't Stadscafé

Erg duur
Erg lang
Fiona V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We bestelde een carpaccio en een tonijn carpaccio. De saus hadden we gevraag of dit apart kon. Na het bedienen van de gerechten hebben we aangegeven dat we echt meer hadden verwacht van de tonijncarpaccio. Ook de saus hadden ze erover heen gedaan. We hebben gevraagd of ze de tonijncarpaccio wilde wisselen naar de carpaccio van de kaart. Dit heeft ze besproken met haar leidinggevende en we moesten het er maar mee doen. Dit noemen wij echt geen service. Vooraf hebben we dit kenbaar gemaakt, er word niets mee gedaan. Erg jammer.

Tip: bediening mag wat vlotter
Lekker H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Leuke lokatie voor een grandcafe. Verder eigenlijk weinig positiefs over te schrijven.
De gerechten zijn niet vers en van matige kwaliteit, maar wel stevig geprijsd. Een borrel drinken op het terras met vrienden is oké hier, maar verder vooral een ernstig overschatte tent….
Madeleine V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Gister heerlijke lunch gehad bij t Stadscafe Zaltbommel. We komen hier wel vaker maar eten er eigelijk zeldzaam. Gisteren wel en t was top!
Enorme keus uit verschillende lunchgerechten was moeilijk tot we de lunch voor 2 zagen. Daar stonden 3 gerechten in 1 op die we alle 3 wel zagen zitten. Dus lunch voor 2 besteld en t was heerlijk! De bediening was erg vlot en vriendelijk en ondanks de drukte op een groot terras stond onze lunch ook vlot op tafel. Echt een aanrader!
Annebel1990 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Ik heb heerlijk op het terras gezeten met een groepje vrienden van 8 personen. Bij aankomst werd er heel behulpzaam gevraagd of we hulp nodig hadden met tafeltjes bij elkaar schuiven. We hebben toen met z'n alle wat gegeten, ik at de clubsandwich zalm en deze was heerlijk! Ook al mijn vrienden hebben enorm genoten van hun gerechten. We kregen er voor de borden ook netjes een tafeltje bij, zodat het allemaal zou passen. Zeker een aandrader, wij komen dan ook zeker terug!
DennisEhv .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Eten werd koud aan tafel gebracht en hebben we terug gestuurd. Even later kregen we exact hetzelfde bord (dat ze simpelweg in de magnetron of oven hebben gezet) terug, terwijl de ober eerder zelf met zijn vingers in het gerecht had gezeten om de temperatuur te controleren. Sterker nog, het stuk dat ik al afgesneden had hebben ze gewoon weggelaten van het bord.

Verder geen excuses totdat we binnen gingen klagen.

Helaas waren wij niet de enige met problemen, de tafel naast ons ging ook fout.

Wij gaan hier nooit meer terug maar toe.
Madeleine V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Vandaag nieuwe lunchkaart geprobeerd bij t Stadscafe. Heerlijk gegeten de gehaktballen zijn echt een aanrader. Goede vriendelijke bediening! Zeker voor herhaling vatbaar????
TessO .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Vandaag lekker geluncht met een vriendin! We kregen te horen dat er een nieuwe kaart was en wilde hier wel eens naar kijken. We komen hier regelmatig. De nieuwe dinerkaart zag er heerlijk uit en ook op de lunchkaart zijn wat aanpassingen gemaakt werd ons door de bediening nog vertelt. Smaakte heerlijk. Ik had de wrap met zalm en mijn vriendin had de hamburger, lekkere wijntjes erbij, we hebben een leuke middag gehad.
Adejong63 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Met de familie in het Stadscafe gegeten. Leuke avond gehad. Mijn schoondochter is vegetarisch en zij had ook genoeg om uit te kiezen. Ikzelf had de kipspiezen en mn man de steak. Prima bereid en leuke ober, ziet er gezellig uit. Goede prijs kwaliteits verhouding.
Santino S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Met de hele familie zonder reservering binnengevallen op een woensdagavond. Gelukkig was er plek voor 7 volwassenen en 6 kinderen. De bediening was erg behulpzaam . We mochten gebruik maken van de tussenverdieping met wat banken en tafels. We mochten ook tafels aan elkaar schuiven. Heel vriendelijk. Alle volwassenen kozen het weekmenu. Het eten was lekker en heeft een 8 gekregen omdat het voor de prijs goed was. Het eten stond vlot op tafel, voor de kinderen ook. De ambiance was goed, sanitair verzorgd. Omdat alle kinderen erg moe waren, gevraagd of het toetje meegenomen kon worden. Geen probleem! We kregen 7 piepschuimen maaltijd dozen mee met gescheiden bakjes voor de mousse, chocoladesaus, slagroom etc. Mochten we ooit weer in Zaltbommel zijn, dan zouden we zeker teruggaan.
Dagmar88 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Van de week heerlijk met een vriendin geluncht in het nieuwste gedeelte van het Stadscafe. De vriendelijke bediening wist ons te vertellen dat het nog niet heel lang geleden opnieuw aangekleed is. Op het lekkere eten hebben we niet lang hoeven wachten. Ik had de clubsandwich met kip en mijn vriendin had het speltbroodje met zalm met lekkere limoendressing. We hebben gelijk de dinerkaart bekeken en komen hier ook zeker eens dineren, zag er goed uit!
Lotte041 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Geluncht bij het Stadscafé met de hele familie en hebben het enorm leuk gehad. Leuke en vriendelijke bediening en heb enorm genoten van mijn Italiaanse Hamburger! Zou zo weer teruggaan!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Een restaurant in het matige circuit. Was er iets mis? Weinig, alhoewel de sliptongetjes te duur waren voor de kwaliteit. Pas een vermageringskuur ondergaan? En ook het gegrilde geitenkaasje had weinig uitstraling, evenals de bediening. Zouden er niet zo gauw naar terug gaan.
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
gisteren lunch gehad vroegen om 2 carpaccio eerste instantie kom dat niet want de lunch kaart was met brood er onder ik zei willen zonder brood uiteindelijk kregen wij die de truffel mayo die er overheen zat smaakte niet naar truffel
de carpaccio was warm wat niet hoort ik wilde peper en zout er over gooien maar het rvs stelletje was zo smerig dat er niets meer uitkwam was zeker in geen maanden naar gekeken
hebben afgerekend en zijn weggegaan
Geluksproever1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Heerlijk geluncht op het zonovergoten terras, vlotte en vriendelijke bediening en ook lekker wat te kijken om ons heen een dikke pluim voor dit bedrijf. Ga zo door!
Joorrieke J.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Super lekker gegeten en de bediening was erg aardig en attent. Zeker een aanrader! Veel keuze op het menu ook een kindermenu dat goed ontvangen werd!!
Ruud_Arien .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
SUPER!!
Voor mijn verjaardag hier gegeten met wat vrienden,
Uitgebreide menukaart, vriendelijke bediening in een leuke ambiance.
Na het eten nog lekker geborreld in het “cafe-gedeelte.”
Wat een TOP- TENT wij komen hier zeker terug!
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Super lekker gegeten! Varkenshaas was heerlijk, evenals de carpaccio! Hebben het ook erg gezellig gehad. De bediening was top
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Gemiste kans .... We zijn hier wezen eten en hebben gekozen voor de tappas plate voor 2 personen. Het eten was redelijk maar niet meer dan dat. Alleen in het restaurant was het onaangenaam koud en erg onbehagelijk. Toen we de rekening kregen bleek dat ze ruim € 20 te weinig aan ons hadden berekend. We hebben dit bij de manager aangegeven en dit bedrag alsnog betaald. Echter een kopje koffie of bedankje voor onze eerlijkheid kon hier niet vanaf......... wat een slechte service !
Mij zien ze dus nooit meer terug !
Wijntjeajb .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Ik ga hier regelmatig lunchen, heerlijk! Ook het etentje in het vernieuwde restaurant met vriendinnen was heerlijk, complimenten voor de kok & de bediening.. Top!
Madelief87 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Vandaag met z'n vieren hier geluncht. Binnen is het vrij klein, donker en erg ouderwets. De bediening was verschrikkelijk slecht. De serveerster vergat ons keer op keer, als we iets wilde bestellen was het lastig om de aandacht te krijgen ook was het erg rustig en liepen er zeker 6 mensen in de bediening. De drankjes werden uitgeserveerd van af een dienblad waar ze naast vieze asbakken stonden en ook lag er een stinkend schoonmaakdoekje op het dienblad. Alles leek de bediening moeite te kosten. De koffie was gewoon vies en lauw. Tafelgenoot had een clubsandwich waarvan de bovenste boterham gedeeltelijk zwart verbrand was, iemand anders uit ons gezelschap had om wit brood gevraagd en kreeg toch voor de helft bruin brood. Zeer en zeer slecht.