't Sfeerhuys de Looimolen

Looimolenweg 15 6542 JN Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant 't Sfeerhuys de Looimolen

Iedere dag je best doen en er iets moois van maken. Een toegewijd team in onze keuken, met een chef met liefde voor het vak zorgen ervoor dat wij iedere dag mooie, eerlijke gerechten, hapjes en eigen patisserie kunnen serveren. Aan onze gasten in het restaurant, aan bruiloftsgasten of aan een team dat ons Sfeerhuys als locatie kiest voor een inspirerende vergadering.

Glas champagne

Donderdag vanaf 18:30
- Diner vanaf 18:30
Vrijdag en zaterdag gesloten
Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
strikbrakels .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
heerlijke brunch gehad met de familie, goede bediening en vriendelijk personeel. Helemaal goed! We komen vast nog eens terug.
B B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Afgelopen week heb ik mijn promotiefeestje hier gevierd. Van te voren was het contact zeer goed en ook op de dag zelf was alles tot in de puntjes verzorgd. Ik heb veel complimenten gehad over het eten en de mooie locatie.
Het is dus zeker aan te raden om hier een feestje te geven!
wim1.kuipers .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het wordt eentonig. Geweldig!!! We zullen de proefavonden in onze agenda houden. Hulde aan het kookteam olv Eli. Hulde voor de aanpassingen van meubilair en inrichting.
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
-Jammer dat wij de enigste gasten in het restaurant waren.
Het eten was prima.
-Prijs/kwaliteitverhouding was naar mijn menig niet in balans.
-12,50 voor een fles bruisend water was toch echt wel te gek voor woorden!
jeannette P.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Radio stond wat hard maar werd op verzoek zachter gezet. Muziekkeuze niet zo goed voor een restaurant... Blues/hardrockachtig... Past niet zo goed bij dit restaurant
Jordy M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Van een erg lekkere brunch mogen genieten. Ontzettend uitgebreid met 2 heerlijke soepen, luxe beleg en goede koffie! Niets op aan te merken.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Met ons bedrijf, ARN B.V. te Weurt, meerdere malen daar geweest voor een zakelijke bijeenkomst. Vriendelijke personeel, lekkere huisgemaakte hapjes. Tijdens de lunch genoeg keuze voor iedereen en alles goed op smaak. Ook het diner was voortreffelijk. Elke keer weer een goede sfeer die overgebracht wordt op de mensen.
Iedereen ontzettend bedankt, namens de medewerkers van ARN B.V.
ed H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Wij hebben ons 25 jarig huwelijksfeest gegeven . Een top avond gehad met top bediening en een heel gezellige sfeer. De zaak maakt zijn naam waar : he sfeerhuijs.
het kon niet beter.Bedankt.
Ed en Annemieke
Maria L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Mooie locatie en prettige sfeer. De amuse en het voorgerecht waren lekker. Het hoofdgerecht kwam pas na 1.5 uur, het vlees was koud en de jus te zout. Erg jammer. Het nagerecht stelde ook niet veel voor (chocolademousse met stukjes appel). De bediening was vriendelijk en op verzoek kon een alternatief dessert geregeld worden. Ook netjes dat ze voor de lange wachttijd twee ipv drie gangen gerekend hebben. De prijs-kwaliteit verhouding vonden wij niet helemaal terecht.
wim1.kuipers .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We kennen de keuken van Eli al redelijk goed, maar hij blijft steeds verrassen. Genoten van alle gerechten. En wat kan je met een speenvarken toch veel smaken laten proeven.
De sfeer was ongedwongen, gezellig en ook intiem. Goede en plezierige aandacht van het personeel en vooral van onze (leek wel) persoonlijke serveerster.
Tot in 2017.
Jan-Hendrik S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten met familie voor 1e kerstdag en tevens verjaardag (80 jaar) van onze moeder.
Aanrader om dit intiem te kunnen vieren, ook lief dat ze hieraan een kleinigheid hadden besteed dmv een extra versierd nagerecht, dank voor de goede zorgen!
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Er is een welkomsdrankje op het dienblad omgevallen en gedeeltelijk over de gasten gemorst. Er werd wel een doekje gehaald, om de vloer te wissen, maar niet of nauwelijks gevraagd of de gasten iets nodig hadden. Gelukkig waren ze maar een beetje nat geworden en was het een helder drankje.
Een van de gasten moest wachten op de soep omdat er een soep te weinig was.
De soep was erg zout.
Verder een heerlijke lokatie en inrichting en vriendelijke service. Ondanks de grote groepen was de akoestiek goed.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
In een prachtige, gezellige omgeving heerlijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk, eten heerlijk (heerlijke Angusbeef bv), bijzondere gerechten, voldoende variatie en alles volgens afspraak. Top een echte aanrader!
SabineTer .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
fantastische 80ste verjaardag hier gevierd met vrienden en familie. Enorm aardig personeel die ervoor zorgden dat niemand met een leeg glas stond! De hapjes waren heerlijk en het zag er allemaal goed verzorgd uit. Iedereen vond het heel erg leuk en iedereen was verrast door de charme van de locatie. Met recht een SFEERhuys te noemen.
Celina L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was zeker lekker. Ook heel leuk zo'n verrassings menu op zondag. De bediening was ook zeer attent en vriendelijk. We hebben genoten!! Voor herhaling vatbaar!!!!
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gezellig en goed Restaurant. Hebben er een High-Tea gebruikt met zéér gevarieerde hapjes. De bediening was heel vriendelijk en gastvrij. Tip: beter eerst reserveren omdat het meestal vol is.
Bert E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Vooraf ruim de tijd gekregen om mijn wensen duidelijk te maken (receptie). Tijdens de receptie was alles perfect voorbereid. De hapjes waren uitstekend en de drank werd vlot en vakkundig uitgeserveerd door een zeer vriendelijke en attente jongedame.
Ton U.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
sate was lekke r, de spekkoek kan met koekkruiken. soto ajam was lekker nou weer weet ik niet te vertellen, gado gado was lekker. etc,
hermans-taal .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Prima gegeten, de hoofdgerechten met vis en vlees waren heerlijk. Voor- en nagerecht ook voortreffelijk. Zeer vriendelijke bediening. Minpuntje is de akoestiek van het restaurant: bij een volle bezetting is het nogal rumoerig waardoor je je tafelgenoten soms moeilijk verstaat.
Augusta A.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We hebben hier van een prachtige avond kunnen genieten. We hadden het geluk dat we buiten konden eten. Schitterende ambiance, smakelijk eten met goed gekozen wijn, uitstekende bediening. Wij gaan zeker nog een keer.