't Sluisje

Torensteeg 1 1012 TH Amsterdam Nederland Kaart
31-206240813

Over restaurant 't Sluisje

Deze avond zul je niet snel vergeten...

Klaar voor een échte avond uit? Dan is dit een dikke aanrader! Het enthousiaste team van ‘t Sluisje maakt er avond na avond een feest van, maar in de basis worden zij geselecteerd op klassiek gastheerschap en kwaliteit. Het zal je hier aan niets ontbreken, dus geef zowel je ogen als je smaakpapillen de kost en geniet van een avond vol (culinair) entertainment in het centrum van onze bruisende hoofdstad!

Meer informatie over restaurant 't Sluisje

Service8,2/10
Decor8,6/10
NaomiEV . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Geweldige ervaring, en een hele leuke avond gehad! Bediening doet het leuk, samen met het entertainment. Top avond en voor herhaling vatbaar, al is het alleen maar voor de gezelligheid!
M.heek9 . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Leuk restaurantje,gezellig gezeten de prijs/kwaliteit verhouding vonden wij niet helemaal kloppen ,bediening was oké en de show erom heen ook .
Folkgirrl . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten was heerlijk, alles was zeer goed op smaak en mooi opgemaakt. We hadden het AH 3 gangen menu deal, maar je hebt altijd dezelfde 3 gangen menu's om uit te kiezen. Ook een vega optie als voor, maar geen verga optie voor hoofdgerecht dus hou hier rekening mee, wel vis. Qua drank een standaard kroeg assortiment, bier wijn fris. De muziek is lekker nederlands, toppers, meezingen wordt gewaardeerd. De show was leuk, gezellig. Ik vond het zeer geslaagd maar je moet wel schreeuwen en duidelijk zijn als je iets wil hebben!
Hapool . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten was goed, wat betreft kwaliteit en hoeveelheid. Goede, vriendelijke service en natuurlijk een fantastische ambiance. Ik raad het anderen zeker aan hier eens te gaan eten.
Gerbrand K. Fijnproever (7 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het menu beperkt zich tot een overzichtelijke keuze, waardoor het eten snel geserveerd kan worden en smaakt zoals het hoort te smaken. Het is een van de laatste stukjes Amsterdam waar dames nog echte dames zijn, en het levenslied met overtuige en veel bravoure ten gehore worden gebracht. Al heb ik mijn twijfels over het nou echt haar is, het zit zo goed!
Thijs T. Fijnproever (5 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We hadden een reservering voor 7 uur. Het voorgerecht, een goede carpaccio, werd pas om 8 uur geserveerd, aan alle tafels, ook die pas om 7:45 arriveerden. Het hoofdgerecht, een goede kabeljouwkipfilet en een goede kipfilet, werd pas om 9:15 geserveerd. Tussendoor drie kamaoke liedjes van elk 5 minuten door twee travestieten, van middelmatige kwaliteit. Overigens te harde muziek waardoor je nauwelijks met elkaar kunt converseren.
Dennisdubbel . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
leuke mensen in de bediening eten erg lekker uiensoep vooraf genomen daarnaa varkenshaasje met pepersaus en heerlijke patat, als toetje tira misu en tijdens de gerechten door leuke afleiding met optredens al met al n leuke lekkere geslaagde avond!
Cobyuhlenbusch . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
het was een verrassende ervaring, geen idee, bij het reserveren dat het een draqueen restaurant was, het was gezellig. de vis
Rembrandt B. Bourgondiër (2 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het was een verrassende en spontane avond in het hartje centrum van Amsterdam.
Goede bediening met goed eten en tussen de gangen door entertainment.
Ronald_douwma . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Leuke tent. Niet goedkoop maar wel goed. Goede service. Leuk entertaiment Dragshow. Toiletruimte kan wel een renovatie gebruiken.
Encantado . Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Leuk tentje. Lekker aparterig... eten is oké, smakelijk maar niet uitzonderlijk. Sfeer is bijzonder te noemen! De dragqueens maken er een feestje van. We hebben veel gelachen!
Kiki W. Bourgondiër (2 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Heerlijk Amsterdams sfeertje, gezelligheid troef. Voor een hoogstaand culinair etentje kun beter elders reserveren maar het eten was ok en voor een leuke avond moet je zeker bij het Sluisje zijn!!!! Wij hebben verschrikkelijk genoten :)
Critic007 . Gastronoom (28 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wat een bijzondere ervaring! Tijdens het eten worden er diverse shows van 2 travestieten gegeven. Niet van superkwaliteit, wat ordinair, maar het is zeker lachen! Het decor ziet er leuk uit en door de optredens die erbij heb ik een 9 gegeven. Het eten was niet goed, daarvoor moet je hier ook niet komen. Eet van te voren wat raad ik aan.
Frankvhout . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Klein maar knus theaterrestaurant. Eten is goed,alleen het duurde wel wat lang tot het hoofdgerecht geserveerd werd...ruim anderhalf uur!! Broodje of tussenhapje zou welkom zijn!
Verder een leuke Dragqueenshow
Ghbrand . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Het werd een superleuke avond voor mijn man en mij en onze kleindochters van 22 en 19 jaar. Lekker gegeten, maar... het cheesecake puntje was wel erg klein!
Een van de kleindochters wil er nog een avondje met vriendinnen komen en lekker kunnen lachen.
Wat een leuke sfeer hangt er!
Commeij . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
de bieding was uitstekend vriendelijk, personeel was zeer gastvrij. de show was erg leuk. We waren met ons vieren en hebben ons zeer vermaakt. Alleen de tiramisu was iets minder van kwaliteit.
Alienlavalette . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Super gezellig heerlijk eten , jammer dat ik er geen foto bij kan plaatsen ,super show , eten drinken en servis
Olaf.boersma . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Lekker gegeten met leuke show en bediening.
Anita V. Bourgondiër (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
We hebben een leuke avond gehad en veel gelachen! De optredens waren heel erg goed! Het eten was lekker. De bediening super vriendelijk. We komen beslist hier terug!
I.ditzel1 . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
We hebben heerlijk gegeten met leuke optredens tussendoor. Zeker aan te raden als je zin hebt in gezelligheid. Het is niet groot maar wel knus.