't Stadshuys

Langestraat 10B 9671 PG Winschoten Nederland Kaart

Over restaurant 't Stadshuys

Een culinair begrip in regio Winschoten

Iedereen die in omgeving Winschoten woont, kent 't Stadshuys van jongs af aan. De brasserie en restaurant ineen is een begrip in de regio en staat bekend om hun huiselijke omgeving en hun heerlijke gerechten. De eigenaren van 't Stadshuys, de familie Nieuwenhuizen, zullen voor een meer dan warm huiskamer gevoel zorgen. Een huiskamer met de lekkerste eettafel die bestaat!

Meer informatie over restaurant 't Stadshuys

Annie P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Oost3062 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gegeten met een ah restaurant-bon. Keuze uit diverse voor-hoofd- en nagerechten. De carpaccio was zeer lekker en ook het hoofdgerecht een trio van rund, varken en kip was zeer goed. Ook het nagerecht was heel lekker namelijk een warme wafel met een bolletje ijs en slagroom.
Jan1966 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
behalve goed eten is het hier ook gezellig en formeel, de bediening is geweldig en zeker niet storend aanwezig maar wel beschikbaar indien nodig. zeker een plek waar we samen en met vrienden weer eens heen zullen gaan.
Ronyboy .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten en prima verzorgd. Gezellige en lieve bediening. Zou zeker nog eens gaan eten. Het is een sfeervol ingericht restaurant.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
goed restaurant
G J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was lekker en vers. De service was goed en een vlotte bediening. Wij hebben eten genoten. Het waren goede porties en het eten was goed warm.
Luuk O.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben gisteren met vrienden hier gegeten. We maakten gebruik van de AH bonnen.
We werden aangenaam verrast met warm stokbrood met kruidenboter.
Het eten was heerlijk en de bediening snel en atent.
We zullen zeker binnenkort weer eens bij jullie eten.
Luuk O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. En zomaar een warm stokbroodje met kruidenboter vooraf gekregen. Wij komen graag nog een keer terug.
Kelly S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten, voorgerecht overgeslagen en bij het hoofdgerecht al aardig vol geraakt, dessert niet eens opgekregen! Erg veel eten, maar heel lekker!
Ahkampinga .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was heerlijk, een ruime keus op de menukaart, een snelle bediening.
Tafels stonden te dicht op elkaar, geen privacy.
Rika B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gegeten met de AH-actie, eten was lekker, genoeg keuze. Personeel was vriendelijk maar niet attent genoeg wanneer gasten binnen kwamen. Ook het afruimen van tafels wanneer er gasten vertrokken verdient meer aandacht. Bij de tafels naast ons hadden al nieuwe gasten plaatsgenomen maar de tafel werd niet schoongemaakt, de kruimels van de vorige gasten boven liggen.
Anilu .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Zeer verrassend niet verwacht zeer goede kwaliteit en ontvangst was vriendelijk.
Het 3 gangen menu had genoeg keus en kwaliteit was prima.
Erg tevreden een aanrader.
Jolijn K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima gegeten bij 't Stadshuys. We werden snel bediend, bediening was vriendelijk. Er was een keuzemenu, wat heel fijn was, ruime keus in voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten, voor ieder wat wils!) Vooraf mosterdsoep (heerlijk!), hoofdgerecht saté (met groenten, sla, frietjes & gebakken aardappels prima te doen) & nagerecht een brownie met bananenijs, overheerlijk!
Als je twijfelt, gewoon gaan!
Paddingtonbeer .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten . Porties waren goed , eten was mooi opgediend en personeel deed goed zijn best . Komen vast nog een keer terug .
Leveringhj .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten en niet lang gewacht De bediening is uitstekend en de hoeveelheid meer dan genoeg
Wij komen hier graag en zomers heb je een mooi terras om een heerlijke cappuccino te drinken
Annie D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
kwam daar voor de 2e keer eten met en vriendin omdat het ook een keer daarvoor in alle opzichten kwalitatief en kwantitatief geweldig goed was. Opvallend daarbij was de vriendelijkheid van het bedienend personeel en de meer dan ruime porties van de geserveerde gerechten
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
We waren hier nog nooit geweest. Het eten was echt heerlijk en het personeel was heel vriendelijk! Qe gaan er zeker binnenkort weer een keer hen. Echt een aanrader
Hunzie .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vriendelijke , snelle bediening. Het eten was allemaal goed, Mosterdsoep een dikke prima. Heerlijk! Iets minder was het stoofpotje. Deze zat bomvol specerijen. Gewoon teveel! Jammer.
Fiona B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
gezellige sfeer, prima gerechten en vlotte bediening
met ah diner bon zeker de moeite waard
nagerecht te zoet, amaretto crème brulee
Willem.21 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Prima en een gezellig eetgelegenheid! Voor herhaling vatbaar. Er was ruime keuze uit de gerechten. Het is nu de 2x dat wij met de Ah actie hier geweest zijn.