'T Stiefkwartierke

Halstraat 32 4811 HX Breda Nederland Kaart

Over het restaurant 'T Stiefkwartierke

Verwenlunch met een view

Of je nu behoefte hebt aan een heerlijke high tea of een fijne verwenlunch, in Breda kun je zeker bij 't Stiefkwartierke terecht. In een van de meest knusse straatjes van Breda kun je genieten van het zonnige terras en het winkelende publiek dat je staren interessant maakt. Zak achterover met een fris koel drankje en geniet!

Meer informatie over restaurant 'T Stiefkwartierke

Dinsdag en Woensdag 09:30 - 18:00
Donderdag 09:30 - 21:00
Vrijdag 09:30 - 18:00
Zaterdag 09:30 - 17:30

Ger D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
’t Stief Kwartierke is een niet al te grote zaak in hartje Breda. Er zijn behoorlijk wat tafeltjes, dicht bij elkaar geplaatst.
De kaart is leuk, niet super en bijzonder.
Wij kiezen voor een ½ stokbroodje zalm en beenham. Goed te eten maar niet bijzonder.
Witte en rode wijn is goed op smaak.
Bediening is vriendelijk en attent.
Schone toiletten, dat is niet overal het geval.
Opvallend is een heer (de eigenaar?) die alle 3 uren dat wij aanwezig waren achter zijn laptop zit. Bij het afrekenen – dat alleen aan de balie kan – lacht deze man vriendelijk en zegt dat we zo geholpen worden. Daarna staan we zeker 5 minuten te wachten.
Phily O.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Komen hier al jaren, nu voor de eerste keer gereserveerd. Zoals altijd vriendelijke ontvangst, lekker eten. Top.
Dilisjan D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Geweldig champagne ontbijt bezorgd gekregen van het Stiefkwartierke. De mand was prachtig ingericht en het ontbijt was heerlijk. Een geweldige toevoeging aan een bijzondere dag! ! Bedankt team t' Stiefkwartierke.
Lienepien_1984 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben een lekkere brunch gehad die door de chef speciaal voor ons was samengesteld. Leuk feestelijk en erg lekkere hapjes. Als je eens wat anders wilt dan een club sandwich en de tijd hebt om uitgebreid te brunchen is het ene aanrader ze direct te contacten voor een leuk menu,
Christine D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Een absolute aanrader. We hebben hier recent een high-tea gedaan, top! Kwalitatief goed en 'fijn' eten, mooi opgediend en goede porties. Niet te weinig, niet te veel, ook belangrijk! Perfecte service, lekker op het gemakje kunnen zitten. En dat alles op een "2e uitjes gratis" van de AH-actie. We komen nog eens terug!
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We gaan vaker lunchen in Breda, als we er zijn, maar nog niet eerder bij brasserie Stiefkwartierke. En inderdaad, de recensies kloppen. Wat een huiselijk en heerlijk tentje is dit! We hadden vooraf een paprikasoep die heerlijk was. En daarna had mijn vriendin een water en vuur. Leuke naam! En ikzelf ging voor een broodje van de chef. Dit met stukjes varkenshaas en chilidressing. Wat lekker zeg. Daarna een juist bakkie en weer door de stad in. Top
Nick V.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
High tea was erg weinig!
Wat we kregen was wel erg lekker!
Klein glaasje uiensoep, hele kleine brie loempia, nog kleinere quiche. En een heerlijk olijven broodje met spaanse worst en bospaddenstoelen tapenade. Daarna het zoete gedeelte.
Wij zijn gewend verschillende sandwiches te krijgen bij een high tea. Hier slechts 1 broodje en wat "bij gerechtjes"
Service was uitstekend, zeer vriendelijk, goed uitleggend personeel.
Wat we kregen was heerlijk, dus ook de chef kent zijn vak.
Jammer van de hoeveelheid, en het ontbreken van verschillende sandwiches...
IB69 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Afgelopen zaterdag hier geluncht.
Het was druk en erg lang wachten; te lang voor het eten kwam.
Het eten was redelijk; ikzelf had de uitsmijter met truffel en brie; vond het niet echt een goede combi om ei met brie te combineren. Ook het brood was gewoon 'supermarktbrood' en gezien de prijs 13,95€ had ik beter kwaliteit oerbrood verwacht.
Mijn partner had de runderburger mer friet en deze was lekker.
De logistieke planning loopt niet goed is mijn idee.
De serveerster was wel zeer vriendelijk; de eigenaresse erg kordaat en commanderend naar peesoneel.
Ga de volgende keer elders lunchen.
Leslie H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijke high-tea met bijzonder lekkere en zelfgemaakte hapjes. Super vriendelijk personeel in een gezellig en knus sfeervol zaakje! Ps: vergeet niet om een paar macarons mee te nemen voor thuis...ze zijn zalig!
sm_debrouwer .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ik heb bij het Stiefkwartierke met een vriendin van een high tea genoten. Het was erg lekker, goed verzorgd, vriendelijke bediening in een gezellige omgeving. Aanrader dus!
Carmen D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hebben genoten van een heerlijke mini high tea. Alles was prima verzorgd. Kon proeven dat het met liefde en passie gemaakt was. Er heerst een ontspannen woonkamer sfeertje. Je voelt je gelijk op je gemak en gewenst. Vriendelijk personeel die echt tijd voor je vrij maken. Al met al raad ik iedereen aan om naar dit mooie zaakje te gaan en te genieten.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Ik kom altijd graag bij 't Stief Kwartierke. Zowel voor koffie met een taartje als voor de lunch een topadres. Het personeel is ook altijd heel vriendelijk, behulpzaam en geïnteresseerd. Ik kon dan ook maar één locatie bedenken waar ik met mijn vriendinnen mijn verjaardag wilde vieren. We hebben genoten van een verrukkelijke high tea. Echt iets bijzonders! Meerdere gangen en allemaal even lekker. Ik heb een topmiddag gehad!
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Bij 't Stief Kwartierke aangekomen werden mijn dochter en ik hartelijk ontvangen. We hadden een bon voor een high tea. Nou, een high tea werd het! Wat een verwennerij allemaal! Ik had aangegegeven dat ik graag vegetarsisch wilde eten, dat was geen probleem. Het werd allemaal aangepast. Het personeel was heel vriendelijk en bij elke ronde werd uitgelegd wat het allemaal bij zat en wat het vegetarsiche alternatief was. Zéker een aanrader!
Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Bij 't Stiefkwartieke voel je je altijd welkom. Vriendelijk personeel en alle gerechten worden vol liefde en passie gemaakt. Dat proef je niet alleen, maar zie je ook terug in de gerechten. De seizoens high-tea en macarons van 'Tout Amsterdam' zijn een echte aanrader! Vooraf kan men eventuele wensen en/of allergieën doorgeven. Er wordt dan een alternatief geserveerd. Ik kom hier graag terug.
mjam.van.nunen .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Heerlijk op het terras genoten van een High Tea. Gastvrij ontvangen; prima verzorgd; genoten van heerlijke gazpacho, warme hapjes en toetjes en de kan voor de thee werd steeds op tijd bijgevuld. Complimenten.
Daniëlle W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Samen met mijn moeder hebben wij een mini high tea gedaan daar. Bij de reserveren was de gastvrouw al heel hartelijk naar ons toe. Bij binnenkomst kregen we de thee en een hartig voorafje. Er werd precies uitgelegd wat we kregen. Hierna werd een plateau gebracht wat heel mooi en netjes was opgemaakt en er werd weer van alles uitgelegd over wat we voor ons hadden. Ook een nieuwe pot thee werd gebracht. Het personeel was zeer vriendelijk. We gingen met een goed gevoel naar huis en waren niet over vol van het eten. We komen hier zeker weer terug!
elsterhaar .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wat onzeker door de recencies die spraken van kleine porties en ongeïinteresseerd personeel begonnen we gisteren aan onze high tea. Letterlijk alles viel mee, en meer dan dat. Vriendelijke bediening,meedenkend met ons omdat een van ons geen vlees eet, heerlijke gerechten en wij konden echt niet begrijpen dat er mensen zijn die hier niet genoeg aan zouden hebben. De finale van zoete gerechten was echt overweldigend :-))
Marije K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Van een heerlijke high tea genoten deze middag. Het ontvangst was hartelijke en ze wisten van onze komst. Via een cadeaubon hadden we hier gereserveerd. Het personeel was vriendelijke vertelde over alle hapjes die overigens allemaal uit eigen keuken kwamen, allemaal heerlijk van smaak. Een echte aanrader!
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Vandaag voor verjaardag een hightea of eigenlijk een proeverij gereserveerd. We wisten niet wat we konden verwachten. Wat een heerlijke gerechten, bovendien heel smaakvol geserveerd. Gelukkig niet de standaard bergen met muffin, taart en sandwiches. Alles even verfijnd en met liefde bereidt. Voelt daar tijdens de lunch al als thuiskomen, en nu ook de hightea zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt team SK