Over het restaurant 't Slot

't Slot is een gezellig restaurant gelegen in het centrum van Waalwijk. Je kan hier terecht voor een lekker kopje koffie of high tea, een lunch of uitgebreid diner.

Bij 't Slot staan er heerlijke gerechten op de menukaart. Veelal internationale invloeden zijn hierop te vinden, en dat maakt de menukaart lekker divers. Zo kun je een simpele tomatensoep krijgen, maar ook een vitello tonato. En neem als toetje de bekende dame blanche of probeer eens de spectaculair lekkere mango tiramisu!

Bij mooi weer kun je gebruik maken van het grote terras met uitzicht op het historische stadhuis van Waalwijk. Reserveer nu bij 't Slot in Waalwijk en geniet!

Meer informatie over restaurant 't Slot

Maandag t/m woensdag 11:00 - 17:00
Donderdag t/m zaterdag 11:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant 't Slot

Suzanne C.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
We hebben goed gegeten. Het ware wel flinke porties.
We zijn voor het 3-gangenmenu gegaan, alles was zeer smaakvol.
De bediening was jong en vlot, goed aangestuurd. Het was een fijne avond.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Zeer de moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar, vriendelijk personeel erg meedenkend in volgorde en snelheid van de gerechten. Toppie
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het was top, heerlijk eten, vriendelijke bediening, leuke/gezellige inrichting, een aanrader, we komen zeker nog eens terug!! ????
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
de hightea was top ! wat ik wel jammer vond de niet verse soepballen.....soep was verder heerlijk....en dat er niet 1x gevraagd is of alles naar wens was....dus het persoonlijke.....
Ginger K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Voor een gezellig hapje uiteten zit je hier prima. Gezellige avond gehad. Zijn als diner geweest, maar lunch kaart is ook erg lekker.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
goed verzorgde high thea met zowel warme als koude gerechten. al meerdere keren daar geweest maar de gerechten waren anders dan de vorige keer.
erg lekker en goed verzorgd ruim voldoende,
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Erg lekkere en gezellige high tea gehad. Ook geschikt voor mensen die niet van zoet houden is er genoeg hartig aanwezig.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Een gezellige sfeervolle avond gehad.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Leuke bediening, correct, stipt en snel. Goede prijs/kwaliteit verhouding op een rustig plein. Porties zijn groot genoeg en gevarieerd.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Aangename, sfeervol ingerichte omgeving met personeel dat klantbetrokkenheid uitstraalt. Het personeel toont zich betrokken bij je maar weet ook op het juiste moment de professionele afstand tot de klant te houden. Kwaliteit en kwantiteit van het eten is top.
Microchip Technology BV M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Prima locatie om te lunchen. Service en bediening kan beter.
Wim Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was vlot. Een tip is om de eettafel een beetje af te ruimen wat gebruikte glazen en flesjes aangaat. Stond wel erg vol. Ook zo nu en dan even vragen of er nog wat gedronken moet worden.
Cathleen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekker gegeten! Mooi restaurant, gezellig terras. Vriendelijk personeel!
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk terras lekker gegeten
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Goed en degelijk. lekker gegeten.
Nora J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
De kaart is vernieuwd sinds m’n laatste bezoek en het oogt een stuk frisser, moderner en toegankelijker. Leuk concept en vriendelijk geprijsd. Toch zijn de meeste tafels om ons heen leeg op een mooie dag en ik vraag me af waarom. Schitterend pand. Er wordt echt prima gekookt. Prijs-kwaliteit is ook echt in orde. Misschien is het de troep die van de boom afwaait en niet wordt opgeruimd (bloesem) die niet uitnodigt? We hebben het zelf maar weggeveegd. Bediening mag naar mijn mening ook net wat meer hartelijkheid uitstralen. Je wil mensen welkom laten voelen, lijkt me. Verder vond ik het Slot zeker voor herhaling vatbaar!
123456ab .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten in prima ambiance. Jammer dat dessert niet goed was gecommuniceerd. Maar goed, de langere wachttijd werd goed gemaakt met een gratis kop koffie na. Afijn, een heerlijke avond!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Alles was naar wens. Wij zijn zeer tevreden en en je ziet ons snel weer. Heb een goed advies gekregen wat betreft een drankje. Ook de aanwezigheid van een invalide toilet wordt door mijn vrouw zeer op prijs gesteld.Bedankt allemaal.
Lusan J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
erg lekker eten en heel aardig personeel wachttijd is kort leuke omgeving echt een aanrader! in het centrum je zit lekker voor de raam open keuken
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Men wordt snel geholpen zijn vriendelijk en het eten is goed.