'T Spoorke

Sniederslaan 51C 5531 EH Bladel Nederland Kaart

Over het restaurant 'T Spoorke

Altijd op het juiste spoor

In de voormalige jongensschool van Bladel is het nog steeds een drukte. Vrouwen en mannen van jong tot oud genieten in Brasserie ‘t Spoorke van dagelijkse gezelligheid. Voor een vers kopje koffie bij het ontbijt, een knapperig broodje bij de lunch of een heerlijk driegangendiner, is dit het juiste station. Zodra de zon zich laat zien, wordt het grote terras een warme uitnodiging die je niet kunt weigeren.

Meer informatie over restaurant 'T Spoorke

ja
  • Kom je met de auto?
    tegen over de kerk in bladel
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 09:00 - 21:00

090729 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Mooie locatie. vriendelijk personeel. Presentatie van gerechten kan iets beter.
Groenten niet erg lekker. Vlees erg veel. Toetje had ik meer van verwacht.
Cobi M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Frank je mag trots op je personeel zijn.
we hebben heerlijk gegeten
Het is een hele leuke locatie en we zullen zeker nog een keer terug komen we waren met de ahrestaurantactie we werden goed op de hoogte gebracht als er meer prijs bijkwam Gr Cobi&Toon Moonen
Ester D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We hebben heerlijk buiten op het terras genoten van het menu van de restaurants akties van ah, het eten was heerlijk en kwam niet te kort op elkaar zodat het eten eerst een beetje kon zakken. Zeker een aanrader
Jorien D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten.
Jammer dat we uit zo weinig gerechten konden kiezen. Bij afwijken van het menu, moesten we al snel bijbetalen.
JAN S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Aparte kaart voor AH menu, ook met bijbetaling niet te veranderen. bij het nagerecht van koffie ontbrak
de amaretto met slagroom.
Marjory V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Het was er super gezellig en heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. Het aangeboden ah menu was erg duur en weinig keus. Daardoor uit de kaart gekozen. Personeel was supervriendelijk. Het dessert was een ware verassing.
Koosje V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Het eten was prima, we hebben heerlijk gegeten. Een drie gangen menu gehad, ze hadden een speciaal AH menu samengesteld. We hebben lekker buiten kunnen zitten, omdat het heerlijk weer was.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Leuke ongedwongen gelegenheid waar je ook gewoon met kinderen binnen kunt wandelen.
Prima, lekker eten. Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
P. G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
3gangen vanaf 20 euro, 2e 3gangen gratis met ah-actie: extra euro's voor voorgerecht 2 euro p.p. = 4euro
Zo ook voor hoofdgerecht en nagerecht 1 euro p.p. = in totaal 10 euro extra
2 x menu is met de actie 32.50 te kiezen van ah-actie lijst, waar geen aanpassing mogelijk is om 1 gerechtje
te veranderen, klein minpuntje, omdat je alle 2 toch de extra euro's per gerechtje betaalt.
F.J S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Leuke vlotte en goede bediening. Flinke porties. Bij mooi weer kan je lekker buiten op het gezellige terras zitten.
Gaan zeker nog eens terug.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het eten is erg goed, vriendelijk personeel, een goede sfeer, kwaliteits prijsverhouding is super. Al met al een zeer goede lunchroom. Complimenten aan de kok!
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant bon. 3 Gangen met een extra tussengerecht. Alles vers en prima bereid.
Speciaal compliment voor de carpaccio.
J B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heel mooi restaurant waar je gezellig en lekker kunt eten, een aanrader. Wij waren zelf onze AH-bon vergeten en mochten deze gewoon opsturen, geen probleem. Super service!!
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Prima eten voor een hele schappelijke prijs.
Alleen jammer dat ze geen schnitzels meer hebben; dat waren de beste van Brabant.
I H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten, was voor ons de tweede keer, kwaliteit was weer top. Deze keer tussen de gangen wel erg lang moeten wachten. Er is meerdere malen excuses gemaakt dat het zo druk was. Volgende keer graag iets sneller.
Corst49 S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Vriendelijke ontvangst, en heerlijk gegeten. Prima AH menu. De keuze van het menu was duidelijk en voldeed voor ieder. Gezellige sfeer in het restaurant.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Goede service, zag er uitnodigend uit Het diner was zeer verzorgd ,Bediening zeer prettig.
We komen graag weer eens terug. Zeker aan te raden.
Roger M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
+ Vriendelijke bediening, gezellige inrichting, goede prijs-kwaliteitverhouding.
- irritante kassageluiden op de achtergrond.
Cees C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit is super!
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het eten was erg lekker, zeker gezien de zeer aantrekkelijke prijs en de bediening was zeer attent. De varkenshaas-sate was echt heerlijk mals. We hadden gekozen voor het 3 gangen menu voor € 19,95 maar konden het toetje amper meer op. Zeker een aanrader.