't Sluisje

Torensteeg 1 1012 TH Amsterdam Nederland Kaart
31-206240813

Over restaurant 't Sluisje

Deze avond zul je niet snel vergeten...

Klaar voor een échte avond uit? Dan is dit een dikke aanrader! Het enthousiaste team van ‘t Sluisje maakt er avond na avond een feest van, maar in de basis worden zij geselecteerd op klassiek gastheerschap en kwaliteit. Het zal je hier aan niets ontbreken, dus geef zowel je ogen als je smaakpapillen de kost en geniet van een avond vol (culinair) entertainment in het centrum van onze bruisende hoofdstad!

Meer informatie over restaurant 't Sluisje

Hettie-Visser .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Alicelagerweijtenty .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben een gezellige avond gehad bij het Sluisje met een groep van 10 personen. Erg gelachen en genoten van het optreden aldaar. Goede sfeer, goed eten, en erg leuke bediening! Echt een aanrader!
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eten was top.. service was top.. goed geëntertaind.. show op en top ! Nog 2 gast optredens.. dikke vette 10 voor alles .. we komen zeker terug en dan met een grotere groep ????
Olliedjo .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Super gezellige avond gehad!
Doordat we gebruik maakten van de AH restaurantvouchers was het voordelig, en zeer de moeite waard!
Sonjah H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
ik vond het fantasties zo vriendelijk almaal en wat mooi schouw kom gauw terug met vrienden,me man douwn maar nu hebben ze hem zo opgevrolijk perfect wil graag iedereen daar voor bedanken
Kris B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
het sluisje is een gezellig klein restaurantje. ze hebben het goed, leuk en mooi ingericht. klein podium voor de leuke shows die ze doen. het eten was lekker en werd mooi geserveerd. zo tussen de gerechten door kreeg je een optreden. later de avond werd het zo gezellig dat iedereen ook ging staan en mee ging dansen. dit soort plekken zijn bijzonder, intiem en belangrijk eens bezocht te hebben. heel erg genoten.
Henk060161 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Leuke en gezellige avond gehad, show viel een beetje tegen (maar 1 persoon deed optredens), eten was goed echter qua prijs/hoeveelheid te hoog, gevoel dat je toch voor 2 personen betaald met de AH zegel actie.
AlbertJ .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Leuke avond gehad, maar eten is wel voor verbetering vatbaar: Doordat dinnershow was, vrij lange wachttijd op voorgerecht: wat brood vooraf was fijn geweest. Dessert kant en klaar en nog half bevroren. Voor de gevraagde prijs had daar wel wat meer aandacht aan gegeven mogen worden.
NaomiEV .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Geweldige ervaring, en een hele leuke avond gehad! Bediening doet het leuk, samen met het entertainment. Top avond en voor herhaling vatbaar, al is het alleen maar voor de gezelligheid!
M.heek9 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Leuk restaurantje,gezellig gezeten de prijs/kwaliteit verhouding vonden wij niet helemaal kloppen ,bediening was oké en de show erom heen ook .
Folkgirrl .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten was heerlijk, alles was zeer goed op smaak en mooi opgemaakt. We hadden het AH 3 gangen menu deal, maar je hebt altijd dezelfde 3 gangen menu's om uit te kiezen. Ook een vega optie als voor, maar geen verga optie voor hoofdgerecht dus hou hier rekening mee, wel vis. Qua drank een standaard kroeg assortiment, bier wijn fris. De muziek is lekker nederlands, toppers, meezingen wordt gewaardeerd. De show was leuk, gezellig. Ik vond het zeer geslaagd maar je moet wel schreeuwen en duidelijk zijn als je iets wil hebben!
Hapool .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten was goed, wat betreft kwaliteit en hoeveelheid. Goede, vriendelijke service en natuurlijk een fantastische ambiance. Ik raad het anderen zeker aan hier eens te gaan eten.
Gerbrand K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het menu beperkt zich tot een overzichtelijke keuze, waardoor het eten snel geserveerd kan worden en smaakt zoals het hoort te smaken. Het is een van de laatste stukjes Amsterdam waar dames nog echte dames zijn, en het levenslied met overtuige en veel bravoure ten gehore worden gebracht. Al heb ik mijn twijfels over het nou echt haar is, het zit zo goed!
Thijs T.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We hadden een reservering voor 7 uur. Het voorgerecht, een goede carpaccio, werd pas om 8 uur geserveerd, aan alle tafels, ook die pas om 7:45 arriveerden. Het hoofdgerecht, een goede kabeljouwkipfilet en een goede kipfilet, werd pas om 9:15 geserveerd. Tussendoor drie kamaoke liedjes van elk 5 minuten door twee travestieten, van middelmatige kwaliteit. Overigens te harde muziek waardoor je nauwelijks met elkaar kunt converseren.
Dennisdubbel .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
leuke mensen in de bediening eten erg lekker uiensoep vooraf genomen daarnaa varkenshaasje met pepersaus en heerlijke patat, als toetje tira misu en tijdens de gerechten door leuke afleiding met optredens al met al n leuke lekkere geslaagde avond!
Cobyuhlenbusch .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
het was een verrassende ervaring, geen idee, bij het reserveren dat het een draqueen restaurant was, het was gezellig. de vis
Rembrandt B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het was een verrassende en spontane avond in het hartje centrum van Amsterdam.
Goede bediening met goed eten en tussen de gangen door entertainment.
Ronald_douwma .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Leuke tent. Niet goedkoop maar wel goed. Goede service. Leuk entertaiment Dragshow. Toiletruimte kan wel een renovatie gebruiken.
Encantado .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Leuk tentje. Lekker aparterig... eten is oké, smakelijk maar niet uitzonderlijk. Sfeer is bijzonder te noemen! De dragqueens maken er een feestje van. We hebben veel gelachen!
Kiki W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Heerlijk Amsterdams sfeertje, gezelligheid troef. Voor een hoogstaand culinair etentje kun beter elders reserveren maar het eten was ok en voor een leuke avond moet je zeker bij het Sluisje zijn!!!! Wij hebben verschrikkelijk genoten :)