't Steakhouse

Amstelveenseweg 170 1075 XP Amsterdam Nederland Kaart
31-206715949

Over restaurant 't Steakhouse

Steaks zoals ze horen te zijn

Op steenworpafstand van het Vondelpark vind je Restaurant Steakhouse. De naam schept uiteraard al een bepaalde verwachting en die maken ze hier meer dan waar. Niet voor niets vormt dit restaurant al sinds 1990 een begrip in Amsterdam Zuid. Hier geniet je van kakelverse steaks van de houtskoolgrill die uiteraard nóg beter smaken in combinatie met een mooi glas wijn. En ook daarvoor ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant 't Steakhouse

Eten7,8/10
Service7,4/10
Decor7,3/10
Voordelig
Esther G. Bourgondiër (3 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Alles wat op tafel kwam zag ee heerlijk uit. Sinds tijden weer een garnalencocktail gegeten waar genoeg garnalen in zaten. Geweldige tournedos gegeten. De cheesecake was geweldig
Armandwrsm . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten, zoals het hoort te smaken in een steakhouse. Niet teveel en niet te weinig. De porties zijn precies goed. De zaak was alleen erg stoffig en het hout voelde vettig aan. Daar mag wel iets meer aandacht aan besteed worden. Verder top! We komen graag terug, dan ga ik voor de T-bone.... :-) de service is super, de dame die ons voornamelijk heeft geholpen kan een voorbeeld zijn voor velen. Ik heb haar dan ook gecomplimenteerd.
Bettyvluijn . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk eten en geweldige bediening.
In de loop van de avond werd het erg druk maar we hoefden nergens lang op te wachten. En alles met een glimlach.
Leuke Amsterdamse locatie met gezellige muziek op de achtergrond. Ik ga hier zeker nog eens eten.
Ed132 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Een was weer uit de kunst, voorgerecht kleine spareribs als van ouds hoofdgerecht precies goed de ossenhaas saté. Eigenlijk niets aan te merken op eten en bedienend personeel. Aanrader voor iedereen.
Marjan_smit . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Wat ook prettig was is dat we gewoon van de kaart konden bestellen. We hadden de carpaccio en tempura gamba''s vooraf en beide de mixed grill als hoofdgerecht. Als dessert hadden we de crème brullée en koffie met kahlua.
Het eten was erg lekker en de porties waren heel royaal.
Als enige nadeel zou ik een gebrek aan variatie in de voorgerechten noemen, maar dat zeg ik alleen om een beetje te kunnen zeuren.
Asdjong58 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het personeel was zeer vriendelijk en vlot.
Het eten was ook uitstekend van kwaliteit. We hebben echt voortreffelijk gegeten.
Gaan zeker nog een keer terug.
We hadden een t-bone steak en een tournedos. Prima stuk vlees op de juiste manier bereid.
Als dessert hadden we een crème brulé en de choclate cheese cake. Enige minpuntje was de enigszins verbrande suiker op de crème bulé. De chockate cheese cake is een echte aanrader.
Al met al een hele gezellige avond gehad met heerlijk eten en drinken.
Renateoosterveld . Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Vriendelijke bediening, oké we waren de eerste vroege eters en hadden alle ruimte om ergens te zitten maar er zijn plekken die wat minder mooi ogen. Eten was prima en zeker voldoende. Minpuntje was dat de zalm al gerookt was...liever vers gegrild gegeten maar verder was alles zeer smakelijk en voor herhaling vatbaar.
A.meeuwisse . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heb er lekker gegeten. Had de ossenhaas sate en mijn vriendin de spies van de chef. Daar was echt niks mis mee,niet teveel niet te weinig.
Lekker buiten gegeten maar binnen ziet het er erg leuk uit moet ik zeggen.
Bediening was ook goed vond ik.
Kom er zeker nog eens terug.
Peter B. Fijnproever (7 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
we blijven terugkomen, wel vaak met een ah bon maar dit puur om dat je hier echt je tweede gratis krijgt en gewoon a la carte ,, tja en dan is dat stuk malse vlees van 30 eurotjes wel een brenger ) over het eten hebben we het niet, top! moesten iets langer wachten dan normaal maar het was ook helemaal afgeladen.

zondag de 11 de gaan we nog een keer, heb al gereserveerd, nu al weer zin in
Pieterpp . 1e beoordeling (1 recensie) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Als voorgerecht hadden wij de wings en gamba's, deze waren echt heerlijk. Als hoofdgerecht de spareribs. Mijn portie was aangebrand en gortdroog, die van mijn vriendin waren redelijk te doen.
De bediening begon vriendelijk, maar naarmate het later werd verviel ook de interesse. Zo werd de rekening op tafel gelegd zonder dat wij hierom hadden gevraagd. Wij moesten om de sausjes vragen en na het hoofdgerecht werd er niet eens gevraagd of wij een dessert wilde. Men wekte echt de indruk het te willen afronden om naar huis te gaan. Restaurant is gezellig, fijne muziek en de manager was vriendelijk. Verbeterpunten: Betere stoelen, airco en de toiletten vaker checken.
Niekuwe . 1e beoordeling (1 recensie) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met de AH restaurantactie gereserveerd. Om 18 uur binnengekomen en bijna direct besteld. Om 19 uur kwam het voorgerecht eindelijk. Gamba's. Op mijn vraag waarom dat zo lang moest duren: bonnetje kwijt in de keuken: wat waren onze hoofdgerechten? Maar de gamba's waren er wel... Van een lauwe (!) portie waren er twee niet goed gaar. Om 19.45, na een half uur wachten, hadden we nog steeds geen hoofdgerecht. Bij navraag werd gezegd dat de wachttijd 29 minuten is. Die waren ruimschoots voorbij zei ik. Geen excuus van t Steakhouse. Helemaal niets. We zijn hongerig weggelopen en hebben geld voor voorgerecht en bier op tafel achtergelaten. In de herentoilet is de spoelbak kapot en stond de vuilnisbak op het fonteintje.
Sahei . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben met z'n 4-en héerlijk buiten gegeten, de bediening was top! Met de AH-restaurantzegels konden we gewoon alles kiezen van het menu, en de goedkoopste van de 2 was dan gratis. Prima geregeld!
Voor herhaling vatbaar..
Wilfred Van Dijk . Bourgondiër (2 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Lekker spare-ribs gegeten, bediening is iets te afwachtend, waardoor het even duurde voordat we eten kregen. Iets van een airco binnen zou prettig zijn
Jokie1 . Fijnproever (5 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Afgelopen woensdag samen met partner, zoon, en zijn vriendin, gebruik gemaakt van de AH actie. Heerlijke avond, dus buiten gezeten. Partner voor de 2de keer, zoon, en vriendin voor de 1ste maal, ik voor de 3de keer. Het eten was wederom heerlijk, de bediening vriendelijk. We hebben alle 4 een gezellige avond gehad.
Dit Steakhouse bezoeken mijn partner en ik zeker binnenkort weer!
Ja T. Bourgondiër (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad! Lekker eten (grote porties, ruime keuze) voor zeer goede prijzen, vriendelijk personeel, rustig in een zijstraatje met sfeervolle muziek op de achtergrond. Wij gaan zeker weer!
Bas V. Fijnproever (8 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Vrije keus van de kaart onder voorwaarde van voor- hoofd en nagerecht.
Geweldige Ossenhaas, uitstekend gebakken. De ribeye was iets te lang gebakken (gevraagd medium well, maar het was helaas well). Uitstekende nagerechten: cheesecake. Zeer smeuiig met een flinke bol ijs en slagroom. Voorgerecht: 2x Teriyaki salade. Uitstekend klaargemaakt.
Leuk Argentijns decor. De bediening was wisselend: het meisje deed het uitstekend. De jongen was wat afwezig en reageerde ook niet alert.
Tererada . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het eten was heerlijk, de bediening was zeer vriendelijk maar zeer matig in kwaliteit.. De tafel werd niet geveegd.. Servetjes waren vergeten, verzoeken werden vergeten!
Eazymika . Bourgondiër (2 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Fantastisch gegeten! Erg leuk dat alles van de normale kaart gekozen mag worden ipv een aangepaste AH actie menukaart.

Bediening is heel beleefd en behulpzaam.
Geen enkel minpunt over het eten. Tournedos was heerlijk rood en mals. Jammer dat ik ver van amsterdam woon, anders zou ik hier vaak komen eten!!
Antonwithagen . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Erg lekker, vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.
Een voorgerecht was avocado met garnalen, super lekker
Ander voorgerecht gamba,s in cognacsaus. Heerlijk. (Jammer dat er geen sneetje brood bij was zodat je de heerlijke saus kon eten.)
Sate van varkenshaas: nog nooit zo,n lekkere sate gegeten. Perfect.
Ander hoofdgerecht: lamsspies: gewoon goed.
Nagerecht voor allebei de creme brule, ook gewoon heel lekker.
Arjanbeemsterboer . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, relaxte sfeer en een goede prijs. We hadden gamba's, mixed grill en natuurlijk spare ribs besteld. Deze zijn heerlijk, we hebben zelfs een extra kleine portie besteld. We komen hier zeker terug of als take away.