't Sluisje

Schoterzijl 5 8538XP Schoterzijl Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Sluisje

Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wat een gezelligheid. Lekker gegeten aan de stamtafel. Leuke mensen ontmoet. Echt een aanrader. Hier komen wij terug. Bediening super. Ik moet terug om de gebakken paling te eten dank je wel buurvrouw aan de stamtafel dat ik mocht proefen.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Echt super hier. Deze keer een super lekkere karbonade met spek en ui gegeten. Om je vingers bij af te likken !
Een echte aanrader
Wubbe K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijk, eerlijk eten in een gezellige, intieme huiskamer ambiance (de komende decennia voorl onveranderd laten. Wij hebben genoten van een verrukkelijke mout snoekbaars met heerlijke saus die apart werd geserveerd. Uitermate prettige, relaxte bediening. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Tkoopman .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Al veel over gehoord en nu eindelijk hier ook eens mogen eten.
De verhalen kloppen!
We hebben hier met 7 personen genoten van een heerlijke lunch, alhoewel lunch...'t was een complete maaltijd voor ieder van ons.
Van een goed gevulde omelet , tot mega-gehaktbal , tot bruine bonen met super dikke speklappen, alles was heerlijk en prima bereid.
Bediening is vlot en vriendelijk, aan de sfeer is te merken dat dit een familiebedrijf is waar service en klantvriendelijkheid met hoofdletters wordt geschreven!
O ja, tijdens het wachten op drankjes en eten kom je ogen tekort om het bijzondere interieur te bewonderen.
Wij komen zeker terug, er staan nog een flink aantal gerechten op de kaart die we absoluut willen proeven!!
Cafebos .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Heerlijk Hollands eten. Zeer aardige mensen, leuke bediening. Lekker nostalgische inrichting. gemoedelijk, ook onze puberkinderen genieten er.
Zeer aan te bevelen. Ik komen regelmatig
Anton Bokkers emmeloord
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Vriendelijk en zeer gastvrij, een pracht ambiance maar bovenal heerlijk gegeten voor een redelijke prijs.
Zeer aan te bevelen
R. O.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Wij jagers eten meestal na een jachtdag in de omgeving van Schoterzijl in dit café 't Slúske.
Een perfect stamppot of bruine bonenpot met alles erop en eraan. Of anders "Voor elk wat wils."
Bediening super. Een aanrader. Je moet wel op tijd (17.00) zijn want anders zit het vol.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
heerlijk op je gemak voelen en echt geweldig lekker eten!!
prima bediening,vriendelijk vlot en lang wachten is er niet bij. kom er regelmatig en rij er graag een paar kilometer voor.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Heerlijk gegeten bij 't Sluisje. Voorgerecht goede tomatensoep en tafelgenoot gad toast met paling/zalm. Buiten de kaart werd heerlijke schol geserveerd, tafelgenoten hadden biefstuk en snoekbaars. Voldoende groente, aardappeltjes/patat, etc. Als toetje natuurlijk de griesmeelpudding. De uitstraling van dit café restaurant gaat wel een aantal decennia terug maar is daarom heel gezellig en sfeervol. Je kan hier niet reserveren en dat is hun kracht, afwachten of er plaats is (vroeg heen) en dan heerlijk eten met correcte vriendelijke bediening!
Ed T.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Een pareltje in de polder. Wij hebben gisteren heerlijk gegeten in het gezellige huiskamerrestaurant van de familie Bos. Moeders in de keuken en die kan koken als de beste. Ik had een heerlijk stoofpotje van mals rundvlees in een lekkere saus. Mijn partner en vrienden hadden gebakken paling. Alles geserveerd met 2 warme en 2 koude groente , gebakken aardappelen en frites.
Alles is heerlijk gekruid zoals vroeger bij moeder thuis.
De gebakken paling is een topper! Je moet wel vroeg komen want vol is vol!
Vakantieland .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Geweldig ontvangen, waar wordt je door alle gasten begroet als je binnekomt?
Plaats genomen aan de stamtafel, en een gezellig gesprek met de andere gasten. Eten besteld en heerlijk gegeten aan een ander tafeltje. Beide gerechten (Zalm-moot en Biefstuk) waren voortreffelijk en opgediend met groenten, appelmoes, rabarber, frites. DIK VOOR ELKAAR, hier komen we zeker nog eens terug!
A D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Een terug in de tijd sfeer, desso kleedjes op tafel en heerlijk eten, zoals moeder het maakte !!! Topper hoor en komen er graag !!! Jos en agda duin wervershoof.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Geen flauwekul. Recht toe recht aan. Oergezellig in de huiskamer van de familie Bos. We komen er al bijna 40 jaar!!!!!! De gebakken paling is voor mij de absolute topper.
Ferry K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Wij komen al een jaar of 10 eens in de zoveel tijd in deze heerlijke zaak.
De eerste 7 jaar als we met de boot langs kwamen en de laatste 3 jaar met de motor of auto. Nu rijden we er speciaal voor naar toe.
De Tjonger steak, speklappen, karbonade en sliptong behoren -voor mij en mijn vrouw- tot de lekkerste die we kennen. Het is een eerlijke en heerlijke keuken. Tevens straalt de bediening (vader en dochters ) iets uit waardoor wij ons er altijd meer dan welkom voelen. Daarom ook door ons van harte aanbevolen.
Met vriendelijke groet,
Ferry en Regiena Kremers
Wietske E.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Geweldig. De karbonade heeft een mega omvang. Ze vragen nu dan ook niet meer wat ik wil. Kortom een hele leuke avond. Als je optijd bent ????????.1want vol is vol
Marjanjordan .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Mijn ouders stonden er vroeger op de camping en per ongeluk kwamen we er na 20 jaar lang,groot en blij wren we dat er niets verandert was,tot onze verbazing stond het lievelings gerecht van mijn ouders nog op het menu,gebakken lever met ui,tuurlijk hebben we dat genomen en het was nog net zo lekker als vroeger,we komen graag terug.
Tinekevanbruchem .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2012
Heerlijk gegeten in Schoterzijl. Variatie in groente en meer dan voldoende. Een echte aanrader, er zijn wel te weinig plaatsen waardoor de volgende gasten in de wachtrij staan/zitten.
Komen er graag terug!!
Els1959 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
We staan in de buurt van dit "huiskamer"restaurant op een camping. Ik vond het eten erg lekker en de ambiance heel bijzonder maar je moet er wel van houden. Wij hoefden niet heel lang op ons eten te wachten.