'T Sprookjeshof

Meer informatie over restaurant 'T Sprookjeshof

Jouw recensie over het restaurant 'T Sprookjeshof

Danny K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Als je met kinderen uit eten gaat is het meestal of top voor de kinderen of is het eten goed.
Bij 'T Sprookjeshof is het beide!
Zowel heerlijke pannenkoeken, voor het eerst sinds tijden weer twee pannenkoeken op (de shoarma en de appel/kaneel/bruine suiker. Beide een aanrader!), maar ook perfect ingericht voor kinderen. Een speelhoek en een restaurant helemaal ingericht met sprookjes. Maar zo ingericht dat je ook zonder kinderen kan komen eten.

Ook een pluim voor de bediening, service gericht. Geen gast werd vergeten. Ook de geserveerde desserts waren super. Zeker een plek om nog eens terug te komen.
Mondgevoel .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
De prinses hield de deur van het pannenkoekenhuis al voor ons open. Een prachtige omgeving aan de Maas in Appeltern, vlakbij een gerestaureerd stoomgemaal en de befaamde Tuinen van Appeltern. We kwamen voor de pannenkoeken, hoewel er ook ander lekkers op de kaart staat. We hadden trek, dus bestelden we een boerenpannenkoek , en een glas ijsthee. Deze werd in een origineel glas geserveerd met een stamper en twee schijfjes sinaasappel. De pannenkoek was stevig en rijk gevuld. Als toetje een dame blanche, met echte slagroom en een apart cupje warme chocolade, zoals het hoort. ’t Sprookjeshof is niet alleen voor kinderen een aanrader, ook voor volwassenen die zich even in Luilekkerland willen wanen.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Afgelopen zondag gegeten bij 't Sprookjeshof met onze 2 jongste kinderen (8 jaar) Heerlijk gegeten! Uitstekende bediening! De serveerster kwam bij elke gang vragen of alles naar wens was. Vergeten ze bij de meeste restaurants tegenwoordig. De sfeer was goed en ondanks dat het druk was hadden we snel (bijna te snel) ons eten. Minpuntje, te weinig friet en biertje opnieuw moeten tappen.
jjhmelssen .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Erg leuk restaurant met een zeer gezellige gastheer. Erg leuk voor kinderen die kunnen spelen en niet onbelangrijk: de flinke pannenkoeken waren heerlijk.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Precies hoe een pannenkoeken resataurant moet zijn.
Lekkere pannenkoeken, heerlijk oubollige inrichting en zeer vriendelijke bediening.
Veel speelactiviteiten voor de kinderen
Terras zag erbuiten ook goed voor als het weer goed weer wordt.