't Steakhouse

Amstelveenseweg 170 1075 XP Amsterdam Nederland Kaart
31-206715949

Over het restaurant 't Steakhouse

Steaks zoals ze horen te zijn

Op steenworpafstand van het Vondelpark vind je Restaurant Steakhouse. De naam schept uiteraard al een bepaalde verwachting en die maken ze hier meer dan waar. Niet voor niets vormt dit restaurant al sinds 1990 een begrip in Amsterdam Zuid. Hier geniet je van kakelverse steaks van de houtskoolgrill die uiteraard nóg beter smaken in combinatie met een mooi glas wijn. En ook daarvoor ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant 't Steakhouse

Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Leonie G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Verschillende keren gegeten bij het Steakhouses. Altijd naar tevredenheid, vandaar ook nu weer onze keuze. Helaas. Teleurstelleder kan een avond niet zijn. Ik ging daar vanwege de verjaardag van mijn moeder. Het bier was niet koud. Het voorgerecht duurde uren. De tafel werd tussentijds niet opgeruimd,d en het ergste van alles: het eten wat wij voorgeschoteld kregen was lauw. Toen wij daar een opmerking over maakten werd alles meegenomen en opnieuw opgewarmd weer opgediend. Gegrild eten opwarmen. U kunt zich voorstellen hoe dat smaakt: taai. Daarbij een overdosis aan muziek. Nee, geen aanrader deze keer. En daardoor de laatste keer.
Cynthia S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Gezellig restaurant ook voor gezinnen met kinderen. Heerlijk gegeten met AH bon 2e 3-gangen maaltijd gratis. Je kunt alles kiezen en betaald het duurste gerecht. Veel keuze dus voor elk wat wils. Leuke bediening. Hier komen we zeker terug.
ody01 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We zaten heerlijk in de zon, Het eten was heel smakelijk klaargemaakt. Jammer genoeg moesten wel veel te lang op alles wachten.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het was echt FANTASTISCH.
We hebben gesmuld vanavond!
Alles zo vers en perfect gegrild!
De bediening GOED en GEZELLIG!
Echt TOP!
Gvb E.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lekker gegeten en gedronken.

Jammer dat er drie tafeltjes in het smalle gangetje tussen toilet/keuken en restaurant staan.

Tientallen keren komt De Bediening met volle borden en glazen in beide richtingen vlak langs je bord.
Hetzelfde gebeurt door gasten met hoge nood die vast aan hun gulp lopen te graaien in de richting van het toilet.
Irving L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Voor een tweede keer hier wezen eten en ja hoor weer Top. Kwaliteit van de gerechten waren uitstekend. Voor een lekker, kwalitatief goed en hoogwaardig stuk vlees is 't Steakhouse een echte aanrader.
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heel gezellig, leuk maar ook goed personeel en vooral heel lekker gegeten zeker voor herhaling vatbaar.
Ga zeker terug..
lydia J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben al vaker heerlijk gegeten in het steakhouse,het is altijd even lekker! We zijn van plan om vast en zeker terug te komen met de familie,groet van de fam.Jonker
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Vroeger vaak in Steakhouse geweest, wilde door de AH actie weer een keer terug gaan. Het was zondag avond en ik was verbaasd dat er bijna niemand binnen was, de hele avond slechts 4 a 5 tafeltjes bezet (vakantietijd?)
Echter de kwaliteit van de voorgerechten (carpaccio en garnalen Piri Piri) nofg steeds zeer goed. Het hoofdgerecht Tournedos en Spare ribs waren weer als vanouds perfect. De steak en ribs worden op een echt houtskool vuur gegrild en het Ierse vlees was perfect van malsheid en smaak. Desserts waren simpel en redelijk geprijsd.
Kortom weer een kwalitatieve goede ervaring jammer dat de sfeer door het bijna lege restaurant minder was.
K D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vooraf uitstekend! Lekkers uiensoep, carpaccio en garnalen cocktail. Hoofdgerecht vlees zeer goed te eten, vis een beetje overdone en de chickenburger ook een beetje te lang gegaard! Lang wachten tussen de gangen en bediening niet echt attent!
vesnasr .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Eten was super lekker (rib eye en spare ribs). Als wij een zin in lekker vlees hebben, komen wij altijd naar Steakhouse. Zeker een aanrader.
Shileen L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Vriendelijk personeel en heerlijk malse biefstuk! Fijne avond gehad voor weinig geld met familie. We werden goed ontvangen.
M W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Vriendelijk en gastvrij personeel! Respectvolle bediening !
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We heerlijk gegeten. Hadden een perfecte plek in het restaurant. Bediening was heel vriendelijk. Komen zeker terug. Aanrader.
rochelle H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
wij waren er met de AH restaurantactie en konden alles op de kaart kiezen, helemaal super.
echter zaten wij buiten en duurde de service wat langer. wat betreft prijs, iets wat overrated... weinig quacemole met chips was 6.95.... de spareribs waar zij bekent om staan waren heel droog van smaak (wellicht net pech).
al met al leuke locatie en veel vleesopties, echter zullen wij hier niet terugkomen.
low_mans_lyric .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Uitstekend vlees en uitstekende voorgerechten. Ze hebben het ook passende namen gegeven die het gerecht goed beschrijven. Will come back again!
jennyarts .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
het is een top restaurant soms vergaten ze een drankje maar als je er wat van zei gelijkl kwamen ze er aan en met excuus ja een aanrader