't Steakhouse

Amstelveenseweg 170 1075 XP Amsterdam Nederland Kaart
31-206715949

Over het restaurant 't Steakhouse

Steaks zoals ze horen te zijn

Op steenworpafstand van het Vondelpark vind je Restaurant Steakhouse. De naam schept uiteraard al een bepaalde verwachting en die maken ze hier meer dan waar. Niet voor niets vormt dit restaurant al sinds 1990 een begrip in Amsterdam Zuid. Hier geniet je van kakelverse steaks van de houtskoolgrill die uiteraard nóg beter smaken in combinatie met een mooi glas wijn. En ook daarvoor ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant 't Steakhouse

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00

7,1
7,1
VeeBee .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Vanavond zijn wij gezellig uit eten geweest bij 't Steakhouse. Het was een gezellige ambiance waar zeker hier en daar wat onderhoud nodig is. Al met al hebben we lekker gegeten. Het vlees was voortreffelijk! Precies goed gegaard en van uitstekende kwaliteit. 'Welke saus wilt u daarbij?' was de vraag bij het bestellen. Bij ons dus de aanname dat dit erbij hoorde. Helaas niet! Op de rekening was later te zien dat dit €2,50 per sausje koste. Hier doe ik normaal helemaal niet moeilijk over, maar vind het wel zo vriendelijk als het duidelijk is dat dit tegen een extra vergoeding wordt geserveerd. Daarnaast waren de sausjes niet heel appetijtelijk en van zeer klein formaat. De voorgerechten hadden wel wat extra liefde kunnen gebruiken. Als ik voor vier tempura gamba's bijna tien euro betaal (dus €2,50 per gamba), verwacht je wel iets meer smaak! Daarnaast was het toetje uiterst teleurstellend. Als er in de menukaart staat: 'vanille ijs met warme chocoladesaus en slagroom' dan denk je: 'oh wat lekker, dat zie je niet vaak! Meestal serveren restaurants koude chocolade saus'. Vervolgens komt je bord met twee bolletjes ijs en een beetje koude Tova saus erover als garnering..... Dat voldoet dat totaal niet aan de verwachtingen! Op het moment dat je warme chocoladesaus belooft is dit wel het tegenovergestelde van wat je daadwerkelijk krijgt. De bediening was vriendelijk. Wij hadden een serveerster die een leuk leren schortje droeg over een zwarte outfit. De andere serveerster die rondliep had een ronduit 'ordinaire' outfit aan, waarbij haar voorgevel er haast uitviel. Kleine kledingvoorschriften zouden niet verkeerd zijn. Eigen kleding kiezen, zeker met dit warme weer moet kunnen. Korte broek moet kunnen, maar dit ging wel heel ver. Al met al hebben we dus lekker gegeten, maar het had zoveel beter gekund. Zeker omdat het vlees zo voortreffelijk was. De rest lekte aan liefde en aandacht. Ik zou er nog wel eens terugkomen voor een stuk vlees, maar meer dan dit zou ik niet aanraden!
isburke B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Waarschijnlijk nieuwe eigenaar! Heel lang wachten onverschillig personeel en het eten waardeloos vlees zowel vis doorbakken en als je er iets van zegt hoor je " ja dat horen we vaker komt door de grill" de temperatuur buiten was 27graden en wil je dus ijsblokjes hoor je om 19.00 Sorry we zijn door onze ijsblokjes heen. Ik ga nooit meer daarheen.
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
heerlijk gegeten en vriendelijk geholpen alleen het zitten op die banken vind ik niet echt comfortabel, maar wil er zeker nog wel terug komen
Agnes C.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
wat gedateerde inrichting van het restaurant maar de sfeer is goed, behoorlijk druk op deze donderdagavond waarschijnlijk vanwege actie spare ribs, wij waren hier met een groupon waardoor de prijs-kwaliteit verhouding zeker goed was. Echter wat een lange wachttijden, bediening traag en zo traag dat de kok onze blikken niet langer kon aanzien en zelf het goede eten kwam brengen, complimenten.
Henny L.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Wij hadden niet de tijd om uitgebreid te tafelen en dat was jammer. We hebben genoten van ons hoofdgerecht, was zeer smakelijk.
Stan O.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Zin in een steak, een mooi stuk vlees, dus we gaan met een groep naar de pretentieloze steakhouse aan de Amstelveenseweg.

Als je weet waar je heen gaat, en waar je voor komt, is het prima, maar de ontvangst door een ongeinteresseerde jongedame is niet echt om warm van te worden. Of we in de vrijwel lege tent aub niet op het verhoogde plateau willen gaan zitten, want dan moet ze steeds de drie treden op en af.
De desinteresse spat er vanaf. De serveerster gaat even later voor het raam staan roken en Appen.

De inrichting is typisch. Veel bruin hout, wat afdakjes en een grote bar en open keuken. Een echt steakrestaurant. Geen luxe, geen opsmuk. Ook de inrichting is prententieloos, en al tientallen jaren ongewijzigd. Een klein opknapje zou een goed plan zijn. Zoals in de toiletten in de kelder bijvoorbeeld. Een enorme en strakke ruimte, waar menig Amsterdammer ruim in kan wonen. Net en nieuw. Ik zou bijna in de kelder willen zitten.

Een aardig rood huiswijntje (Temperanillo) en de (vlees)gerechten zijn uiteraard prima. Aardige spareribs en een goeie mixed grill met echt fijne Vlaamse patatten. Helaas werd een mix van 6 soorten vlees beloofd, maar bestond het bord uit 4 soorten (geen Chorizoworstjes of lam).
Vooraf een erg lekkere salade Teriyaki met goede stukken malse Ossenhaas en lekkere zoetjes en zuurtjes.

Kortom, voor een snelle simpele vleeshap een redelijke tent, maar verwacht geen topservice of een luxe restaurant. De glans is eraf, en uit eten is hier prima, maar geen feestje.
Een wegrestaurant, midden in Amsterdam.
Belinda V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Een gezellige accommodatie maar vooral heerlijk eten. Ik neem altijd de mixed grill en de saté varkenshaas is ook subliem. Vriendelijk en geduldig personeel. Kom hier altijd terug.
Ninthira A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Prima eten voor een goede prijs. De bediening is vriendelijk. De inrichting mag naar mijn mening iets verbeterd worden maar dit doet niks af aan de tent verder top tent.
John M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Na vriendelijke ontvangst tafel aan het raam gekregen , gezellige ambiance , lekkere muziek en kaarsjes aan , stokbroodje / kruidendokter om te beginnen was incl.(.onbeperkt spareribs ) gegeten , keuze uit drie soorten/ smaken en meer dan voldoende , werd constant aangevuld , relaxende sfeer , prijs kwaliteit goed , zeker een aanrader om gezellig en goed te eten , op een troosteloze ( regenachtige ) doordeweekse dag .. aanrader !!
E J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Een leuke locatie, ongedwongen maar het personeel is dramatisch.
Er werkt een jongen die niets maar dan ook werkelijk niets zegt. Geen gedag, geen alstublieft bij het geven van de drankjes en ook niet bij het weghalen van de borden. Je moet bijna smeken om iets te drinken te krijgen en als je vroeg of je iets mocht vragen liep hij gewoon door. Deze jongen is de doodsteek voor een restaurant. Meteen de deur wijzen anders gaat het je echt klanten kosten.
sjaakdevries .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
De varkenshaas sate bestond uit 3 stokjes met hele kleine stukjes varkenshaas de smaak was lekker mar als je bij een steakhouse sate wil eten verwacht je malse grote stukken vlees. Het was misschien beter om 1 goede grote stok te maken ipv 3 kleine stokjes. Het personeel had geen inzicht.
Gino S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima restaurant, lekker gegeten, service niet denderend maar ik, we moesten wel lang op onze hoofdgerecht wachten maar het was ook druk, het eten was wel het wachten waard.
John J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was een zeer gezellige gelegenheid met uitstekend eten en zeer vriendelijke bediening.
Is voor herhaling vatbaar.
doei
bjankazarkov .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel en service ondanks dat het volle bak was op zaterdagavond.
Kortom voor ons, zeker voor herhaling vatbaar, ook zonder de AH actie.
Nb12 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij kwamen hier eten via een Groupon deal, 3 gangen keuze van de kaart. we kregen het slechtste tafeltje aangeboden maar goed dit begreep ik aangezien we via Groupon waren en niet de volle mel hoefde te betalen. Tempo was vlot en werden vriendelijk geholpen. Spare ribs waren echt heel lekker!
sjaakdevries .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was heerlijk, de carpassio had wel iets dikker gesneden mogen worden en een beetje salade zonder bijbetaling moet kunnen voor de prijs.
Het was vol en druk maar dat gun je ieder restaurant het deed wel een beetje aan als een eetcafe. Complimenten voor de kok Bij ons ging alles prima maar zag om mij heen wel het een en ander fout gaan.
burty .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Weer heerlijk 3 gangen menu gegeten hier. Blijft toch altijd top om hier te eten. De bediening is ook goed. Een leuke spontane serveerster.

Aanrader????
Jeffrey O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hadden om 20:00 uur gereserveerd, bij aankomst bleek de tafel nog bezet. We konden net na 20:30 uur aan tafel. Oke, kan gebeuren denk je dan. Echter duurde het tot 22:00 uur voordat wij een gerechtje te eten kregen. Er was duidelijk te weinig bedienend personeel en ook de keuken leek last te hebben van onderbemanning. Tevens werden tafels die later aanschoven eerder voorzien van hun gerechten. Ook bij die tafels duurde het lang maar het is op zijn minst apart te noemen dat andere tafels eerder bediend werden. De gezelschappen aan die tafels waren ongeveer van dezelfde omvang als de onze.

Het personeel dat wel aanwezig was, gaf niet de indruk erg geïnteresseerd te zijn in de klanten. Het aanvullen van onze drank is louter gebeurd nadat wij de ober hadden gevraagd dit te doen. Aanbieden van de dessertkaart gebeurde nadat wij er om vroegen. Tafels zonder klanten hadden een hogere prioriteit dan tafels met klanten. Het initiatief lag kortom niet bij het personeel maar bij de klanten, dat is slecht en kost je doorgaans de fooi. Zo ook gisteren, in ons geval althans.

Het eten was van goede kwaliteit, zeer malse stukken vlees. De patat was goed gebakken, niet te slap en ook niet knetterhard. Het enige dat teleurstellend was, was dat er geen broodjes beschikbaar waren als voorafje. Ik vraag me af hoe je het tijdens 'prima time', en met lange wachttijden vanwege te weinig personeel, voor elkaar krijgt om dan ook het enige snelle hapje dat je wel kunt serveren niet op voorraad te hebben. Onbegrijpelijk.

Ondanks de goede gerechten was de avond niet meer te redden. Mijn kinderen werden door het wachten erg onrustig en ietwat vervelend. En ik kan het ze niet eens kwalijk nemen. Zelfs de volwassenen waren het wachten zat en begonnen met bierviltjes te spelen om de tijd te doden. Ik had het 'geluk' om af en toe de rookruimte in te kunnen duiken voor wat afleiding.

Bij thuiskomst heb ik de rekening nagerekend en de verstrekte korting i.v.m. de AH restaurantactie is onjuist verstrekt. Er is €8.75 teveel in rekening gebracht. Op zich geen drama maar netjes is het niet.

Om een lang verhaal kort te maken, wij komen hier niet weer. Dat ligt niet aan het eten maar puur aan de ongeïnteresseerde bediening, de abnormale wachttijden gecombineerd met een onjuiste rekening.
Tinny B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima restaurant om met familie of vrienden te gaan eten. Inrichting eetcafe, gezellig, ongedwongen. Vlees was prima. Frietjes worden er wel bij geserveerd maar salade moet je er extra bij bestellen.
Roy C.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het eten was verrukkelijk en de bediening was vriendelijk en gastvrij.
Ondanks het feit dat het giga druk was gisterenavond verliep alles naar wens.