'T Spoorke

Sniederslaan 51C 5531 EH Bladel Nederland Kaart

Over het restaurant 'T Spoorke

Altijd op het juiste spoor

In de voormalige jongensschool van Bladel is het nog steeds een drukte. Vrouwen en mannen van jong tot oud genieten in Brasserie ‘t Spoorke van dagelijkse gezelligheid. Voor een vers kopje koffie bij het ontbijt, een knapperig broodje bij de lunch of een heerlijk driegangendiner, is dit het juiste station. Zodra de zon zich laat zien, wordt het grote terras een warme uitnodiging die je niet kunt weigeren.

Meer informatie over restaurant 'T Spoorke

ja
  • Kom je met de auto?
    tegen over de kerk in bladel
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 09:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant 'T Spoorke

Gert D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Leuke locatie en heerlijk gegeten.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk gegeten hier! Echt een aanrader als je hier in de buurt bent!
dorith K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Je krijgt meer dan voldoende te eten. De service is ook zeer goed. Wij komen graag nog een keer eten.
Marie-Jose V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Goed ontvangst, vriendelijke bediening. Goed eten. Fijne avond gehad.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Samen met mijn vriendin geluncht bij t Spoorke .
De bediening was vriendelijk en vlot.
Ik zelf had een broodje t spoorke (heerlijk) mijn vriendin had een
hete wrap ook goed .
De zaak zag er ook mooi en schoon uit.
We komen niet uit de buurt maar komen zeker nog een keer .
Cees P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We zijn met 8 personen wezen eten .
Alle gekozen voor een 3 gangen menu .
We hadden vooraf carpaccio en tartaar van zalm sezoenssoep dit alles
was lekker en mooi opgemaakt .
Als hoofdgerecht hadden we kalfsoester ,gamba s , en spareribs dit alles was ook zeker zeer goed van smaak .
Als dessert hadden we gekozen voor nougatine ijstaartje ,ijskoffie ,chocolademousse een mooie afsluiting .
We hebben zeker genoten en komen snel we eens langs .
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Bediening was vriendelijk. Voorgerecht (uiensoep) was goed. Iets teveel aan kruidnagel in de soep. Hoofdgerecht (spareribs) waren goed gegaard, maar voor mijn smaak net iets te droog. Ik kon geen saus bij bestellen bij de Spareribs. Partner had de Varkenshaas en deze was heerlijk. Beide gerechten werden geserveerd met een mix van groeten. Deze waren helaas niet warm genoeg. Hier iets van gezegd en de kok zo hier op gaan letten. Nagerecht met het hazelnoot ijstaart was lekker. Aankleding met banken en tafels is sfeervol en past bij het thema. De zitting was iets te kort. In de tafel zat een scherpe hoek. Hierover contact gehad met de eigenaar deze beloofde hier wat aan te doen. Mooie locatie en beloftevol.
ConnyL .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten op een prima locatie. Toen ik in eerste instantie las dat de zaak in de AH zit had ik een beetje mijn bedenkingen, maar deze zaak is zeker aan te raden. Een prima concept, door het 3 gangen keuze menu vanaf € 19,95, met één euro bijbetalen per ster, duidelijk aangegeven op de kaart, kun je het zo duur maken als je zelf wilt. Wij waren uiteindelijk met 7 personen € 213.00 kwijt zonder naar de sterren gekeken te hebben, dus zeker niet te duur. Het eten was heerlijk, mooi opgemaakt, en van goed kwaliteit. De eigenaar was vriendelijk, nam tijd voor een praatje en duidelijke uitleg over het concept. Toen hij hoorde dat mijn zoon jarig was, werd hij verrast met vuurwerk in zijn toetje zonder dat we daarom hoefden te vragen. Kortom, een aanrader. Wij wonen wat ver, maar komen zeker terug als we weer eens in de buurt zijn.
Riny V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
We hebben heerlijk en rustig gegeten en de bediening was allervriendelijkst
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
In tijden niet zo lekker gegeten.
Aangenaamd verrast waren we.
Zeer vriendelijk personeel die ook trots waren op hun producten en er met passie over vertelde.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Zijn met vier personen gaan eten .
Hebben gekozen voor drie gangen menu .
Als voorgerechten gamba's en carpaccio smaakte voortreffelijk.
Het was allemaal vers en goed op smaak ,vooral de biefstuk en kabeljauw waren
heerlijk.
Als dessert een verwen koffie .
Ga zo door en tot ziens groetjes !!
Hmj D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het eten was er goed, maar de bediening zeer traag, personeel niet vriendelijk, op de jonge man na ,waren mensen die ruim een half uur later binnen waren, en waren tegelijk klaar als wij, net of we niet zo belangrijk waren
Das jammer , bestel je nagerecht , zeggen staat bijna achterin het boekje, terwijl ze bij de buren, netjes het boekje opleggen om een nagerecht te bestellen......
m.merkx85 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was in één woord: GEWELDIG!
Voedsel vers en goed bereid - écht lekker!
Iedereen was dik tevreden!
Bedankt 'T Spoorke!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
De vegetarische maaltijd (pasta) was niet bijzonder. De biefstuk was heel goed. De voorgerechten waren prima. Prettige gelegenheid. Het klompje met de rekening vonden we niet passen bij de stijl.
Rianne A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
3 x gaan eten bij het Spooreke . Elke keer oprecht gasvrij ontvangen . Het gevoel van welkom te zijn Personeel is supervriendelijk en belangstellend en behulpzaam . Kortom een fijne prettige sfeer .

Geweldig lekker gegeten met AH kaarten , echter we Komen zeker terug .... met vrienden , familie of Partner
Dikke complimenten en een dankjewel Van Henk en Rianne Apfel
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Goede lunchroom! Hebben een heerlijke lunch gehad. Het personeel was erg vriendelijk en de sfeer was top. Zeker een aanrader!
Jeanny V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben beslist lekker gegeten maar het is wel jammer dat de keuze erg beperkt is en je kunt ook niets veranderen. Misschien een aandachtspuntje voor een volgende deelname.
henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Genoten van het 3 gangen menu.
Heerlijk gegeten ,goede bediening ,leuke sfeer zeker een plaats waar ik graag nog een keer terug kom .
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Hier wezen lunchen met 3 vriendinnen. De service was goed, erg vriendelijk personeel en het eten is super! Zeker een aanrader, hier ga ik vaker heen.
wvgompel .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Erg kort voor ons bezoek pas gereserveerd, verrassend genoeg konden we nog terecht met de AH kortingsbon.
Erg goede ontvangst en heerlijk gegeten