Over het restaurant 't Stokpaardje

Chique & Toegankelijk

Je zult merken dat chique en toegankelijk heel erg goed samengaan. Geen poespas, maar gebalanceerde smaken met een klassieke touch. Een menukaart is er niet, maar elke maand is er een nieuw menu waarbij je de keus hebt uit twee tot en met zes gangen. Hierbij schenken ze de mooiste wijnen die de maaltijd perfect complimenteren.

Meer informatie over restaurant 't Stokpaardje

9,4

Jouw recensie over het restaurant 't Stokpaardje

Marion R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Door een goede vriendin werd ik uitgenodigd voor een diner.
Een heerlijke avond hier van bourgondisch genieten, waar ruimte en tijd verdwijnen............
Bijzonder en heel goede kwaliteit!
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Leuk welkom met Champagne gevolgd door geweldige presentatie van de menu mogelijkheden , leuk en duidelijk verteld door Erik ,ook voor onze Franstalige vrienden mooi verwoord .
Bijzonder lekkere , aparte gerechten met uitstekende wijnen .
Kortom wij gaan terug komen .
Theo Buur
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Goede, klassieke, keuken in gezellige setting en met vlotte zeer vriendelijke bediening.
albert H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Na 30 jaar een hernieuwde kennismaking met Het Stokpaardje.Toen onder de kundige leiding van Ferry Kenter en nu onder jeugdige horecamensen.Het (hoge)niveau van toen werd niet gehaald,maar niettemin goed gegeten en een aangename avond gehad.Veel ouder publiek,dat geen problemen had met het vrijwel onveranderde,ietwat oubollige interieur.Een wijnkaart is er niet,maar naar de wensen van de gast wordt goed geluisterd.Men gaat op safe,dus verwacht geen avontuurlijke culinaire uitstapjes.Het voorgerecht,een proeverij van div. soorten vis,was prima,evenals de begeleidende witte Rhone wijn.Vervolgens een lauwwarm kort gerookt stukje zalm,ook al goed.Aan de Black Angus beef kan je geen buil vallen,dus naar tevredenheid.De rode Languedoc was een goede greep en niet te duur.Het dessert een goede afsluiter.Zeker boven de middelmaat,maar wat meer creativiteit is wel gewenst.Gelet op de goede bezetting,is voor de huidige formule nog steeds voldoende belangstelling.Prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde.
Kees M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Warm, klein restaurant, dat al vele jaren culinair Alkmaar verrijkt. Een aanrader dus!
Trudy T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en ontspannen gezeten!
Rm.vanmotman V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We komen met enige regelmaat bij het uitstekende restaurant 't Stokpaardje. Nu was het weer uitstekend.
Mijn tafelreservering werd door IENS bevestigd, echter het restaurant van niets afwist. We hebben toen de tafelreservering alsnog telefonisch met het restaurant moeten afhandelen.
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Perfecte balans gerechten-wijnen. Deskundige uitleg zonder belerend te zijn. Om zeker terug te komen!
Siumei C.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Eten was uitstekend en niet duur. Zeker een aanraden.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Vorige week donderdag hier met een een goede vriend gegeten. Wij kregen na een gastvrij welkom een leuke tafel. Je moet jezelf tegenhouden om niet het bord van de kreeftenbisque af te gaan likken.. zo verfijnd. Het vegetarische gerecht van mijn tafelgenoot was z.i. ook heerlijk, mijn visje met wilde spinazie was zeer smaakvol. Het kraanwaterbeleid is helemaal oké. M.a.w. een culinaire aanrader.
Leyla R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
amusetour Alkmaar, helaas niet mijn gerechtje. Maar wel super goed klaar gemaakt en in balans. prachtige wijn erbij. 19 november hier toch maar eens eten. heerlijk die klassieke inrichting, gelukkig houden sommige restaurants dat gewoon.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wat een heerlijk restaurant is dit! Geen menukaart, maar een maandmenu en dat ziet er prima uit. Bijzonder vriendelijke ontvangst van de gastheer, die overigens de hele avond topservice gaf, net als zijn collega's. Dan de gerechten: fenomenaal! Heerlijke ongemeste eendenlever met PX gelei, botermals hert en lamsrack en superlekker garnituur. Complimenten voor de chef en zijn team! Wij hebben meteen voor volgende week gereserveerd en zullen hier nog heel vaak komen! Fijne sfeer voor een romantisch diner.
thea T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Warm welkom. Mooi restaurant., Enthousiaste verhalen over eten en wijnen en geen woord over gelogen. Fantastische bediening. Prijs/ kwaliteit zeker in verhouding. Zeker een aanrader. ????
Jannes V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
het blijft een belevenis van eten en drinken bij andre .kost wat maar dan krijg je ook wat
tot de volgende keer gr js
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Erg lekker gegeten , mooie gerechten en mooi opgemaakt.
Lekker wijnarrangement met goed uitleg, kortom we hebben genoten en komen zeker terug!
Ida B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken.
De bediening was heel persoonlijk met duidelijke uitleg over de mogelijkheden.
LynnS .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk viergangen diner gehad met bijpassend wijnarrangement. Vriendelijke bediening met veel kennis over de gerechten. Fijn dat het water steeds (gekoeld) werd bijgevuld.
Wachttijd tussen de gangen was wat lang, maar niet storend.
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijke zalm rolletjes, coquilles en lamsrack. Prachtig opgemaakte borden en alles zoals verwacht overheerlijk.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wat n prachtige avond!
Warme ontvangst, zeer prettig en kundig personeel.
Vooral de sommelier in de dop...
Heerlijk gegeten met voortreffelijke wijn. Broer Koen heeft n fijne neus voor lekker eten. Goed dat we hier weer geweest zijn, tot de volgende keer!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Prettig en sfeervol restaurant met prettig (jong) personeel. Kwaliteit van het gebodene was, in combinatie met de uitstekende wijnen, voortreffelijk.