't Steakhouse

Amstelveenseweg 170 1075 XP Amsterdam Nederland Kaart
31-206715949

Over het restaurant 't Steakhouse

Steaks zoals ze horen te zijn

Op steenworpafstand van het Vondelpark vind je Restaurant Steakhouse. De naam schept uiteraard al een bepaalde verwachting en die maken ze hier meer dan waar. Niet voor niets vormt dit restaurant al sinds 1990 een begrip in Amsterdam Zuid. Hier geniet je van kakelverse steaks van de houtskoolgrill die uiteraard nóg beter smaken in combinatie met een mooi glas wijn. En ook daarvoor ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant 't Steakhouse

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant 't Steakhouse

van D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, behulpzaam personeel en het eten klaar gemaakt zoals gewenst.
Heb er met tussenpozen meerdere keren gegeten en het eten is altijd goed en het personeel is momenteel uiterst behulpzaam en vriendelijk.
gwelderenbosch .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, nagerecht duurde naar ons inziens te lang voordat het uitgeserveerd werd. Voor de rest zo als gewoonlijk prima service en vriendelijke gastvrije bediening.
Tootje D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben, alle 5, heerlijk gegeten, en de bediening was heel vriendelijk.
De sfeer in het restaurant is prima. We komen zeker nog een keer terug.
Rita W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten vriendelijk personeel
Niets op aan te merken
Wij hadden nu de AH bonnen gebruikt maar komen zeker terug
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben met de ah- actie heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Zeer vriendelijke en attente bediening.
Zeker een aanrader.
E O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
een gezellig restaurant niet zo erg sfeervol, ontvangst iets minder is beter geweest, bediening heb ik daar beter meegemaakt.
gegeten van de kaart was prima wat de prijs betreft
marcel1958 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben dit restaurant gevonden via de AH-restaurantactie. Het blijkt een prettig restaurant: attente, vriendelijke bediening, tafeltjes niet te dicht op elkaar, wel muziek maar niet hinderlijk, en vooral ene prima keuken. We kwamen voor het vlees, en dat was zeer goed bereid. Met lekkere sides (in ons geval gepofte aardappel, gebakken aardappeltjes (wel vrij vet) en koolsla) was dit een prima maaltijd. Gelukkig hadden we nog ruimte voor een toetje. Nou ja, dat verkleinwoordje past niet goed bij de Chocolate Cheesecake: het was veel en nogal machtig, maar enorm lekker: ik werd er heel gelukkig van. Dankzij de AH-actie was het eindbedrag erg laag voor dit etentje! Het is duidelijk dat ik dit restaurant zeker kan aanbevelen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gegeten met de ah kaart. Tafelgenoot begon met gambas ikzelf met uiensoep. Beide waren prima goed. Jammer dat het brood pas kwam toen alles op was. Daarma hadden wij het volgende besteld: saté en spare ribs. Saté was prima, spare ribs erg droog. Ik kan van dit restaurant niet warm worden. Vroeger wel. Jammer maar het is vergane glorie.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Hoewel ik niet veel verwacht van een AH actie; (2e persoon voor de helft vd prijs.) hebben we niet overdreven gedronken, 2 gangen, mocht ik voor 7 personen €270,- afrekenen . Een gratine uiensoep: magertjes. Een carpaccio:5 flinters rundvlees.., portie taco’s voor €11,-... blijkbaar moet dit restaurant het hebben vd acties want anders zou he hier NIOOIT reserveren..vriendelijke bediening
Maayke L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten was heerlijk. Een minpuntje vind ik dat alle bijgerechten zoals frites/gepofte aardappel, groenten, sausjes etc. apart moeten worden besteld. Een stuk vlees alleen is geen hoofdgerecht, daar hoort standaard een garnituur bij. Ook jammer dat er bij het voorgerecht geen brood werd geserveerd.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wederom goed, zullen er weer komen. Bediening erg vriendelijk en vlot ondanks dat het zo goed als vol was. Zoals geschreven, komen er graag terug.
Josh A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Top restaurant, ik heb hier een zalm gegeten, ribeye en garnalen. Heerlijk! Is zeker aan te raden en. Ik kom hier zeker weer
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
de 300 gram ossehaas blijven we voor terugkomen, top. voorgerecht altijd goed, nagerecht creme brulee ook heerlijk

de papieren menukaart op klembord staat slordig
lydia J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben gisteravond heerlijk gegeten bij het steakhouse,de tournedos was precies zoals hij hoort te zijn perfect! Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Elix P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Geweldig een woordt. dit was ook niet mijn eerste bezoek aan steak house dat zeg toch genoeg.................................
Ruud Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten was heerlijk, sfeer tof, we hebben ervan genoten. personeel heel tof en vriendelijk. Muziek ook heel tof en gezellig, ruim 2 uur gezeten, zegt genoeg.
brandweermanjoop .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De ontvangst was goed maar toen begon het probleem.
We werden naar onze tafel begeleid en er werd gevraagd wat we wilden drinken en de menu kaart werd gepresenteerd
Wij gaven onze bestelling door vooraf en hoofd gerecht en onze drankjes werden bezorgd.
Na een uur hadden wij nog steeds niet onze voor gerechten gekregen terwijl gasten die na ons binnen kwamen al aan het eten waren
Ik heb toen maar een van de kelners aan gesproken toen bleek dat onze bestelling niet aan de keuken was door gegeven ik heb hier dan ook mijn schande over uit gesproken richting de kelner deze zei wel sorry dat komt door de drukte waarop ik antwoorde er lopen continu kelners langs onze tafel komt het er dan niet bij een op om eens te vragen of wij als iets hadden besteld.
Waarop de kelner ons wel gelijk gaf maar er niets aan kon doen een ding is zeker hier gaan we nooit meer heen
Al hadden ze maar de drankjes aan geboden namens het huis
Rene G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ik denk dat er een andere eigenaar in zit, de prijzen zijn erg veranderd.

zelfs voor de friet en groente moet je nu betalen.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, waren een tijd niet geweest omdat de kwaliteit minder was geworden maar dat hebben ze echt verbeterd. Super gedaan! ????????
e.j.groot1946 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten en heel goed personeel . Werden ook prima geadviseerd met de hoeveelheid van de bijlage.
Gaan daar in de toekomst zeker wel weer een keertje eten.
Voor ons een dikke 8.