Over het restaurant 't Slot

't Slot is een gezellig restaurant gelegen in het centrum van Waalwijk. Je kan hier terecht voor een lekker kopje koffie of high tea, een lunch of uitgebreid diner.

Bij 't Slot staan er heerlijke gerechten op de menukaart. Veelal internationale invloeden zijn hierop te vinden, en dat maakt de menukaart lekker divers. Zo kun je een simpele tomatensoep krijgen, maar ook een vitello tonato. En neem als toetje de bekende dame blanche of probeer eens de spectaculair lekkere mango tiramisu!

Bij mooi weer kun je gebruik maken van het grote terras met uitzicht op het historische stadhuis van Waalwijk. Reserveer nu bij 't Slot in Waalwijk en geniet!

Meer informatie over restaurant 't Slot

Maandag t/m donderdag 11:00 - 17:00
Vrijdag en zaterdag 11:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant 't Slot

Hans B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Was echt genieten, sfeer en eten. Moesten in het laatst wat lang wachten, maar daar werd netjes excuses voor aangeboden. dus alles o.k.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Lekker Carnavalsmenu op, was goed verzorgd, prijs kwaliteit super!! Het brood bij de Angusburger was wel wat hard en met het mes moeilijk door te snijden. Iedereen was tevreden en wellicht komen we volgend jaar weer !!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We waren aangenaam verrast door de inrichting en de service. Fijne kleine kaart met voor elk wat wils.
Romana A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wij hebben met 4 personen gegeten bij 't Slot. We hadden de tafel in de hoek bij het raam, een leuke plek maar wel erg dicht op de andere tafels en stoelen, het is gaan zitten en niet meer schuiven!
Het eten was goed en lekker met zeer aantrekkelijk opgemaakte borden, de prijs vind ik wel flink. We hebben een aantal keer om de rekening moeten vragen en het duurde soms nèt iets te lang voor de volgende gang kwam of het bestelde drankje. Fijn dat er boven een toilet is.
Debbie J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heeerlijk gegeten. Genoeg keuze en voor ieder wat wils. Gelegen in een prachtig pand. Absoluut een aanraden om eens te gaan eten.
Lissy L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We hebben lekker gegeten en de sfeer was echt heel Goed.
Gezelligheid en goede service en goed eten ????????
We komen zeker een keer terug
Kantens .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Er had best meer groente bij gemogen, 1 klein bakje met rauwkost was een beetje weinig voor twee personen.
Maar de frietjes waren de lekkerste in jaren.
Vlees was mals en goed van smaak
ries V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Gezellige ambiance met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Team had hard gewerkt na brand om ons te ontvangen..................
T. D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Gezellig restaurant gelegen aan een mooi plein van Waalwijk, vlotte en vriendelijke bediening.
Eten was heerlijk , olijven waren zeker heel lekker . (kaas plankje Belgische was echt misser)
maar we komen zeker weer een keer terug
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
jammer dat het er koud was verwarming had kuren.
goede high tea genoten was goed verzorgd verschillende hartige sandwiches, zoete dingen en zelfs een kopje soep, kroketje.
heel goed voldoende thee was toppie.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het was heel gezellig en lekker eten met mijn familie in 't Slot. Ook de bediening was heel aardig en prima en het was een hele mooie locatie!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
de lunch was echt ontzettend lekker
Loïs V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij restaurant 't Slot! Vriendelijke personeel, vlotte bediening en heerlijk eten. Wij hadden alleen een hoofdgerecht besteld, waar we meer dan genoeg aan hadden. Het was erg lekker!
Johannes S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Buitengewoon vriendelijke en deskundige bediening. Als ik weer in Waalwijk kom zal ik zeker weer gebruik maken van de prettige ambiance!!
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Leuk en gezellig restaurant waar heerlijk gegeten en geborreld kan worden! Ruime keuze en een heerlijke lunchkaart. Vooral het broodje kip en de wrap kip is een echte aanrader.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Echt superlekker eten voor een mooi prijsje!
Vooral één meid in de bediening sprong eruit: heel vriendelijk en ontzettend goed in haar vak. Ze doet het met passie, dat merkte ik meteen! Leuke lieve meid.
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Erg lekker gegeten met een hele vriendelijke bediening en voor een leuke prijs.
Zeker een aanrader als je leuk en gezellig wilt eten.
Eshencoen .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Geweldig restaurant. Heerlijk glutenvrij kunnen eten (glutenvrije menukaart).
In een geweldige ambiance. We komen zeker terug.
Chrismerkx .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Met collega's gegeten. De kok weet hoe hij moet koken. Het eten was dan ook goed. Bediening kan wel wat contenter. Ging steevast op een hoek staan waarna alles doorgegeven moest worden. En of je voor tafelwater nu moet betalen? Tja, niet echt van deze tijd. Zeker als je 350 EUR betaald hebt..
Steffi N.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Gezellig en ruim opgezet restaurantje, waar je lekker rustig zit. Eten is simpel maar kwalitatief goed én voor een voordelige prijs.