't Spoor

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
ProeverMM .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij 't Spoor. We besloten geen voorgerecht te bestellen omdat het voor de kinderen al laat was. We bestelden de Spoor Tournedos met gepofte knoflook en pasta met gamba en pesto. We werden verrast met charcuterie van het huis met een stokbroodje. Een leuke en smakelijke verassing. Maar de hoofdgerechten verrasten ons nog meer. De kwaliteit en bereiding van de producten was super. De bediening vergat onze desserts even later door te geven aan de keuken maar zette dat weer helemaal recht met de snelle opdiening van heerlijke desserts 5 minuten later. Wij komen terug!
Marhi .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Na een kleine omleiding 't Spoor gevonden. Leuke entourage, hartelijke en nette bediening. Voorgerecht, carpaccio was erg lekker, ook de hoofdgerechten (vis en hoender) waren erg goed bereidt. Er werd netjes gevraagd of wij er nog salade bij wilden. Moesten soms wel lang wachten. Stond wel netjes vermeld in de kaart. Geen toetje genomen, maar de koffie na afloop was op zich al een toetje met de lekkernijen die erbij zaten.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Gezellig eten met de kinderen.....dat kan bij 't Spoor! Een prima kaart voor zowel de volwassenen als de kinderen. Fijn dat de kinderen gedurende het wachten eventjes lekker kunnen spelen in de speelkamer! Dit is een uitkomst als het wat langer duurt of als je even lekker samen wil bijpraten. Bediening is vriendelijke en behulpzaam en zeer zeker ook gericht op de kinderen. Het eten is voldoende van kwaliteit. Zeker het vlees was mals en goed bereid en dat mag met die voorwaarden dan ook best wel wat kosten. Desalniettemin de prijs-kwaliteit moet wel blijvend de aandacht krijgen. Al met al......prima.
Freki .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Na een dagje Efteling hadden we zin om lekker, snel en kindvriendelijk te eten. Dat kan zeker bij 't Spoor. Ideaal is de aparte speelkamer voor kinderen met begeleiding! Als het eten voor de kinderen klaar krijgen zij een seintje en komen weer tafel. Ook is er een beeldscherm voor bezorgde ouders om te volgen wat er gebeurd in de speelkamer.
De kaart is overzichtelijk, de service vriendelijk en snel. Het eten prima. Wij kozen voor de tournedos 't Spoor en drie bereidingen van kalfsvlees. Prima! Voor de kinderen zijn er verschillende menu's die helaas te veel op de kaart van de snackbar lijken. Dit is wel wat kinderen willen, een gezonder alternatief is wenselijk.
Eva F.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
We hebben er altijd goed gegeten maar vandaag!! We werden keurig ontvangen zoals altijd maar we hadden alleen het hoofdgerecht besteld en ik dacht samen met m'n vrouw de cote de boeuf te bestellen en zoals je op de foto ziet moet het een malse biefstuk zijn.
We kregen een groot bord met vlees en groente voor onze neus maar alleen zat er voor 50% vet aan!!
Ik vind een beetje vet niet erg maar dit sloeg alles bij ieder hapje voelde je het glibberen in je mond.!
Ik heb de gastvrouw er op aangesproken maar ze zei dat het zo hoorde..! Ik heb alles laten staan en gelijk de rekening gevraagd..! Dit was de laatste keer want voor dat geld kun je heel wat malse biefstuk kopen zonder vet!
Arno B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
vandaag met 4 volwassenen en 2 kinderen wezen eten. Na een zeer gastvrij ontvangst hebben wij genoten van 3 3-gangen verrassing menu en één al a carte. Het was echt een verrassing, een heerlijke vis carpaccio, twee spiesen met ossenhaas puntjes met groente en luxe aardappels en een heerlijk jus van sjalotten en als toetje een tiramisu met apart slagroom en "snicker" ijs geserveerd. Ook werden er nog een salade en extra frietjes op tafel gezet. De prijs-kwaliteit verhouding is hier dik in orde
Kyra B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Hier in september gegeten na een dagje Efteling. We waren er op een donderdag. Op donderdagen kun je oa. kiezen voor een 5 gangen menu van de chef voor een zacht prijsje. Alle vier hiervoor gekozen. Er wordt netjes gevraagd of er ingredienten zijn die je niet lust. Verder is het één grote verrassing (dus niet aanbevolen voor moeilijke eters). Wij hebben ons elke gang laten verbazen. Elk gerecht was heerlijk en verrassend! In tijden niet zo lekker gegeten! Risotto, vis, vlees, alles kwam voorbij. Nog nooit zo erg het gevoel gehad dat de kok echt iets speciaals voor je op tafel wil zitten, een echte aanrader!
Lork .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2012
Het wordt tijd dat ze bij het hoofd gerecht buiten een klein stukje vlees ook een garnituur o.a groente en friet of dergelijke gezellig op de tafel zetten,het kinder menu leek nergers op
ook al vinden zij de kinder speelkamer leuk,dus kwaliteit prijs
en gelegenheid veel te duur voor dit soort restaurant het is meer een eet cafe met duren prijzen gr Uit het Mekka van dinneren uit Belgie