't Steakhouse

Amstelveenseweg 170 1075 XP Amsterdam Nederland Kaart
31-206715949

Over het restaurant 't Steakhouse

Steaks zoals ze horen te zijn

Op steenworpafstand van het Vondelpark vind je Restaurant Steakhouse. De naam schept uiteraard al een bepaalde verwachting en die maken ze hier meer dan waar. Niet voor niets vormt dit restaurant al sinds 1990 een begrip in Amsterdam Zuid. Hier geniet je van kakelverse steaks van de houtskoolgrill die uiteraard nóg beter smaken in combinatie met een mooi glas wijn. En ook daarvoor ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant 't Steakhouse

Mick H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Jurgen C.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met z'n 2en lekker gegeten voor minder dan €50,-. (Met AH actie)
Bediening was wat je kan verwachten bij een steakhouse. Ik vond het prima..
Elle B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het vlees was fantastisch. De bediening wel vriendelijk maar traag en chaotisch. Miste persoonlijk de verse groenten. Er was niets van groente bij helaas.
Roxanne H.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Vreselijk slechte bediening! Duurde een half uur voordat iemand kwam vragen wat we te drinken wouden. Toen we het drinken kregen liet ze het glas met ijsblokjes over de tafel vallen, de ijsblokjes werden met de hand zo weer in het glas gedaan en de cola werd ingeschonken! Eten was goed, maar we zouden dit niemand aanraden!
nandikollenburg .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Met de AH actie wezen eten bij het Steakhouse. Het zat helemaal vol maar we werden goed en vrij snel geholpen.
Als voorgerecht hadden we carpaccio. Deze vonden wij allebei matig. Er zat veel olie op. Bovendien miste wij de truffelsaus. Als hoofdgerecht had ik de Tournedos en mijn vriend de spareribs. De tournedos was goed, alleen het bord was vrij kaal. Er lag een klein stukje vlees op en verder 1 schijfje komkommer, 1 plakje tomaat en 3 blaadjes rucola. Geen salade te noemen dus! Het was beter geweest om er een paar boontjes of roosjes broccoli bij te leggen. Dat mag ook wel voor de prijs die je voor dit hoofdgerecht betaalt. De spareribs waren redelijk. Er zou iets meer vlees en iets meer smaak aan mogen zitten. Ook bij dit gerecht geen groente (op het schijfje tomaat en komkommer na). De frietjes vonden wij wel lekker.
Als nagerecht hadden we de American cheesecake en de choco cheesecake. Allebei erg lekker!!
Al met al zijn we dus wel positief, maar het kan beter..
Elly A.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Ze komen alleen niet regelmatig langs om te vragen of we nog iets wilden drinken.
Komodo57 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vanavond in dit restaurant geweest met de AH-actie. We kregen een tafeltje midden in de zaak. Niet zo prettig, maar gelukkig was de tafel ruim genoeg. We namen als voorgerecht een keer de rundercarpaccio. Sinds we een verrukkelijke versie daarvan hebben gegeten in IJmuiden, valt ie overal tegen. Ik zelf had de gerookte zalm met toastbrood en, nog iets te harde, roomboter. Daar kan niet zoveel mis mee gaan en dit smaakte dan ook goed. Als hoofdgerecht namen we beiden de lamszadel (lamskoteletjes met o.a. een stukje haas aan het been). De erbij geserveerde patat was heerlijk, maar het vlees zelf was enerzijds te vettig en anderzijds zat er te veel vet aan. Je denkt dat je wat goeds krijgt, maar dat viel dus behoorlijk tegen. Gelukkig kon mijn nagerecht, een overheerlijke 'double chocolate cheesecake met slagroom en kersenijs', me meer bekoren. De crème brulee aan de andere kant viel echter weer in minder goede aarde. De erbij geserveerde chardonnay (tegen een redelijke prijs) was niet koud genoeg en nogal zoet. Hoe dan ook, zelfs met de AH-actie vonden we de rekening aan de hoge kant. Zonder korting zullen we er niet snel teruggaan, zelfs mét korting moeten we daar nog eens over nadenken.
jan_iwan .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Eten is goed maar te duur net als de wijn. We waren er met de AH actie dus 2x het 2de 3 gangen gerecht gratis en nog 50 euro pp kwijt. Dat vind ik best duur. Het duurde ook heel erg lang voor we het eten kregen. Het voorgerecht was vergeten door te geven aan de keuken, kan gebeuren maar zelfs voor het hoofdgerecht en nagerecht moesten we vragen waarom het zolang duurde. Het gedeelte waar we zaten was praktisch leeg.
Slechte ervaring dus waar we zeker niet meer terug komen, erg jammer.
Marian R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gezellige avond gehad en de spareribs waren heerlijk. Vriendelijk personeel. Leuke locatie. Wij komen er zeker nog eens terug.
Job S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Duurt veel te lang en vaker dingen vergeten! Geen aanrader. Vooral niet met "onbeperkt spareribs". Erg slecht personeel.
Amelie V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
De gerechten waren echt heel lekker, we hadden o.a. de ossenhaassaté en de tournedos, die waren heel goed. Bediening had het duidelijk druk en liep steeds voorbij, ook bij andere gasten, zonder je te zien. Het duurde ook lang voor het eten kwam.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten viel tegen, maaltijdsalade is te beperkt voor een maaltijd, burger was te doorbakken en droog en de patat was slap, viel erg tegen
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het eten was heerlijk, het duurde alleen erg lang voor onze bestelling werd opgenomen en voordat het eten er was. overall wel voldoende en geslaagde avond
M B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met een bon van Groupon, onbeperkt spareribs eten. Trap er niet in mensen!!! Het merendeel van de bezoekers bestond uit spaarders van zegeltjes van AH, zo moet blijkbaar dit restaurant zich staande houden. De wachttijd was een uur, waarbij de ongeschoolde en onbeschofte serveersters elkaar de schuld gaven. De serveersters keken ook niet naar de mensen of zij wat wilde bestellen maar rende als kippen in het rond. Toen de serveerster vroeg of ik nog iets wenste heb ik cynisch gereageerd met de opmerking "misschien een koffie van het huis? voor het lange wachten". Ze liep daarop weg zonder verder wat te vragen. Even later werd er door een andere serveerster 1 koffie op tafel neergeploft zonder wat te zeggen. Ik heb de serveerster die in eerste instantie kwam vragen of ik nog wat wilde erop aangesproken en haar proberen uit te leggen hoe het wel hoort. Namelijk ons, mijn partner en ik netjes vragen of ze iets konden aanbieden voor het lange wachten. Ja zei ze; maar u heeft toch nu een koffie. Tja...dat is waar, maar ik zit hier niet alleen...en je hebt ook niks gevraagd!
Ik heb de man bij de kassa nog gevraagd of hij misschien de eigenaar was van deze "prachtige" tent. Maar dat was hij niet zie hij, maar hij zou het overige personeel er nog wel op aanspreken. Toen ik weg liep zag ik nog wel een advertentie op de deur hangen..."personeel gevraagd voor de bediening". Kortom zeer slechte onbekwame bediening en eten was ook niet goed. Slappe friet. De salade was een blaadje sla. Sommige spareribs half rauw. Zonde van het geld.
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Top restaurant heerlijk gegeten drie gangen was allemaal heel er lekker.
We komen hier zeker terug.
We kwamen hier ook al en is altijd goed en gezellig hier.
Dus gewoon top.
Rina S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We zijn hier met de Ah-restaurantactie gaan eten. Bonnen zijn nog geldig tot en met januari 2017.
Ondanks de drukte werden we snel geholpen en mochten zelf gerechten van de kaart kiezen. Geen vast menu voor deze actie. Vonden wij zeker prettig. Het was allemaal ok. Niet overdadig veel, maar genoeg.
janencarla .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
eten d.w.z. gambas vooraf en als hfd. ger. resp. ribeye en t-bone uitstekend, maar dan : gegeten me t ah-actie en als nagerecht gekozen voor: eenmaal irish coffee en een maal (VOL) een cappucino dit kon niet met de actie dus de gewone koffie moest betaald worden omdat dit geen dessert was terwijl we wel gratis nog een irish coffee a7.50
of een coupe ijs van 5.25 konden krijgen! verder was er geen rode port (heiligschennis in een restaurant) en moest je bij w.c. bezoek door een open stinkende rookruimte heen om het toilet te bereiken. dit was ook bovenaan de trap te ruiken waar ook een aantal tafeltjes zijn. ik ben zelf een roker maar dit kan dus echt niet,
jammer want het eten was goed , maar helaas zijn we er meteen klaar mee (MIS-MANAGEMENT?)
iainb .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prima spareribs gegeten met een lekkere Argentijnse Malbec wijn erbij. Wij waren dik tevreden. Ruime hoeveelheid ribs (2 racks). Sympatieke en vlotte bediening. Passende donkerhouten inrichting.