't Steakhouse

Amstelveenseweg 170 1075 XP Amsterdam Nederland Kaart
31-206715949

Over het restaurant 't Steakhouse

Steaks zoals ze horen te zijn

Op steenworpafstand van het Vondelpark vind je Restaurant Steakhouse. De naam schept uiteraard al een bepaalde verwachting en die maken ze hier meer dan waar. Niet voor niets vormt dit restaurant al sinds 1990 een begrip in Amsterdam Zuid. Hier geniet je van kakelverse steaks van de houtskoolgrill die uiteraard nóg beter smaken in combinatie met een mooi glas wijn. En ook daarvoor ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant 't Steakhouse

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant 't Steakhouse

Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
we hebben gezellig zitten eten, alleen het parkeren is echt waardeloos.
de creme brulle van mijn vrouw was niet knapperig verder was het eten erg lekker.
J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Een gezellig en zeer goed restaurant nabij het Vondelpark.
De maaltijden waren perfect een zeer smakelijk bereid.
bediening was attent en opmerkzaam.
Een aanrader voor een avondje gezellig uit eten.

Ralph en Linda Jans
Uit DenHelder
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het wachten op het eten duurde ontzettend lang.

Daarnaast liet de serveerster een potje aioli over mijn jas en shirt vallen. die vlekken zijn er volgens de stomerij niet uit te krijgen .
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Deel van het personeel was bezig met het entertainen van hun vrienden, die als gast in het restaurant waren, en had weinig oog voor de rest van de klanten
HS H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heel goed eten, mals vlees en ook de rest van de maaltijd was prima. Er was goede muziek alleen het stond wel wat hard en daardoor was praten wat lastig soms.
Annalies O.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
na een lang tijd niet meer bij t steakhouse te hebben gegeten viel t reuze tegen,! ligt nu i ZUID he dus Juppen gedoe....Side dishes...patat side sla ..side. De porsies vielen ook erg tegen. De prijslijst ook geen 6,50 MAAR 6.5 Echt zo jammer t was een fijne tent lekker NO NONZENS...
Wij gaan niet meer....
KTNK .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Nadat we aan tafel werden gezet zeker ruim 10 minuten moeten wachten tot men ons kwam vragen of we iets wilden drinken. Maar daarna wél heerlijk gegeten en aardige mensen. Het vlees was uitmuntend mals: 1 x ossenhaas, 1 x mixed grill. De spareribs trok je zó van het bot. Alles nét even anders dan anders heerlijk gekruid zodat sausjes helemaal niet nodig waren. Goed verzorgt: garnituurtje erbij met een stoofpeertje. Groene salade kwam met avocado en pijnboompitjes. Heerlijke Chileense Merlot. Leuk detail: de steak-messen. Wij komen zeker terug voor de onbeperkte spareribs!
Andréa B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Goed
Jhakira S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
De kaart is is verkleind minder keuze’s. Soep word zonder brood geserveerd . Voorheen kreeg je dit er wel bij. Hoofdgerechten worden worden nu zonder bijgerechten geserveerd . Voorheen zat dit er standaard bij. Kwaliteit is goed maar er is duidelijk een andere eigenaar .
Samantha S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Prima restaurant, alleen jammer dat specifieke wensen niet goed door gekomen was. Kwaliteit van het eten is top. De hoeveelheid is goed in verhouding.
P. C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het eten was goed. Bediening door personeelsgebrek traag. Lang wachten. Muziek veel te hard, leek wel een discotheek. Meerdere malen gevraagd of het wat zachter kon maar daar werd geen of heel even gehoor aan gegeven. OPEN rookruimte in de kelder waar je langs moet om naar de wc te gaan, heel vervelend.
Rekening was €50,00 te hoog, hierop werd in 1e instantie ontkennend op gereageerd. Klantvriendelijkheid staat niet hoog in het vaandel. Op het eten na een slechte ervaring.
Lydia R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
De spareribs waren erg goed,lekker van smaak,genoeg vlees,ik had een lady steak die was werkelijk waar boter zacht heerlijk gewoon! Je zit daar gewoon gezellig,de bediening is vriendelijk ,een leuke sfeer. Wij mijn vriend en ik vinden het een prima steakhouse.
Kers B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Er is een heel naar geurtjes in het restaurant. Lijkt wel een beetje rioollucht. Ben er al vaker geweest en toen had ik er geen last van.
John V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Komen zeker nog een keer terug met de familie. Een prima zaak met lekker eten en prima bediening. De maaltijd was prima in orde en smaakte goed
van D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, behulpzaam personeel en het eten klaar gemaakt zoals gewenst.
Heb er met tussenpozen meerdere keren gegeten en het eten is altijd goed en het personeel is momenteel uiterst behulpzaam en vriendelijk.
gwelderenbosch .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, nagerecht duurde naar ons inziens te lang voordat het uitgeserveerd werd. Voor de rest zo als gewoonlijk prima service en vriendelijke gastvrije bediening.
Tootje D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben, alle 5, heerlijk gegeten, en de bediening was heel vriendelijk.
De sfeer in het restaurant is prima. We komen zeker nog een keer terug.
Rita W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten vriendelijk personeel
Niets op aan te merken
Wij hadden nu de AH bonnen gebruikt maar komen zeker terug
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben met de ah- actie heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Zeer vriendelijke en attente bediening.
Zeker een aanrader.
E O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
een gezellig restaurant niet zo erg sfeervol, ontvangst iets minder is beter geweest, bediening heb ik daar beter meegemaakt.
gegeten van de kaart was prima wat de prijs betreft