Over het restaurant 't Stokpaardje

Chique & Toegankelijk

Je zult merken dat chique en toegankelijk heel erg goed samengaan. Geen poespas, maar gebalanceerde smaken met een klassieke touch. Een menukaart is er niet, maar elke maand is er een nieuw menu waarbij je de keus hebt uit twee tot en met zes gangen. Hierbij schenken ze de mooiste wijnen die de maaltijd perfect complimenteren.

Meer informatie over restaurant 't Stokpaardje

9,3

Jouw recensie over het restaurant 't Stokpaardje

Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Vorige week donderdag hier met een een goede vriend gegeten. Wij kregen na een gastvrij welkom een leuke tafel. Je moet jezelf tegenhouden om niet het bord van de kreeftenbisque af te gaan likken.. zo verfijnd. Het vegetarische gerecht van mijn tafelgenoot was z.i. ook heerlijk, mijn visje met wilde spinazie was zeer smaakvol. Het kraanwaterbeleid is helemaal oké. M.a.w. een culinaire aanrader.
Leyla R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
amusetour Alkmaar, helaas niet mijn gerechtje. Maar wel super goed klaar gemaakt en in balans. prachtige wijn erbij. 19 november hier toch maar eens eten. heerlijk die klassieke inrichting, gelukkig houden sommige restaurants dat gewoon.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wat een heerlijk restaurant is dit! Geen menukaart, maar een maandmenu en dat ziet er prima uit. Bijzonder vriendelijke ontvangst van de gastheer, die overigens de hele avond topservice gaf, net als zijn collega's. Dan de gerechten: fenomenaal! Heerlijke ongemeste eendenlever met PX gelei, botermals hert en lamsrack en superlekker garnituur. Complimenten voor de chef en zijn team! Wij hebben meteen voor volgende week gereserveerd en zullen hier nog heel vaak komen! Fijne sfeer voor een romantisch diner.
thea T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Warm welkom. Mooi restaurant., Enthousiaste verhalen over eten en wijnen en geen woord over gelogen. Fantastische bediening. Prijs/ kwaliteit zeker in verhouding. Zeker een aanrader. ????
Jannes V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
het blijft een belevenis van eten en drinken bij andre .kost wat maar dan krijg je ook wat
tot de volgende keer gr js
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Erg lekker gegeten , mooie gerechten en mooi opgemaakt.
Lekker wijnarrangement met goed uitleg, kortom we hebben genoten en komen zeker terug!
Ida B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken.
De bediening was heel persoonlijk met duidelijke uitleg over de mogelijkheden.
LynnS .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk viergangen diner gehad met bijpassend wijnarrangement. Vriendelijke bediening met veel kennis over de gerechten. Fijn dat het water steeds (gekoeld) werd bijgevuld.
Wachttijd tussen de gangen was wat lang, maar niet storend.
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijke zalm rolletjes, coquilles en lamsrack. Prachtig opgemaakte borden en alles zoals verwacht overheerlijk.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wat n prachtige avond!
Warme ontvangst, zeer prettig en kundig personeel.
Vooral de sommelier in de dop...
Heerlijk gegeten met voortreffelijke wijn. Broer Koen heeft n fijne neus voor lekker eten. Goed dat we hier weer geweest zijn, tot de volgende keer!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Prettig en sfeervol restaurant met prettig (jong) personeel. Kwaliteit van het gebodene was, in combinatie met de uitstekende wijnen, voortreffelijk.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Ik had hoge verwachtingen en die kwamen ook uit. Uitstekende gerechten en begeleiding invwat te eten en drinken in een ongedwongen sfeer. Prima prijs / kwaluteitsverhouding.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Smaakvolle gerechten, mooie bijpassende wijnen en fijne bediening.
alaan .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het eten was heerlijk. Ook de wijntjes waren smakelijk
Ze zouden de prijzen van te voren bekend moeten
maken. Wij vonden het eten pittig aan de prijs.
De prijs die ze rekenden voor de wijnen vonden wij
te hoog.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Leuke manier van presenteren van het menu en de keuzes. Wij drinken geen alcohol maar er werd heel leuk een alcoholvrije appertief aangeboden. Zalig gegeten. Huisgemaakte paté was erg lekker.
JodeKok .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Gezellige huiselijke sfeer, maar wanneer komt de frisse wind er eens door? De tijd lijkt stil te staan. De ontvangst is hartelijk, Eric is een echte gastheer. Het vier gangen diner was voortreffelijk, voor en tussen gerecht keuze uit 2 soorten, het werd de eenden paté en de Jakobsschelpen. De onzichtbare kok Ton verdient alle lof! Het hoofdgerecht werd de rib eye, heerlijk gekruid en mooi gegaard, prachtig op smaak! Jammer van het zeentje en de rand vet. De bijpassende wijnen deden goed hun werk, evenals de vriendelijke bediening. De afsluiting met allerlei aardbeien varianten was verrukkelijk, evenals de dessertwijn. Topavondje uit voor ongeveer €65 pp.
taboo2002 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Prachtige wijnen bij heerlijke gerechten en mooie mensen die in het leukste restaurant van Alkmaar werken.
We hebben twee koude voorgerechten en twee warme voorgerechten genomen, want zo kan je lekker alles proeven en ook van meer wijntjes genieten. Halve glazen kan ook.
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wat was het leuk om hier weer terug te komen na zo'n 15 jaar. Weinig veranderd aan de knusse huiskamerstijl van het Stokpaardje. De bediening is kundig en enthousiast en wat presenteert Eric zijn gerechten goed; je krijgt trek. We hebben heerlijk gegeten. Het toppunt waren voor mij de salade met gamba's en frambozen met een bijpassende frambozendressing, een spannende niet voor hand liggende combinatie maar heel erg lekker, en de gebakken sint Jacobs schelpen met asperges en bieslook. Mooie gerechten met heerlijke wijn erbij. Goed gecombineerd. Helaas wonen we wat ver weg maar anders kwamen we zeker vaker!
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Beste heer Muller, graag willen we u hartelijk bedanken voor de werkelijk geweldige avond in uw restaurant. We hebben genoten van uw gastvrijheid, de heerlijke gerechten en de voortreffelijke wijnen. Ouderwets goed. Mooie smaken, geen liflafjes, alles fantastisch bereid en originele combinaties. Chapeau!! Hartelijke groet Michiel en Willemien de Vlieger
michiel2504 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
een leuke sfeer in een prachtig klein pandje. Nette zorgvuldige bediening.
Er is geen menukaart maar er wordt gebruik gemaakt van een keuzemenu waarbij het aantal gangen zelf ingevuld kan worden.
Hoewel het restaurant chique is wordt er niet overdreven gedaan omdat het eten en de bediening geweldig zijn.