't Soerel

Soerelseweg 22 8162 PB Epe Nederland Kaart

Over het restaurant 't Soerel

Een culinaire schat

Midden in het bos in een wit pandje vind je warm kaarslicht, attent personeel, verrassende smaakexplosies die je niet verwacht en de ultieme gastvrijheid. Bij 't Soerel draait alles om het totaalplaatje, een culinaire avond waarbij het je aan niks zal ontbreken, een diner in dit restaurant zal je nog heel lang bij blijven.

Meer informatie over restaurant 't Soerel

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras
Uitmuntend
9,3
Han B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De bediening was wat afstandelijk.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Eten en wijn combinatie was helemaal geweldig. Kalfszwezerik was helemaal top echt tongstrelend en de reerug met bijpassende groenten waren helemaal geweldig. Als laatste heb ik een Aardbeien
Semifreddo van boerenyoghurt, mint, basilicum, verse aardbeien, aardbeiensorbet gegeten wat heb ik lekker gegeten. Jammer dat ik maar 2 wijntjes heb mogen drinken ik moest namelijk nog terug rijden met de auto naar Nijmegen. Herhaling daar ga ik voor, echt een aanrader als je van smakelijk en lekker eten houd in een mooie omgeving. Tot slot, zelden heb ik zo lekker gegeten een Michelin ster waardig!
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Geweldig lekker en luxueus gegeten op een mooie locatie.
Attente bediening, alles is mogelijk.
Zelf vind ik, maar dat is persoonlijk, dat de aankleding van het restaurant wat ''warmer'' mag.
paulmetman .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Eerste kerstdag genoten van het all-in kerstmenu. In één woord: voortreffelijk! Het was al de vijfde of zesde keer, dat we hier aten en elke keer worden onze hoge verwachtingen méér dan waargemaakt en dat was nu niet anders. Verfijnde smaken, uitstekende wijn-spijscombinaties, voortreffelijke bediening (licht formeel maar hartelijk, gastvrij en deskundig) en een aangename atmosfeer maakten het kerstdiner tot een zeer plezierige beleving. Verwacht in dit restaurant geen smaakexplosies of showpresentaties, maar als U van verrukkelijk eten in een zeer aangename ambiance houdt dan is 't Soerel moeilijk te overtreffen in prijs/kwaliteit verhouding! Dick en Vera kunnen trots zijn op hun pres(en)tatie!
Nienke E.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gisteren een heerlijk bib-gourmand menu genoten. Grote klasse! Je snapt niet hoe het kan, maar ze krijgen het bij 't Soerel voor elkaar een prachtig drie-gangen keuzemenu te servereren, met daarnaast nog eens drie heerlijke amuses, voor 35 eurootjes. De bediening is wat formeel, maar dat is eigenlijk ook weer heel charmant. De eigenaren weten dit heel goed te relativeren. Wat een klasse. Het is het ritje langs de zwijntjes meer dan waard.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten. Niets meer te wensen. heel klein minpuntje, maar dat is persoonlijk, de aankleding mag wat "warmer".
Michiel O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gekozen voor een heerlijk 5-gangenmenu met bijpasende wijnen. Blijven zeer tevreden over de kwaliteit van het eten, de wijnen en de bediening. Aanrader!
Michiel O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Echt genoten op een prachtige nazomer avond op het heerlijk besloten terras van 't Soerel. Uitstekende prijs/kwaliteit en wijn/spijs combinaties. Mooi tafellinnen, uitermate correcte bediening. Zeer gastvrije gastheer en gastdame met oog voor elk klein detail en liefde voor het vak. Dick en Vera wederom bedankt voor een fijne avond in jullie restaurant.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
We hebben in alle opzichten een heerlijke avond gehad.
Prachtig opgemaakte borden, en het smaakte ook nog eens erg lekker.
eetbeter2 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Afgelopen week hebben we heerlijk gegeten bij 't Soerel.
We kozen voor het Bib Gourmand menu, volgens Michelin 'een goede maaltijd voor een redelijke prijs'. Voor € 35,- is er een keuzemenu beschikbaar, terwijl je ook nog eens een aantal (dessert) amuses krijgt. Zeker niet te veel geld voor het gebodene.
Ik begon met een pannacotta van bloemkool, mooi opgemaakt met bloemen. Goede smaken, de pannacotta iets zwaar, maar dat werd gecompenseerd door de vinaigrette in het midden. Een goede balans. Als hoofdgerecht nam ik de tongschar. Een goede portie en zeer smakelijk in combinatie met het lichte schuim van kreeft. Als dessert de combinatie van verschillende bereidingen van aardbei, onder andere merengue, spongecake, een gelei en natuurlijk verse aardbeien. Zeer smakelijk en een mooie combinatie van structuren. Natuurlijk namen we ook het wijnarrangement. De Griekse afsluiter was verrassend!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Echt heerlijk gegeten. Haute cuisine. Allemaal verse ingrediënten. Dat proef je. Het 3 gangen menu kost € 35, prima prijs kwaliteit verhouding (zoals het restaurant ook door Michelin is beoordeeld). Daarbij krijg je diverse amuses.
De vissoep was heerlijk van smaak. Nauwelijks gebonden, dus niet zo vet. De tongschar met kreeftensaus was ook top. Het aarbeientoetje was erg origineel met lekker ijs en natuurlijk verse aardbeien.
Theo O.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Een prachtige locatie met een mooie uitstraling.
Keurig nette uitleg van hetgeen werd geserveerd.
De bediening was verder afstandelijk.
Rdammertjes11 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Lekker gelunched met een aantal lekkere gerechten waaronder vis en vlees en we kregen de amsuses erbij. De wijnen per glas waren uitstekend en de bediening was kundig en sympathiek. leuke middag gehad
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijke gerechten, lekkere vooraf- en tussengerechten, mooi opgediend, goede bediening in een mooie omgeving. Ik ga er graag nog een keer naartoe.
Marietta V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Gisteravond met zijn zessen hartelijke ontvangen! Kregen een prettige rond tafel, mooi gedekt, mooi servies. Als aperatief kozen we een mousserende witte droge wijn. Zeer aan te raden en zoveel beter dan een prosecco, ook door de lichte prikkeling. We kozen het Gourmand Menu waar we allen zeer tevreden over waren: de wijze van presenteren is geweldig, mooie smaken. 3 Amuses, erg gul. Bij dit menu een keuze uit 3 voor- hoofd- en nagerechten. We namen niet hetzelfde maar alles kwam goed getimed tegelijk op tafel. Mij beviel de schol als hoofdgerecht zeer. Wat een goede manier om schol te bereiden!
Ik heb maar 2 kleine tips: bak de broodjes wat minder hard (waren we het allen mee eens) en voor ons mag het restaurant nét iets gezelliger aangekleed, wat meer kleur aan de muur bijvoorbeeld of wat kleurrijke (nep) bloemen. Het is zo'n prachtige locatie verder.
Over de bediening: uitstekend, niet te vrij: attent en kundig! Hartelijke dank!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
We zijn zomaar op de bonnefooi op een zondagmiddag binnengelopen voor de lunch. We werden met alle egards ontvangen en we hebben gekozen voor het bib gourmand menu. Beide bijpassende wijn voor het hoofdgerecht en plat water voor de overige gerechten.
Na diverse amuses kregen we het voorgerecht. Heel bijzonder opgemaakt en verfijnde smaak combinaties. Na een heerlijk hoofdgerecht met een ruime portie van verschillende bereidingen van wild hebben we voor het kaasplankje gekozen (met een glaasje Port). Voortreffelijk!
Na koffie met friandises bleek de rekening enorm mee te vallen. Als we weer in de buurt zijn, gaan we zeker nog een keer.
proever41 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Het Soerel is een fantastisch restaurant. Het eten is heerlijk en verrassend, de ambiance is echt perfect, ontspannen en de bediening is zoals het hoort. Alert en perfect.
Wij komen hier vaak eten en vragen ons af waarom dit restaurant nog geen ster heeft.
Waar blijft die ster?
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Wij hadden t Soerel al lang op ons lijstje staan omdat we vaak op de Veluwe komen en er goede verhalen over hadden gelezen. Het valentijnsmenu vonden wij erg vlak van smaak. Met uitzondering van het hoofdgerecht,kalfsbiefstuk en kalfswang. Dit was heerlijk. De bediening is uiterst correct,in zwart gekleed. Wij misten wel wat ' warmte' qua ambiance. Er stond ook geen leuke decoratie o.i.d op tafel. We kregen wel 4 heerlijke bonbonnetjes mee naar huis. Naar onze smaak meer een restaurant voor een wat ouder publiek.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Alles klopt hier gewoon. De warme ontvangst, de service, de privacy aan tafel en bovenal de gerechten en de wijnen. Na een serie voortreffelijke en originele amuses was de Noorse Zalm op oosterse wijze uitstekend, samen met Siciliaanse Musita Catarratto een schot in de roos. De hertenbout met wildstoof, gewoon top. Bij het kaas dessert een verrassende Clos Lapeyre, half zoete witte wijn. Een mooie espresso met de huisgemaakte friandises als waardige afsluiting. Mede door de vriendelijke prijzen onze hoge score. Wat een fijne zondagmiddag.
Conrad V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Voor het eerst hier gegeten op Kerstavond. We maakten gebruik van het 7 gangen Kerstmenu incl. het wijnarrangement ( €100,-/pp). Het was in een woord geweldig. Het prachtig gelegen restaurant biedt een diner in een rustige ruimte met gedekte tafels en heerlijke stoeltjes die uitnodigen voor lang tafelen. De bediening is vriendelijk en altijd bereikbaar als je ze nodig hebt. Het eten was allemaal van topkwaliteit en goed geportioneerd als eveneens het schenken van de wijn. De opbouw en kwaliteit van het wijnarrangement was uitstekend, alleen de Pontific Chardonnay Viognier bij het eerste gerechtje, de ( koude) kalfslende, viel een tikkie tegen. Het menu bestond achtereenvolgens uit : Amuses, Kalfslende, Coquilles, Tarbot, Hertenfilet en hertensukade, Dessertamuse , Chipolata, Koffie met friandises. Kortom een hele goede ervaring en deze prijs volledig waard. Hopelijk houden we deze balans vast, wij komen zeker hier terug !