't Steakhouse

Amstelveenseweg 170 1075 XP Amsterdam Nederland Kaart
31-206715949

Over restaurant 't Steakhouse

Steaks zoals ze horen te zijn

Op steenworpafstand van het Vondelpark vind je Restaurant Steakhouse. De naam schept uiteraard al een bepaalde verwachting en die maken ze hier meer dan waar. Niet voor niets vormt dit restaurant al sinds 1990 een begrip in Amsterdam Zuid. Hier geniet je van kakelverse steaks van de houtskoolgrill die uiteraard nóg beter smaken in combinatie met een mooi glas wijn. En ook daarvoor ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant 't Steakhouse

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00

7,2
Ynaffit14 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Kim M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellig steakhouse. Uitgebreide kaart. Maar bij een steakhouse moet je wel vlees eten, die gerechten waren heerlijk. ...
Steffiegroenland .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Sybo M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zeer Vriendelijke bediening, was wel op een (rustige) maandag. Het eten was goed in orde, ook naar de wensen (medium, rare e.d.) en zeker genoeg! Met AH bon gegeten, korting werd correct gerekend. Onze zoon was jarig dus er verscheen een mooie sterrenfontein bij den toet, top!
Kelly D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
om 17.30 uur gereserveerd voor 4 personen, om 19.30 uur alleen nog maar hoofdgerecht gehad. Bediening was chagrijnig. We moesten zelf roepen om iets te drinken te krijgen. Wachttijd voor het hoofdgerecht was echt belachelijk lang, bij navraag waarom het zo lang duurde bleek dat te komen door de platgeslagen kip. Deze moest dan waarschijnlijk een uur in de koekenpan of zo. Champignonsaus was men vergeten te serveren bij de tournedos, toen deze na navraag werd geleverd was de tournedos koud zo lang duurde dat. Bij het verlaten van het pand stonden er 2 bediendes achter de bar, deze waren zo druk met hun telefoon dat er geen goedenavond vanaf kon. Gelukkig waren we hier met de ah restaurantactie en hoefden we 'maar' € 130 af te rekenen ipv € 200, anders was ik er echt doodziek van geweest want dat was het echt never nooit waard geweest. Conclusie, prima eten maar verder was het ontzettend slecht en gaan we hier nooit meer eten!
Belinda V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk eten maar 1 uur en 15 minuten moeten wachten op ons voorgerecht. Was erg druk, blijkbaar te druk voor het aantal personeelsleden. Dat was jammer. 20 uur gereserveerd en 23.30 uur pas klaar met ons 3 gangen diner, maar wel gezellig.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het was druk en daardoor duurde alles heel lang en bediening was bedroevend. Cola werd neergezet zonder glas en ook niet meer gekomen een van de voorbeelden en bijgerechten pas veel later geserveerd nadat spareribs al waren uitgeserveerd

Eten is okay maar niet meer zo goed als het altijd is geweest
Wij hadden een nudeal voor spareribs maar het leek of het gratis was werden achter in restaurant gezet en nauwelijks aandacht voor ons en andere gasten die ook nu deal hadden.
Steakhouse verbeter service want het is altijd goed geweest.
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Weinig tot geen aandacht voor de gasten. Ondanks reservering om 20 uur, waar de drukte voorbij is, nog 20 minuten moeten wachten op een tafeltje. Gedurende ons gehele verblijf geen enkele aandacht van het personeel ervaren. De biefstuk was prima.
Astrid F.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was super vriendelijke ontvangst.Aan de inrichting kan er wat gedaan worden je zit niet comfortabel te krap,de rugleuningen zijn te recht.waardoor je last van je rug krijgt over de bediening valt er niet te praten.
Wij gingen er geregeld heen ..Maar voorlopig hebben wij ons buik vol door de zeer slechte bediening.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lis S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Voorgerechten kwamen pas na een uur. Merendeel van het eten prima. Zouden actiever drankjes kunnen verkopen, moesten er zelf steeds om vragen. 3 uur binnen geweest en maar 2 rondjes gebruikt.
Nicolai G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het eten was lekker. Hadden een 3 gangen menu en het beviel ons beiden goed. Wat wel jammer was is dat we uieindelijk 2 uur en 45 minuten hebben moeten wachten op alle 3 onze gangen. Echt alles ging fout. We vroegen om de menu kaarten en 10 minuten later hadden we ze nog steeds niet, was hij vergeten. We werden sowieso pas na 10 minuten gevraagd of we wat wilde drinken, het meisje van de bediening dacht dat we al waren geholpen. En zo ging het maar door. Zal er daarom niet zo snel meer eten in de oekomst.
Lia B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Lois L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het personeel was redelijk vriendelijk, maar had te weinig tijd voor de gasten. Bij binnenkomst compleet 'genegeerd' worden en aan tafel telkens zelf de gastheren aanspreken voor nieuwe drankjes, vind ik een slechte service. Wel hing er op de deur een bordje met personeel gezocht, maar dat zou geen excuus mogen zijn. Er werd absoluut hard gewerkt en iedereen zette een stapje extra, maar aandacht voor de gasten is in mijn ogen wel een echte prioriteit!

Daarbij zijn die oude houten stoelen met uitgeleefde kussentjes ook wel aan vervanging toe.

Wij hadden de sperzieboontjes extra besteld, maar deze zwommen echt in een vette laag boter. Dat was jammer. Eten was verder prima. Smaken waren goed, het vlees was allemaal goed bereid en de patat was lekker knapperig!
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
In een relaxte sfeer is het hier lekker eten, gebracht door zeer vriendelijk personeel. Vooral genoten van
de heerlijke spare ribs
Floorbohan .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het reserveren in het restaurant gebeurde o.a. telefonisch omdat wij ons afvroegen of wij een chihuahua mee mochten nemen. De ontvangst was zeer vriendelijk wellicht hielp daarbij dat wij reeds meerdere malen de avond hier hebben doorgebracht tot zeer grote voldoening
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Gerecht werd smakeloos opgediend. Je vraagt om sausjes en dan worden er drie kleine bakjes neergekwakt, echt zo onvriendelijk en dan blijkt 1 bakje mayonaise te zijn.
Lang wachten op een drankje. Ik weet niet wat daar veranderd is, maar als dit de eerste keer was zou ik hier nooit meer komen.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ik ben hier nu een keer of vier geweest en altijd was de sfeer erg goed en de bediening vriendelijk. De kwaliteit is verder ook uitstekend. Vooraf reserveren is wel noodzakelijk, want alle keren dat ik er geweest ben bleek dit nodig. De zaak zat altijd vol, wat op zich natuurlijk een zeer goed teken is. In ieder geval is 't Steakhouse zonder meer een aanrader.
Pim07 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Hier terecht gekomen via Nudeal bonnen. 10 euro voor onbeperkt spareribs. Spareribs zijn niet van hoge kwaliteit, maar daar betaal je dus ook voor..
Els V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ontvangst kan echt beter. Wat sneller en meer welkom heten en vragen wat er willen drinken. Het kwam uiteindelijk wel goed. Aardige bediening maar duurde erg lang voordat we ons 2e drankje konden bestellen. Het eten was goed. Heerlijke tournedos en kipsaté en spareribs. Geitenkaas salade was niet echt lekker door waterige sla en matige dressing. Toetje cheesecake en chocolafetaart en ijs was lekker. Ruimte voor is sfeervoller dan achter. Achter was het wel rustiger.