'T Spoorke

Sniederslaan 51C 5531 EH Bladel Nederland Kaart

Over het restaurant 'T Spoorke

Altijd op het juiste spoor

In de voormalige jongensschool van Bladel is het nog steeds een drukte. Vrouwen en mannen van jong tot oud genieten in Brasserie ‘t Spoorke van dagelijkse gezelligheid. Voor een vers kopje koffie bij het ontbijt, een knapperig broodje bij de lunch of een heerlijk driegangendiner, is dit het juiste station. Zodra de zon zich laat zien, wordt het grote terras een warme uitnodiging die je niet kunt weigeren.

Meer informatie over restaurant 'T Spoorke

ja
  • Kom je met de auto?
    tegen over de kerk in bladel
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 09:00 - 21:00

• Mastercard , Pin
  • Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Cees C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit is super!
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het eten was erg lekker, zeker gezien de zeer aantrekkelijke prijs en de bediening was zeer attent. De varkenshaas-sate was echt heerlijk mals. We hadden gekozen voor het 3 gangen menu voor € 19,95 maar konden het toetje amper meer op. Zeker een aanrader.
Trea P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs.
dgruiters1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was heerlijk en we hebben een fijne avond gehad. Voor de ah actie was het erg goed. Zeker het toetje was erg lekker. De bediening was vriendelijk en kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was en zelfs soms voor een praatje. Het is zeker voor herhaling vatbaar en we gaan er zeer zeker nog vaker eten met of zonder ah actie
Dessingp .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Beperkt keuzemenu in het kader van de AA restaurantactie. Echter de keuzemogelijkheden zijn risikoloos. Eten van prima kwaliteit en forse porties. Opmerkelijk is de keuze in open wijnen, dat zie je niet vaak op dit niveau. Ook een verzoek buiten de kaart werd moeiteloos gehonoreerd
Willyan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Groenten door de satésaus heen niet lekker. Meerdere keren eerst bord met eten en dan pas bestek.

Sfeer goed. Aardige bediening.
rob V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We zijn er met vrienden gaan eten .
En zijn erg gastvrij ontvangen .
Hebben er een 3-gangen diner gegeten .
We hadden carpaccio en vissoep vooraf was erg lekker daarna kabeljauw en biefstuk.
Dit alles was goed op smaak gebracht .
We vonden het een mooie zaak .
De prijs kwaliteit verhouding is zeker in orde !!!
Ze zullen ons zeker een keer terug zien gr
frank G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We waren met 4 personen en hebben gebruik gemaakt van de ah bonnen . We hebben heerlijk gegeten en de bediening was ook zeer vriendelijk . Zeker de moeite waard we komen zeker een keer terug .
bisssc211 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
In een voormalig schoolgebouw en in een rustige omgeving, geen muziek of ver op de achtergrond. Dit bevalt ons uitstekend, wat heel plezierig eten is want we wilden rustig met elkaar praten, Verder werden we goed ontvangen en snel en leuk geholpen. Bediening was dus top! We hebben er smakelijk en goed gegeten. Dit restaurant is ons in z'n geheel genomen goed bevallen.
Eva1984 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Prima eten. Biefstuk was erg dik waar door medium toch nog een beetje raw was. Van mij had de portie gehalveerd gemogen.
fberg21 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Op vrijdagavond met een vriendin hier gaan eten. Hoewel we in Bladel wonen hadden we nog niet eerder bij 't Spoorke gedineerd.

Voor de AH-actie `2e 3-gangen menu' gratis was een 3-gangen menu samengesteld waarbij je bij iedere gang kon kiezen uit een vlees of vis gerecht. Vooraf kregen we een italiaanse bol met smeersels. Je kunt evt. nog kiezen voor een tussengerecht waarvoor je een supplement betaald.

De portie van het 3 gangen menu was prima en de smaak was heel goed. De bediening was attent en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was.

Zonder de actie zou je € 23,95 pp betalen voor dit 3-gangen menu dus voelt het niet helemaal als 2e menu gratis, maar we hebben heerlijk gegeten.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Voor de 2e keer, lekker gegeten, mooi menu, ruim voldoende.
De ontvangst is goed, mooie gelegenheid , is wel bij winkelcentrum masr daar merk je op zaterdagavond niet veel van, mensen die alleen kopje koffie drinken zitten gescheiden van het restaurant.
Zeker de moeite waard om het een keer te proberen, wij kende het niet terwijl we er zo dicht bij wonen maar weten nu de weg.
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Met de ah actie een 3-gangen menu gegeten met een extra tussengerecht. Alles smaakte heerlijk en vers. Een lekkere Italiaanse bol met smeersels vooraf, toen heerlijke carpaccio, Spaanse gamba's met veel knoflook en olie, vis met gamba's en kreeftensaus en een kaasplankje als dessert of zoet dessert. De sfeer was goed, de wijn was bourgondisch geschonken en smaakte ook prima. Als afsluiter een lekker kopje koffie. Kortom, genoten !!
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heel goede kok, jammer dat de bediening niet echt de aandacht geeft...eten kwam ook veel te snel achter elkaar...wij waren late gasten ..(rond half acht.) Verder fijne korte avond gehad.
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima eten, grote porties! Friet zou best gehalveerd mogen worden, wij kregen het niet op. Veel kwaliteit voor weinig geld, biefstuk was erg lekker, toetje was verrassend goed. Voorgerecht was simpel maar ook goede kwaliteit. Lekkere kaas! Mooi gebouw, van binnen anders dan verwacht.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten.
Gezellig sfeertje
Parkeren voor de deur.
Niet duur wa t je krijgt royaal te eten.
Zekers een aanrader.
Rita T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij vonden het gezellig ook een goede plaats voor ons gereserveerd.
Het eten was super lekker en voldoende.
Het is voor herhaling vatbaar.
Groetjes Rita
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Super vriendelijke bediening, meer dan voldoende eten, heerlijk eten en leuke inrichting! Prijs-kwaliteit is zeker in verhouding!
Rolf K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Goed en lekker eten .
Voor herhaling vatbaar.
Beleefd en vriendelijk personeel.
De geserveerde gerechten waren meer dan voldoende.
Gezellige sfeer.
MattvL .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met twee personen gegeten bij 't Spoorke. De entree en aankleding zijn prima verzorgt. Wij kwamen aan een tafel met een gordijn te zitten wat later een doorgang bleek te zijn. Hierdoor was de plek niet prettig.
Het eten was van prima kwaliteit, een leuke kaart met genoeg keuze. Door onze tafel hebben zijn wij alleen blijven zitten voor het hoofdgerecht, prima op smaak en een goede prijs voor wat je krijgt.