't Spieghelhuys

Meer informatie over restaurant 't Spieghelhuys

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant 't Spieghelhuys

• Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Voor de 3e x gegeten bij het spiegelhuys. Deze keer was alles top! Woensdag saté dag dus ik een XXL haassate. Perfect medium en genoeg vlees, bijna geen friet kunnen eten ???? De dames oosterse salade Hoofdgerecht style, dikke stukken biefstuk ( medium/rare) perfect gegaard wat ons betreft. Lekker op het terras, kleine meid een pannenkoek. Top!!!
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Al eerder in het pannenkoeken tuin gedeelte gegeten maar deze keer in de brasserie. Lekkere tournedos en smakelijke spareribs. Attente en vriendelijke bediening en uitstekende prijs kwaliteit. Ideaal voor een hapje buiten de deur!
Ine K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Op Google staat de vermelding “eten lekker laat” helaas klopt daar weinig van. De keuken is open tot 21:30.... dat is niet erg laat. Maar kom je om 21uur binnen om te eten krijg je meteen te horen dat je alleen maar een hoofdgerecht mag bestellen..... jammer en geen aanrader
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Een hapje gegeten in het pannenkoeken gedeelte. De pannenkoeken waren goed, alleen jammer van de harde randjes. De spareribs en de saté waren ook prima. De prijs van de desserts vind ik toch erg hoog voor een eetcafé. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt! De kinderstoelen mogen wel iets vaker of beter schoongemaakt worden.
Jean L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Met z'n 8'en gaan eten, als afsluiter van de vakantie... Ontvangst soepel, leuk, jong team en we werden enthousiast begroet.
Gerechten varieerden van het drie-gangen-menu (met aanpassinkje) via de bastardburger tot de kindergerechten en vielen allemaal in de smaak. Extra friet geen probleem, drankjes voldoende...

De rekening was weliswaar fors, maar niet onedelijk hoog. Ofwel: leuke ervaring, speelse opzet en de kinderspeelhoek zijn blijverds...
H. J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Inmiddels een paar keer bij 't Spiegelhuys pannenkoek gegeten. De kwaliteit is wisselend. Meestal redelijk tot goed maar vooral de laatste keer, het was een aanbiedingsdag, was de kwaliteit beneden niveau. Het was dan wel een aanbieding voor niet veel geld, maar de kwaliteit was beduidend minder dan regulier. Jammer. Het restaurant is wel leuk ingericht; er is een klein terras maar vlak langs de weg. Voor de kleinsten is er een leuke speelruimte. Het bedienend personeel is zeer vriendelijk en efficiënt. Voor af en toe een pannenkoek is het goed toeven.
Selma H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Het fijnste restaurant in Nederhorst den Berg. Mooi gelegen in het dorp, een warme inrichting en een prima menukaart met voor ieder wat wils. Met als beste keuze (tot nu toe) de saté van kippendijen (op woensdag 'satédag' voor maar 9,50 euro!).
Ook het 3-gangen dagmenu van 17,50 euro is een goede deal.
De bediening is echt ontzettend vriendelijk.
We komen hier nog heel vaak terug!
Daniël W.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
We hadden zin in een pannenkoek dus dat deden we op een vrijdagavond. We zaten in de Pannenkoektuin wat bij het restaurant hoort.

Het was erg druk en hoewel het vriendelijke personeel ons regelmatig excuseerde voor het lange wachten en de keuken aanspoorde om onze pannenkoeken te serveren, moesten we een uur wachten. Dat kost punten.
Onze pannenkoeken (één met zalm en een Italiaanse variant) waren wel erg goed bereid en lekker van smaak.

Het dessert (gecarameliseerde noten met ijs) was een mooie afsluiter.

Je hebt voor de kinderen ruim voldoende speelmogelijkheden.
De prijzen zijn ook erg gunstig, dus je kunt met een hele groep plus kinderen goedkoop uit eten.

Als je dan maar niet een uur hoeft te wachten, want als kinderen écht honger krijgen.......
Hobertje .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Mijn man werd 60 en hij wilde graag uit eten met de kinderen en kleinkinderen. Wij kozen voor het pannenkoekrestaurant omdat we 5 kleinkinderen hebben en zij tijdens het eten niet echt stil kunnen zitten. Er is een leuke, ruime speelgelegenheid bij waar ze naar hartelust konden rommelen zonder andere gasten te storen. Eten was lekker en de bediening heel gezellig. Voldeden aan al onze wensen. Zo wilde 1 kleindochter (2,5jaar) een appelpannenkoek, maar toen ze hem kreeg wilde ze hem niet eten omdat ze dacht dat ze losse stukjes appel zou krijgen. Geen probleem, ze kreeg op verzoek direct een schaaltje met stukjes appel. En toen de serfeerster hoorde dat mijn man jarig was werd zijn toetje direct versierd met sterretjes (net zoals die van de kleintjes) en een kaarsje en werd er spontaan door iedereen mee gezongen. Kleinkinderen vonden het prachtig. Bediening bestond uit gezellige jonge meiden die veel oor en oog hadden voor de kleintjes ondanks de drukte. Onze serfeerster bood na afloop ook spontaan aan om een foto van ons groepje te maken, en dan bedoel ik niet zomaar een plaatje aan tafel. Nee, ze zocht een leuk plekje uit en nam als "fotograaf" de tijd voor detail. Heel leuk, ook omdat ikzelf zelden op de foto sta. Dus al met al komen we er zeker een keer terug.
JHa01 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Onlangs geluncht in het Spieghelhuis. Prima zaak met leuk terras (waarvoor het even geen weer was).
We troffen het: vrijdag=pannenkoekendag. Alle pannenkoeken 5-7 euro.
Prima geluncht voor mooi prijsje.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Tijdens een fietstocht hier geluncht op het terras. Ik schrijf niet over iedere lunch, maar dit was perfect.
Een warme geitenkaas-salade met een heerlijk broodje. De zelfgemaakte kruidenboter vind je niet overal! Ik koos gewoon een uitsmijter, drie prima gebakken eieren met rosbief, d.w.z. carpaccio!
Als begeleider kozen we de huiswijn, een fruitige franse Sauvignon, niet te versmaden op zo'n vol-zomerse dag.
Gastvrouw Karin was vriendelijk en attent. Extraatje: linnen servetten. Na afloop nog even gekeken naar de grote kaart. Daarom komen we snel terug, want die was veelbelovend!
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Heerlijk gegeten vandaag bij het Spieghelhuys, en een heel vriendelijke jongeman heeft het ons erg naar onze zin gemaakt, echt een aanrader!!
donders .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Eten prima, service redelijk. Er wordt bijvoorbeeld niet goed in de gaten gehouden welke gast eerder is gaan zitten. De jonge serveersters doen het wat beter, maar de oudere serveerster heeft elke keer geen aandacht voor nieuwe gasten. Ik zag zelfs mensen weglopen omdat ze niet werden bediend.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
We gingen hier naartoe voor een kleine lunch. Karige maaltijden voor hoge prijzen. Het goedkoopste gerecht op de lunchpakket is € 6.50 voor tomatensoep. Kroketten op brood a 8.75 te hard gebakken en droog brood. Absoluut geen aanrader.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Dinsdag 2 december 2014 weer lekker gegeten bij 't Spiegelhuys. Wij komen hier geregeld voor even een "snel hapje" (op doorreis). Onze bestelling bestaat dan ook altijd uit slechts een hoofdgerecht. Het was goed om te zien dat er eens wat nieuwe gerechten (zoals kaasfondue, hertenbiefstuk en wildstoof) op de menukaart stonden; het is immers absoluut van belang om dit met een zekere regelmaat te wisselen. Wij hadden gekozen voor de wildstoof met een appeltje uit de oven, met naar keuze rijst, aardappelpuree of frites. (De frites bij 't Spiegelhuys zijn altijd heerlijk; lekker droog en knapperig.) Net als tijdens onze voorgaande bezoeken was het eten weer van een goede kwaliteit, en ruim voldoende.

De service/bediening is goed; jonge en enthousiaste mensen.

Het decor is gezellig. In de wintertijd met kaarsjes en sfeervolle verlichting; in de zomertijd een fijn terras.

Kortom: een prima restaurant met een goede verhouding qua kwaliteit en prijs.
(Op bepaalde dagen zijn er zelfs hele scherpe aanbiedingen: satédag, of biefstukdag.)
En...... je kunt er ook heerlijke pannenkoeken eten!
L.G. H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Met 3 volwassenen hier gegeten. Kind van 9 zou mee, maar werd ziek. Dochter nam zalm en vond het een 9.5 waard. Haar vriend, de jarige, had spies met sateh, 8. Ik boerenpannenkoek, 9. Lief personeel. Leuke opzet, met een binnen speeltuin en apart pannenkoekgedeelte, maar in beide restaurant gedeeltes kon je ook bestellen van beide menukaarten. Wij vonden het geslaagd, aanrader voor alle leeftijden. Leuke anekdote. Een slimme rode (jeweetwel-kater), zat voor het raam en miauwde om naar binnen te mogen. Met nieuwe gasten liep hij telkens naar binnen, volgens ons met grote grijns. Minuutje later hing hij weer onder de arm van serveerster en werd consequent naar buiten gezet, vervolgens begon het tafereel opnieuw.
Marga E.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2013
Tijdens onze fietstocht hier samen een lunch gedaan.
Gewone thee is niet aanwezig, alleen maar smaakjes thee.
Een van ons nam een uitsmijter en alles werd meegebakken. Smakelijke uitsmijter op donker bruin brood. De ander nam een broodje geitenkaas, broodje was vers afgebakken maar de plak geitenkaas was blijkbaar het laatste restje, dus de achterkant was geheel korst die niet eetbaar was. Niet echt smakelijk. De entree en toiletruimte erg gedateerd en oud en her en der gewoon stuk.
Ton E.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2013
De verwachtingen zijn natuurlijk niet hoog gespannen als je gaat eten in een restaurant annex pannenkoekenhuis. En toch kan het!
In 't Spieghelhuys is het mogelijk om én goed én goedkoop te dineren, zeker als je met z'n tweeën of meer bent. Ik was door vrienden uitgenodigd en volgde dus hun bestelling: Een drie-gangenmenu (voor, hoofd- en nagerecht) per persoon voor 17,50 euro. Op de dag dat we er waren was het menu voor de tweede aanwezige halve prijs. Men schijnt daar wel meer van dit soort acties te voeren. Bijvoorbeeld in het naastgelegen pannenkoekenhuis op donderdag pannenkoeken voor 5 euro. Leuke initiatieven!
Na een drankje buiten op het terras, door de zeer vriendelijke patron geserveerd met stokbrood en knoflookboter, was het tijd om (op ons verzoek) binnen te gaan dineren. Moderne inrichting in dit pand uit 1939. Het viel op dat alles zo schoon was: de grote glazen kandelaars blonken je tegemoet, nergens een stofje of vingerafdruk te bekennen. De ramen leken net gezeemd. Daar houd ik van. Het eten was prima, zeker voor die prijs! Ik mocht het voorgerecht van het menu wijzigen in een portie verse mosselen in de schelp met kruiden en knoflook. Zalig! Het hoofdgerecht was een malse kipfilet gevuld met geitenkaas en omgeven door een zachte saus en garnering die een vleugje oosters aandeden. Frietjes natuurlijk en mayo. Dat hoort daar. En alles van een onberispelijke kwaliteit, die je misschien niet meer zou verwachten voor zo'n prijs heden ten dage. IJs, slagroom en rood fruit toe.
Als je portemonnee niet al te dik is en je wilt toch kwalitatief dineren voor een mijns inziens lage prijs, dan is dit je plek. En mocht de bediening als het druk is een steekje laten vallen, (wat rijdens ons bezoek niet het geval was) denk dan na afloop maar even terug aan het heerlijke eten en de gunstige rekening.
René M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Voor mij 60e verjaardag heb ik hier voor mijzelf, de kids en de kleinkids gereserveerd bij de Pannenkoekentuin in Nederhorst den Berg. Leuk voor de kleintjes, pannenkoeken en een speelruimte en leuk voor de groten, want die konden eten van de kaart van de Brasserie Het Spieghelhuys. Want dat zit onder hetzelfde dak. Op het moment van bestellen leek alles nog goed te gaan, maar al snel stapelden de fouten zich op. "Sorry, de gamba's zijn op". Even later "de carpaccio is ook op" Maar dan, omdat het wachten maar duurde een schaaltje brood: 6 kleine stukjes voor zeven volwassenen. "Mogen we nog wat drinken?" Het duurde lang voordat het drinken arriveerde .En verder, kippenlevertjes niet gaar, biefstukken niet van het juiste gewicht, 3 van de 7 pannenkoeken verkeerd en de rest was niet om over naar huis te schrijven.
Doordat mijn kinderen en hun aanhang het inmiddels allemaal heel erg hilarisch vonden, hebben we uiteindelijk ontzettend gelachen. Wel heb ik gevraagd of de Chef even bij ons kon komen. Duidelijk iemand die wel wil, maar niet het vermogen heeft een restaurant goed te runnen. Een kleine financiële compensatie lost natuurlijk niets op maar ja, wat moet je anders.
Wij komen hier niet meer terug.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Half november hier gegeten. Had op website gelezen over 3 gangenmenu voor E 17.50 en dan 2e persoon voor E 9,50.
Bij binnenkomst fles wijn en water besteld (er wordt geen kraanwater in karaf geschonken). Toen uitleg over menu en 2e persoon voor E 9,50. Menu bleek ineens E 27,50 te moeten kosten. Aangekaart dat dit nog op de website stond maar dit moest nog worden verwijderd. Vandaag nogmaals de website bekeken maar staat er nog steeds op. Voelde mij dan ook erg misleid. Eten was ook niet geweldig.