'T Spoorke

Sniederslaan 51C 5531 EH Bladel Nederland Kaart

Over restaurant 'T Spoorke

Altijd op het juiste spoor

In de voormalige jongensschool van Bladel is het nog steeds een drukte. Vrouwen en mannen van jong tot oud genieten in Brasserie ‘t Spoorke van dagelijkse gezelligheid. Voor een vers kopje koffie bij het ontbijt, een knapperig broodje bij de lunch of een heerlijk driegangendiner, is dit het juiste station. Zodra de zon zich laat zien, wordt het grote terras een warme uitnodiging die je niet kunt weigeren.

Meer informatie over restaurant 'T Spoorke

ja
  • Speciale voorwaarden om te komen
    tegen over de kerk in bladel
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Service8,3/10
Decor7,8/10
Renate.mat . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Erg lekker gegeten, snelle en vriendelijke bediening. Voldoende keuze, voor ieder wat wils. Gezellige aankleding van de brasserie.
Fransendlich . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Over het algemeen was het eten goed, mijn biefstuk was wat stug maar de smaak was goed, bij het nagerecht wat lang gewacht waren ons vergeten.
ik kom daar nog terug de menu kaart stond mij wel aan.
ik vind het restaurant een aanrader wel reserveren want het is niet zo groot.
Suzanvanroosmalen . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Prijs voor een 3-gangenmenu binnen de AH actie is 32.50 per persoon. Binnen in het restaurant wordt het 'normale' 3-gangenmenu voor 19.95 aangeboden. Beetje raar.
Ondanks dat, lekker gegeten. Opvallend grote porties! Per gang keuze uit 2 gerechten.
Sfeer in restaurant is goed. Het was een drukke zondag avond.
Het restaurant bestaat uit twee delen, het deel wat grenst aan de winkels (AH-Etos-Primera) was op zondag avond niet echt sfeervol (winkels gesloten), door middel van gordijnen werd aan de andere kant van het restaurant gezorgd voor een wat intiemere sfeer.
Fijn dat u lekker heeft gegeten en dat alles naar wens was .
BIJ ons beginnen de 3-gangen menu's bij 19,95 en eindigen bij 32,50 ,
Het 3-gangen inclusief een broodplankje van de AH aanbieding is 32,50 .
Hoop uw vraag zo opgelost te hebben ?

Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet frank van hoof
J.wieringen . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten met onze vrienden, de bediening was heel vriendelijk, de tijd tussen de gerechten was prima. Een aanrader.
Ruuduitslag1 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij 't Spoorke, bediening was vriendelijk en het eten was heerlijk. Zeker een aanrader. Wij gaan nog eens terug want er staat nog zoveel lekkers op de menukaaart.
Kittywalen . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was lekker. Het eten was mooi op het bord gedecoreerd. Het dessert was verrassend met verschillende ingrediënten in mooie potjes en heel lekker. Zou het zeker andere aanraden. De locatie is goed en de bediening gastvrij en vriendelijk.
G.h.dekock . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het was vooraf een gok om naar t Spoorke te gaan. Maar na de hele dag gefietst te hebben in de omgeving werden we zeer aangenaam verrast met een heerlijk 3 gangen diner
met onze AH bonnen. Lekker, gezellig, goede bediening en een heerlijke buitenlokatie maakte onze dag kompleet. Chapo voor de uitstekende keuken en ongecompliceerde bediening. Klasse !!
Aannemarie . Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het eten; carpacho en zalmtartaartje, victoriabaars, kaasplankje en dessert waren lekker.
Ik vond het alleen raar dat de prijs voor het 3 gangen menu ineens verhoogd was van 20 naar 32,50.
Goede morgen mevrouw, fijn dat u heeft genoten bij ons .
Wat het 3 gangen menu betreft , deze beginnen bij 19,95 en eindigen
bij 32,50 .
Het ah menu wat u heeft gehad, inclusief het broodplankje komt op 32,50 .
Mocht u nog vragen hebben laat het ons weten.

met vriendelijke groet,
Brasserie t'spoorke
tel: 0497 331020
404 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij T Spoorke. We hebben gebruik gemaakt van de AH korting. Zowel het vis als het vlees driegangenmenu waren heerlijk en prima verzorgd.
Lia C. 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Overheerlijke biefstuk.
Alles goed vers bereid.

Heerlijk buiten gegeten.

Binnen erg rumoerig i.v.m. de winkels die eraan vast zitten.
Zeker een aanrader!

Gerda.j.spooren . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Het was een leuk samen gesteld menu
Hoofd gerecht van vis was lekker
Een leuk en lekker dessert
Daar het erg druk was op het tarras kregen we eerst
mandje met brood en 3 tapenades
J.eijkenmans . 1e beoordeling (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeertje van het spoorke, Vriendelijk personeel die je vriendelijk te woord staan. Het drie keuze menu was erg lekker. Mijn man had een biefstuk die smelde op zijn tong en ik had een vega pasta die ik zeker nog eens ga nemen. En het nagerecht was in drie verschillende hoedanigheid. ook erg lekker .
En wat betrecht de prijs kwaliteit verhouding was zeer goed.
Heerlijk gegeten kan niet anders zeggen
Ellekesanders . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk buiten het 3 gangen diner gegeten, goed verzorgd en eg lekker. Carpaccio en biefstuk lekker mals en het toetje was niet alleen erg lekker maar zag er ook leuk uit!
Pandree113 . Bourgondiër (4 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Alles was heerlijk. Biefstuk en victoriabaarsfilet goed van smaak. Carpaccio van rund was mooi dun. Origineel dessert in wekpotjes: chocomousse, citroensobetijs met crumble en crème brullé. Alles even lekker en vriendelijk geserveerd. Mooie ambiance in oude school.
Voor ah-actie beperkte kaart. Bij meer keus waren we zeker nog een keer teruggekomen.
Tae . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
alles was prima, lekker eten, leuk restaurant en gezellig. Alleen wel jammer dat je maar uit enkele gerechten mocht kiezen met je AH bonnen
Anja R. Bourgondiër (2 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Wij hebben vanavond heerlijk gegeten.Voorgerecht, hoofdgerecht, en nagerecht was super lekker.Ondanks de drukte was het personeel heel erg vriendelijk en was het eten mooi op tijd.Ook fijn dat er gevraagd werd of je meteen het nagerecht wilde hebben of dat je liever nog even wilde wachten.Wij gaan er zeker nog eens een keer naar toe met de restaurant actie van AH.
Hans W. Gastronoom (29 recensies) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Tussen onze trip door naar Brabant in Bladel bij 'T Spoorke langsgegaan. was het daarmee maar gebleven.
Echter ook naar binnen gegaan en capucinno en wat te eten proberen te bestellen.
Het is dat we trek hadden anders was dit verblijf korter geworden. Bediening had van de baas aansporing nodig om de bestelling op te nemen, dit duurde nogal lang want de ongeorganiseerde werkzaamheden namen nogal wat tijd in beslag voordat men weer in de gaten had dat wij er ook nog zaten. Eindelijk capucinno besteld en gekregen, de kopjes werden op het dienblaadje op de tafel gezet en we mochten dit zelf ervan af halen. bijzonder!
De tosti 'T Spoorke besteld, echtgenote een vergelijkbare tosti met saus. Tosti was slappe hap, smakeloos en de bestelde saus werd vergeten te serveren, koffie zonder ziel maar met veel melk. Als we hier de volgende keer in de buurt zijn sporen we niet naar het 'T Spoorke toe.