't Slot

Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00

Voordelig
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Echt superlekker eten voor een mooi prijsje!
Vooral één meid in de bediening sprong eruit: heel vriendelijk en ontzettend goed in haar vak. Ze doet het met passie, dat merkte ik meteen! Leuke lieve meid.
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Erg lekker gegeten met een hele vriendelijke bediening en voor een leuke prijs.
Zeker een aanrader als je leuk en gezellig wilt eten.
Eshencoen .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Geweldig restaurant. Heerlijk glutenvrij kunnen eten (glutenvrije menukaart).
In een geweldige ambiance. We komen zeker terug.
Chrismerkx .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Met collega's gegeten. De kok weet hoe hij moet koken. Het eten was dan ook goed. Bediening kan wel wat contenter. Ging steevast op een hoek staan waarna alles doorgegeven moest worden. En of je voor tafelwater nu moet betalen? Tja, niet echt van deze tijd. Zeker als je 350 EUR betaald hebt..
Steffi N.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Gezellig en ruim opgezet restaurantje, waar je lekker rustig zit. Eten is simpel maar kwalitatief goed én voor een voordelige prijs.
123456ab .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Gisteravond heerlijk met z'n zessen gegeten. We hadden allemaal een menuutje, maar met enorme keuze. Prachtig opgemaakt, goede smaak, perfecte bediening en rustige ambiance. Een aanrader!!

Niels Merkx
KarinLeontine .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Weer heerlijk gegeten. Glaasje granache om mee te beginnen, als voorgerecht een 'samen delen' met niet heel bijzondere gerechtjes, maar zeker wel lekker. De garnalen in saus vonden wij het lekkerst. Daarna voor mijn man de saté en voor mij de zwarte heilbot, met daarbij een bakje frietjes en salade. Voor beiden een dubbele espresso na gingen we voldaan naar huis.
HenkBuis .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk gedineerd voor een heel redelijke prijs. De varkenssate was om weg te zuigen en bijna zonde om er satesaus op te doen.
Het driegangenmenu was heel compleet en meer dan voldoende qua hoeveelheid.
De bediening was vlot en en het eten werd met niet al te lange tussenpozen opgediend.
AntonOpp .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijk gegeten met de familie. Erg goede bediening, prettige sfeer en smaakvolle inrichting. Voor- en nagerechten waren super. Enkele hoofdgerecht net niet.
Jk2011 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Vanavond hebben we een diner/ filmavond gedaan, bij 't Slot ( film was bij de Leest). We hebben een heerlijk 3 gangenmenu gegeten van de nieuwe kaart. Er staat volop keuze op de kaart. Heerlijke carpaccio, tournedos en zalm gegeten. De bediening was vriendelijk en goed. Kregen we ook nog eens 10% korting voor dit film/diner aanbod, dat is blijkbaar een nieuw aanbod vanaf januari 2016. We hebben genoten en komen gauw weer eens terug naar deze sfeervolle locatie.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
We zijn hier met z'n drietjes gaan eten, we kozen voor een 3 gangenkeuzemenu, wij aten 3x gamba's in aioli vooraf ????????, daarna 2x eendenborst, de andere persoon koos voor varkenshaaspuntjes, met als dessert, creme brullée, dame blanche en koffie met grandmarnier.....
Zeker voor herhaling vatbaar, heerlijk eerlijk eten.
Ook de bediening was erg vriendelijk en niets was ze teveel!
Ga zo door!
Een echte aanrader!
Eduard P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Mooie zaak in hartje centrum Waalwijk- geluncht met kleindochter- bruin brood met kroket en ietwat te zoete mosterd- moet je van houden- voor de rest niets op aan te merken. Verder een flaguettes met geitenkaas(nooit van gehoord- soort van pitabroodje uit het tosti- apparaat. Volgens mijn vrouw zeer smakelijk. Voor herhaling vatbaar als we in de buurt zijn.
Pinicoleada .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Altijd lekker eten bij T Slot! Laatst weer na een lange tijd bij T slot gegeten 's avonds. Ik was blij om te zien dat er nieuwe gerechten op de kaart stonden. Vooral het vegetarische gerecht klonk erg goed en smaakte ook erg goed! Bediening is ook altijd erg vriendelijk. Zeker een aanrader!
Abakkeren .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
De verjaardag van de jongste dochter in 't Slot gevierd en haar vrienden met een High Tea.
De High Tea was perfect geregeld en de dames genoten zichtbaar van alles.
Ook de ijsfontein aan het einde was geregeld.
Voor herhaling vatbaar.
Pablo123 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Zeer slechte lunchervaring gehad vandaag.
Het was helemaal niet druk, maar toch meer dan een half uur op onze 2 broodjes moeten wachten, waaronder een warm broodje beenham, dat niet warm was.
Dit eten werd ons aangeboden zonder een eet smakelijk en ook werd er niet gevraagd of het naar wens was.
Het personeel was zo druk met elkaar bezig dat ook de glazen lang leeg stonden, tot we uiteindelijk zelf nog maar om drinken hebben gevraagd.
Tot slot klopte ook onze rekening niet, wat we gelukkig zelf op tijd opmerkten.
Dus al met al, geen oog voor de klant en lang wachten.
Klaverbl I.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Een mooie locatie in het centrum van Waalwijk en een prima plek om tussen het winkelen door te genieten van verse muntthee of een cappuccino. En natuurlijk een lunch. Twee keer hebben we hier al geluncht en twee keer was het prima. Attente, maar niet te opdringerige bediening, geen oubollig interieur, ook een terras met uitzicht op het stadhuis (en winkelend publiek) en prima eten voor redelijke prijzen. Dit keer bestelde ik de zalmsalade, die rijk was gevuld en goed, maar niet te heftig gekruid. Ik heb er volop van genoten en als we weer in Waalwijk zijn, komen we hier zeker terug.
Dick .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Afgelopen Hemelvaart gegeten met zn vieren bij het slot en het was heerlijk, goede kipsate en redelijke capuccino. De bediening kan iets vrolijker maar verder tiptop!
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Lunchkaart is goed,en redelijk geprijsd .
Ook de dinerkaart is leuk samengesteld en wordt om de drie maanden veranderd,smaken verschillen wat betreft de gerechten maar de gerechten die wij gegeten hebben zijn lekker sommige kunnen wat verbeterd worden .
De bediening is vriendelijk en geeft je ook tijd om te tafelen wanneer je dit vraagt.
Ook in de zomer een aanrader ivm mooi buiten terras.
PeerH .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2013
Uitgebreide lunchkaart en redelijk geprijsd. Gekozen voor de clubsandwich en die was smakelijk en afgetopt met rucolasla. Vers jus'd orange was weinig.
Bediening vriendelijk en gastvrij