't Spookhuys

9,2

Jouw recensie over het restaurant 't Spookhuys

Godfried R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten en een bijzonder gezellige avond gehad. Eerlijke kaart met voldoende keuze tegen een goede prijs.. Ontvangst door de vriendelijke gastvrouw en het ontbreekt je aan niets dankzij erg vriendelijke medewerk(st)ers. Dit restaurant is een absolute aanrader, voor een hele geslaagde culinaire avond. Complimenten aan het volledige team.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Uitstekende gerechten, met prachtige wijnen in het wijnarrangement. Erg leuke, sfeervolle locatie. Prima, vlotte en heel vriendelijke bediening.
wlucas .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Het restaurant valt op door zijn originaliteit in de gerechten en de uitstekende wijnkeuze bij het verrassingsmenu.
De bediening, met name van de echtgenote van de kok is warm, vertrouwd en keurig.
Wat t.o.v. veel andere restaurants opvalt is de kan water, die zonder daarnaar te hoeven vragen gratis wordt geserveerd.
Een hele aanrader!!! Duitsers noemen dat een Geheimtip.
Inge G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
‘t Spookhuys heeft oprecht de allerlekkerste spareribs die ik ooit heb gegeten! Dit had ik de kinderen al beloofd en we hebben alle 5 alles opgegeten! HEERLIJK!!! Het voor- en nagerecht waren trouwens ook om je vingers bij af te likken. Leuk gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Kortom geslaagd etentje op mijn verjaardag!
Bernadeth A.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Super lekker gegeten met de familie. Ook nog aan een extraatje gedacht voor de verjaardag van oma. Super lief.
Dank jullie wel allemaal.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gewoon SUPER!
angelique0608 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
heerlijk gegeten. Leuk oud pand. Heel sfeervol ingericht. Vlotte bediening............................................................................
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijke gerechten voor een goede prijs/kwaliteits verhouding. Geen gejaag, even wat tijd tussen de gerechten door. Intiem restaurant, leuk met familie of met z'n tweetjes.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Bijzonder gastvrij. Heerlijk gegeten.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk wild gegeten en wat een bijpassende wijntjes. Super!!!! Alle lof aan de gastvrouw en chefkok!!!
We verheugen ons nu al op eerste kerstdag.

Ina en Frank
G. B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Erg vriendelijke bejegening; professionele aanpak!
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Een genot om heen te gaan en aangenaam verast en erg goed gegeten.
Ga zo door met hartelijke groet Dick Holsboer
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Het was wéér geweldig lekker en super gezellig.
Graag tot 9 december.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Het was ook deze keer weer TOP! Heerlijk eten en super gezellige bediening die weten waar ze mee bezig zijn!
Tot 9 december! ????
ankinina .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Een GEWELDIG restaurant. Heerlijke gerechten en wijnen. En bijzonder vriendelijk personeel die er alles aan doen om de gasten een speciale avond te bezorgen. TOP!!!
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hebben een zeer gezellige avond gehad, lekker gegeten en een geweldige bediening. We komen zeker weer terug en ook aangeven bij vrienden over de geweldige kwaliteit van uw restaurant . Dank
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Uitstekend eten en heel gastvrij en kundig personeel. Een aanrader, zeker om nog vaker terug te komen. Het was echt een feestje!
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Vanaf ontvangst tot aan vertrek fantastisch! De gerechten mooi geserveerd en heerlijk van smaak. We hebben genoten en heerlijk gegeten. Een aanrader :)
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vanavond met vrienden weer voortreffelijk gegeten. Het was weer een avondvullend programma. Zeer gezellige bediening! Komen er binnenkort zeer zeker weer.
Tineke O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heel prettige ontvangst, zeer vriendelijk, zonder gemaakt te zijn; integer!
Gerechten waren zalig: carpaccio voortreffelijk, forel idem dito als voorgerecht.
Hoofdgerechten: eendenborst en hert smolten op de tong... Super!
Nagerecht: kaasplankje lekker, zeer afwisselend; suggestie: iets van klein stukje vijgenbrood o.i.d. erbij.
Geimproviseerd toetje met alleen ijs, op mijn verzoek. Heerlijk ijs met koekje: had iets meer van gemaakt kunnen worden, maar het was heel druk en dan toch iets anders presenteren naast de kaart... Petje af.
Zalige amuses tussendoor... onze viering van ons 14-jarig "jubileum" op de 11de van de 11de was heel geslaagd! Dank voor de munt! ;-)