't Sluisje

Uitmuntend

Jouw recensie over het restaurant 't Sluisje

Paula B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Gewoon goed! mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm nnn mmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
Andrea D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
We stonden op de camping van Staatsbosbeheer aan de Hopweg en zochten in de nabije omgeving een eetgelegenheid. We hadden met langsrijden in Schoterzijl wel het Sluisje gezien maar ja. Wat zou het zijn? Een café, patat? En zo in 'the middle of nowhere.' Maar eens gaan zien dus. En wat een verassing!!! Weliswaar klein maar toch een restaurant! Landelijk gelegen. Gezellige sfeer. en het belangrijkste: heerlijk gegeten. Prettige bediening.
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
een goed en eenvoudig menu ,met prima bediening.
4 soorten groente,met house steak, uitstekend bereidt.
we komen hier jaarlijks2-3 keer,tot volle tevredenheid.
H.Y. H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We komen hier al tientallen jaren en altijd speciaal voor de lekkere zelfgemaakte dikke gehaktbal van Mevrouw Bos.De sfeer is altijd gemoedelijk en de tijd staat hier even stil.Even ontstressen. Overigens de maaltijd cq lunch is altijd tot genoegen en smaakvol.
janfrederik .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wat is het iedere keer een genot om te komen eten. De sfeer van het authentieke polderhuisje (jaren 50/60), de bediening of beter gezegd het gastheerschap en de kwaliteit van het eten. Het is gewoon een beleving en onze favoriet, terwijl we toch wel wat gewend zijn. Een aantal zaken moet je voor lief nemen, maar dat heeft zijn charme, zoals : formica tafels en je kan niet reserveren. Geen probleem, het wachten geeft leuke ontmoetingen. Je kan er echt autenthiek eten : speklappen of lever met spek en uien. Vanzelfsprekend niet alleen, want rundvlees,, varkensvlees, kipsate en diverse vis in overvloed en geen kleine porties. En dit ruim vergezeld van twee warme groentes, twee koude groentes, patat, gebakken aardappels en een Hollandse of Belgische mayonaise.
Ed F.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Vanavond heerlijk paling gegeten met mijn vrouw!
Hoe ze het doen weet ik niet maar het was top!
Het geheel (de bediening en het cafe) spreekt ons aan en als het eten dan ook nog lekker is! ..........
Ed Feenstra
Giethoorn
plvd1712 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Wat een heerlijke plek om hier te komen. Het eten was top en de bediening heel plezierig. Het was alsof onze oma's voor ons gekookt hadden. HEERLIJK die nostalgische dingen die kwalitatief super gekookt waren.
Echt een aanrader om hier te gaan eten.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wat een gezelligheid. Lekker gegeten aan de stamtafel. Leuke mensen ontmoet. Echt een aanrader. Hier komen wij terug. Bediening super. Ik moet terug om de gebakken paling te eten dank je wel buurvrouw aan de stamtafel dat ik mocht proefen.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Echt super hier. Deze keer een super lekkere karbonade met spek en ui gegeten. Om je vingers bij af te likken !
Een echte aanrader
Wubbe K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijk, eerlijk eten in een gezellige, intieme huiskamer ambiance (de komende decennia voorl onveranderd laten. Wij hebben genoten van een verrukkelijke mout snoekbaars met heerlijke saus die apart werd geserveerd. Uitermate prettige, relaxte bediening. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Tkoopman K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Al veel over gehoord en nu eindelijk hier ook eens mogen eten.
De verhalen kloppen!
We hebben hier met 7 personen genoten van een heerlijke lunch, alhoewel lunch...'t was een complete maaltijd voor ieder van ons.
Van een goed gevulde omelet , tot mega-gehaktbal , tot bruine bonen met super dikke speklappen, alles was heerlijk en prima bereid.
Bediening is vlot en vriendelijk, aan de sfeer is te merken dat dit een familiebedrijf is waar service en klantvriendelijkheid met hoofdletters wordt geschreven!
O ja, tijdens het wachten op drankjes en eten kom je ogen tekort om het bijzondere interieur te bewonderen.
Wij komen zeker terug, er staan nog een flink aantal gerechten op de kaart die we absoluut willen proeven!!
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Heerlijk Hollands eten. Zeer aardige mensen, leuke bediening. Lekker nostalgische inrichting. gemoedelijk, ook onze puberkinderen genieten er.
Zeer aan te bevelen. Ik komen regelmatig
Anton Bokkers emmeloord
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Vriendelijk en zeer gastvrij, een pracht ambiance maar bovenal heerlijk gegeten voor een redelijke prijs.
Zeer aan te bevelen
R. O.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Wij jagers eten meestal na een jachtdag in de omgeving van Schoterzijl in dit café 't Slúske.
Een perfect stamppot of bruine bonenpot met alles erop en eraan. Of anders "Voor elk wat wils."
Bediening super. Een aanrader. Je moet wel op tijd (17.00) zijn want anders zit het vol.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Heerlijk gegeten bij 't Sluisje. Voorgerecht goede tomatensoep en tafelgenoot gad toast met paling/zalm. Buiten de kaart werd heerlijke schol geserveerd, tafelgenoten hadden biefstuk en snoekbaars. Voldoende groente, aardappeltjes/patat, etc. Als toetje natuurlijk de griesmeelpudding. De uitstraling van dit café restaurant gaat wel een aantal decennia terug maar is daarom heel gezellig en sfeervol. Je kan hier niet reserveren en dat is hun kracht, afwachten of er plaats is (vroeg heen) en dan heerlijk eten met correcte vriendelijke bediening!
Ed T.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Een pareltje in de polder. Wij hebben gisteren heerlijk gegeten in het gezellige huiskamerrestaurant van de familie Bos. Moeders in de keuken en die kan koken als de beste. Ik had een heerlijk stoofpotje van mals rundvlees in een lekkere saus. Mijn partner en vrienden hadden gebakken paling. Alles geserveerd met 2 warme en 2 koude groente , gebakken aardappelen en frites.
Alles is heerlijk gekruid zoals vroeger bij moeder thuis.
De gebakken paling is een topper! Je moet wel vroeg komen want vol is vol!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Geen flauwekul. Recht toe recht aan. Oergezellig in de huiskamer van de familie Bos. We komen er al bijna 40 jaar!!!!!! De gebakken paling is voor mij de absolute topper.
els1959 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
We staan in de buurt van dit "huiskamer"restaurant op een camping. Ik vond het eten erg lekker en de ambiance heel bijzonder maar je moet er wel van houden. Wij hoefden niet heel lang op ons eten te wachten.