'T Stiefkwartierke

Halstraat 32 4811 HX Breda Nederland Kaart

Over het restaurant 'T Stiefkwartierke

Verwenlunch met een view

Of je nu behoefte hebt aan een heerlijke high tea of een fijne verwenlunch, in Breda kun je zeker bij 't Stiefkwartierke terecht. In een van de meest knusse straatjes van Breda kun je genieten van het zonnige terras en het winkelende publiek dat je staren interessant maakt. Zak achterover met een fris koel drankje en geniet!

Meer informatie over restaurant 'T Stiefkwartierke

Dinsdag en Woensdag 09:30 - 18:00
Donderdag 09:30 - 21:00
Vrijdag 09:30 - 18:00
Zaterdag 09:30 - 17:30

Melanie M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Stiefkwartierke is zeer zeker geschikt voor een gezellige high tea! De hoeveelheid is precies genoeg en het is heel gezellig ingericht.
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Met 2 pers. high tea. Heeft weinig met de English high tea te maken, maar wel superlekker. Aperitiefje, soepje, trio van hartige hapjes, bordje zoete lekkernijen en scones, onbeperkt thee. Alles huis gemaakt, origineel en heerlijk. Alles in gezellige sfeer, vriendelijke bediening. Dikke aanrader!
Marie-Louise R.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Uitermate geschikt voor een lekkere en gezellige high tea
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Afgelopen zaterdag een heerlijke en verrassende high tea gehad.
Voor het eerst ook heel iets anders dan de standaard high tea die overal te vinden is....een high tea in geheel eigen stijl. Absoluut een aanrader !
Magda K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
GENOTEN!! Gerechten heerlijk! Sfeer ontspannen. Zeker een aanrader!!!
Jouke D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Afgelopen zaterdag een prachtig diner gehad in de Lutherse Kerk in Breda, waardoor Jurgen en zijn team de catering deden. In het voortraject heeft Jurgen ons erg goed geholpen en meegedacht met onze wensen en budget. Tijdens het diner was geen enkele vraag teveel en konden ze zelf last minute nog wat wijzigingen doorvoeren. We hebben heerlijk gegeten en gedronken en mede dankzij 't Stiefkwartierke een fantastische avond gehad. Merci!
paulbouw .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Een heerlijke high tea gehad in 't Stiefkwartierke. Met een AH kortingsbon met z'n tweeën genoten van een etagiere hartige hapjes. Daarna heerlijke zoete verrassingen. Vooraf een fantastisch lekker kopje uiensoep. Aan niets was te merken dat wij als kortingsbon houders anders werden behandeld. Het was van begin tot eind super gastvrij en super lekker!
paulbouw .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Vivienne V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Fantastische high tea! Heerlijke vega hapjes en échte clotted cream bij de scones! Een echte aanrader voor thee liefhebbers.
Martine L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Geweldig genoten van een high tea op locatie. Echt een aanrader voor als je iets te vieren hebt, zakelijk of privé! Zeer bijzonder door de culinaire hoogstandjes, lekkere wijnen en verse sappen. Aankleding was perfect door mooi ingedekte tafel en prachtige kandelaren. Voor herhaling vatbaar!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Kleine kaart maar voor ieder wat wils.
We moesten lang wachten op het eten(lunch). Het eten was goed.
Service/bediening redelijk, mag iets meer aandacht geven aan de klant.
Caroline F.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijke high tea gehad. Met name het hartige gedeelte en de uiensoep vond ik heerlijk.
Danielle G.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Afgelopen weekend genoten van een heerlijke high-tea. Alles was lekker, het soepje, de hartige hapjes en de zoete lekkernijen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hannelies H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Een echte aanrader! Afgelopen zaterdag had ik een high tea met vriendinnen. De high tea bestond uit een bouillon vooraf, daarna hartig en als laatste zoet. Behalve bekende hapjes ook niet alledaagse hapjes. Alles was lekker en vers. Bediening heel vriendelijk en behulpzaam. Ik kom graag nog een keer terug.
jose R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
het stiefkwartierke is mijn favoriete locatie voor een lunch.
Robert Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezellige en lekkere high tea gehad.
Vlotte en zeer aardige bediening.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
’t Stief Kwartierke is een niet al te grote zaak in hartje Breda. Er zijn behoorlijk wat tafeltjes, dicht bij elkaar geplaatst.
De kaart is leuk, niet super en bijzonder.
Wij kiezen voor een ½ stokbroodje zalm en beenham. Goed te eten maar niet bijzonder.
Witte en rode wijn is goed op smaak.
Bediening is vriendelijk en attent.
Schone toiletten, dat is niet overal het geval.
Opvallend is een heer (de eigenaar?) die alle 3 uren dat wij aanwezig waren achter zijn laptop zit. Bij het afrekenen – dat alleen aan de balie kan – lacht deze man vriendelijk en zegt dat we zo geholpen worden. Daarna staan we zeker 5 minuten te wachten.
Phily O.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Komen hier al jaren, nu voor de eerste keer gereserveerd. Zoals altijd vriendelijke ontvangst, lekker eten. Top.
Dilisjan D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Geweldig champagne ontbijt bezorgd gekregen van het Stiefkwartierke. De mand was prachtig ingericht en het ontbijt was heerlijk. Een geweldige toevoeging aan een bijzondere dag! ! Bedankt team t' Stiefkwartierke.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben een lekkere brunch gehad die door de chef speciaal voor ons was samengesteld. Leuk feestelijk en erg lekkere hapjes. Als je eens wat anders wilt dan een club sandwich en de tijd hebt om uitgebreid te brunchen is het ene aanrader ze direct te contacten voor een leuk menu,