't Stasjonskofjehûs

Stationswei 22 8722 HB Molkwerum Nederland Kaart

Over restaurant 't Stasjonskofjehûs

Culinaire verrassing

Ga op culinaire ontdekkingsreis bij restaurant 't Stasjons Kofjehús. Ontdek de mogelijkheden die ze je te bieden hebben. Wim, Sippie en hun team willen het de gasten altijd naar hun zin maken. Met hun uitgebreide à la carte kaart en het flexibele keuken team
is het altijd mogelijk om in overleg iets anders te kiezen!

Meer informatie over restaurant 't Stasjonskofjehûs

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 14:00

Eira .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Dit restaurant overtrof al onze verwachtingen.Top locatie , top inrichting en top kok!
Gekomen met de trein was het nog geen 5 minuten lopen naar het restaurant. De kaart is niet zó uitgebreid, maar er was genoeg lekkers om uit te kiezen. Het voorgerecht was voor mij een heerlijke bouillon en de carpacho van mijn tafelgenoot bleek voortreffelijk te zijn. Het hoofdgerecht was een méér dan royale portie, twee gebakken kabeljouw filets , heerlijk! De bijgerechten waren heel divers en niet van die kleine schaaltjes patat, maar royale schalen, zodat we daar met 5 personen makkelijk van konden eten en niet steeds hoefden bij te bestellen. Het dessert was ook dik in orde, en bij de koffie kregen we een lekker likeurtje van het huis. Wij vielen met inzending in de boter want de andere gasten in de zaak bleken leden van een ( shanty) koor te zijn en de sfeer zat er al snel gied in ! De kok bleek zelf ook niet onverdienstelijk te kunnen zingen , dus al met al hebben we hier een top avond gehad!
Motorsailer .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Dit is een adresje dat je eerst moet hebben aanbevolen gekregen, omdat het normaal niet op de route ligt.Het ligt niet in Stavoren.Ook niet in Hindeloopen, zelfs niet in Molkwerum, maar daar buiten.wij hoorden er over tijdens de visserijdagen in Stavoren en togen er naar toe.Uitermate aardige bediening, dat kan bijna niet beter. Het eten was prima in orde, het enige was, maar dat was mijn eigen fout, dat ik had moeten zeggen dat ik niet tegen ui kan.Prompt zat mijn Carpaccio vol met ui, i.p.v. oude kaas.Gelukkig was mijn tafelgenote bereid om te ruilen met haar tomatensoepje. Mijn hoofdgerecht was Tournedos, ook dat zat onder de onverwachte ui, maar dat kon ik gemakkelijk terzijde schuiven.Als witte wijn dronken we een Italiaanse blend van 3 druiven, hetgeen goed combineerde met het voorgerecht. Bij het hoofdgerecht hadden we een rode Libanees, maar doordat we uit dat land alleen Chateau Musar kennen (voortreffelijk), was de verwachting omtrent deze Libanees te hoog gespannen en viel daardoor wat tegen.
Hepejo .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Uitgenodigd door vrienden werden we aangenaam verrast door deze locatie, de 'doe maar gewoon' vriendelijke en correcte bediening. Het eten was navenant, geen kapsones, maar puur en lekker. De Laaksumer bot, 's morgens gevangen, lag in een royale hoevvelheid op ons bord. Evenals het voorgerecht, gebakken gamba's, bereid zoals het moet. Een tien is te veel, daarom een negen.
Andries B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Vanmiddag na een mooie maar warme Skutsjesylwedstrijd neergestreken in dit restaurant.
Aardige Bourgondische Chef met een passie voor gewoon met een Touch, geweldig voorgerecht , heerlijke soep en als hoofdgerecht eerlijke perfect bereide Laaksummerbot, in een zeer ruime hoeveelheid.
Lekkere aardappeltjes, en ouderwets lekkere bijgerechten.
Meer dan koffie na was dan ook niet nodig.
Wij komen snel eens terug!!