't Speulderbos (Bilderberg)

Speulderbosweg 54 3886 AP Garderen Nederland Kaart

Over restaurant 't Speulderbos (Bilderberg)

Rustiek dineren bij De Veluwe

Ooit de geweldige natuur van De Veluwe willen ontdekken én behoefte om je een avond - en misschien ook nacht - te laten verwennen met rust en heerlijk eten? Dan kun je prima terecht bij 't Speulderbos in Bilderberg. Geniet van verse kazen uit de regio, biologisch rundvlees van de beste kwaliteit of groente uit het seizoen; dé smaakmakers van hun menukaart.

Meer informatie over restaurant 't Speulderbos (Bilderberg)

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
J R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We wilden vandaag een flink stuk door het Speulderbos wandelen en waar kun je dan beter starten dan bij het gelijknamige hotel? Ondanks dat het lunchtijd was was het fraaie terras leeg maar binnen werden we hartelijk ontvangen en naar het Grand Café verwezen. Ook daar was het nog rustig en al snel hadden we onze keuze gemaakt. Mijn partner wilde een sandwich tonijnsalade en ik koos de kalfskroketten met (huisgemaakte) mosterdsaus. De kroketten kwamen met heerlijk knapperig donker brood en waren erg lekker. Mijn partner wilde wat zout op haar broodje doen maar toen schoot het dopje van het potje loswaardoor het hele broodje bedolven werd onder de zoutkorrels. Gelukkig stond er in no-time een nieuw broodje op tafel en dit keer hebben we er maar geen zout op gedaan. De tonijnsalade was overigens ietwat droog.
Al met al een prima lunch maar dat was met name vanwege de gerechten en de prima bediening, het Grand Café zelf was wat saai, ondanks dat het uiteindelijk toch wat drukker werd.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
We hadden een 3 gangen diner bij ons arrangement. Het was zeer goed van kwaliteit.
We werden bediend door een zeer (iets te vrolijke) vriendelijk jongeman. Hij deed enorm zijn best een goede gastheer te zijn. Alle gangen waren erg goed ondanks dat er maar weinig gasten waren. Er was net een druk weekend geweest ivm Moederdag. De sfeer was een beetje kil maar dat kwam doordat er zo weinig gasten waren en de slechte muziek uit een blikkerige installatie.

's Morgens twee keer gebruikt gemaakt van het ontbijtbuffet. Dit was zeer goed en zeer uitgebreid. Er stonden zelfs groentesappen. Het enige nadeel is dat we teveel gegeten hebben omdat het allemaal zo lekker was.

Al met al zeker een aanrader en we gaan zeker nog eens terug.
G.drost .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Ontvangst was goed. Jassen werden aangenomen, maar de kapstok stond tussen de tafels zodat ik met mijn hoofd bijna in de jassen verdween.
De bediening was correct, maar niet vriendelijk.
De tafel was niet correct gedekt (geen visbestek).
Voor en hoofdgerecht waren lekker en leuk opgemaakt.
Het nagerecht was te zwaar en voorde browny had je een bijl nodig.
E.de.groot-mool .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Wij werden ontvangen in het voorportaal van het restaurant, de bar. Hier is en grote bank gesitueerd met daarachter een wand van ongeveer 2 meter hoog. Langs de bank stonden kleine tafeltjes naast elkaar met een tussenruimte van hoogstens 40 cm. Je voelde de adem van je buren in je nek. Een persoon zat op een stoel en keek tegen de wand aan en de ander moest genoegen nemen met een plaats op de bank. De dame die ons bediende was afstandelijk, koel, onpersoonlijk en duidelijk niet geïnteresseerd. Het eten was goed..! Het uit eten gaan naar de Bilderberg in Garderen wordt steeds slechter na het vertrek van Cees Hoogeveen, toen kwamen wij er graag.
Mvandenbrink1 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Uitstekend eten. Kom zeker nog een keer eten.
Diner goed verzorgd. Voorgerecht uitstekend en heerlijk.
Nagerecht uitstekend.
Een pluim voor de kok.
07mylove40 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Ontvangst kan beter. Bediening was prettig en voorkomend. Gerechten heerlijk van smaak, vooral diamanthaas en kalfsstoof. Noorse garnalen wat moeilijk uit een glas te eten. Over all: goed!
Irmatijssen .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij hebben er gegeten en AH bonnen ingewisseld. Het dessert sprak ons niet aan en we hebben van dessert mogen wisselen. Zeer vriendelijke bediening. Het restaurant zelf is weinig sfeervol en ik zou het niet adviseren om gezellig uit eten te gaan. Het eten verder prima.
Madeleine C.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Bij binnen komst hartelijk welkom geheten netjes de jassen aangenomen. Helaas zaten we naast een grote familietafel wat erg rumoerig was maar dat was niet aan te rekenen aan het restaurant. De bediening was zeer vriendelijk en netjes. Het voorgerecht was echt geweldig! Een extra amuse werd ons hiervoor nog gesereveerd. Hoofd gerecht ook erg lekker en goed gepresenteerd. Al met al een super avond gehad ondanks de herrie.
Zeker een aanrader ook om vooraf een wandeling in het Speudersbos te maken.
Koosmaasland .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
ik vond het voorgerecht het beste. Bediening was heel correct, vriendelijk, maar niet opdringerig. De kwaliteit van de overige gangen was zonder meer goed.
Bjbakker .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Vandaag onze 45e huwelijksdag. Het leek ons een leuk idee om dit met een dinertje te vieren in het hotel-restaurant waar we 45 jaar geleden onze huwelijksfeest ook vierden. Toen was het al goed en nu nog steeds. Voor ons is dit een bekend adres. We zitten zomers nog wel eens op het fraaie terras in een heerlijk zonnetje. Altijd gezellig!
We werden vanavond heel hartelijk ontvangen door de receptionist, werden naar ons tafeltje gebracht en verder verliep de avond zoals het hoort. Attent en klant-/servicegericht. Helemaal goed. Voor dat we vertrokken hebben wij bij de receptie (weer die hartelijke receptionist) nog even naar een tevoorschijngehaalde oude zwartwit foto gekeken van het pand van 45 jaar terug. Allemaal herkenning. Het was een fijne afsluiting van deze dag.
Fredvanderham .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Ruime parkeermogelijkheid.
Ideale wandelomgeving.
Vriendelijke bediening die een kundige indruk maakte. Om terug te gaan.
Niekerk .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Werden vriendelijk ontvangen en kregen een leuk tafeltje. De gerechten zagen er mooi uit en smaakten uitstekend. Op een klein misverstand bij de bestelling van de wijn na hebben wij een leuke avond gehad.
Jan en Rita.
Geheimrwk70 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
het voorgerecht vonden wij erg lekker met zeekraal ,
het hoofdgerecht (eendenborst )was redelijk summier dwz weinig groenten en puree aardappel_ook het nagerecht was vrijsumier een bolletje ijsyugurt en wat slagroom. via bon .AH plaats aangewezen geen keuze uit menu we kregen een verassingsmenu. al met al voor deze prijs met redelijk/goed gevoel naar huis

Cberg648 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Heerlijke gegeten. Correcte en zeer vriendelijke bediening, die regelmatig kwam vragen of alles naar wens was. Ook werd er uitleg gegeven bij de gerechten, die opgediend werden.
J_Arlar .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Begin september een reservering gedaan voor 10 oktober bij 't Speulderbos. Bij aankomst blijkt er geen reservering voor ons bekend te zijn. Reden is dat 't Speulderbos voor de AH actie niet in het weekend te boeken is. Vreemd omdat wij de reservering via de aangewezen AH-site hebben gedaan. Maar.... geen probleem voor 't Speulderbos. Er werd direct een tafel voor ons gereed gemaakt. Vervolgens kregen wij een uitstekend 3 gangen menu (hertenbiefstuk en een stoffpotje) voorgeschoteld. Onze ervaring : bijzonder klantvriendelijk personeel en het diner was overheerlijk !! 't Speulderbos is een aanrader.
Anneloes D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Beetje lastig wat hier in te vullen bij service. Tijdens het eten was de service ver onder de maat. Lang wachten op de gangen, niemand die langskwam om te vragen of wij nog wat wilden drinken, bestellingen vergeten, etc. Echter toen wij hier melding van maakten werd dit heel netjes ontvangen en opgelost.
Suzanne081084 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
We hebben heerlijk gegeten!! Vriendelijk personeel en mooie locatie. Ik zou er zo weer naar toe gaan. Het hotel is prachtig!
Robeningrid.spoor .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Vlees was bij het hoofdgerecht zeer zeenderig.
Prijs was ondanks de korting veel te hoog.
Ze maken zich er makkelijk van af. Er werd geen keus aangeboden.

Hester D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Ah menu van de chef gegeten. Voorgerecht was oke, de amuse was lekker. Hoofdgerecht zo taai dat ik het niet wegkreeg. Nagerecht matig. Rare bediening! Snel weggegaan om ergens anders koffie te drinken.
W.jens .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
eten was gewoon erg lekker
alleen jammer dat je niet kon kiezen wat je wilde eten
maar goed we lusten gelukkig bijna alles