Over het restaurant 't Slot

't Slot is een gezellig restaurant gelegen in het centrum van Waalwijk. Je kan hier terecht voor een lekker kopje koffie of high tea, een lunch of uitgebreid diner.

Bij 't Slot staan er heerlijke gerechten op de menukaart. Veelal internationale invloeden zijn hierop te vinden, en dat maakt de menukaart lekker divers. Zo kun je een simpele tomatensoep krijgen, maar ook een vitello tonato. En neem als toetje de bekende dame blanche of probeer eens de spectaculair lekkere mango tiramisu!

Bij mooi weer kun je gebruik maken van het grote terras met uitzicht op het historische stadhuis van Waalwijk. Reserveer nu bij 't Slot in Waalwijk en geniet!

Meer informatie over restaurant 't Slot

Maandag t/m donderdag 11:00 - 17:00
Vrijdag en zaterdag 11:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant 't Slot

Nora J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
De kaart is vernieuwd sinds m’n laatste bezoek en het oogt een stuk frisser, moderner en toegankelijker. Leuk concept en vriendelijk geprijsd. Toch zijn de meeste tafels om ons heen leeg op een mooie dag en ik vraag me af waarom. Schitterend pand. Er wordt echt prima gekookt. Prijs-kwaliteit is ook echt in orde. Misschien is het de troep die van de boom afwaait en niet wordt opgeruimd (bloesem) die niet uitnodigt? We hebben het zelf maar weggeveegd. Bediening mag naar mijn mening ook net wat meer hartelijkheid uitstralen. Je wil mensen welkom laten voelen, lijkt me. Verder vond ik het Slot zeker voor herhaling vatbaar!
123456ab .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten in prima ambiance. Jammer dat dessert niet goed was gecommuniceerd. Maar goed, de langere wachttijd werd goed gemaakt met een gratis kop koffie na. Afijn, een heerlijke avond!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Alles was naar wens. Wij zijn zeer tevreden en en je ziet ons snel weer. Heb een goed advies gekregen wat betreft een drankje. Ook de aanwezigheid van een invalide toilet wordt door mijn vrouw zeer op prijs gesteld.Bedankt allemaal.
Lusan J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
erg lekker eten en heel aardig personeel wachttijd is kort leuke omgeving echt een aanrader! in het centrum je zit lekker voor de raam open keuken
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Men wordt snel geholpen zijn vriendelijk en het eten is goed.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
????
V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Lekker geluncht in een gezellig, sfeervol restaurant.
We hadden vooraf gereserveerd en er was op ons gerekend want er was netjes een tafel aan het raam voor ons vrijgehouden. Genoeg keuze op de kaart om iets lekkers uit te zoeken. Enige wat ik miste was een drankenkaart.
Al met al heerlijk geluncht!
Peet K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Samen met mijn vrouw daar voor de eerste keer gegeten en zal zeker een vervolg krijgen.
Ook online reservering en bevestiging goed.
Wim Z.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
wij beiden hebben prima gegeten! en is voor herhaling vatbaar!!
Claudia L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het eten was lekker
ArieHoman .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk 3 gangenmenutje op. Met ‘samen delen’ voorgerecht (aanrader).
Prima sfeer attente bediening.
Tafeltje aan het enorme raam: uitzicht zowel naar buiten als de zaak in prettig.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Was echt genieten, sfeer en eten. Moesten in het laatst wat lang wachten, maar daar werd netjes excuses voor aangeboden. dus alles o.k.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Lekker Carnavalsmenu op, was goed verzorgd, prijs kwaliteit super!! Het brood bij de Angusburger was wel wat hard en met het mes moeilijk door te snijden. Iedereen was tevreden en wellicht komen we volgend jaar weer !!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We waren aangenaam verrast door de inrichting en de service. Fijne kleine kaart met voor elk wat wils.
Romana A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wij hebben met 4 personen gegeten bij 't Slot. We hadden de tafel in de hoek bij het raam, een leuke plek maar wel erg dicht op de andere tafels en stoelen, het is gaan zitten en niet meer schuiven!
Het eten was goed en lekker met zeer aantrekkelijk opgemaakte borden, de prijs vind ik wel flink. We hebben een aantal keer om de rekening moeten vragen en het duurde soms nèt iets te lang voor de volgende gang kwam of het bestelde drankje. Fijn dat er boven een toilet is.
Debbie J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heeerlijk gegeten. Genoeg keuze en voor ieder wat wils. Gelegen in een prachtig pand. Absoluut een aanraden om eens te gaan eten.
Lissy L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We hebben lekker gegeten en de sfeer was echt heel Goed.
Gezelligheid en goede service en goed eten ????????
We komen zeker een keer terug
Kantens .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Er had best meer groente bij gemogen, 1 klein bakje met rauwkost was een beetje weinig voor twee personen.
Maar de frietjes waren de lekkerste in jaren.
Vlees was mals en goed van smaak
ries V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Gezellige ambiance met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Team had hard gewerkt na brand om ons te ontvangen..................
T. D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Gezellig restaurant gelegen aan een mooi plein van Waalwijk, vlotte en vriendelijke bediening.
Eten was heerlijk , olijven waren zeker heel lekker . (kaas plankje Belgische was echt misser)
maar we komen zeker weer een keer terug