't Spookhuys

Adelaarshoek 18 8051 GR Hattem Nederland Kaart

Over het restaurant 't Spookhuys

't Spookhuys is een restaurant in het enig overgebleven gedeelte van de middeleeuwse burcht St. Lucia te Hattem, in de volksmond de Dikke Tinne genoemd vanwege de imposante torens. Op deze unieke locatie waar (volgens zeggen) nog steeds een spook rondwaart, kun je genieten van de verrukkelijke gerechten en heerlijke aansluitende wijnen.

Je vindt er niet alleen vleesgerechten, maar ook vis- en vegetarische gerechten zijn op de menukaart te vinden. Of ben je geïnteresseerd in diverse smaken? Dan sluit Chef's menu aan bij je wensen.

Je bent van harte welkom bij 't Spookhuys te Hattem, dus reserveer er snel!

Meer informatie over restaurant 't Spookhuys

9,1

Jouw recensie over het restaurant 't Spookhuys

henria2 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Een fijn, ongedwongen restaurant, met verrassende goede gerechten. Leuk opgediend. Mooi buitenterras, rustig gelegen. Bij elk gerecht bijpassende open wijn beschikbaar. Klein minpuntje, er wordt iets te vaak gevraagd of er nog iets te drinken gewenst is, zelfs als de glazen nog niet leeg zijn!
J.P. B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
De dame die ons welkom heette en ons steeds het eten bracht, vertelde heel duidelijk wat er op het bord lag.
Tevens wist ze heel veel van de wijnen af.
Prettig om bij jullie ons diner hebben geboekt. Wij komen zeker terug.

Compliment en voor de dames die ons verzorgde en de medewerkers in de keuken.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Personeel is altijd vriendelijk en bereid tot een praatje. Je voelt je echt welkom.
Betty H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Prijs - kwaliteit is achteruit gegaan. Teveel betalen voor een een hoofdmenu, waarbij nauwelijks groente geserveerd wordt. Foute bezuiniging.
Martine C.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
goede locatie heerlijk terras, prachtig historisch pand. 5 min lopen naar parkeerplaats. open vanaf 17.00
uitstekende keuken, leuke kaart met bijpassende wijnkeuze. Zeer vriendelijk personeel en zeer netjes omgegaan met dieet wensen van vriendin. topper !
Irma J.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten, fijne bediening
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Zo'n avond dat alles klopt. Heerlijk weer om buiten te eten op een fijn terras. Genoten van een zeer goed en smakelijk verrassingsmenu (met een heel klein minpuntje, de prei in het hoofdgerecht was niet helemaal vrij van zand). Originele en lekkere gerechten met een uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding. Veel wijnen per glas verkrijgbaar en het halve glas bijpassend bij een van de gerechten was bepaald niet karig ingeschonken. Zeer attente en vriendelijke bediening. Bediening en koks bedankt voor een heel fijne avond.
Alies D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Gisteravond aten wij met vrienden bij t Spookhuys. Het was voor ons de eerste keer.
We waren blij verrast. Uitstekende service, heerlijk eten en prettige sfeer.
Voor ons een ontdekking.
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Prima
J.B. S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Gewoon heel erg lekker gegeten. En de bediening is heel plezierig. Volgens mij hebben ze daar gauw door hoe jij in elkaar steekt en daar wordt dan perfect op gereageerd. Je voelt je zeer welkom en de sfeer zorgt ervoor dat het echt jouw avondje uit is.
Het was lekker weer en we konden buiten eten in een perfecte ambiance.

Chapeau!!
Gerie R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Prima eten. Leuke en vlotte bediening.
engelina56 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Prachtige locatie. Heerlijke en originele gerechten met tussendoor zeer smakelijke amuses. Alles zeer vriendelijk geprijsd, gezien de kwaliteit.
Lise S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Zo doorgaan! Helemaal top, superlekker eten en topservice!
Berla B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Geweldige amiance, erg vriendelijk en hulpvaardig personeel en mooie, lekkere gerechten met zeer leuke namen. Bv. romige drap staat voor heerlijke Zwolse mosterdsoep.
Nanette D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Gelukkig bestaan ze nog in de regio, als je goed zoekt: restaurants waar ze het vak verstaan. Waar je graag terugkomt. En wat je aan iedereen van harte aanbeveelt. Om te beginnen met de bediening, want dat maakt of breekt uiteindelijk je avond. De dame die ons bediende verstond haar vak. Wist vragen over de wijnen en gerechten goed te beantwoorden maar was ook zeer sterk in haar serviceniveau: alles was er al voordat je erom hoefde te vragen. Een zeldzaamheid in de horeca tegenwoordig. Daar word je blij van. Originele kaart en gerechten. Heerlijke wijn gedronken, hoofdgerechten en desserts van ons alle zes waren allemaal van zeer goede kwaliteit. We hebben genoten! En komen hier zeker vaker terug.
John V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Een avond waarop alles klopte, zoals een terras in de zon, waarbij het personeel meedenkt wat de lekkerste plek is. We kozen voor een a la carte en geen verrassingsmenu, omdat de kaart er zo goed uitzag met per gerecht een wijn- én biersuggestie. Uit de kaart blijkt dat het wél kan: een goed restaurant dat een aantal wijnen voor €3,75 op de kaart heeft staan. Als hoofdgerecht had ik voortreffelijk lamsvlees en mijn vrouw eend. Hier werd een Spätläser geadviseerd (goede keuze). Daar werd bij vermeld dat deze wijn duurder was. Zeer attent. De bediening is zeer vriendelijk en zeer natuurlijk. Niet te afstandelijk en niet te amicaal. Hulde aan de zwarte brigade: zelden zo’n mooi stukje lam gegeten: zeer goed op smaak met jus van tijm en rozemarijn.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Het restaurant is in een sfeervol gerestaureerd historisch pand gevestigd en heeft een aantrekkelijk en intiem terras op een binnenplaats. De bediening is accuraat en doet zijn/haar best om het de gast naar de zin te maken. De kwaliteit van het eten is zeker goed, al komen dezelfde groentes in meerdere gangen terug. De wijnkaart is met zorg en kennis van zaken samengesteld. Wij hebben een verrassingsmenu met bijpassende wijnen gekozen. Helaas was deze combinatie iets minder. De wijn "vloekte" niet, maar om nu te zeggen dat de spijs door de wijn werd ondersteund....
Hier is nog een verbeterpuntje te noteren.
We komen hier beslist nog eens terug, maar vertrouw dan op mijn eigen wijnkeuze, want goede wijnen hebben ze.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Ontzettend heerlijk gegeten. Dit restaurant blijft onze favoriet. Vandaag menu van de chef gehad met erg verrassende en zeer smaakvolle verrassingen! Veel beter, gezelliger en leuker dan vele veel duurdere restaurants. Bediening was ook weer goed.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Verrast door de mooie locatie en de intieme sfeer in het restaurant. De ontvangst was vriendelijk. De bediening was gastvrij en oplettend. De gerechten waren mooi opgemaakt en verrassend van smaak.
We voelden ons in de watten gelegd door de amuse vooraf en voor het dessert nogmaals.
We hebben allebei nog nooit ZO lekker gegeten. We komen absoluut nog eens terug!
Martha V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Zoals we gewend zijn: gewoon geweldige avond gehad.