't Stadshuys

Langestraat 10B 9671 PG Winschoten Nederland Kaart

Over het restaurant 't Stadshuys

Welkom bij Brasserie-Restaurant `t Stadshuys `t Stadshuys is sinds 2000 een begrip in de regio. In hartje Winschoten en op loopafstand van trein-/busstation en Cultuurhuis De Klinker bevindt zich Brasserie-Restaurant `t Stadshuys. Een ontmoetingsplek voor jong en oud en iedereen die van lekker eten en drinken houdt. Loop binnen voor de beste kop koffie, met de lekkerste appelgebak van Winschoten. Laat u verleiden door één van onze heerlijke lunchgerechten of specialiteiten van `t huys. Of laat u zich tijdens het diner verrassen door onze 2- of 3-gangenkeuzemenu. `t Stadshuys is een belevenis, waar alles met passie wordt bereid.

Meer informatie over restaurant 't Stadshuys

(vrijdag koopavond)

Jouw recensie over het restaurant 't Stadshuys

Berend S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Wij wilden onze bonnen van AH inleveren en kregen te horen dat zij daar niet aan deelnemen.
Wij kregen 15 % korting, dus teleurstellend
K. V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
De gastheer verdient een extra pluim! Heel erg vriendelijk. Kwam meerdere keren vragen of alles naar wens was.
Nicolette P.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Vriendelijk, hartelijke ontvangst. Lekker eten en rustige sfeer,
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten. De borden waren mooi opgemaakt en vriendelijke nette bediening. Sfeervol. We gaan hier zeker nog eens heen!
Alie B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een mix van klassieke en verrassende gerechten, erg smakelijk. We werden vriendelijk ontvangen.. Aardig personeel en heel gezellig en warm ingericht.
striezenau159 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Vriendelijke sfeer prima eten ongedwongen erg prettig mensen met no nonsens waar voor je geld zoals men dit graag ziet in oost Groningen
Lineke R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Dit was niet ons eerste bezoek, het eten is altijd zeer goed de menukaart genoeg keuze niet teveel. Wij vonden het alleen te koud in het restaurant, dat heeft invloed op de sfeer, verder top dus!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De ( serveerster ) was niet echt bepaald gezellig, Een goeie dag kon er al bijna niet vanaf ( het was ook erg druk in de zaak misschien kwam het daar wel door.

We hadden 3 gerechten besteld, kregen maar 2 x bestek, wat in mijn ogen 3 keer hoort te zijn.

Bestelling:
Wrap, Pannenkoek, en een snithzel.

De eerste 2 gerechten waren erg goed. helaas was de snithzel erg taai plus de tomatensaus met groenten, waren in onze ogen niet erg smaakvol.

De vorige keer was het erg smaakvol, dit keer iets minder toch goed voor een 6,5.
Heidi D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het was alleen jammer, dat het nagerecht, de krentjebrij, niet zelf gemaakt was! Het enige wat was toegevoegd was een bolletje ijs.
Koos L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Goed restaurant waar je ook een rustig plekje kunt reserveren. Menukaart geeft veel keus maar niet overdadig. Acurate bediening. Mensen voelen goed aan wanneer je iets nodig hebt. Ga er zeker vaker naar toe.
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij hebben de lunch hier gehad en hebben er heerlijk gegeten. Al in tijden niet zo'n lekkere gehaktbal op. Een echte aanrader
Lisanne O.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. zeer vriendelijk personeel. Bedankt voor het heerlijke dessert! we hebben een gezellige avond gehad.
Anjo R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Goede bediening die ons erg verwend hebben met een heerlijke maaltijd en alle tijd voor ons hadden!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het eten zit tussen teleurstellend en goed in, afhankelijk van wat je eet. Vooraf hadden we garnalen en carpaccio. De garnalen waren lekker van smaak en goed gekruid, de carpaccio was volledig bedolven onder een berg rucola en had weinig smaak. Zo verging het ons ook bij het hoofdgerecht. Het rundvleespotje was pittig en goed van smaak met zacht draadjesvlees, het trio vlees was (erg) droog en had te weinig smaak. Al met al wisselende ervaringen. De voorzaal zag er gezellig uit, maar zat helaas vol. We zaten in de achterzaal: kaal met enige 'Action'achtige aankleding. Niet echt onze smaak. De bediening was gelukkig erg vriendelijk en in voor een gezellig praatje.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening!
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het eten was heerlijk,vond het alleen wel een beetje rustig, wij waren er als enigste.
Jaco S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wij bezochten deze gelegenheid al eerder. Bediening is vriendelijk. Op zaterdag gezellig druk maar het eten viel deze keer wat tegen. De zalm was niet gebakken maar gekookt. De gehaktbal was vrij smakeloos. Maar wat wij echt jammer vonden waren de boerenfrieten. Donkerbruin en glanzend(hard). M.a.w. te heet vet en te lang erin gelegen.
Bertus V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten middels de AH-restaurantactie. De keuze was goed en de porties waren groot genoeg. Voorgerecht carpaccio van Drents nagelhout en garnalen op slabedje, vispannetje en kogelbiefstuk en koffie met likeur na. Dit voor slechts € 27,50 met de actie. Hartelijke bediening en goede sfeer. Daarbij was het gezellig druk. Goed restaurant.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
leuk restaurant, gemakkelijk te bereiken en je kunt vlakbij parkeren.Vlotte bediening. We hebben er erg lekker gegeten. De nagerechten waren ook erg goed.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij hebben 20/01 hier gegeten! En het was heerlijk we komen hier zeker nog een keertje weer! Als voorgerecht de geitenkaas met honing en walnoten. Als hoofd de saté met ui,paprika en champignon en deze was echt heerlijk! We zijn hier terecht gekomen door de AH actie.