'T Stiefkwartierke

Halstraat 32 4811 HX Breda Nederland Kaart

Over het restaurant 'T Stiefkwartierke

Verwenlunch met een view

Of je nu behoefte hebt aan een heerlijke high tea of een fijne verwenlunch, in Breda kun je zeker bij 't Stiefkwartierke terecht. In een van de meest knusse straatjes van Breda kun je genieten van het zonnige terras en het winkelende publiek dat je staren interessant maakt. Zak achterover met een fris koel drankje en geniet!

Meer informatie over restaurant 'T Stiefkwartierke

9,1

Jouw recensie over het restaurant 'T Stiefkwartierke

28031994 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
een tijdje terug een hightea gehad bij het stiefkwatierke via de albertheijn spaarzegels!
Vond toch dat ik nog een recensie moest schrijven!
Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet, het tentje voelt warm en gezellig aan!
We kregen een tafeltje toegewezen wat leuk ingedekt was met Engels servies
Eenmaal aan tafel kregen we een pot met warm water en heb je keuze uit diverse thee smaken!
De hightea bestond eerst uit een heerlijk soepje,daarna kreeg je de hartige hapjes gevolgd door de zoete hapjes! Wat hele leuke originele hapjes zijn, en niet een clubsandwitch etc.. wat altijd zo standaard is!
Je ziet en proef dat de keuken creatief en met passie werkt! (Ook aan de lunches die voorbij komen)
De bediening is oplettend en vriendelijk, vraagt geregeld of het allemaal naar wens is en houdt ook goed bij dat de thee pot goed gevuld is!
Dit is echt een aanrader!
Wij komen terug!
Gini B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Gezellig, klant vriendelijk, lekker eten. Het geluid van de muziek stond best hard in het begin, gevraagd of het zachter kon en dat werd gelijk geregeld. We gaan zeker een keer terug.
Elke D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Vandaag met mijn 6 jarige dochter hier genoten van een heerlijke high tea van de AH-uitjes bon. We kregen een gazpacho vooraf met prei en komkommer. Mijn dochter vond het lekker. Daarna een etagère met hartige en warme hapjes en een heerlijk broodje. Als laatste een heerlijke plank met zoete hapjes en met het lievelings mango ijs van mijn dochter, een heerlijke pannacotta van ananas, een heerlijk citroentaartje, scones, bonbonnetjes etc het was echt heerlijk en het is geen gewone high tea maar een die eens wat anders is. Er zaten ook andere mensen aan een high tea en die zag er ook luxe en voortreffelijk uit. Deze was niet met een bon maar van de herfst editie. Ook erg leuk om met vriendinnen te doen. Mijn dochter Féline heeft heerlijk gespeeld met Annabel die ook bij ons kleine hapjes kwam smikkelen. Erg leuke middag gehad.
Rani K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten (water en vuur en een sandwich kip zalm) absoluut een aanrader voor iedereen. Bediening top, dus een top tent
Mariella R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Genoten van een high tea. Mooie presentatie, heerlijke producten met eerlijke smaken. Wat een verwennerij. Wij komen graag nog eens terug!
Marc T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Geweldig georganiseerd en heerlijk eten. Het was voor ons een onvergetelijke dag. Ontzettend bedankt team 't Stiefkwartierke.
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
De high tea is echt een aanrader! Lekkere hapjes en precies genoeg.
Gezellige sfeer binnen en vriendelijk/vlot personeel.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Werkelijk een fenomenale avond beleefd bij 't Stiefkwartierke. Voor een vrijgezellenfeest een private dining genoten met een heerlijk 3 gangen diner, voor een prima prijs.
Ook het contact voorafgaande aan de avond verliep bijzonder prettig. En het aangepaste vegetarische diner voor de bruid zelf was ook geen enkel probleem. We hebben er een heerlijke avond gehad en ik kan 't Stiefkwartierke dan ook eenieder hartelijk aanbevelen!
Melanie M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Stiefkwartierke is zeer zeker geschikt voor een gezellige high tea! De hoeveelheid is precies genoeg en het is heel gezellig ingericht.
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Met 2 pers. high tea. Heeft weinig met de English high tea te maken, maar wel superlekker. Aperitiefje, soepje, trio van hartige hapjes, bordje zoete lekkernijen en scones, onbeperkt thee. Alles huis gemaakt, origineel en heerlijk. Alles in gezellige sfeer, vriendelijke bediening. Dikke aanrader!
Marie-Louise R.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Uitermate geschikt voor een lekkere en gezellige high tea
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Afgelopen zaterdag een heerlijke en verrassende high tea gehad.
Voor het eerst ook heel iets anders dan de standaard high tea die overal te vinden is....een high tea in geheel eigen stijl. Absoluut een aanrader !
Magda K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
GENOTEN!! Gerechten heerlijk! Sfeer ontspannen. Zeker een aanrader!!!
Jouke D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Afgelopen zaterdag een prachtig diner gehad in de Lutherse Kerk in Breda, waardoor Jurgen en zijn team de catering deden. In het voortraject heeft Jurgen ons erg goed geholpen en meegedacht met onze wensen en budget. Tijdens het diner was geen enkele vraag teveel en konden ze zelf last minute nog wat wijzigingen doorvoeren. We hebben heerlijk gegeten en gedronken en mede dankzij 't Stiefkwartierke een fantastische avond gehad. Merci!
paulbouw .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Een heerlijke high tea gehad in 't Stiefkwartierke. Met een AH kortingsbon met z'n tweeën genoten van een etagiere hartige hapjes. Daarna heerlijke zoete verrassingen. Vooraf een fantastisch lekker kopje uiensoep. Aan niets was te merken dat wij als kortingsbon houders anders werden behandeld. Het was van begin tot eind super gastvrij en super lekker!
paulbouw .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Vivienne V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Fantastische high tea! Heerlijke vega hapjes en échte clotted cream bij de scones! Een echte aanrader voor thee liefhebbers.
Martine L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Geweldig genoten van een high tea op locatie. Echt een aanrader voor als je iets te vieren hebt, zakelijk of privé! Zeer bijzonder door de culinaire hoogstandjes, lekkere wijnen en verse sappen. Aankleding was perfect door mooi ingedekte tafel en prachtige kandelaren. Voor herhaling vatbaar!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Kleine kaart maar voor ieder wat wils.
We moesten lang wachten op het eten(lunch). Het eten was goed.
Service/bediening redelijk, mag iets meer aandacht geven aan de klant.
Caroline F.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijke high tea gehad. Met name het hartige gedeelte en de uiensoep vond ik heerlijk.