'T Spoorke

Sniederslaan 51C 5531 EH Bladel Nederland Kaart

Over het restaurant 'T Spoorke

Altijd op het juiste spoor

In de voormalige jongensschool van Bladel is het nog steeds een drukte. Vrouwen en mannen van jong tot oud genieten in Brasserie ‘t Spoorke van dagelijkse gezelligheid. Voor een vers kopje koffie bij het ontbijt, een knapperig broodje bij de lunch of een heerlijk driegangendiner, is dit het juiste station. Zodra de zon zich laat zien, wordt het grote terras een warme uitnodiging die je niet kunt weigeren.

Meer informatie over restaurant 'T Spoorke

ja
  • Kom je met de auto?
    tegen over de kerk in bladel
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 09:00 - 21:00

• MasterCard , Pin
  • Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
F.J S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Leuke vlotte en goede bediening. Flinke porties. Bij mooi weer kan je lekker buiten op het gezellige terras zitten.
Gaan zeker nog eens terug.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het eten is erg goed, vriendelijk personeel, een goede sfeer, kwaliteits prijsverhouding is super. Al met al een zeer goede lunchroom. Complimenten aan de kok!
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant bon. 3 Gangen met een extra tussengerecht. Alles vers en prima bereid.
Speciaal compliment voor de carpaccio.
J B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heel mooi restaurant waar je gezellig en lekker kunt eten, een aanrader. Wij waren zelf onze AH-bon vergeten en mochten deze gewoon opsturen, geen probleem. Super service!!
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Prima eten voor een hele schappelijke prijs.
Alleen jammer dat ze geen schnitzels meer hebben; dat waren de beste van Brabant.
I H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten, was voor ons de tweede keer, kwaliteit was weer top. Deze keer tussen de gangen wel erg lang moeten wachten. Er is meerdere malen excuses gemaakt dat het zo druk was. Volgende keer graag iets sneller.
Corst49 S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Vriendelijke ontvangst, en heerlijk gegeten. Prima AH menu. De keuze van het menu was duidelijk en voldeed voor ieder. Gezellige sfeer in het restaurant.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Goede service, zag er uitnodigend uit Het diner was zeer verzorgd ,Bediening zeer prettig.
We komen graag weer eens terug. Zeker aan te raden.
Roger M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
+ Vriendelijke bediening, gezellige inrichting, goede prijs-kwaliteitverhouding.
- irritante kassageluiden op de achtergrond.
Cees C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit is super!
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het eten was erg lekker, zeker gezien de zeer aantrekkelijke prijs en de bediening was zeer attent. De varkenshaas-sate was echt heerlijk mals. We hadden gekozen voor het 3 gangen menu voor € 19,95 maar konden het toetje amper meer op. Zeker een aanrader.
Trea P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs.
dgruiters1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was heerlijk en we hebben een fijne avond gehad. Voor de ah actie was het erg goed. Zeker het toetje was erg lekker. De bediening was vriendelijk en kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was en zelfs soms voor een praatje. Het is zeker voor herhaling vatbaar en we gaan er zeer zeker nog vaker eten met of zonder ah actie
Dessingp .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Beperkt keuzemenu in het kader van de AA restaurantactie. Echter de keuzemogelijkheden zijn risikoloos. Eten van prima kwaliteit en forse porties. Opmerkelijk is de keuze in open wijnen, dat zie je niet vaak op dit niveau. Ook een verzoek buiten de kaart werd moeiteloos gehonoreerd
Willyan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Groenten door de satésaus heen niet lekker. Meerdere keren eerst bord met eten en dan pas bestek.

Sfeer goed. Aardige bediening.
rob V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We zijn er met vrienden gaan eten .
En zijn erg gastvrij ontvangen .
Hebben er een 3-gangen diner gegeten .
We hadden carpaccio en vissoep vooraf was erg lekker daarna kabeljauw en biefstuk.
Dit alles was goed op smaak gebracht .
We vonden het een mooie zaak .
De prijs kwaliteit verhouding is zeker in orde !!!
Ze zullen ons zeker een keer terug zien gr
frank G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We waren met 4 personen en hebben gebruik gemaakt van de ah bonnen . We hebben heerlijk gegeten en de bediening was ook zeer vriendelijk . Zeker de moeite waard we komen zeker een keer terug .
bisssc211 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
In een voormalig schoolgebouw en in een rustige omgeving, geen muziek of ver op de achtergrond. Dit bevalt ons uitstekend, wat heel plezierig eten is want we wilden rustig met elkaar praten, Verder werden we goed ontvangen en snel en leuk geholpen. Bediening was dus top! We hebben er smakelijk en goed gegeten. Dit restaurant is ons in z'n geheel genomen goed bevallen.
Eva1984 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Prima eten. Biefstuk was erg dik waar door medium toch nog een beetje raw was. Van mij had de portie gehalveerd gemogen.
fberg21 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Op vrijdagavond met een vriendin hier gaan eten. Hoewel we in Bladel wonen hadden we nog niet eerder bij 't Spoorke gedineerd.

Voor de AH-actie `2e 3-gangen menu' gratis was een 3-gangen menu samengesteld waarbij je bij iedere gang kon kiezen uit een vlees of vis gerecht. Vooraf kregen we een italiaanse bol met smeersels. Je kunt evt. nog kiezen voor een tussengerecht waarvoor je een supplement betaald.

De portie van het 3 gangen menu was prima en de smaak was heel goed. De bediening was attent en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was.

Zonder de actie zou je € 23,95 pp betalen voor dit 3-gangen menu dus voelt het niet helemaal als 2e menu gratis, maar we hebben heerlijk gegeten.