Meer informatie over restaurant 't Spuihuis

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant 't Spuihuis

P K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Wat een aangename verrassing. Eten, personeel en locatie zijn allemaal geweldig. Mooi opgemaakte borden met een kleurrijke verzameling aan groente en bloemen vergezellen het vlees. Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding.
Marieke F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Wij hadden iets te vieren. En daar hoort een goed restaurant bij. Het Spuihuis is dat. We hebben heerlijk gegeten, (alles prima gegaard), super vriendelijke personeel wat toegankelijk is en we hoefden zelf nergens aan te denken. Echt een avond uit om niet meer te vergeten.
voorproever-123 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Wij hebben met 13 personen heerlijk gegeten, zaten knus een beetje apart.
Onze jarige van 94 werd op het gemakje binnengelaten en bij het weggaan goed begeleid.
Bedankt voor de fijne avond.
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
uitstekend op alle aspecten ????
personeel uitstekend.
gastvrijheid uitstekend
kwaliteit uitstekend
timing bediening uitstekend
ajgnijssen .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zaterdag 7 januari hier gegeten met een gezelschap van 13 personen. Vriendelijke bediening. Je kon combineren uit de verschillende keuzemenu's en a la carte. Prima uitleg van de gerechten en amuses. Mooi avondvullend programma. Prijs kwaliteit verhouding prima.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Superleuke jubileumkaart met klassiekers van afgelopen jaren. Wij aten geweldige gerechten, waarbij de voor- en nagerechten er uitsprongen. Ik zal de amarenenkersen niet gauw vergeten.. Enige minpuntje is dat er geen uitleg wordt gegeven bij de wijn. Zeker voor de prijs absoluut een aanrader!
Francesca O.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
We hadden ons er echt op verheugd maar wat een afknapper, we hadden om 19 uur gereserveerd en waren er iets voor 19 uur, aperitiefje besteld gin tonic deze was lekker, 5.mnuten later de amuse en twee minuten later de eerste gang van ins verrassings menu deze was lekker daarna liep alles fout, ruim 90 minuten verder maar eens geïnformeerd waar onze tweede gang bleef deze kwam direct maar helaas was deze niet gaar dus terug gestuurd naar de keuken, vervangend gerecht kwam snel maar was een ander gerecht. Weer 45 minuten later kwam het hoofdgerecht, lam wat van te voren aan gegeven was dat dit gerecht samen met eend het enige is wat een van ons niet lustte, dit werd wonderbaarlijk binnen 5 minuten vervangen of te wel de lam werd ervanonder gehaald en iets er bij gevoegd. Nagerecht was lekker. Zeker niet de kwaliteit prijs verhouding die we gewend zinn.
TBA .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
kreeftenmenu gegeten, met vooraf een heerlijke amuse van huisgemaakte bitterbal met een zachte vulling van paddestoelen en een aspergeroomsoepje.
Uitstekende bijpassende witte kreeftenwijn.. Helaas kon de bediening niet vertellen welke druif /druiven de basis vormden voor deze perfect bij het gerecht passende wijn. Chef komt nog even langs de tafel en een prachtig uitzicht op het terras. Kaasplankje aan de magere kant. Restaurant zeker een bezoek waard.

herberdine .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
By Far een van de lekkerste restaurants!!! Wij eten hier geregeld en het is altijd super goed!! Ook met grote groep gegeten en toen kwam ook de kok aan de tafel vragen naar de wensen en hij stelde ons Zeker niet teleur!! Hij komt soms ook uitleggen wat het precies is en de smaaksensaties zijn geweldig!! Ook mooi opgediend. Mijn favoriet..vanille ijs met zoute caramel pecannoten en een soort gerookte vanille saus Zo bijzonder en zalig. kortom een Toprestaurant!!!
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
De 3 en 4 gangen keuzemenus hebben een uitstekende prijs kwaliteitverhouding. De extra amuses, de kennis en kunde van het personeel..... Super. Wij blijven terug komen.
Proever2805 S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Het Spuihuis heeft een leuke menukaart waar je verschillende voor- en hoofdgerechten als half of heel kunt bestellen. Dit maakt de keuze tussen bijvoorbeeld twee hoofdgerechten makkelijker. Vooraf een amuse en een glas 'Cremant de Bourgogne' gevolgd door onze voorgerechten, de hollandse garnalen blijken bijzonder fris van smaak te zijn en dat bevalt ons goed en de fazantenborst met zuurkool dat een echt winters gerecht vormt. Als hoofdgerecht hebben we beiden gekozen voor de tournedos 'grain fed', deze was goed bereid en erg lekker. Met een goed gevulde maag verlaten we het restaurant. We komen zeker nog een keer terug.
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Het eten was goed en het decor was gezellig. Maar, vergeleken met de vorige keer, viel de service erg tegen. Onpersoonlijk en - letterlijk - nietszeggend. Jammer.
Verbatim .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Op een zondagmiddag, een lunch met familie, 10 personen bij elkaar. Als je een leuk gezelschap hebt is de middag al geslaagd, maar de kwaliteit van een restaurant moet natuurlijk de rest doen. Het Spuihuis is klassiek ingericht, prettige ambiance, ruime zit. We kozen ieder een variant van het lunchmenu, waarbinnen ook nog wat flexibiliteit mogelijk was. Goede en vriendelijke bediening, precies zoals we het willen. Originele amuse (kroket van erwtensoep, schuim van rookworst). Voor het voorgerecht koos een meerderheid voor een variant van mosselen en gamba's. Prima. Ik had als hoofdgerecht een mooi stuk kabeljauw, bovenop wat zuurkool en op de vis een stukje bloedworst. Aardige combi, de zuurkool overheerste misschien iets te veel. De Nieuw-Zeelandse Sauvignon Blanc was als huiswijn prima. Nagerechten: lekkere combinaties van traditionele ingrediënten (vruchten, ijs, chocoladevariaties). Chef René Vermeulen (naar verluidt ook bekend als TV-kok bij de plaatselijke omroep) besteedt naast de smaak ook veel aandacht aan de opmaak van de borden. Mooie zaak, dat Spuihuis.
Marty3 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Het beste restaurant in Bergen op Zoom (en omgeving). Al 10 x gegeten en altijd genoten van iedere hap. Enig minpuntje is het lange wachten (niet duidelijk of dit nodig is of gewoon gezien wordt als passend bij het soort restaurant) en de formele inrichting... daarom beperken wij onze bezoeken tot de zomer, aan het - wel gezellige - terras.
Het lunchmenu is een echte aanrader!
Ilona P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Lekker gegeten, maar voor een restaurant met Bib Gourmand wel wat grote porties. Ook jammer dat de gerechten niet werden uitgelegd aan tafel. verder gezellig en redelijk ongedwongen
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Vandaag 2e Paasdag heerlijk gelunched bij 't Spuihuis. We namen het lunchmenu van 22,50. Met voor elke gang drie keuzes. Alle gerechten weren prachtig opgediend en smaakten werkelijk heerlijk. Ook de wijnen waren top. En dat alles in een hele sfeervolle ambiance met hele vriendelijke bediening. Het was top en komen zeker vaker!
Marijke E.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
De tijd die we moeten wachten tussen de gangen wisselt sterk. Na een uur krijgen we ons voorgerecht. Daarna volgen tussen- en hoofdgerecht elkaar in een hoog tempo op. Na de koffie lukt het ons echter niet om de aandacht van het personeel te trekken. Uiteindelijk zijn we zelf naar voren gelopen en hebben bij de kassa om de rekening gevraagd.
De amuse is geweldig! Een bitterbal van snert met schuim van rookworst. Het voorgerecht met paling is heerlijk maar wel zwaar door de vette vis en de jus met PX sherry. Heerlijke skrei als tussengerecht al doet de temperatuur vermoeden dat de vis al even heeft gestaan. Na de vis de ossenhaas. Het vlees is wat taai. Tot slot een heerlijk fris dessert met mango en passievrucht.
De wijnen bij de gerechten zijn lekker maar niet bijzonder. Prijs-kwaliteit verhouding is prima.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Het Spuihuis is gevestigd in een enorm monumentaal pand. De inrichting komt warm over en het restaurant is ruim opgezet, je zit dus niet bij elkaar op schoot.

De ontvangst door de gastvrouw en chefkok is vlot en vriendelijk en je wordt met alle egards behandeld.

Laat ook gerust een aperitief door de bediening maken, vooral de verschillende gin tonics zou ik aan bevelen.

Voor de rest originele mooi opgemaakte en heerlijke gerechten met invloeden uit verschillende windstreken

Gewoon een perfecte avond gehad bij het Spuihuis, van harte aanbevolen.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Leuk adres op een prima locatie. Voor de eerste keer bezocht. Keurige bediening met aandacht voor de klant. Amuse (kroket van snert) was verrassend. Voorgerechten partners zalm (mooie presentatie) en zelf de combinatie van mossels met garnalen was goed verzorgd en smaakte prima. Hoofdgerecht eendenborst en hertenbiefstuk waren ook prima.
Samengevat een goed adres om nog eens te bezoeken.
Allegonde .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
4 gangen menu gehad. Lekker eten met originele facetten. Enige minpuntje was dat het iets te snel doorkwam. Prijs kwaliteit echt goed en ook lekkere wijn. 2 minuutjes lopen van echte centrum.