't Steakhouse

Amstelveenseweg 170 1075 XP Amsterdam Nederland Kaart
31-206715949

Over het restaurant 't Steakhouse

Steaks zoals ze horen te zijn

Op steenworpafstand van het Vondelpark vind je Restaurant Steakhouse. De naam schept uiteraard al een bepaalde verwachting en die maken ze hier meer dan waar. Niet voor niets vormt dit restaurant al sinds 1990 een begrip in Amsterdam Zuid. Hier geniet je van kakelverse steaks van de houtskoolgrill die uiteraard nóg beter smaken in combinatie met een mooi glas wijn. En ook daarvoor ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant 't Steakhouse

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00

7,2
Komodo57 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vanavond in dit restaurant geweest met de AH-actie. We kregen een tafeltje midden in de zaak. Niet zo prettig, maar gelukkig was de tafel ruim genoeg. We namen als voorgerecht een keer de rundercarpaccio. Sinds we een verrukkelijke versie daarvan hebben gegeten in IJmuiden, valt ie overal tegen. Ik zelf had de gerookte zalm met toastbrood en, nog iets te harde, roomboter. Daar kan niet zoveel mis mee gaan en dit smaakte dan ook goed. Als hoofdgerecht namen we beiden de lamszadel (lamskoteletjes met o.a. een stukje haas aan het been). De erbij geserveerde patat was heerlijk, maar het vlees zelf was enerzijds te vettig en anderzijds zat er te veel vet aan. Je denkt dat je wat goeds krijgt, maar dat viel dus behoorlijk tegen. Gelukkig kon mijn nagerecht, een overheerlijke 'double chocolate cheesecake met slagroom en kersenijs', me meer bekoren. De crème brulee aan de andere kant viel echter weer in minder goede aarde. De erbij geserveerde chardonnay (tegen een redelijke prijs) was niet koud genoeg en nogal zoet. Hoe dan ook, zelfs met de AH-actie vonden we de rekening aan de hoge kant. Zonder korting zullen we er niet snel teruggaan, zelfs mét korting moeten we daar nog eens over nadenken.
jan_iwan .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Eten is goed maar te duur net als de wijn. We waren er met de AH actie dus 2x het 2de 3 gangen gerecht gratis en nog 50 euro pp kwijt. Dat vind ik best duur. Het duurde ook heel erg lang voor we het eten kregen. Het voorgerecht was vergeten door te geven aan de keuken, kan gebeuren maar zelfs voor het hoofdgerecht en nagerecht moesten we vragen waarom het zolang duurde. Het gedeelte waar we zaten was praktisch leeg.
Slechte ervaring dus waar we zeker niet meer terug komen, erg jammer.
Marian R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gezellige avond gehad en de spareribs waren heerlijk. Vriendelijk personeel. Leuke locatie. Wij komen er zeker nog eens terug.
Job S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Duurt veel te lang en vaker dingen vergeten! Geen aanrader. Vooral niet met "onbeperkt spareribs". Erg slecht personeel.
Amelie V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
De gerechten waren echt heel lekker, we hadden o.a. de ossenhaassaté en de tournedos, die waren heel goed. Bediening had het duidelijk druk en liep steeds voorbij, ook bij andere gasten, zonder je te zien. Het duurde ook lang voor het eten kwam.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten viel tegen, maaltijdsalade is te beperkt voor een maaltijd, burger was te doorbakken en droog en de patat was slap, viel erg tegen
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het eten was heerlijk, het duurde alleen erg lang voor onze bestelling werd opgenomen en voordat het eten er was. overall wel voldoende en geslaagde avond
M B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met een bon van Groupon, onbeperkt spareribs eten. Trap er niet in mensen!!! Het merendeel van de bezoekers bestond uit spaarders van zegeltjes van AH, zo moet blijkbaar dit restaurant zich staande houden. De wachttijd was een uur, waarbij de ongeschoolde en onbeschofte serveersters elkaar de schuld gaven. De serveersters keken ook niet naar de mensen of zij wat wilde bestellen maar rende als kippen in het rond. Toen de serveerster vroeg of ik nog iets wenste heb ik cynisch gereageerd met de opmerking "misschien een koffie van het huis? voor het lange wachten". Ze liep daarop weg zonder verder wat te vragen. Even later werd er door een andere serveerster 1 koffie op tafel neergeploft zonder wat te zeggen. Ik heb de serveerster die in eerste instantie kwam vragen of ik nog wat wilde erop aangesproken en haar proberen uit te leggen hoe het wel hoort. Namelijk ons, mijn partner en ik netjes vragen of ze iets konden aanbieden voor het lange wachten. Ja zei ze; maar u heeft toch nu een koffie. Tja...dat is waar, maar ik zit hier niet alleen...en je hebt ook niks gevraagd!
Ik heb de man bij de kassa nog gevraagd of hij misschien de eigenaar was van deze "prachtige" tent. Maar dat was hij niet zie hij, maar hij zou het overige personeel er nog wel op aanspreken. Toen ik weg liep zag ik nog wel een advertentie op de deur hangen..."personeel gevraagd voor de bediening". Kortom zeer slechte onbekwame bediening en eten was ook niet goed. Slappe friet. De salade was een blaadje sla. Sommige spareribs half rauw. Zonde van het geld.
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Top restaurant heerlijk gegeten drie gangen was allemaal heel er lekker.
We komen hier zeker terug.
We kwamen hier ook al en is altijd goed en gezellig hier.
Dus gewoon top.
Rina S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We zijn hier met de Ah-restaurantactie gaan eten. Bonnen zijn nog geldig tot en met januari 2017.
Ondanks de drukte werden we snel geholpen en mochten zelf gerechten van de kaart kiezen. Geen vast menu voor deze actie. Vonden wij zeker prettig. Het was allemaal ok. Niet overdadig veel, maar genoeg.
janencarla .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
eten d.w.z. gambas vooraf en als hfd. ger. resp. ribeye en t-bone uitstekend, maar dan : gegeten me t ah-actie en als nagerecht gekozen voor: eenmaal irish coffee en een maal (VOL) een cappucino dit kon niet met de actie dus de gewone koffie moest betaald worden omdat dit geen dessert was terwijl we wel gratis nog een irish coffee a7.50
of een coupe ijs van 5.25 konden krijgen! verder was er geen rode port (heiligschennis in een restaurant) en moest je bij w.c. bezoek door een open stinkende rookruimte heen om het toilet te bereiken. dit was ook bovenaan de trap te ruiken waar ook een aantal tafeltjes zijn. ik ben zelf een roker maar dit kan dus echt niet,
jammer want het eten was goed , maar helaas zijn we er meteen klaar mee (MIS-MANAGEMENT?)
iainb .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prima spareribs gegeten met een lekkere Argentijnse Malbec wijn erbij. Wij waren dik tevreden. Ruime hoeveelheid ribs (2 racks). Sympatieke en vlotte bediening. Passende donkerhouten inrichting.
Rik T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Eten is erg lekker en het is een leuk uitziend restaurant. De service was niet goed. We moesten vaak lang wachten voor ons weer wat te drinken werd aangeboden en voordat er werd gevraagd of we nog wat spare ribs wilde. Pas toen het hele restaurant leeg begon te lopen kwam de bediening een keer uit zichzelf. Te weinig personeel dus
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Op nieuwjaarsdag hebben we hier met ons gezin gegeten. Het voorgerecht, kleine spareribs, was goed. Lekker mals en goede marinade. De desserts, Italian coffee en ijs was ook prima. Ons hoofdgerecht, pittige ossenhaassate viel echt tegen. Pittig was het zeker niet en de satesaus was zelfs flauw. De frietjes waren vergeten, maar dat werd snel hersteld toen we er naar vroegen. Het hoofdgerecht werd geserveerd op kunststof borden. Jammer, dat doet goedkoop aan. Niet echt een belevenis ...
MCKled .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
al eens eerder geweest en ook nu weer fantastisch. Ondanks drukte toch tijd voor persoonlijk praatje. top. en het eten was heerlijk.
avdkooi .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Voorgerechten waren goed (garnalen pilli pilli en carpaccio). Hoofdgerecht hadden we alle 4 spareribs - waren matig. Tikje droog en licht aangebrande smaak. Garnituur was erg zielig- 2 slablaadjes en 1/10 tomaat. Patat was knapperig en lekker. Dessert vanille ijs met caramelsaus - was prima. We hebben gegeten met AH-actie en hierdoor was het betaalbaar. Anders veel te duur voor de kwaliteit! Duurde ook erg lang- na 2,5 uur moesten we nog dessert bestellen. Bediening was aardig maar had het te druk om alles in de gaten te houden.
mmweterings .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Jammer dat het erg kang wachten was, te weinig bediening voor zoveel tafels, maar ze doen wel hun best. Kwaliteit van het eten zeer goed, echt een grilsmaak aan het vlees en zeer grote porties. We komen zeker terug.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
De bediening is zeer slecht en 1 van de 2 had duidelijk geen zin om te werken die avond. Wij hadden een 3-gangen diner en waren met 2 personen. Het duurde, vanaf dat we besteld hadden tot aan het toetje, ongeveer 50 minuten per keer voordat er een gerecht geserveerd werd. Uiteindelijk moest ik naar ons toetje (bolletje ijs) vragen, want na de derde keer 50 minuten wachten was ik het zat. En wat bleek? Ze waren het vergeten.
Er werd tussen de gangen door ook niet gevraagd of wij nog iets te drinken zouden willen. Als wij zelf het personeel aanhielden om drinken te bestellen duurde het ook weer erg lang voordat we het ook werkelijk kregen.
Uiteindelijk konden we pas na 3,5/4 uur weg. Eten was overigens wel erg lekker. Goed van smaak en de spare ribs zijn uitstekend bereidt.

Minpunten:
-bediening
-Betaald parkeren

Pluspunten:
-eten
lynn0107 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wij als (vlees) kenners vonden het erg tegenvallen. Lang wachten voor je kon bestellen, eten was matig carpaccio had weinig smaak en wat betreft hoeveelheid en prijsverhouding was dit niet goed. Saté ossehaas leken wel stukjes soepvlees, te lang gegrilld en zo taai en te kleine stukjes vlees had er meer van verwacht. Spareribs was goed vlees maar viel niet zo van het botje af.
Veel herrie met name de lege kratten die vlak bij je tafel staan en de lege flesjes daarin gedeponeerd werden. Ook stond er vlak bij je tafel een emmer met water voor de bediening om tafels schoon te maken, ziet er niet lekker uit als je zit te eten. En een tip voor de bediening eet voor of nadat de gasten zijn komen of geweest maar niet tussendoor is geen gezicht.

Al met al 1 keer geweest maar voor ons ook voor laatst.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heb het nu een paar keer geprobeerd en valt echt tegen. Jammer, want ik kwam vroeger (20 jaar geleden) wekelijks en toen was het top! Eten krijg ik lauw tot koud, friet klapt dubbel als je het oppakt, gamba's zijn te droog en ook koud. Alles is al voorgebakken/gekookt en wordt opgewarmd blijkbaar. Jammer!! Ik ga niet klagen op dat moment, ik vind dat de keuken moet weten wat je serveert. En dat is niet het geval.