'T Sprookjeshof

Maasdijk 12 6629 KB Appeltern Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 'T Sprookjeshof

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Mondgevoel .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
De prinses hield de deur van het pannenkoekenhuis al voor ons open. Een prachtige omgeving aan de Maas in Appeltern, vlakbij een gerestaureerd stoomgemaal en de befaamde Tuinen van Appeltern. We kwamen voor de pannenkoeken, hoewel er ook ander lekkers op de kaart staat. We hadden trek, dus bestelden we een boerenpannenkoek , en een glas ijsthee. Deze werd in een origineel glas geserveerd met een stamper en twee schijfjes sinaasappel. De pannenkoek was stevig en rijk gevuld. Als toetje een dame blanche, met echte slagroom en een apart cupje warme chocolade, zoals het hoort. ’t Sprookjeshof is niet alleen voor kinderen een aanrader, ook voor volwassenen die zich even in Luilekkerland willen wanen.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Afgelopen zondag gegeten bij 't Sprookjeshof met onze 2 jongste kinderen (8 jaar) Heerlijk gegeten! Uitstekende bediening! De serveerster kwam bij elke gang vragen of alles naar wens was. Vergeten ze bij de meeste restaurants tegenwoordig. De sfeer was goed en ondanks dat het druk was hadden we snel (bijna te snel) ons eten. Minpuntje, te weinig friet en biertje opnieuw moeten tappen.
Kvw75maaswaal .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Echt veel vliegen. 1 van de 6 pannenkoeken kwam veel later, want 1 van de 2 ingredienten was vergeten, de onderkant volledig zwart en de champignons kwamen uit een potje. Overige pannenkoeken matig belegd. Kinderen hadden plezier in de ballenbak. Na vlieg in het bier kosteloos een nieuw bier.
Ik vind het fijn als gasten mij vertellen wat wel en wat niet goed is bevallen. Het liefst natuurlijk face to face; kunnen we het direct oplossen.Nu via de mail; mijns inziens niet zo handig.De boeren zijn nu mest aan het uitrijden agrarisch gebied; vandaar de vliegen.Champignons komen vers van de groentewinkel; als u bij mij een blik of potje champignons ziet mag u een jaar lang gratis eten. Waarom wordt de "volledig" zwarte pannenkoek gewoon opgegeten zonder reclamaties? Ik hoor graag van u.
Jjhmelssen .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Erg leuk restaurant met een zeer gezellige gastheer. Erg leuk voor kinderen die kunnen spelen en niet onbelangrijk: de flinke pannenkoeken waren heerlijk.
Fb48 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Een van onze favoriete restaurants! Maar ja als we met ons gezin ergens willen eten dan willen we graag dat onze kinderen het naar hun zin hebben en dat lukt altijd bij t sprookjeshof.
Erg vriendelijke bediening (bijna zeldzaam tegenwoordig) heerlijke pannenkoeken (probeer de boerenpannenkoek!) en genoeg vermaak.
Echt een aanrader!
Wimmiej .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Heb laatst lekker gegeten met mijn familie en buurmeisje van 7, het eten was goed, de belichting iets aan de donkere kant :p
We hebben het er hartstikke naar ons zin gehad, terwijl het druk was viel de wachttijd ons erg mee, er was genoeg te zien op de muren en aan het plafond om de tijd door te komen. We hebben ons er zeker niet verveeld en ons buurmeisje is de hele tijd zoet geweest in de speeltuin en de speelhal met de andere kinderen.
Kortom: geslaagd uit, gaan we zeker nog een keer doen!
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Precies hoe een pannenkoeken resataurant moet zijn.
Lekkere pannenkoeken, heerlijk oubollige inrichting en zeer vriendelijke bediening.
Veel speelactiviteiten voor de kinderen
Terras zag erbuiten ook goed voor als het weer goed weer wordt.
Jesse12 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Tijdens onze vakantie in het Land van Maas en Waal kwamen we terecht op het mooie terras van pannenkoekenhuis 't Sprookjeshof in Appeltern. Allereerst hebben we genoten van het mooie uitzicht over de Maas en al vrij snel werden de verkoelende drankjes door de vriendelijke medewerkers geserveerd. Na een keus te hebben gemaakt uit het ruime assortiment kregen we een lekkere pannenkoek voorgeschotelt. De kleinste van 8 kon lekker frietjes en snacks bestellen uit het cafetaria. Ook de ijscoupes waren geheel naar mijn smaak. En een compliment voor de bediening want ze moeten toch iedere keer de dijk oversteken. Het is zekere een aanrader en als wij terug komen in deze streek gaan we zeker nog hier naartoe.