't Soerel

Soerelseweg 22 8162 PB Epe Nederland Kaart

Over het restaurant 't Soerel

Een culinaire schat

Midden in het bos in een wit pandje vind je warm kaarslicht, attent personeel, verrassende smaakexplosies die je niet verwacht en de ultieme gastvrijheid. Bij 't Soerel draait alles om het totaalplaatje, een culinaire avond waarbij het je aan niks zal ontbreken, een diner in dit restaurant zal je nog heel lang bij blijven.

Meer informatie over restaurant 't Soerel

9,1

Jouw recensie over het restaurant 't Soerel

J.G.N. K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Als je in de buurt bent van Epe, mag dit restaurant niet ontbreken op je lijstje.
Wil je eens heerlijk, op een klassieke manier, uit eten, dan móet je hier wezen. Uitstekend bedienend personeel, uitstekende service en het eten was fenomenaal.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Uitstekend eten, vriendelijke bediening, lekker weer zodat we buiten konden zitten-dat kan niemand veranderen, maar het was wel fijn! Kortom: geen klachten en lekker kunnen genieten- dank!
De tafel van irene M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Zowel binnen als op het terras een zeer aangename omgeving. Een vriendelijke, persoonlijke ontvangst door de eigenaars die altijd aanwezig zijn. Mooi opgediende gerechten van hoge kwaliteit. Na de verschillende keren dat ik bij 't Soerel heb gegeten, begrijp ik nog steeds niet dat het restaurant geen Michelinster heeft.
Coen V.
Stabiele kwaliteit, vanavond uitgeserveerd op het terras. Goede menu's, daarmee ook relatief voordelig (maar uiteraard is het geen koopje).
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zeer goede gastheer, gastvrouw en bediening. Heerlijk gedineerd.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk een 4 gangen menu gegeten met diverse amuses vooraf. Restaurant zit tussen strak en zakelijk in qua uitstraling en mede door kleding bediening oogt het als een sterrenzaak.
Borden waren netjes opgemaakt en niet te. De diverse smaken in de gerechten waren goed net zoals wijnarrangement. Alleen (zoals al meer hier te lezen) mag van ons de bediening iets minder afstandelijk. Prijs was niet over de top en daarmee een toprestaurant.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Afgelopen week wederom gegeten in 't Soerel, wat nog steeds een restaurant van top kwaliteit die ver boven het gemiddelde uitsteek in de regio. Onbegrijpelijk dat er nog steeds geen ster wordt uitgereikt aan dit restaurant. Alles wat wij (4 personen) geserveerd kregen was van hoge kwaliteit en prachtig gepresenteerd, ook de geselecteerde wijnen paste volledig bij de gerechten en maakte ieder gerecht tot een traktatie. De prijs kwaliteit en de bediening is geweldig in balans met het totaal plaatje. Een ritje naar 't Soerel is het meer dan waard en heeft ons als gasten zeer doen genieten.
groet Roedie
Lisanne B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Meer dan 40 jaar gaan wij regelmatig naar dit restaurant.
Ook reeds bij de vorige eigenaar de familie Romijn .
Altijd is het er subliem eten en is men zeer correct.
Al jaren een Michelin ster waardig in onze ogen.
Onze complimenten voor Vera, Dick en hun zoon.
Lisanne B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Dit restaurant bezoeken wij ruim 40 jaar. Ook al ten tijde van de vorige eigenaar.
Wij kennen geen beter adres. Altijd subliem en correct. Al jaren meer dan een ster waardig.
Mijn complimenten voor Vera, Dick en hun zoon.
Sam M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Goed Restaurant,
Goed bediening
Goed eten
Wat wel je nog meer horen.????
joke.klunder K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Luxe restaurant. Heerlijke gerechten, aangevuld met bijpassende wijnen.
Leuke extra amuses.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Wij vullen hier iets in over de wachttijd omdat de keuzes niet voldoen. De wachttijd was helemaal oké, we kregen lekkere amusus tussen de gerechten door.
Dk K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Wij waren afgelopen week te gast om Een B&B, "Kasteelzicht" In Vaassen. Met de eiegemaars raakten wij in gesprek over onze wensen en de mogelijkheden in de buurt, 'T Soerel' zou het gaan worden! Miet ver weg met de auto en wij stappen vol verwachting uit... De verwachting kwam ruimschoots uit, de uitstraling van het familibecrijf, de interesse in de gast en het horeacavak bieden een complete ervaring voor iedere gast! En dan moesten de gangen nog doorkomen, ook hiervoor complimenten over de doodrdachtheid en kwaliteit het eten was zeer goed! Dat de eigenaar zelf op "srtoopjacht" gaat voor de beste wijnervaring bij de bestelde gangen is bewonderenswaardig, de juiste kurk van de juiste fles, fantastisch! Aan de zoekers, dit restaurant moet je bezoeken, aan de twijfelaars voorkom een vergissing en geniet bij 'T Soerel, wij gaan er zeker nog eens terug komen!
Desiree R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Mooie kaart, goede presentatie en heerlijk gegeten!!
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
eten en restaurant zien er netjes uit dus je verwacht wat, maar het
personeel was ongezellig en niet attent.
Smaak was gerechten matig.
We waren met een 10 daagse arrangement dus misschien wilde ze die gasten "even snel afwerken" terwijl het (in ons geval) een mooi moment was geweest om te laten zien wat je hebt zodat we vaker zouden komen.
dat gaat nu iig niet meer gebeuren, gemiste kans
Han B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De bediening was wat afstandelijk.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Eten en wijn combinatie was helemaal geweldig. Kalfszwezerik was helemaal top echt tongstrelend en de reerug met bijpassende groenten waren helemaal geweldig. Als laatste heb ik een Aardbeien
Semifreddo van boerenyoghurt, mint, basilicum, verse aardbeien, aardbeiensorbet gegeten wat heb ik lekker gegeten. Jammer dat ik maar 2 wijntjes heb mogen drinken ik moest namelijk nog terug rijden met de auto naar Nijmegen. Herhaling daar ga ik voor, echt een aanrader als je van smakelijk en lekker eten houd in een mooie omgeving. Tot slot, zelden heb ik zo lekker gegeten een Michelin ster waardig!
Cathnl W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Geweldig lekker en luxueus gegeten op een mooie locatie.
Attente bediening, alles is mogelijk.
Zelf vind ik, maar dat is persoonlijk, dat de aankleding van het restaurant wat ''warmer'' mag.
paulmetman .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Eerste kerstdag genoten van het all-in kerstmenu. In één woord: voortreffelijk! Het was al de vijfde of zesde keer, dat we hier aten en elke keer worden onze hoge verwachtingen méér dan waargemaakt en dat was nu niet anders. Verfijnde smaken, uitstekende wijn-spijscombinaties, voortreffelijke bediening (licht formeel maar hartelijk, gastvrij en deskundig) en een aangename atmosfeer maakten het kerstdiner tot een zeer plezierige beleving. Verwacht in dit restaurant geen smaakexplosies of showpresentaties, maar als U van verrukkelijk eten in een zeer aangename ambiance houdt dan is 't Soerel moeilijk te overtreffen in prijs/kwaliteit verhouding! Dick en Vera kunnen trots zijn op hun pres(en)tatie!
Nienke E.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gisteren een heerlijk bib-gourmand menu genoten. Grote klasse! Je snapt niet hoe het kan, maar ze krijgen het bij 't Soerel voor elkaar een prachtig drie-gangen keuzemenu te servereren, met daarnaast nog eens drie heerlijke amuses, voor 35 eurootjes. De bediening is wat formeel, maar dat is eigenlijk ook weer heel charmant. De eigenaren weten dit heel goed te relativeren. Wat een klasse. Het is het ritje langs de zwijntjes meer dan waard.
Cathnl W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten. Niets meer te wensen. heel klein minpuntje, maar dat is persoonlijk, de aankleding mag wat "warmer".