't Smulhuis

Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Ik vond t goed eten 6 sate stokjes kip en varkenvlees met rijst voor 11,95 smaakte prima!
aardig personeel t is wel meer een snackbar dan restaurant zag ik niet aan de voorkant..
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Soep was smakeloos je moet om peper en zout vragen friet was erg zout en half gebakken bediening was niet vriendelijk en als ze vragen hoe het smaakte en je zegt je mening dan wordt er erg koel gereageerd veredelde snackbar gaan er niet meer heen
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Petit restaurant - cafetaria 't Smulhuis is gelegen aan Harskamperweg 6, 6731 AB in Otterlo en heeft een zeer ruime parkeerplaats zonder dat daar kosten aan verbonden zijn.
Openingstijden maandag tot en met zondag van 11.00 uur - 22.00 uur ( op maandag in de wintermaanden gesloten ).
Na bezoek aan onder andere Apeldoorn komen wij regelmatig langs om samen weer te genieten van een verrukkelijke mihoen met kippenvlees en groenten.
Naast de mihoen bestelde mijn vrouw een kop thee en ik een cola.
Gezellig restaurant met vriendelijk en attent personeel en de mihoen met kippenvlees en groenten was weer fantastisch met als afsluiting een kop koffie.
Prijstechnisch voldoet het geheel zeker aan de norm.
Aanrader en tot volgende keer.
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Een paar weken geleden met mijn schoonfamilie gegeten. Prima restaurant om snel tussendoor wat te eten. Er staat veel op de kaart (van nasi tot snack) en het is betaalbaar. Maar het concept is wat raar: een veredelde snackbar (met ook echt een snackbar toonbank en het bijbehorende afhaalgedeelte) gecombineerd met een Chinees uitziend restaurant. Felle lampen en oer-Hollandse kleedjes maken het geheel af. Als klap op de vuurpijl zitten de wc's pal naast een restauranttafeltje. Raar.
Kalaforni .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Geen echt restaurant , tussen eetcafe en snackbar , prima lunch genoten namelijk loempia welke erg goed smaakte , erg vriendelijke bediening voor de soort zaak gewoon goed! Als ik in de buurt ben lunch ik er rustig weer
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Op vakantie in Apeldoorn eens lekker op de fiets de omgeving verkennen. Zo kwamen we aan bij 't Smulhuis in Otterlo. Het zag er vanaf de weg knus uit met een leuk terras. Eenmaal aangekomen, en toen we waren gaan zitten, bleek het allemaal erg eenvoudig. Veel gerechten uit de frituur, en daarom besloten wij een pannenkoek te bestellen. De 1 met ham en appel, de ander met ham en kaas, dus voor de kok moest dit geen hoogstandje zijn. Dat iemand dan toch nog in staat is om het totaal te verprutsen, is al een prestatie op zich. Een vette, dikke, kleffe, veel te dikke, smakeloze pannenkoek; één bonk meel. Er was niets van ons nationale gerechtje overgebleven. Waarschijnlijk ook in olie gebakken en op te laag vuur gegaard. We hebben dit aan de bediening meegedeeld, echter veel meer dan een 'oh, vervelend' kwam er niet uit. Eens, maar nooit weer! Beiden hebben we meer dan de helft laten liggen, en geprobeerd om tijdens de fietstocht terug ergens anders aan te denken.
Berchris1 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Tijdens onze 14 daagse vakantie in Otterlo van 5 tot 19 juni 2015 meerdere malen een snelle hap bij 't Smulhuis genomen, zoals, broodje met, pannekoek, koffie met appelgebak enz. kwaliteit en prijs prima, vriendelijk personeel.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Wanneer wij in de zomer op vakantie zijn in Otterlo bezoeken we deze zaak altijd meerdere malen per week. Het eten is erg lekker en er is ook behoorlijk wat keuze, personeel is vriendelijk. Enige minpuntje is dat het interieur wat oud aandoet, maar dat moet niet deren.