't Stadshuys

Langestraat 10B 9671 PG Winschoten Nederland Kaart

Over het restaurant 't Stadshuys

Een culinair begrip in regio Winschoten

Iedereen die in omgeving Winschoten woont, kent 't Stadshuys van jongs af aan. De brasserie en restaurant ineen is een begrip in de regio en staat bekend om hun huiselijke omgeving en hun heerlijke gerechten. De eigenaren van 't Stadshuys, de familie Nieuwenhuizen, zullen voor een meer dan warm huiskamer gevoel zorgen. Een huiskamer met de lekkerste eettafel die bestaat!

Meer informatie over restaurant 't Stadshuys

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 10:00 - 11:30

Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij hebben de lunch hier gehad en hebben er heerlijk gegeten. Al in tijden niet zo'n lekkere gehaktbal op. Een echte aanrader
Lisanne O.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. zeer vriendelijk personeel. Bedankt voor het heerlijke dessert! we hebben een gezellige avond gehad.
Anjo R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Goede bediening die ons erg verwend hebben met een heerlijke maaltijd en alle tijd voor ons hadden!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het eten zit tussen teleurstellend en goed in, afhankelijk van wat je eet. Vooraf hadden we garnalen en carpaccio. De garnalen waren lekker van smaak en goed gekruid, de carpaccio was volledig bedolven onder een berg rucola en had weinig smaak. Zo verging het ons ook bij het hoofdgerecht. Het rundvleespotje was pittig en goed van smaak met zacht draadjesvlees, het trio vlees was (erg) droog en had te weinig smaak. Al met al wisselende ervaringen. De voorzaal zag er gezellig uit, maar zat helaas vol. We zaten in de achterzaal: kaal met enige 'Action'achtige aankleding. Niet echt onze smaak. De bediening was gelukkig erg vriendelijk en in voor een gezellig praatje.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening!
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het eten was heerlijk,vond het alleen wel een beetje rustig, wij waren er als enigste.
jcsv99 S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wij bezochten deze gelegenheid al eerder. Bediening is vriendelijk. Op zaterdag gezellig druk maar het eten viel deze keer wat tegen. De zalm was niet gebakken maar gekookt. De gehaktbal was vrij smakeloos. Maar wat wij echt jammer vonden waren de boerenfrieten. Donkerbruin en glanzend(hard). M.a.w. te heet vet en te lang erin gelegen.
Bertus V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten middels de AH-restaurantactie. De keuze was goed en de porties waren groot genoeg. Voorgerecht carpaccio van Drents nagelhout en garnalen op slabedje, vispannetje en kogelbiefstuk en koffie met likeur na. Dit voor slechts € 27,50 met de actie. Hartelijke bediening en goede sfeer. Daarbij was het gezellig druk. Goed restaurant.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
leuk restaurant, gemakkelijk te bereiken en je kunt vlakbij parkeren.Vlotte bediening. We hebben er erg lekker gegeten. De nagerechten waren ook erg goed.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij hebben 20/01 hier gegeten! En het was heerlijk we komen hier zeker nog een keertje weer! Als voorgerecht de geitenkaas met honing en walnoten. Als hoofd de saté met ui,paprika en champignon en deze was echt heerlijk! We zijn hier terecht gekomen door de AH actie.
eddiecharles97 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
heb niks temidden het was gewoon goed en lekker zeker voor herhaling vatbaar echt een aanrader. ik zeg maar zo ga een keer uit eten bij het t' stadshuis in Winschoten graag ed
B S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Leuke locatie waar het eten en de bediening goed zijn.
De prijs was keurig en een aanrader voor iedereen die goed en lekker uit wil gaan
fovie .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Dit was voor mij de 3e keer dat ik hier ging eten en zeker niet de laatste keer. We hebben heerlijk gegeten, goede service en ontzettend klantvriendelijk. Voorgerecht ( drentse nagelhout ) was een plaatje en smaakt heerlijk, het hoofdgerecht ( biefstuk ) was perfect en het toetje ( dame blanche ) een heerlijke afsluiter. Hebben ontzettend genoten !!!
Mienke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Keurige brasserie, lekker eten, mooie presentatie, vriendelijk personeel.
Wij waren er op AH bonnen en konden gewoon van de kaart kiezen en kregen zelfs stokbrood met kruidenboter vooraf. Niks mis mee.
bporrey .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij waren met 6 familieleden en vonden de sfeer en ambiance prima voor ons ongedwongen etentje.
De keuzemogelijkheid was een positieve ervaring. De wijn was goed. Een karaf water en een vismes bij de prima slibtong had de service naar een hoger niveau getild.
kwiebus20 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Leuke spontane bedeining. Uitgebreide keuze van menu. Erg lekker gegeten. Kortom: een echte aanrader.We komen zeker terug.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Restaurant 't Stadhuys is een leuke locatie in het centrum van Winschoten . Vlotte service en prima sfeer in het restaurant.
femmyvdme .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij zijn hartelijk ontvangen. De keuze van de menukaart was zeer divers. Met vrienden heerlijk gegeten, de heren hadden biefstuk wat erg in de smaak viel en de dames sate van de haas. (Heb er wel satesaus bijgevraagd). Het personeel is vriendelijk. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
wjkooij .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij maakten gebruik van de AH restaurantactie. We konden kiezen uit 5 verschillende gerechten per gang.
Het voorgerecht, de geitenkaas met honing en walnoten was erg lekker. Als hoofdgerechten hadden we de gevulde kalkoonfilet en de sate met gebakken ui, paprika, en champignons. Beide gerechten smaakten erg lekker. Ruim voldoende bijgerechten. Als dessert kozen we beiden voor de wiite/bruine chocolademouse, mmmmm.
Al met al een geslaagd etentje, en dank zij de AH bon ook erg voordelig!
Miriam T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Er was genoeg keuze uit alle 3 de gangen. Vooral met de AH-actie was dit zeker de moeite waard om naar toe te gaan en zeker voor herhaling vatbaar.