't Steakhouse

Amstelveenseweg 170 1075 XP Amsterdam Nederland Kaart
31-206715949

Over het restaurant 't Steakhouse

Steaks zoals ze horen te zijn

Op steenworpafstand van het Vondelpark vind je Restaurant Steakhouse. De naam schept uiteraard al een bepaalde verwachting en die maken ze hier meer dan waar. Niet voor niets vormt dit restaurant al sinds 1990 een begrip in Amsterdam Zuid. Hier geniet je van kakelverse steaks van de houtskoolgrill die uiteraard nóg beter smaken in combinatie met een mooi glas wijn. En ook daarvoor ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant 't Steakhouse

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00

7,2
7,1
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heel gezellig, leuk maar ook goed personeel en vooral heel lekker gegeten zeker voor herhaling vatbaar.
Ga zeker terug..
lydia J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben al vaker heerlijk gegeten in het steakhouse,het is altijd even lekker! We zijn van plan om vast en zeker terug te komen met de familie,groet van de fam.Jonker
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Vroeger vaak in Steakhouse geweest, wilde door de AH actie weer een keer terug gaan. Het was zondag avond en ik was verbaasd dat er bijna niemand binnen was, de hele avond slechts 4 a 5 tafeltjes bezet (vakantietijd?)
Echter de kwaliteit van de voorgerechten (carpaccio en garnalen Piri Piri) nofg steeds zeer goed. Het hoofdgerecht Tournedos en Spare ribs waren weer als vanouds perfect. De steak en ribs worden op een echt houtskool vuur gegrild en het Ierse vlees was perfect van malsheid en smaak. Desserts waren simpel en redelijk geprijsd.
Kortom weer een kwalitatieve goede ervaring jammer dat de sfeer door het bijna lege restaurant minder was.
K D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vooraf uitstekend! Lekkers uiensoep, carpaccio en garnalen cocktail. Hoofdgerecht vlees zeer goed te eten, vis een beetje overdone en de chickenburger ook een beetje te lang gegaard! Lang wachten tussen de gangen en bediening niet echt attent!
vesnasr .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Eten was super lekker (rib eye en spare ribs). Als wij een zin in lekker vlees hebben, komen wij altijd naar Steakhouse. Zeker een aanrader.
Shileen L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Vriendelijk personeel en heerlijk malse biefstuk! Fijne avond gehad voor weinig geld met familie. We werden goed ontvangen.
M W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Vriendelijk en gastvrij personeel! Respectvolle bediening !
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We heerlijk gegeten. Hadden een perfecte plek in het restaurant. Bediening was heel vriendelijk. Komen zeker terug. Aanrader.
rochelle H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
wij waren er met de AH restaurantactie en konden alles op de kaart kiezen, helemaal super.
echter zaten wij buiten en duurde de service wat langer. wat betreft prijs, iets wat overrated... weinig quacemole met chips was 6.95.... de spareribs waar zij bekent om staan waren heel droog van smaak (wellicht net pech).
al met al leuke locatie en veel vleesopties, echter zullen wij hier niet terugkomen.
low_mans_lyric .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Uitstekend vlees en uitstekende voorgerechten. Ze hebben het ook passende namen gegeven die het gerecht goed beschrijven. Will come back again!
jennyarts .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
het is een top restaurant soms vergaten ze een drankje maar als je er wat van zei gelijkl kwamen ze er aan en met excuus ja een aanrader
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Lekker, gezellig , vriendelijke ontvangst.
We komen zeker terug. Met AH zegels keuze uit de hele kaart. Met de mededeling als een voorgerecht en een hoofdgerecht eigenlijk genoeg is, een kop koffie o.i.d. Ook ok is.
Was niet nodig maar wel een sympathiek gebaar! Leuke mensen in de bediening.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Het etente bij het Steakhouse aan de Amstelveenseweg was in meerdere opzichten een succes. De ontvangst en service was prima. Het eten was dat ook. De garnalencocktail bevatte Hollandse garnalen en een prima whiskeysaus. Het hoofdgerecht was een uitstekende steak. Geserveerd op de juiste temperaruur en vergezeld met een goed garni. Het nagerecht was uitstekend vanille ijs met een goede apart geserveerde chocoladesaus. In 1 woord" Vakjongens en meisjes. Het is lang geleden dat ik zo lekker gegeten heb zonder enige op of aanmerking. Hulde!!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Wij hebben met 2 volwassenen en 1 kind bij het Steakhouse gegeten met een Restaurantkaart van Albert Heijn. Bij deze actie is het tweede driegangenmenu gratis. Bij thuiskomst keken wij op de bon en bleek dat het kindermenu als gratis menu gerekend was, terwijl dit helemaal geen driegangenmenu is (alleen een hoofdgerecht + ijsje). Hierdoor zijn wij dus de korting van een tweede driegangenmenu mis gelopen.
Marcella N.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Mwha.vlees was ok.maar sausjes kant&klasr?alleen steak&friet.geen salade of groente.niks.beetje karig voor 24€!!!!
S. J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Enige tips: Medewerkers zijn in hun dagelijkse 'kloffie' inclusief korte broek of scheurjeans en gympen. Geen gezamenlijk T-shirt en/of schort, niets uniforms of herkenbaar. Ziet er niet professioneel uit en wat onhygiënisch. Terrasstoel comfort is matig en tafelbladen wiebelen. Eten koelt op het terras snel af. Gebruik verwarmde borden. Serveertijd tussen voor- en hoofdgerecht duurde veel te lang. Vaderdag...en dan toch onderbezet?
Aranka S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten voor de verjaardag van een vriendin (21 jaar). De bediening viel wat tegen, maar het eten was uitstekend! Tussendoor hoefden we ook niet lang te wachten. Zeker voor herhaling vatbaar!
irene G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
wij hebben met vrienden met de restaurantbonnen van AH heerlijk gegeten bediening was vriendelijk en de sfeer goed ,tournedos prima van smaak en goed bereid ,alleen jammer dat de drank altijd zo duur moet zijn en een flesje veredeld water zo noem ik het maar als je euro 2,25 moet betalen ,waarom niet een kannetje water van het huis op tafel wel zo klantvriendelijk zo jammer ,maar komen zeker nog een keer terug fam .Gijtenbeek
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Superlekker op het terras gegeten zoals altijd!! Electronische heaters om de wat koudere avonduurtjes dragelijker te maken.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Het was super eten ruime keuze op de kaart. We konden heerlijk buiten zitten. Vriendelijk personeel.
Alleen het. Bankje om buiten te zitten zat niet lekker deze was doorgezakt.