'T Spoorke

Sniederslaan 51C 5531 EH Bladel Nederland Kaart

Over het restaurant 'T Spoorke

Altijd op het juiste spoor

In de voormalige jongensschool van Bladel is het nog steeds een drukte. Vrouwen en mannen van jong tot oud genieten in Brasserie ‘t Spoorke van dagelijkse gezelligheid. Voor een vers kopje koffie bij het ontbijt, een knapperig broodje bij de lunch of een heerlijk driegangendiner, is dit het juiste station. Zodra de zon zich laat zien, wordt het grote terras een warme uitnodiging die je niet kunt weigeren.

Meer informatie over restaurant 'T Spoorke

ja
  • Kom je met de auto?
    tegen over de kerk in bladel
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 09:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant 'T Spoorke

m.merkx85 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was in één woord: GEWELDIG!
Voedsel vers en goed bereid - écht lekker!
Iedereen was dik tevreden!
Bedankt 'T Spoorke!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
De vegetarische maaltijd (pasta) was niet bijzonder. De biefstuk was heel goed. De voorgerechten waren prima. Prettige gelegenheid. Het klompje met de rekening vonden we niet passen bij de stijl.
Rianne A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
3 x gaan eten bij het Spooreke . Elke keer oprecht gasvrij ontvangen . Het gevoel van welkom te zijn Personeel is supervriendelijk en belangstellend en behulpzaam . Kortom een fijne prettige sfeer .

Geweldig lekker gegeten met AH kaarten , echter we Komen zeker terug .... met vrienden , familie of Partner
Dikke complimenten en een dankjewel Van Henk en Rianne Apfel
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Goede lunchroom! Hebben een heerlijke lunch gehad. Het personeel was erg vriendelijk en de sfeer was top. Zeker een aanrader!
Jeanny V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben beslist lekker gegeten maar het is wel jammer dat de keuze erg beperkt is en je kunt ook niets veranderen. Misschien een aandachtspuntje voor een volgende deelname.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Genoten van het 3 gangen menu.
Heerlijk gegeten ,goede bediening ,leuke sfeer zeker een plaats waar ik graag nog een keer terug kom .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Hier wezen lunchen met 3 vriendinnen. De service was goed, erg vriendelijk personeel en het eten is super! Zeker een aanrader, hier ga ik vaker heen.
wvgompel .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Erg kort voor ons bezoek pas gereserveerd, verrassend genoeg konden we nog terecht met de AH kortingsbon.
Erg goede ontvangst en heerlijk gegeten
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Al meerdere keren gegeten en altijd zeer tevreden en voldaan weer huiswaarts gegaan.
De kwaliteit van het eten us goed, je hebt ruim voldoende gegeten met 3 gangen menu, dd bediening is vlot en zeer vriendelijk.
Jeannette S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij zijn met de ah restaurant bon geweest, 2e 3 gangen menu gratis. Eten was erg lekker en het was voldoende.
Het desssert was leuk geserveerd in 3 hele kleine wekpotjes, witte en bruine choco mouse en slagroom.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Keurig ontvangen, eten mooi opgemaakt en de smaak is goed.
Een echte aanrader.
Leuk en autenthiek gebouw, fijne sfeerverlichting goed personeel.
A V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Gereserveerd met ah actie op site van t spoorkeop de site staat een keuze menu voor 19.95 met sommige gerechten bijbetalen van 1 tot 4 euro (dit is bij alle gerechten ) tot onze grote verbazing lag er een menu kaart klaar voor 32.50 keuze uit 3 kleine voorgerechten dan voor soep 5.95 nijbetalen of je moet geen voorgerecht van de kaart nemen keuze uit 3 hoofd gerechten nl vis . Pasta. Of biefstuk en de nagerechten chocomouse . Koffie. Of creme brule wij namen de biefstuk die was op zich erg lekker wij zijn geen grote eters maar de frietjes was nog minder als een kleine friet bij de snackbar .als nagerecht maar een kop koffie genomen. Heb nog kaarten van ah actie maar die worden hier zeker niet ingewisseld zeer teleurstellend en op de site mogen ze aangeven dat de ah actie een ander en duurder menu is dan staat aangegeven . Eeterij de bron in berkel.enschot beviel een heel stuk beter.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
De locatie is prima, ziet er gezellig en schoon uit. Het personeel is zeer vriendelijk. Het eten was heerlijk, we hebben erg genoten.
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Vriendelijke bediening en verrast door de goede keuzes en hoeveelheid van het gekozen menu.
Locatie prima,want je ziet van buiten niet dat er zo goed gegeten kan worden.
Hipenbur .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Prima en lekker gegeten.
Zowel voor hoofd als nagerecht waren prima.
Voorgerecht had ik carpaccio en deze was lekker; mijn partner had zalm was ook niets op aan te merken.
We hadden als hoofdgerecht biefstuk en deze was precies goed gebakken.
Nagerecht choco mousse ; 3 kleine glaasjes met choco mousse maar ook aardbei mousse en een glas ijs.
Kortom het was lekker!!!!!!!!!!!!
Wsnl S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel en het eten was zeer goed. De biefstuk was ruim voldoende van grote. Hier kan Kijkduin nog wat van leren.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Gezellig restaurant, zelfs op maandagavond. Prima bediening met aandacht voor hun gasten. Het restaurant heeft een mooi, sfeervol interieur dat met leuke details is afgewerkt.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Goed restaurant! lekker eten en niet te duur. Het personeel is heel vriendelijk en correct. Ook de eigenaar nog even gesproken en die was erg aardig!
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijke gerechten met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Bediening met aandacht. Het is gezellig zitten op het grote terras.
090729 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Mooie locatie. vriendelijk personeel. Presentatie van gerechten kan iets beter.
Groenten niet erg lekker. Vlees erg veel. Toetje had ik meer van verwacht.