't Stokpaardje

Sluisbuurt 51 1911 BC Uitgeest Nederland Kaart
31-251320798

Over restaurant 't Stokpaardje

Fijne maaltijden met verse ingrediënten

In Uitgeest vind je restaurant ’t Stokpaardje. Bijgestaan door gastvrouw Yvonne en een team jonge enthousiaste medewerkers bereidt eigenaar en kok Wim van Bemmel een fijne maaltijd met verse ingrediënten voor jou. Het eten is er goed en smaakt ook heerlijk. De sfeer is er perfect en de bediening ook. Je kunt er lunchen, dineren, een feest geven of vergaderingen houden. Het is ook een officiële trouwlocatie!

Meer informatie over restaurant 't Stokpaardje

Maandag en Dinsdag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

Bas R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Super gastvrij, heerijk gegeten en gezelligheid die je nergens anders in de buurt kan vinden. Topstekkie. Nieuwe favoriet!
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Nergens eet je zulke lekkere saté als in 't Stokpaardje. Daarbij komt de leuke gezellige locatie én de vriendelijke, hartelijke bediening. Kortom, een heerlijk avondje uit met vrienden in 't Stokpaardje!
Cootje45 H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heel gezellig, wij gaan geregeld uit eten, maar dit is een terugkomer, super!!! De sfeer, vriendelijkheid van de medewerkers en het gevoel van "warmte"is heel fijn, niets is teveel!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Allereerst is dit een prachtlocatie. Mooi uitzicht, gezellig en fris ingericht. Lieve gastvrouw die er alles aan deed om het naar onze zin te maken. Dat was niet zo gemakkelijk omdat ik niet alles kan eten (allergie). Aanpassingen waren geen probleem. Heel gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. De saté, de zalm, de kabeljauw waren heel goed. Perentaartje was ook erg lekker.
Bert-Janneke .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij het Stokpaardje. Wel duurde het lang voordat we de kaart kregen, maar we hadden alle tijd, dus dat was niet zo storend.

Bij de reservering had ik aangegeven dat een van ons een allergie voor pijnboompitten had. Toch kregen we een salade met pijnboompitten. Aangezien ik nooit salade neem, heb ik er niets van gezegd, maar netjes vind ik het niet. Opmerkingen bij de reservering worden dus niet gelezen.

Maar wel een heerlijke avond gehad met heerlijk eten!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We komen hier al jaren, nu ook bij de nieuwe eigenaar. Eten (tournedos) was prima. Verder is het wat tegegevallen: broodje vooraf is karig, soep zonder brood, salade moet je bijbestellen, muntthee met elastiekje erin, rekening van andere klant gekregen. Kleine, niet kostbare aanpassingen zouden totale kwaliteit op hoger niveau brengen. Wat extra personeel zou niet misstaan. Kom zeker nog eens terug, maar staat bij mij niet in top 5 in de buurt.
Beste, jammer dat u niet tevreden was! elastiekje in de muntthee is een fout die absoluut niet gemaakt mag worden. Echter uw andere aanmerkingen zijn volgens mij niet helemaal op z'n plaats. Zoals u wellicht heeft gezien staat het brood vooraf niet op uw rekening, wij bieden het brood, aioli en olijven onze gasten aan zonder dit in rekening te brengen. Wij proberen de hoeveelheid af te stemmen zodat het niet te veel en niet te weinig is. Verder vragen wij aan onze gasten of ze een salade willen bij het hoofdgerecht omdat we soms de salade onaangeroerd terug krijgen. Dus uit oogpunt om bewust met eten om te gaan vragen we dit . Zoals u wellicht op de kaart gelezen heeft wordt het gevraagd zonder de salade in rekening te brengen. En ja, waar gewerkt wordt worden soms fouten gemaakt zoals het handgeschreven bedankkaartje maar niet de rrekening die u van een andere gast ontving, mijn verontschuliging hiervoor. Ik vind het erg jammer dat wanneer mijn vrouw, de gastvrouw van vanavond, aan u vraagt of alles naar wens was u dit zeer positief beantwoordt maar later deze negatieve recencie schrijft. We proberen er alles aan te doen om het onze gasten naar de zin te maken en nu blijkt achteraf door deze negatieve recensie dat dit niet het geval is geweest.

Reactie van proever:

Geachte heer,

Jammer dat u zich verdedigt in plaats van mijn mail te lezen als gratis en voor u kosteloos advies. Zo was het bedoeld. U had er uw voordeel mee kunnen doen. U noemt inderdaad ue menukaart betreffende de salade. Ook dat is een minpunt. Het staat er verwarrend. Ik moet mijn recensie door uw reactie helaas naa beneden bijstellen.
JoseDK .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Eten was erg lekker, vriendelijk personeel en een erg ontspannen sfeer. Het uitzicht is prachtig. Ik kan het iedereen aanraden.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Vandaag is onze vakantie begonnen...heerlijk vanavond gegeten bij t stokpaardje.Na een sportieve reactie van Wim en Yvon op ons etentje van 26 juli zijn we vanavond onze vakantie heerlijk begonnen.Na eerst een wijntje gedronken te hebben, hebben we heerlijk gegeten,zodoende is onze iets wat negatieve ervaring omgeslagen in een meer dan positieve ervaring, voor herhaling vatbaar wat we zeker ook gaan doen.
Grtjs Kees en Karin
Marijkewassenaar84 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Echt een aanrader. Lekker klein en licht. Zeer geschikt om met zn tweetjes te eten of een klein gezelschap. Mooi uitzicht rondom. Kom zeker terug.
Mirandaz .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heerlijk gegeten, bediening was vriendelijk en in voor een grapje. Het was heerlijk weer en konden lekker buiten eten. Voor herhaling vatbaar dus!
Diaan007 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Gezellige en knusse locatie. Lekker gegeten. Fijne bediening die meedenkt over wijn keuze bij eten. Ga er zeker nog eens heen.
Allard63 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
De organisatie van iens had onze reservering niet doorgegeven aan het stokpaardje. Dankzij creativiteit van eigenaar en personeel konden wij toch met 8 personen eten. Zeer gastvrij en lekker.
Lhdelange .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Het was een gezellig etentje, zeer vriendelijke ontvangst. Goede service, nadat bleek dat mijn diner-cadeau kaart niet werkte bij het afrekenen hebben ze hem toch geaccepteerd.
Odonkers .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Prima lunch ! Heerlijk voorgerecht (knoflook soep met zalm) goed op smaak en kraakverse turksbrood erbij! Daarna een prima broodje, (Flinke portie!) oude kaas met daarbij een heerlijke mosterd dressing. Alles goed verzorgd, en zeer vriendelijke bediening !

Wij komen terug !
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
We hadden gereserveerd daags, voor op een mooie zomeravond en er was nog 1 tafel vrij. We konden buiten zitten en kregen ons drankje. Tot zo ging het goed.
De menukaart werd ons na een kwartier gebracht, en nog langer met de bestelling opnemen.
We hadden met z'n tweeen een proeverijtje, waarvan ik dacht, voor die prijs.
Maar, nee, voor 2 personen of meer kon er een proeverijtje besteld worden!
Dus 2x is er een behoorlijke prijs gerekend, waarvan ik dacht, dan heb je w.s. ook wat.
Dat viel enorm tegen. Het was een bij mekaar geraapt goedkoop zooitje, zoals o.a. een cervelaatplakje in een rondje met een olijf in het midden. Bestek en servetten werden er niet bij geleverd. Bestek kwam later.
Het hoofdgerecht kwam na 3 kwartier en het eten smaakte goed, maar helaas werden de patat, aardappeltjes en rauwkost niet meer gebracht. Wel kwam het bestek er nog achteraan.
En weer geen servet.
Ik kon zien dat er maar 1 onervaren serveerster rond liep en dat lieve kind, maakte haar excuses, want ze hadden niet op zoveel gasten gerekend!? Gisteren de laatste tafel, die ze over hadden, gereserveerd!
Het nagerecht hebben we maar laten zitten. Bij het afrekenen het volle pond betaald, dus geen verminderde kosten ivm het ontbreken van de schaaltjes, die bij het hoofdgerecht horen.
Nou zouden dat niet veel kosten zijn, maar het zou wel netjes geweest zijn, voor het falen van het bedienen.

Afijn, dit was leergeld, maar ons zien ze er niet meer. Zonde

Het spijt me heel erg dat u zo'n negatieve ervaring bij ons heeft gehad. Wij zullen uw opmerkingen ter harte nemen en met het personeel uw verhaal evalueren. Wij proberen er altijd alles aan te doen om het onze gasten naar de zin te maken. Ik wil u daarom van harte uitnodigen nog een keer naar onze Bistro te komen en het diner nog eens over te doen zoals het hoort, uiteraard op onze kosten. Ik hoop van harte dat we u binnenkort opnieuw mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Wim van Bemmel

Reactie van proever:

Dat is een keurige reactie van u en wij zullen u uitnodiging, na overleg met elkaar, misschien, ter harte nemen en nemen dan evt. contact met uw op.
Maar bij voorbaat, vriendelijk bedankt.

Vriendelijke groet, Elly
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Prima eten met mooi uitzicht. We hadden eendenborst en een gerecht Surf& Turf met scampi's en een biefstuk, een gewaagde maar mooie combinatie. Het interieur is goed aangepast aan de omgeving. Bediening is attent, vriendelijk en netjes.
Pieter C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Het was een stormachtige avond. Spontaan op het idee gekomen om even lekker erop uit te gaan. Bij ons in de buurt hebben we genoeg restaurants. Maar 't Stokpaardje is vaak de eerste keuze. Het hoeft namelijk niet altijd hoogstaand culinair en 88 verschillende smaak belevingen op één bord. Als het eten maar met zorg is bereid.

Het eten en service waren uitstekend. Het was erg rustig in het restaurant maar dat was, gezien het weer en tijdstip, niet heel vreemd. Voorgerecht (een proeverij van schillende hapjes) werd op verzoek aangepast, prima service! Hoofdgerecht een stuk sukade van Angus rund. Niet geserveerd als een stoof maar heerlijk gebakken in de pan en in de oven nagegaard. Wat een beleving! Enige kleine minpuntje, het garnituur van groenten even te lang in de pan gelaten. De "bite" was er een beetje af. Dessert ook lekker, een parfait van speculaas.

De sfeer en het decor ook een mooi cijfer. Vooral op een rustige avond in het kleine intieme huisje aan het Uitgeestermeer. Overal kaarsen en sfeerverlichting aan. De wind hoor je buiten gieren en de regen kletteren op de ramen, maar je zit lekker binnen. Kortom een heerlijke avond en een dikke 9,5 voor 't Stokpaardje.
Jokekok1 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
De voorgerechten waren heerlijk, maar ook hoofdgerechten prima....heerlijk vlees. Een goede kaart met varieteit aan keuzes..
Winfried R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Vrij kaal restaurant, maar toch wel gezellig. We hadden hier een boot gehuurd voor 11 man, zouden vanaf 15.00 uur varen en dan eten. Voor de - overigens gewelidige- sloep werd een fijn prijsje gemaakt omdat we ook al gereserveerd hadden. Vooraf Duo Vis, lekkere vette paling en zalm op een bedje van erg gewone salade met tomaat. Dan de "vangst van de dag van visboer Jan van der Kommer ", kennelijk een bekende in Uitgeest. Bij sommigen was er erg veel citroen op gedruppeld die de smaak van stukken van de de vis bedorf, maar dat was niet bij iedereen zo. Er zat niet veel smaak aan en de saus leek er niet erg bij te passen. Aardig. Fijne bediening, het was en gezellige avond.
Rene252 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Prima eten, prettige plek om te zitten. De bediening is "losjes" , maar correct. Heerlijke kalfsentrecote gegeten. Het voorgerecht van Italiaanse worst was ook heerlijk.