't Steakhouse

Amstelveenseweg 170 1075 XP Amsterdam Nederland Kaart
31-206715949

Over het restaurant 't Steakhouse

Steaks zoals ze horen te zijn

Op steenworpafstand van het Vondelpark vind je Restaurant Steakhouse. De naam schept uiteraard al een bepaalde verwachting en die maken ze hier meer dan waar. Niet voor niets vormt dit restaurant al sinds 1990 een begrip in Amsterdam Zuid. Hier geniet je van kakelverse steaks van de houtskoolgrill die uiteraard nóg beter smaken in combinatie met een mooi glas wijn. En ook daarvoor ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant 't Steakhouse

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant 't Steakhouse

Lee H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
brandweermanjoop .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De ontvangst was goed maar toen begon het probleem.
We werden naar onze tafel begeleid en er werd gevraagd wat we wilden drinken en de menu kaart werd gepresenteerd
Wij gaven onze bestelling door vooraf en hoofd gerecht en onze drankjes werden bezorgd.
Na een uur hadden wij nog steeds niet onze voor gerechten gekregen terwijl gasten die na ons binnen kwamen al aan het eten waren
Ik heb toen maar een van de kelners aan gesproken toen bleek dat onze bestelling niet aan de keuken was door gegeven ik heb hier dan ook mijn schande over uit gesproken richting de kelner deze zei wel sorry dat komt door de drukte waarop ik antwoorde er lopen continu kelners langs onze tafel komt het er dan niet bij een op om eens te vragen of wij als iets hadden besteld.
Waarop de kelner ons wel gelijk gaf maar er niets aan kon doen een ding is zeker hier gaan we nooit meer heen
Al hadden ze maar de drankjes aan geboden namens het huis
Rene G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ik denk dat er een andere eigenaar in zit, de prijzen zijn erg veranderd.

zelfs voor de friet en groente moet je nu betalen.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, waren een tijd niet geweest omdat de kwaliteit minder was geworden maar dat hebben ze echt verbeterd. Super gedaan! ????????
e.j.groot1946 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten en heel goed personeel . Werden ook prima geadviseerd met de hoeveelheid van de bijlage.
Gaan daar in de toekomst zeker wel weer een keertje eten.
Voor ons een dikke 8.
Coen D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
De bediening was attent en erg vriendelijk,
het eten was goed allen 2x spareribs vielen wat smaak betr. tegen!
Verder plezierige avond gehad, ook dankzij de "gezellige" bediening.
Ramses H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Steak House is een fijne zaak. Ze hebben daar prima personeel. Het is er zeker niet te duur en vooral de spare-ribs waren erg goed.
meta_coltof .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Altijd goed bij het steakhouse, bijzonder vriendelijke bediening, flinke glazen wijn worden er ingeschonken, wij komen hier al jaren maar altijd goed!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Via AH restaurantactie besproken voor 4 personen. Ontvangst was goed. Drie gangen menu prima, genoeg eten, sidedishes apart bestellen en betalen. Portie Satan's spareribs veel. De wachttijd was precies goed. Aardige bediening. Goed en gezellig steakhouse in een leuke buurt in Amsterdam.
Cynthia S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Uitgebreid keuzemenu. leuke en vlotte bediening. Gezellige sfeer. Zeker een aanrader. Wij komen snel weer terug.
linda C.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
we hebben prima gegeten. wat wel op viel was dat wij (waarschijnlijk door de ah iens actie) de helft minder dan de andere gasten qua portie spareribs kregen!??
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
we hebben lekker gegeten erg vriendelijk personeel
nel A.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Een paar tips: wij ruiken rook aan het begin van de trap en naar de toiletten. De toetjes Choclate cheese cake (cheese niet geproefd) en chocolade truffeltaart vielen ons tegen, waren niet bijzonder.
hansbuldog .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zoals we gewend zijn hebben we weer prima gegeten....was wel een beetje druk, maar hoort erbij in een "Zuid-Amerikaanse" tent.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
2 tips, bij de garnalen voorgerecht zouden standaard 3 stukjes horen, mijn vrouw vind de olie juist superlekker en niets lekkerder om met stokbrood nog even te dippen, maar om daarvoor nou twee voorgerechten voor te moeten bestellen, de donkere menukaart is vervangen, ik hoop tijdelijk, deze versie staat een beetje goedkoop :)

deze tips vallen in het niet bij wat we al gewend waren, de bediening was gisteren top, deden het leuk, aandacht aan tafel, onthouden dingetjes, kon dus nog beter, vasthouden zou ik zeggen. en dan tja het hoofdgerecht de 300 gram Tournedos, het is dat je geen 10 + kan geven, perfect. Een keer een ander voorgerecht genomen, de nachos was een aangename verrasssing, erg lekker. Blijft een regelrechte aanrader!
edwinvdhorn .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Hebben met zijn drieen gegeten in het steakhouse te Amsterdam, het was erg gezellig het eten was erg goed en het personeel was vriendelijk en top.
Het enige wat ik persoonlijk vindt is dat bij het bestellen van een supplement bij het gerecht de hoeveelheid voor 1 persoon te veel is en dat er teveel overblijft en weggegooid wordt.
Je betaald 3 euro voor een supplement, breng je de hoeveelheid naar beneden dan wordt het opgegeten en de prijs kan iets zakken.
Voor de rest is er alweer gereserveerd voor een volgend etentje.
m S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance, de bediening was vlot en geïnteresseerd en de muziek was prettig op de achtergrond, absoluut een aanrader.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We hebben hier zaterdag weer gegeten . Het was echt helemaal TOP! Heerlijk gegeten, zeer goede bediening! Tussen de gangen door even wachten is juist alleen maar fijn!
Florentine W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
heerlijk gegeten, maar tog net te duur voor wat wij kregen. Super vriendelijk en behulpzaam personeel; maar wacht tijd tussen voor en hoofd gerecht was nogal lang.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wij komen in dit restaurant al vele jaren tot grote tevredenheid. Wij eten er altijd erg lekker en de bediening is heel vriendelijk.