voldoende waard.
Tijdens de hectiek bleef de bediening uiterst vriendelijk en correct. Maar wat een gemiste kansen heb ik voorbij zien gaan...!
Richard C.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Ongelooflijk slecht restaurant! Dat zoiets kan bestaan.

Tafels waren plakkerig en duidelijk niet schoon, bestek was eveneens niet goed schoon.
Zaak maakte ook gewoon een beetje een algehele viezige indruk.
Service was ronduit slecht en de bediening had er duidelijk geen zin in en zagen er ook nog eens onverzorgd uit.
Het eten was helaas niet veel beter helaas en ronduit slecht van smaak en kwaliteit en het duurde ook vreselijk lang voordat je iets kreeg. Bij ons ruim 1,5 uur. Terwijl er maar een handje vol gasten in het restaurant zaten.
Tevens betaal je er flink voor want de prijzen liegen er niet om en zijn gewoon erg hoog.

De bestelde gerechten waren vrij standaard en eenvoudig, maar kwalitatief gewoon niet goed. Zowel ons vlees als vis was geheel doorbakken en dus echt veel te droog, nauwelijks groenten bij de gerechten en de bijgeleverde patat was dan weer te kort gebakken en dus niet goed gaar. De groente zag er overigens ook verre van vers uit.

Het enige was dat er voor kinderen een leuke speelplek was gemaakt in het restaurant en misschien dat het daarom toch wat mensen trekt (met kinderen).

Hier kom ik in ieder geval niet meer terug want zo slecht heb ik het zelden meegemaakt.
Tartetatin .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Vriendelijke bediening. De kibbeling met friet is prima, voor een keurige prijs. De salade met warme geitenkaas, champignons en noten was heerlijk, ik had het idee dat de dressing zelfgemaakt was. Dessert: notenparfait met caramelsaus zag er zelfgemaakt uit, bleek ook zo te zijn, was heerlijk! Alleen de slagroom komt dan uit zo'n spuitbus, vind ik dan jammer. We komen hier graag nog een keer terug.
Mrjolein .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Hier geluncht met 2 personen. De ciabatta met carpaccio en parmezaan is heerlijk. De uitsmijter met ham, kaas en champignons was iets meer een broodje kaas met ei dan andersom, maar evengoed ook erg lekker. Het eten was al met al prima, alleen de bediening een beetje chaotisch. Geen vaste tafels blijkbaar, waardoor 3x werd gevraagd of we al hadden besteld. Het duurde met name enige tijd voor we ons drinken kregen. De locatie is natuurlijk heerlijk bij de strandopgang.
Ingridhoo .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Varkenshaas met Brie omwikkeld met parmaham gegeten met daarnaast een heerlijk gepofte aardappel. Alles keurig verzorgd en lekker. Geen poeha door het bedienend personeel voldoende informatie verstrekt over de bereidingswijze. Een aanrader