't Steakhouse

Amstelveenseweg 170 1075 XP Amsterdam Nederland Kaart
31-206715949

Over het restaurant 't Steakhouse

Steaks zoals ze horen te zijn

Op steenworpafstand van het Vondelpark vind je Restaurant Steakhouse. De naam schept uiteraard al een bepaalde verwachting en die maken ze hier meer dan waar. Niet voor niets vormt dit restaurant al sinds 1990 een begrip in Amsterdam Zuid. Hier geniet je van kakelverse steaks van de houtskoolgrill die uiteraard nóg beter smaken in combinatie met een mooi glas wijn. En ook daarvoor ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant 't Steakhouse

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00

7,2
7,2
Ninthira A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
John M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Na vriendelijke ontvangst tafel aan het raam gekregen , gezellige ambiance , lekkere muziek en kaarsjes aan , stokbroodje / kruidendokter om te beginnen was incl.(.onbeperkt spareribs ) gegeten , keuze uit drie soorten/ smaken en meer dan voldoende , werd constant aangevuld , relaxende sfeer , prijs kwaliteit goed , zeker een aanrader om gezellig en goed te eten , op een troosteloze ( regenachtige ) doordeweekse dag .. aanrader !!
E J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Een leuke locatie, ongedwongen maar het personeel is dramatisch.
Er werkt een jongen die niets maar dan ook werkelijk niets zegt. Geen gedag, geen alstublieft bij het geven van de drankjes en ook niet bij het weghalen van de borden. Je moet bijna smeken om iets te drinken te krijgen en als je vroeg of je iets mocht vragen liep hij gewoon door. Deze jongen is de doodsteek voor een restaurant. Meteen de deur wijzen anders gaat het je echt klanten kosten.
sjaakdevries .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
De varkenshaas sate bestond uit 3 stokjes met hele kleine stukjes varkenshaas de smaak was lekker mar als je bij een steakhouse sate wil eten verwacht je malse grote stukken vlees. Het was misschien beter om 1 goede grote stok te maken ipv 3 kleine stokjes. Het personeel had geen inzicht.
Gino S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima restaurant, lekker gegeten, service niet denderend maar ik, we moesten wel lang op onze hoofdgerecht wachten maar het was ook druk, het eten was wel het wachten waard.
John J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was een zeer gezellige gelegenheid met uitstekend eten en zeer vriendelijke bediening.
Is voor herhaling vatbaar.
doei
bjankazarkov .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel en service ondanks dat het volle bak was op zaterdagavond.
Kortom voor ons, zeker voor herhaling vatbaar, ook zonder de AH actie.
Nb12 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij kwamen hier eten via een Groupon deal, 3 gangen keuze van de kaart. we kregen het slechtste tafeltje aangeboden maar goed dit begreep ik aangezien we via Groupon waren en niet de volle mel hoefde te betalen. Tempo was vlot en werden vriendelijk geholpen. Spare ribs waren echt heel lekker!
sjaakdevries .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was heerlijk, de carpassio had wel iets dikker gesneden mogen worden en een beetje salade zonder bijbetaling moet kunnen voor de prijs.
Het was vol en druk maar dat gun je ieder restaurant het deed wel een beetje aan als een eetcafe. Complimenten voor de kok Bij ons ging alles prima maar zag om mij heen wel het een en ander fout gaan.
burty .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Weer heerlijk 3 gangen menu gegeten hier. Blijft toch altijd top om hier te eten. De bediening is ook goed. Een leuke spontane serveerster.

Aanrader????
Jeffrey O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hadden om 20:00 uur gereserveerd, bij aankomst bleek de tafel nog bezet. We konden net na 20:30 uur aan tafel. Oke, kan gebeuren denk je dan. Echter duurde het tot 22:00 uur voordat wij een gerechtje te eten kregen. Er was duidelijk te weinig bedienend personeel en ook de keuken leek last te hebben van onderbemanning. Tevens werden tafels die later aanschoven eerder voorzien van hun gerechten. Ook bij die tafels duurde het lang maar het is op zijn minst apart te noemen dat andere tafels eerder bediend werden. De gezelschappen aan die tafels waren ongeveer van dezelfde omvang als de onze.

Het personeel dat wel aanwezig was, gaf niet de indruk erg geïnteresseerd te zijn in de klanten. Het aanvullen van onze drank is louter gebeurd nadat wij de ober hadden gevraagd dit te doen. Aanbieden van de dessertkaart gebeurde nadat wij er om vroegen. Tafels zonder klanten hadden een hogere prioriteit dan tafels met klanten. Het initiatief lag kortom niet bij het personeel maar bij de klanten, dat is slecht en kost je doorgaans de fooi. Zo ook gisteren, in ons geval althans.

Het eten was van goede kwaliteit, zeer malse stukken vlees. De patat was goed gebakken, niet te slap en ook niet knetterhard. Het enige dat teleurstellend was, was dat er geen broodjes beschikbaar waren als voorafje. Ik vraag me af hoe je het tijdens 'prima time', en met lange wachttijden vanwege te weinig personeel, voor elkaar krijgt om dan ook het enige snelle hapje dat je wel kunt serveren niet op voorraad te hebben. Onbegrijpelijk.

Ondanks de goede gerechten was de avond niet meer te redden. Mijn kinderen werden door het wachten erg onrustig en ietwat vervelend. En ik kan het ze niet eens kwalijk nemen. Zelfs de volwassenen waren het wachten zat en begonnen met bierviltjes te spelen om de tijd te doden. Ik had het 'geluk' om af en toe de rookruimte in te kunnen duiken voor wat afleiding.

Bij thuiskomst heb ik de rekening nagerekend en de verstrekte korting i.v.m. de AH restaurantactie is onjuist verstrekt. Er is €8.75 teveel in rekening gebracht. Op zich geen drama maar netjes is het niet.

Om een lang verhaal kort te maken, wij komen hier niet weer. Dat ligt niet aan het eten maar puur aan de ongeïnteresseerde bediening, de abnormale wachttijden gecombineerd met een onjuiste rekening.
Tinny B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima restaurant om met familie of vrienden te gaan eten. Inrichting eetcafe, gezellig, ongedwongen. Vlees was prima. Frietjes worden er wel bij geserveerd maar salade moet je er extra bij bestellen.
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
I.v.m. file waren wij bijna een uur te laat, telefonisch werd er niet opgenomen (er was een storing) maar gelukkig was onze tafel niet vergeven (super!). Eten was zoals altijd heerlijk en de bediening was ook prima!
Roy C.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het eten was verrukkelijk en de bediening was vriendelijk en gastvrij.
Ondanks het feit dat het giga druk was gisterenavond verliep alles naar wens.
Mazzzja .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Leuke entourage en ruime menu keuze.
Vriendelijk personeel.
Bij 2 van de 3 gangen bleven de borden erg lang op tafel staan voordat het werd afgeruimd,
Er is niet gevraagd of wij nog een drankje wensten (hebben het zelf ook niet gevraagd).
Gert-jan P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ribs matig service langzaam en slecht door onderbezetting Vaak de stokbrood gevraagd 3x nooit gehad. Met drinken bestellen ook erg lang wachten voordat ze je helpen
Lydia J.
Het eten was uitstekend
Vriendelijk personeel
Erg gast vrij
En niet omdat je een bon heb
Dat je ergens achteraf word geplaatst
Was er op dinsdag was er super druk
Dus een goed teken dachten we
En dat klopte
Gaat er zeker terug
Matthew A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Goede service, vriendelijk personeel. Het eten was lekker. Zowel de bereiding, smaak en de kwaliteit. Enige minpuntje wat ik zou kunnen vinden is dat de porties voor de grote eter niet geheel vullend zijn. Al met al een zeer geslaagde avond uit eten met vrienden. Zeker een aanrader.
Angela L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten het was gezellig druk een sopje over de ramen doet veel toen we aan kwamen lopen zag het er niet uitnodigend uit. Dat is jammer want we waren erg tevreden. Wel jammer dat een beetje stokbrood en kruidenboter apart besteld en betaald moet worden in veel steakhouses is dat inclusief.
Jurgen C.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met z'n 2en lekker gegeten voor minder dan €50,-. (Met AH actie)
Bediening was wat je kan verwachten bij een steakhouse. Ik vond het prima..