't Sfeerhuys de Looimolen

Looimolenweg 15 6542 JN Nijmegen Nederland Kaart

Over restaurant 't Sfeerhuys de Looimolen

Iedere dag je best doen en er iets moois van maken. Een toegewijd team in onze keuken, met een chef met liefde voor het vak zorgen ervoor dat wij iedere dag mooie, eerlijke gerechten, hapjes en eigen patisserie kunnen serveren. Aan onze gasten in het restaurant, aan bruiloftsgasten of aan een team dat ons Sfeerhuys als locatie kiest voor een inspirerende vergadering.

Glas champagne

Vrijdag en zaterdag gesloten
Zondag vanaf 10:00

SabineTer .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
fantastische 80ste verjaardag hier gevierd met vrienden en familie. Enorm aardig personeel die ervoor zorgden dat niemand met een leeg glas stond! De hapjes waren heerlijk en het zag er allemaal goed verzorgd uit. Iedereen vond het heel erg leuk en iedereen was verrast door de charme van de locatie. Met recht een SFEERhuys te noemen.
Celina L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was zeker lekker. Ook heel leuk zo'n verrassings menu op zondag. De bediening was ook zeer attent en vriendelijk. We hebben genoten!! Voor herhaling vatbaar!!!!
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gezellig en goed Restaurant. Hebben er een High-Tea gebruikt met zéér gevarieerde hapjes. De bediening was heel vriendelijk en gastvrij. Tip: beter eerst reserveren omdat het meestal vol is.
Bert E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Vooraf ruim de tijd gekregen om mijn wensen duidelijk te maken (receptie). Tijdens de receptie was alles perfect voorbereid. De hapjes waren uitstekend en de drank werd vlot en vakkundig uitgeserveerd door een zeer vriendelijke en attente jongedame.
Ton U.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
sate was lekke r, de spekkoek kan met koekkruiken. soto ajam was lekker nou weer weet ik niet te vertellen, gado gado was lekker. etc,
Hermans-taal .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Prima gegeten, de hoofdgerechten met vis en vlees waren heerlijk. Voor- en nagerecht ook voortreffelijk. Zeer vriendelijke bediening. Minpuntje is de akoestiek van het restaurant: bij een volle bezetting is het nogal rumoerig waardoor je je tafelgenoten soms moeilijk verstaat.
Augusta A.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We hebben hier van een prachtige avond kunnen genieten. We hadden het geluk dat we buiten konden eten. Schitterende ambiance, smakelijk eten met goed gekozen wijn, uitstekende bediening. Wij gaan zeker nog een keer.
Gaby K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Tijdens onze bruiloft 3 gangen menu gegeten; keuze uit o.m angus diamanthaas en Zeewolf. Beide perfect bereid en overheerlijk. De bediening was correct en met oog voor detail. Restaurant t Sfeerhuys de Looimolen is zeker een aanrader!
Stiene.moons .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
De bediening was vriendelijk maar het duurde soms wat lang (we hadden 2 kleine kindjes bij ons). We hadden de locatie gekozen voor de speelzolder, die ze zo vrolijk adverteren maar dat was een grote teleurstelling. Er liggen wat boekjes en restjes duplo maar verder is het net of iemand een restje rommel heeft neergelegd. Heel jammer...
Joost262 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Duidelijk een trotse kok die bij iedere ronde aan tafel komt vertellen wat hij heefd klaargemaakt. Creatieve, net even wat anders gerechten tot in perfectie verfijnd.
Jantuinte .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Een van de beter bewaarde geheimen van culinair Nijmegen is 't Sfeerhuys de Looimolen!
De maandelijkse proeverij is daarbij een hoogtepunt: interessante experimenten en onverwoestbare klassiekers uit de internationale keuken worden op een prachtige locatie door Chef-kok Eli gepresenteerd.
Gisteren was het thema 'Mondiale Tapa’s': meer dan twintig (!) kleine tongstrelende gerechtjes uit alle windstreken. Altijd verrassend, met een knipoog van de kok, en vooral heel lekker!
Wilfred84 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
We hebben zitten genieten van het eten. We namen het verassingsmenu van twee gangen en we hebben heerlijk gegeten. De bediening was heel attent.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Heerlijk diner genoten voor ons verjaardagsfeest. Goed verzorgd en uitstekende keuze van de gastheer voor de verschillende gangen van de maaltijd. En alles in een hele mooie en ruime locatie.
Kors_Perdijk .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Wat een fijne lenteavond buiten bij het sfeerhuys. Heerlijk gegeten goede bediening, en mooie entourage. We komen snel weer.
Wim1.kuipers .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Het is een feest om je tijdens de maandelijkse proefavond van het Sfeerhuys te laten verwennen. Niet alleen door de prettige ambiance en de prettige bediening, maar vooral ook door de kunsten van de Chef (Elie) en zijn collega (Jeroen).

Het thema van de proefavond was "onze streek". Op naar de mondiale tapas of de buitenkeuken.
Bergh Van Den P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Wij hadden verrassingsmenu die keurig geportioneerd waren en mooi opgemaakt. Ossehaas was perfect bereid. Briljant idee om de soep te serveren in fraaie aarden potten op tafel zodat je zelf kan kiezen en kan scheppen.
Lucien.callaars .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Super gezellige locatie, zeer onverwachts zo midden in de stad. Leuk vriendelijk personeel en bovenal nog lekker gegeten ook. Aanrader!!!
Tiny.1956 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Mooie locatie, inrichting passend bij de locatie, Mooi. Lekker gegeten, maar prijs, kwaliteit had ik meer verwacht. Bediening was goed. We hebben ervan genoten.
Broekie .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
We hadden een high tea. We werden welkom geheten met een glas bubbels en een amuse. Goed begin. Onbeperkt koffie of thee. De high tea werd in drie gangen geserveerd. Het was allemaal erg lekker en meer dan voldoende. Gezellige, ongedwongen sfeer en zeker voor herhaling vatbaar.
Eén puntje van kritiek: ik had van te voren aangegeven dat ik geen kaas en boter lustte. Er werd nog aan tafel geinformeerd of dit om een allergie ging ivm de boter in het gebak ( nee hoor). En vervolgens komt er ook voor mij een sandwich met kaas en een gevulde champignon met kaas op tafel. Wat heeft het voor zin om het nogmaals na te vragen als er toch geen rekening mee gehouden wordt.
Omdat er meer dan voldoende op tafel stond, heb ik er verder geen punt van gemaakt.
Ingridgo .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Ik had een feest georganiseerd bij't Sfeerhuys met 'walking diner'. Het eten was heel goed verzorgd voor de grote groep en smaakte voortreffelijk. De locatie is zoals de naam doet vermoeden erg sfeervol. Een aanrader.