't Spijker

Meer informatie over restaurant 't Spijker

7,2
Paustovsky K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
In bepaald opzicht ouderwets restaurant; qua inrichting maar ook qua degelijkheid: prima carpaccio vooraf, lekker forse snippers parmezaan, mooi vlees en goed op temperatuur geserveerd. Hoofdgerecht: eendenborst. Ronduit lekker, of de cuisson echt verschil maakte tussen a point en medium was me niet duidelijk maar mooi, goed behandeld gevogelte. Je kunt erover strijden of bloemkool 'met een papje' de beste begeleiding van mooie eendenborst is. Ik zou er niet voor gekozen hebben.
Cheesecake toe en die was heerlijk en gelukkig niet overspoten met spuitroom. Prettige bediening, geen kapsones maar gewoon adequaat.
Gerda6808 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We dachten even een broodje en een kopje koffie en weer verder.
Nou dat viel tegen. Ik had een dubbele koffie besteld en kreeg een gewoon kopje koffie.
We hadden een tosti besteld en moesten daar ruim een uur op wachten !! Op een tosti !
tussendoor ook niemand gezien die kwam vragen of we nog iets wilde drinken of om te zeggen dat het iets langer duur dan normaal. Erg jammer
Pekoma .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Heerlijk buiten op het leuke terras gegeten. Vooral het Russisch-ei was ruimschoots, erg lekker en met veel vis. De bediening was zeer vriendelijk en alert.
Ankie P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
3 gangen keuze menu voor € 27,50. Heerlijk gegeten. eten verzorgd opgediend. Tevens werd er stokbrood met 3 soorten tapanades geserveerd. Bediening vriendelijk en correct. Leuke locatie.
A.C. V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
We streken neer op het terras voor een lichte lunch. Het werden tostis en kroketten met brood. Alles werd snel en met een glimlach geserveerd en heeft ons prima gesmaakt. Krokante kroketten, royaal gevuld en op ons verzoek alles met bruin brood. Prima prijs/kwalitet verhouding en gezellig terras.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Mooi pand op mooie locatie. De sfeer om te eten is prima. V.w.b. het meubilair zouden de tafel en stoelen binnen wat beter op elkaar afgestemd kunnen worden zodat je meer ontspannen en langer kunt zitten aan tafel. Het eten is goed, maar wel 25% te duur voor wat je krijgt. Bediening is vriendelijk.
Wilpeters .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Uitgebreide lunch, met goed voorgerecht, heerlijk hoofdgerecht en smakelijk dessert. Op het gedeeltelijk overdekte terras was het bijzonder aangenaam toeven. De bediening was vlot en vriendelijk. Kortom reden voor meer bezoeken.
Friefra .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
Lekker gegeten met vier personen. Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon goed "klassiek" eten, een vriendelijke bediening en een nette prijs. Niks mis mee. Ook de hond was van harte welkom. Inderdaad, de hoeveelheid (verse) groente is bescheiden. Maar vlees en vis (ossehaas en kabeljauw) waren goed geportioneerd.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Zeker 5-6 keer per jaar eet ik hier. De bediening is zeer vriendelijk en netjes. De keuken is niet erg innovatief, maar dat hoeft ook niet. Het zijn bekende gerechten, uitstekend klaargemaakt, die worden geserveerd met sla, warme groenten, friet en gebakken aardappels. Als je goed "gewoon" wilt eten voor een goede prijs, leuk wilt zitten en een lekker glas wijn erbij wilt drinken, dan ben je hier aan het juiste adres.