'T Spoorke

Sniederslaan 51C 5531 EH Bladel Nederland Kaart

Over het restaurant 'T Spoorke

Altijd op het juiste spoor

In de voormalige jongensschool van Bladel is het nog steeds een drukte. Vrouwen en mannen van jong tot oud genieten in Brasserie ‘t Spoorke van dagelijkse gezelligheid. Voor een vers kopje koffie bij het ontbijt, een knapperig broodje bij de lunch of een heerlijk driegangendiner, is dit het juiste station. Zodra de zon zich laat zien, wordt het grote terras een warme uitnodiging die je niet kunt weigeren.

Meer informatie over restaurant 'T Spoorke

ja
  • Kom je met de auto?
    tegen over de kerk in bladel
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 09:00 - 21:00

• Mastercard , Pin
  • Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
frank G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We waren met 4 personen en hebben gebruik gemaakt van de ah bonnen . We hebben heerlijk gegeten en de bediening was ook zeer vriendelijk . Zeker de moeite waard we komen zeker een keer terug .
bisssc211 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
In een voormalig schoolgebouw en in een rustige omgeving, geen muziek of ver op de achtergrond. Dit bevalt ons uitstekend, wat heel plezierig eten is want we wilden rustig met elkaar praten, Verder werden we goed ontvangen en snel en leuk geholpen. Bediening was dus top! We hebben er smakelijk en goed gegeten. Dit restaurant is ons in z'n geheel genomen goed bevallen.
Eva1984 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Prima eten. Biefstuk was erg dik waar door medium toch nog een beetje raw was. Van mij had de portie gehalveerd gemogen.
fberg21 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Op vrijdagavond met een vriendin hier gaan eten. Hoewel we in Bladel wonen hadden we nog niet eerder bij 't Spoorke gedineerd.

Voor de AH-actie `2e 3-gangen menu' gratis was een 3-gangen menu samengesteld waarbij je bij iedere gang kon kiezen uit een vlees of vis gerecht. Vooraf kregen we een italiaanse bol met smeersels. Je kunt evt. nog kiezen voor een tussengerecht waarvoor je een supplement betaald.

De portie van het 3 gangen menu was prima en de smaak was heel goed. De bediening was attent en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was.

Zonder de actie zou je € 23,95 pp betalen voor dit 3-gangen menu dus voelt het niet helemaal als 2e menu gratis, maar we hebben heerlijk gegeten.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Voor de 2e keer, lekker gegeten, mooi menu, ruim voldoende.
De ontvangst is goed, mooie gelegenheid , is wel bij winkelcentrum masr daar merk je op zaterdagavond niet veel van, mensen die alleen kopje koffie drinken zitten gescheiden van het restaurant.
Zeker de moeite waard om het een keer te proberen, wij kende het niet terwijl we er zo dicht bij wonen maar weten nu de weg.
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Met de ah actie een 3-gangen menu gegeten met een extra tussengerecht. Alles smaakte heerlijk en vers. Een lekkere Italiaanse bol met smeersels vooraf, toen heerlijke carpaccio, Spaanse gamba's met veel knoflook en olie, vis met gamba's en kreeftensaus en een kaasplankje als dessert of zoet dessert. De sfeer was goed, de wijn was bourgondisch geschonken en smaakte ook prima. Als afsluiter een lekker kopje koffie. Kortom, genoten !!
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heel goede kok, jammer dat de bediening niet echt de aandacht geeft...eten kwam ook veel te snel achter elkaar...wij waren late gasten ..(rond half acht.) Verder fijne korte avond gehad.
Twisty .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima eten, grote porties! Friet zou best gehalveerd mogen worden, wij kregen het niet op. Veel kwaliteit voor weinig geld, biefstuk was erg lekker, toetje was verrassend goed. Voorgerecht was simpel maar ook goede kwaliteit. Lekkere kaas! Mooi gebouw, van binnen anders dan verwacht.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten.
Gezellig sfeertje
Parkeren voor de deur.
Niet duur wa t je krijgt royaal te eten.
Zekers een aanrader.
Rita T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij vonden het gezellig ook een goede plaats voor ons gereserveerd.
Het eten was super lekker en voldoende.
Het is voor herhaling vatbaar.
Groetjes Rita
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Super vriendelijke bediening, meer dan voldoende eten, heerlijk eten en leuke inrichting! Prijs-kwaliteit is zeker in verhouding!
Rolf K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Goed en lekker eten .
Voor herhaling vatbaar.
Beleefd en vriendelijk personeel.
De geserveerde gerechten waren meer dan voldoende.
Gezellige sfeer.
MattvL .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met twee personen gegeten bij 't Spoorke. De entree en aankleding zijn prima verzorgt. Wij kwamen aan een tafel met een gordijn te zitten wat later een doorgang bleek te zijn. Hierdoor was de plek niet prettig.
Het eten was van prima kwaliteit, een leuke kaart met genoeg keuze. Door onze tafel hebben zijn wij alleen blijven zitten voor het hoofdgerecht, prima op smaak en een goede prijs voor wat je krijgt.
werner V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Lekker gegeten prima service topbediening mooie gerechten niets is er te veel mooie inrichting bezoekje zeker waard alles volgens je wens
renate.mat .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Erg lekker gegeten, snelle en vriendelijke bediening. Voldoende keuze, voor ieder wat wils. Gezellige aankleding van de brasserie.
fransendlich .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Over het algemeen was het eten goed, mijn biefstuk was wat stug maar de smaak was goed, bij het nagerecht wat lang gewacht waren ons vergeten.
ik kom daar nog terug de menu kaart stond mij wel aan.
ik vind het restaurant een aanrader wel reserveren want het is niet zo groot.
j.wieringen .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten met onze vrienden, de bediening was heel vriendelijk, de tijd tussen de gerechten was prima. Een aanrader.
ruuduitslag1 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij 't Spoorke, bediening was vriendelijk en het eten was heerlijk. Zeker een aanrader. Wij gaan nog eens terug want er staat nog zoveel lekkers op de menukaaart.
kittywalen .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was lekker. Het eten was mooi op het bord gedecoreerd. Het dessert was verrassend met verschillende ingrediënten in mooie potjes en heel lekker. Zou het zeker andere aanraden. De locatie is goed en de bediening gastvrij en vriendelijk.
g.h.dekock .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het was vooraf een gok om naar t Spoorke te gaan. Maar na de hele dag gefietst te hebben in de omgeving werden we zeer aangenaam verrast met een heerlijk 3 gangen diner
met onze AH bonnen. Lekker, gezellig, goede bediening en een heerlijke buitenlokatie maakte onze dag kompleet. Chapo voor de uitstekende keuken en ongecompliceerde bediening. Klasse !!