't Soerel

Soerelseweg 22 8162 PB Epe Nederland Kaart

Over het restaurant 't Soerel

Een culinaire schat

Midden in het bos in een wit pandje vind je warm kaarslicht, attent personeel, verrassende smaakexplosies die je niet verwacht en de ultieme gastvrijheid. Bij 't Soerel draait alles om het totaalplaatje, een culinaire avond waarbij het je aan niks zal ontbreken, een diner in dit restaurant zal je nog heel lang bij blijven.

Meer informatie over restaurant 't Soerel

• Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Goed Restaurant,
Goed bediening
Goed eten
Wat wel je nog meer horen.????
joke.klunder K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Luxe restaurant. Heerlijke gerechten, aangevuld met bijpassende wijnen.
Leuke extra amuses.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Wij vullen hier iets in over de wachttijd omdat de keuzes niet voldoen. De wachttijd was helemaal oké, we kregen lekkere amusus tussen de gerechten door.
Dk K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Wij waren afgelopen week te gast om Een B&B, "Kasteelzicht" In Vaassen. Met de eiegemaars raakten wij in gesprek over onze wensen en de mogelijkheden in de buurt, 'T Soerel' zou het gaan worden! Miet ver weg met de auto en wij stappen vol verwachting uit... De verwachting kwam ruimschoots uit, de uitstraling van het familibecrijf, de interesse in de gast en het horeacavak bieden een complete ervaring voor iedere gast! En dan moesten de gangen nog doorkomen, ook hiervoor complimenten over de doodrdachtheid en kwaliteit het eten was zeer goed! Dat de eigenaar zelf op "srtoopjacht" gaat voor de beste wijnervaring bij de bestelde gangen is bewonderenswaardig, de juiste kurk van de juiste fles, fantastisch! Aan de zoekers, dit restaurant moet je bezoeken, aan de twijfelaars voorkom een vergissing en geniet bij 'T Soerel, wij gaan er zeker nog eens terug komen!
Desiree R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Mooie kaart, goede presentatie en heerlijk gegeten!!
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
eten en restaurant zien er netjes uit dus je verwacht wat, maar het
personeel was ongezellig en niet attent.
Smaak was gerechten matig.
We waren met een 10 daagse arrangement dus misschien wilde ze die gasten "even snel afwerken" terwijl het (in ons geval) een mooi moment was geweest om te laten zien wat je hebt zodat we vaker zouden komen.
dat gaat nu iig niet meer gebeuren, gemiste kans
Han B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De bediening was wat afstandelijk.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Eten en wijn combinatie was helemaal geweldig. Kalfszwezerik was helemaal top echt tongstrelend en de reerug met bijpassende groenten waren helemaal geweldig. Als laatste heb ik een Aardbeien
Semifreddo van boerenyoghurt, mint, basilicum, verse aardbeien, aardbeiensorbet gegeten wat heb ik lekker gegeten. Jammer dat ik maar 2 wijntjes heb mogen drinken ik moest namelijk nog terug rijden met de auto naar Nijmegen. Herhaling daar ga ik voor, echt een aanrader als je van smakelijk en lekker eten houd in een mooie omgeving. Tot slot, zelden heb ik zo lekker gegeten een Michelin ster waardig!
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Geweldig lekker en luxueus gegeten op een mooie locatie.
Attente bediening, alles is mogelijk.
Zelf vind ik, maar dat is persoonlijk, dat de aankleding van het restaurant wat ''warmer'' mag.
paulmetman .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Eerste kerstdag genoten van het all-in kerstmenu. In één woord: voortreffelijk! Het was al de vijfde of zesde keer, dat we hier aten en elke keer worden onze hoge verwachtingen méér dan waargemaakt en dat was nu niet anders. Verfijnde smaken, uitstekende wijn-spijscombinaties, voortreffelijke bediening (licht formeel maar hartelijk, gastvrij en deskundig) en een aangename atmosfeer maakten het kerstdiner tot een zeer plezierige beleving. Verwacht in dit restaurant geen smaakexplosies of showpresentaties, maar als U van verrukkelijk eten in een zeer aangename ambiance houdt dan is 't Soerel moeilijk te overtreffen in prijs/kwaliteit verhouding! Dick en Vera kunnen trots zijn op hun pres(en)tatie!
Nienke E.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gisteren een heerlijk bib-gourmand menu genoten. Grote klasse! Je snapt niet hoe het kan, maar ze krijgen het bij 't Soerel voor elkaar een prachtig drie-gangen keuzemenu te servereren, met daarnaast nog eens drie heerlijke amuses, voor 35 eurootjes. De bediening is wat formeel, maar dat is eigenlijk ook weer heel charmant. De eigenaren weten dit heel goed te relativeren. Wat een klasse. Het is het ritje langs de zwijntjes meer dan waard.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten. Niets meer te wensen. heel klein minpuntje, maar dat is persoonlijk, de aankleding mag wat "warmer".
Michiel O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gekozen voor een heerlijk 5-gangenmenu met bijpasende wijnen. Blijven zeer tevreden over de kwaliteit van het eten, de wijnen en de bediening. Aanrader!
Michiel O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Echt genoten op een prachtige nazomer avond op het heerlijk besloten terras van 't Soerel. Uitstekende prijs/kwaliteit en wijn/spijs combinaties. Mooi tafellinnen, uitermate correcte bediening. Zeer gastvrije gastheer en gastdame met oog voor elk klein detail en liefde voor het vak. Dick en Vera wederom bedankt voor een fijne avond in jullie restaurant.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
We hebben in alle opzichten een heerlijke avond gehad.
Prachtig opgemaakte borden, en het smaakte ook nog eens erg lekker.
eetbeter2 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Afgelopen week hebben we heerlijk gegeten bij 't Soerel.
We kozen voor het Bib Gourmand menu, volgens Michelin 'een goede maaltijd voor een redelijke prijs'. Voor € 35,- is er een keuzemenu beschikbaar, terwijl je ook nog eens een aantal (dessert) amuses krijgt. Zeker niet te veel geld voor het gebodene.
Ik begon met een pannacotta van bloemkool, mooi opgemaakt met bloemen. Goede smaken, de pannacotta iets zwaar, maar dat werd gecompenseerd door de vinaigrette in het midden. Een goede balans. Als hoofdgerecht nam ik de tongschar. Een goede portie en zeer smakelijk in combinatie met het lichte schuim van kreeft. Als dessert de combinatie van verschillende bereidingen van aardbei, onder andere merengue, spongecake, een gelei en natuurlijk verse aardbeien. Zeer smakelijk en een mooie combinatie van structuren. Natuurlijk namen we ook het wijnarrangement. De Griekse afsluiter was verrassend!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Echt heerlijk gegeten. Haute cuisine. Allemaal verse ingrediënten. Dat proef je. Het 3 gangen menu kost € 35, prima prijs kwaliteit verhouding (zoals het restaurant ook door Michelin is beoordeeld). Daarbij krijg je diverse amuses.
De vissoep was heerlijk van smaak. Nauwelijks gebonden, dus niet zo vet. De tongschar met kreeftensaus was ook top. Het aarbeientoetje was erg origineel met lekker ijs en natuurlijk verse aardbeien.
Theo O.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Een prachtige locatie met een mooie uitstraling.
Keurig nette uitleg van hetgeen werd geserveerd.
De bediening was verder afstandelijk.
Rdammertjes11 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Lekker gelunched met een aantal lekkere gerechten waaronder vis en vlees en we kregen de amsuses erbij. De wijnen per glas waren uitstekend en de bediening was kundig en sympathiek. leuke middag gehad
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijke gerechten, lekkere vooraf- en tussengerechten, mooi opgediend, goede bediening in een mooie omgeving. Ik ga er graag nog een keer naartoe.