't Steakhouse

Amstelveenseweg 170 1075 XP Amsterdam Nederland Kaart
31-206715949

Over het restaurant 't Steakhouse

Steaks zoals ze horen te zijn

Op steenworpafstand van het Vondelpark vind je Restaurant Steakhouse. De naam schept uiteraard al een bepaalde verwachting en die maken ze hier meer dan waar. Niet voor niets vormt dit restaurant al sinds 1990 een begrip in Amsterdam Zuid. Hier geniet je van kakelverse steaks van de houtskoolgrill die uiteraard nóg beter smaken in combinatie met een mooi glas wijn. En ook daarvoor ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant 't Steakhouse

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant 't Steakhouse

Linda C.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
we hebben lekker gegeten erg vriendelijk personeel
nel A.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Een paar tips: wij ruiken rook aan het begin van de trap en naar de toiletten. De toetjes Choclate cheese cake (cheese niet geproefd) en chocolade truffeltaart vielen ons tegen, waren niet bijzonder.
hansbuldog .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zoals we gewend zijn hebben we weer prima gegeten....was wel een beetje druk, maar hoort erbij in een "Zuid-Amerikaanse" tent.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
2 tips, bij de garnalen voorgerecht zouden standaard 3 stukjes horen, mijn vrouw vind de olie juist superlekker en niets lekkerder om met stokbrood nog even te dippen, maar om daarvoor nou twee voorgerechten voor te moeten bestellen, de donkere menukaart is vervangen, ik hoop tijdelijk, deze versie staat een beetje goedkoop :)

deze tips vallen in het niet bij wat we al gewend waren, de bediening was gisteren top, deden het leuk, aandacht aan tafel, onthouden dingetjes, kon dus nog beter, vasthouden zou ik zeggen. en dan tja het hoofdgerecht de 300 gram Tournedos, het is dat je geen 10 + kan geven, perfect. Een keer een ander voorgerecht genomen, de nachos was een aangename verrasssing, erg lekker. Blijft een regelrechte aanrader!
edwinvdhorn .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Hebben met zijn drieen gegeten in het steakhouse te Amsterdam, het was erg gezellig het eten was erg goed en het personeel was vriendelijk en top.
Het enige wat ik persoonlijk vindt is dat bij het bestellen van een supplement bij het gerecht de hoeveelheid voor 1 persoon te veel is en dat er teveel overblijft en weggegooid wordt.
Je betaald 3 euro voor een supplement, breng je de hoeveelheid naar beneden dan wordt het opgegeten en de prijs kan iets zakken.
Voor de rest is er alweer gereserveerd voor een volgend etentje.
m S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance, de bediening was vlot en geïnteresseerd en de muziek was prettig op de achtergrond, absoluut een aanrader.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We hebben hier zaterdag weer gegeten . Het was echt helemaal TOP! Heerlijk gegeten, zeer goede bediening! Tussen de gangen door even wachten is juist alleen maar fijn!
Florentine W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
heerlijk gegeten, maar tog net te duur voor wat wij kregen. Super vriendelijk en behulpzaam personeel; maar wacht tijd tussen voor en hoofd gerecht was nogal lang.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wij komen in dit restaurant al vele jaren tot grote tevredenheid. Wij eten er altijd erg lekker en de bediening is heel vriendelijk.
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heel erg lekker spareribs gegeten met me broer en vader. We hebben alle drie genoten. Gezellig en goed restaurant. Blijf er zeker terugkomen. Aardig personeel gewoon top.
SophiaMaria-72 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
In het verleden diverse keren gegeten was goed, nu viel het tegen uiensoep lauw, spareribs niet gaar, de hele kaart was veranderd geen salades meer op de kaart om te bestellen en de irishcoffee daar zat amper whiskey in, dus voor ons is het niet meer van toepassing om daar te gaan eten, jammer
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met de ah actie ben je niet goedkoper uit doordat je 3 gangen moet kiezen. Niet geschikt voor kleine eters dus. Wachttijd voor hoofdgerecht was veel te lang. Dat had wel even gecommuniceerd mogen worden. We moesten zelf om drinken vragen. Niet voor herhaling geschikt.
Debbie .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Vroeger veel geweest, weinig aan interieur gedaan, maar eten is nog steeds goed, grote porties

ossehaasbiefstuk was precies goed, we gingen voor 3 gangen, maar k kon geen toetje meer op
floorbohan .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Zeer vriendelijk personeel, redelijk vlotte bediening en goed eten.
Minpuntje: met bijbetaling aardappel, patat of iets van dien aard bestellen.
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Bij gerecht 2x (dus pp is veel te veel). Had even gecommuniceerd kunnen worden.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het is jammer dat de eigenaar en personeel het net niet af maken. Naar ons idee zijn de gerechten al jaren goed en smakelijk maar in de entourage klopt het niet helemaal. Eén personeelslid totaal ongeïnteresseerd maar het meest vervelend was dat het om ons heen vol zat met fruitvliegjes. Maar nogmaals: het eten was prima.
Leonie G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Verschillende keren gegeten bij het Steakhouses. Altijd naar tevredenheid, vandaar ook nu weer onze keuze. Helaas. Teleurstelleder kan een avond niet zijn. Ik ging daar vanwege de verjaardag van mijn moeder. Het bier was niet koud. Het voorgerecht duurde uren. De tafel werd tussentijds niet opgeruimd,d en het ergste van alles: het eten wat wij voorgeschoteld kregen was lauw. Toen wij daar een opmerking over maakten werd alles meegenomen en opnieuw opgewarmd weer opgediend. Gegrild eten opwarmen. U kunt zich voorstellen hoe dat smaakt: taai. Daarbij een overdosis aan muziek. Nee, geen aanrader deze keer. En daardoor de laatste keer.
Cynthia S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Gezellig restaurant ook voor gezinnen met kinderen. Heerlijk gegeten met AH bon 2e 3-gangen maaltijd gratis. Je kunt alles kiezen en betaald het duurste gerecht. Veel keuze dus voor elk wat wils. Leuke bediening. Hier komen we zeker terug.
ody01 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We zaten heerlijk in de zon, Het eten was heel smakelijk klaargemaakt. Jammer genoeg moesten wel veel te lang op alles wachten.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het was echt FANTASTISCH.
We hebben gesmuld vanavond!
Alles zo vers en perfect gegrild!
De bediening GOED en GEZELLIG!
Echt TOP!