'T Smoske

Boulevard Bankert 306 4382 AC Vlissingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 'T Smoske

Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Ontzettend lekkere broodjes met huisgemaakt beleg. Geen poespas. De broodjes zijn groot en rijk belegd en een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Vandaag vertrokken na 10 dagen Vlissingen.

We verbleven in Gulden Stroom Appartement, Fantastisch! Enorm uitzicht op de vaarroute voor de deur. Mooie appartementen op fabelachtige ligging.

Maar nu voor de thuisreis de in die regio befaamde Belgische broodjes gegeten bij 't Smoske, vestiging Kennispark Vlissingen. Ronduit top!. Mooie super broodjes, vers, (te) groot, gezond en fris. Ook de koffie was top. Goed adres voor een mooie dagstart!

Mensen van 't Smoske: thank you.
Christian D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Heerlijke broodjes! Mijn favorieten: tonijnsalade, komkommersalade, kaassalade, smos kaas en grote garnalen in look. De kwaliteit is super, de prijs is concurrerend en de locaties van de vestigingen uniek.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Broodje grote garnalen in Look gegeten bij 't Smoske tegenover de HZ. Mooie zaak. Stuk groter dan de zaak aan de boulevard en lekker licht. De bediening was op zaterdagochtend nog niet helemaal up to speed, maar het broodje was zoals altijd heerlijk! Aanrader!
Bourguignons .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
De Belgisch belegde broodjes van 't Smoske zijn helemaal geweldig, Een mooi nieuw chill gebouw tegenover HZ in Vlissingen. Prima zitten daar en geweldig leuke bediening daar. Sinds kort ook 7 dagen in de week open.
Nicky H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
De nieuwe verbouwing is klaar, het ziet er goed uit en wat groter, bediening kan er niet mee overweg is te merken! Duurt lang voordat we kunnen bestellen en tafel word niet schoongemaakt, op ons broodje wachten we ongeveer 30/40 minuten wat voor een broodjeszaak veeelste lang is! En dat voor 2 broodjes, jammer! Broodjes zijn goed zoals altijd maar geen vernieuwing of verandering, wat nieuwe broodjes zou goed doen..
Msbobo .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
heerlijk broodjes
kom er zeker altijd voor terug scampie in look
kip kerrie. shoarma salade ow zeker lekker allemaal als ik in zeeland ben moet ik zeker even een broodje halen.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Stokbroodjes zonder poespas op een plek om je vingers bij af te likken. De tip is dan ook om je bestelde broodje niet in de zaak te nuttigen, maar op een bankje voor de deur waar je een prachtig uitzicht hebt op de Westerschelde. De grote schepen trekken dan aan je neus voorbij.

De kaart is al jaren gelijk, maar heerlijk in zijn eenvoud. Smakelijke, op Vlaanderen geïnspireerde, salades waarbij de "gebraad in mosterd" en de "martino" persoonlijk favoriet zijn.

Laat je niet afschrikken door de lange rijen, vaak ben je snel aan de beurt en kan je rap richting je bankje op de boulevard.
Roel A.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Of t nou op de boulevard is, of tegenover de HZ.
Het smaakt altijd geweldig! Menig zondag ochtenden in de rij gestaan
en altijd de moeite waard geweest!
Vriendelijke Service mag ook wel gemeld worden.,
Ik ben fan
Cees W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Altijd als ik hier kom neem ik een heerlijk broodje gerookte zalm met kruidenkaas en verse uitjes. 'T Smoske is een topzaak. heerlijke broodjes, snelle service en scherpe prijzen zijn de succesfactoren van deze zaak.
Erika S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Als jaren heerlijk. Je weet hoe je favoriete broodje smaakt. Echt vers! Echt om je vingers bij af te likken!
Ingepakt ziet het er netjes uit.
Jammer dat het in zo'n kleine ruimte zit. De mensen die hun broodjes komen afhalen staan naast de tafeltjes van mensen die zitten te eten.
Dat ze de broodjes voor je neus maken vind ik niet echt een charme van de opzet.
Ik zou een concept efficiënter opzetten.
Mic B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Aanrader van het docentenkorps van de Hogeschool aan de overkant. Vers gebakken stokbroodjes die heerlijk ruim zijn belegd. 'Smos' heet dat, 'knoeien' op zijn Vlaams. Met een broodje kom je de lunch wel door. De bediening is snel en accuraat. Het interieur is no-nonsense kantineachtig.