'T Stiefkwartierke

Halstraat 32 4811 HX Breda Nederland Kaart

Over het restaurant 'T Stiefkwartierke

Brasserie Stiefkwartierke is inmiddels ruim 30 jaar een begrip in Breda en ver daarbuiten. Niet alleen voor de lunch of high tea,
maar ook omtrent onze bijzondere private dining en culinaire catering.

Ze zijn gespecialiseerd in private dining. Hiervoor beschikken ze over verschillende mogelijkheden waaruit je kunt kiezen. Ze kunnen deze verzorgen op verschillende locaties. De brasserie waar ze groepen kunnen ontvangen tot 50 personen of o.a. de Lutherse kerk in hartje centrum Breda, voor groepen tot 125 personen. Verder serveren ze diners van 3- tot 8- gangen. “Van botermals varkenshaasje tot kreeft!”

Chef aan huis? Ook dat kan al vanaf 6 personen!

Hun visie is om de kwaliteit van de brasserie ook elders te kunnen serveren, zodat men ook daarbuiten kan genieten van hun specialiteiten.

Meer informatie over restaurant 'T Stiefkwartierke

Jouw recensie over het restaurant 'T Stiefkwartierke

Carla V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Fantastisch personeel!!!
Mijn dove zoon en zijn dove vriendin hebben een luxe high tea gehad.
Ze hebben heerlijk gegeten en de gerechten werden op papier voor hen beschreven. Echt heel betrokken.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Kom hier altijd met mijn vriendin en iedere keer genieten we van een geweldige high tea! Niet te vergelijken met een "normale" high tea maar een echt culinair kunstwerk is ieder hapje. Vandaag weer geweest met mijn dochter en wederom genoten! Telkens gaan we naar huis met een heerlijk gevulde buik en met macarons zodat we de volgende dag nog kunnen nagenieten. Personeel is allemaal super gastvrij! Echt een aanrader!
Malou S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Ik heb hier met vriendinnen een escape diner gehad. Het was private diner, dus we waren de enige aanwezig deze avond. Iemand van ons werd 30 en voor haar hadden we dit als verrassing geboekt. Het was fantastisch! Marie-Jos’e, Ramon en Jurgen ontvingen ons heel hartelijk en persoonlijk. Ze onthielden onze namen en waren heel erg lief. Wij hadden al wat drankjes op en hier gingen ze heel lief mee om. Ook het eten was heerlijk en het spel was leuk. We hebben het gehaald! Ook de locatie is goed, een zijstraat van de grote markt dus je bent na het eten zo in de stad om te gaan stappen.
maartje M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Kwamen hun beloftes na. precies zoals afgesproken. Wij hadden wegens dagprogramma maar een korte tijd om te lunchen. Ondanks de korte lunch, voelde wij geen haast en werd alles zorgvuldig gedaan. Bediening zeer vriendelijk. Eten/ drinken goed. Iedereen ging tevreden weg. prijs kwaliteit prima. heerlijk tentje om relaxed te highteaen, lunchen etc... komen hier zeker nog eens terug...
Shirley M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Lekker gevarieerde high tea genoten met beste zusvriendin.

Top service...super klantvriendelijk en alles met plezier uitgelegd.

We komen zeker terug. Ketly
SweetBrasa.
APGM D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Na de reviews gelezen te hebben had ik toch iets 'meer' verwacht. Niks af te dingen op de kwaliteit van de gerechten, maar wel op de hoeveelheid, die was bescheiden. Ook de service was niet wat ik verwachtte: we moesten zélf om meer theewater vragen, moesten zélf vragen of de high-tea beëindigd was.
Storend was het getimmer in de aangrenzende ruimte; reparaties kunnen waarschijnlijk ook buiten openingstijden verricht worden.
Coby S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
High Tea met een vriendin, gezellig bijkletsen met mooie maar ook lekkere hartige en later zoete gerechten.
Aanrader!
Carine V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Fantastische high tea, elke gang lekker vers en origineel. Je kunt op je gemak net zolang blijven zitten als je wilt. Zeer vriendelijke bediening en gastvrij personeel. Top!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Gezellige en leukste brasserie in het hartje van Breda. Heerlijke verse gerechten, mooi opgemaakt en vriendelijk personeel.
Absoluut een aanrader om te lunchen!!
laura O.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Fantastisch eten !
Helma K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Samen met mijn vriendin genoten van een uitstekende en verassende High Tea, 2e gratis via de ah actie. Heerlijke hartige en verassende hapjes en daarna zoete lekkernijen om je vingers bij af te likken. Kortom wij komen hier zeker nog een keer terug!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Tafeltje besproken, deze was ook netjes gedekt en gereserveerd. Omdat de tafel naast de ingang staat en het restaurant een mogelijkheid biedt om af te halen is het erg druk en rumoerig. Voor een rustig gesprek is deze locatie van de tafel dus minder geschikt. Bij het bestellen blijkt 1 vleesgerechten niet mogelijk te zijn en het verrassingsmenu van de chef blijkt niet meer te bestaan, ondanks dat het op de kaart te staan. De bestelde salade is lekker en voldoet aan de verwachting. Bediening kan wat sneller, maar dit is niet storend.
C.N. H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst. Bediening was correct en vriendelijk.
"Jammer dat niet alles van de kaart (hamburger) te bestellen was De slager was nog niet langs geweest"
S W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Wederom heerlijk rustig gezeten en getafeld. Diverse en smaakvolle hapjes, vriendelijke bediening en een leuke sfeer binnen. Voor herhaling vatbaar!
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Fijne sfeer, heerlijk eten en top personeel. De #1 plek voor een lekkere en bijzondere lunch in hartje Breda. Keep up the good work ????
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wat een heerlijk tentje is dit. Lunchen zoals het hoort. Mooie kwaliteit, en een heerlijke gastvrijheid. We namen een stokbrood carpaccio zoals we niet eerder hebben geproefd. Wat een plaatje ook! En wat goed belegd. Super. Tot een volgende keer!
28031994 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
een tijdje terug een hightea gehad bij het stiefkwatierke via de albertheijn spaarzegels!
Vond toch dat ik nog een recensie moest schrijven!
Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet, het tentje voelt warm en gezellig aan!
We kregen een tafeltje toegewezen wat leuk ingedekt was met Engels servies
Eenmaal aan tafel kregen we een pot met warm water en heb je keuze uit diverse thee smaken!
De hightea bestond eerst uit een heerlijk soepje,daarna kreeg je de hartige hapjes gevolgd door de zoete hapjes! Wat hele leuke originele hapjes zijn, en niet een clubsandwitch etc.. wat altijd zo standaard is!
Je ziet en proef dat de keuken creatief en met passie werkt! (Ook aan de lunches die voorbij komen)
De bediening is oplettend en vriendelijk, vraagt geregeld of het allemaal naar wens is en houdt ook goed bij dat de thee pot goed gevuld is!
Dit is echt een aanrader!
Wij komen terug!
Gini B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Gezellig, klant vriendelijk, lekker eten. Het geluid van de muziek stond best hard in het begin, gevraagd of het zachter kon en dat werd gelijk geregeld. We gaan zeker een keer terug.
Elke D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Vandaag met mijn 6 jarige dochter hier genoten van een heerlijke high tea van de AH-uitjes bon. We kregen een gazpacho vooraf met prei en komkommer. Mijn dochter vond het lekker. Daarna een etagère met hartige en warme hapjes en een heerlijk broodje. Als laatste een heerlijke plank met zoete hapjes en met het lievelings mango ijs van mijn dochter, een heerlijke pannacotta van ananas, een heerlijk citroentaartje, scones, bonbonnetjes etc het was echt heerlijk en het is geen gewone high tea maar een die eens wat anders is. Er zaten ook andere mensen aan een high tea en die zag er ook luxe en voortreffelijk uit. Deze was niet met een bon maar van de herfst editie. Ook erg leuk om met vriendinnen te doen. Mijn dochter Féline heeft heerlijk gespeeld met Annabel die ook bij ons kleine hapjes kwam smikkelen. Erg leuke middag gehad.
Rani K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten (water en vuur en een sandwich kip zalm) absoluut een aanrader voor iedereen. Bediening top, dus een top tent