't Schuitje lunch tapas & meer...

Schuithaven 6 4301 HC Zierikzee Nederland Kaart

Over restaurant 't Schuitje lunch tapas & meer...

Wat een genot!

Een ontzettend gezellige, laagdrempelige brasserie met een keur aan heerlijke gerechten. Het menu bevat bekende klassiekers uit de Nederlandse keuken, maar bevat ook internationale toppers. Echt voor ieder wat wils en altijd met de grootste zorg bereid.

Meer informatie over restaurant 't Schuitje lunch tapas & meer...

Dinsdag en Woensdag 17:00 - 12:00
Donderdag t/m Zaterdag
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Dcbr63 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Samen met familielid bij 't schuitje onbeperkt tapas wezen eten,wat een genot.
Het lijkt is als je binnenkomt een beetje krap,maar dat is zo weg,je word meegenomen in de knusse gezelligheid,vriendelijke bediening en als het eten wat in een ogenblik op tafel
staat,voor je neus staat en je heb de eerste hap binnen,,verkocht,,
Wat ik ook een plus punt vindt er zit geen druk achter je want ze werken hier niet in tijd vakken,kom je om 6uur of om half8,je zit hier te genieten
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Net heerlijk geluncht op het terras. Parasol werd ingeklapt zodat we in t zonnetje konden zitten. Tapasplanken met vis en vlees waren heerlijk! Veel variatie, alles vers en perfect bereid. Een feestje!
Kokok .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
We hadden gehoord dat dit tapas restaurant een goede keuken zou hebben. Reden om dit bedrijf te bezoeken tijdens een dagje Zierikzee. Om 11.40 uur gingen we op het terras zitten voor een kopje koffie , een blik te werpen op de kaart en te reserveren. De deur van de zaak stond al open en er was iemand in bedrijfskleding aanwezig. Deze kwam een ogenblik later om te vertellen dat de zaak nog gesloten was. Dit doet een beetje vreemd aan, maar begrijpelijk; we stapten op om elders ons gelukt te beproeven. De (bar)man doorzag ook de vergissing en sloot de deur toen hij weer terug naar binnen ging.
Halverwege de dag zijn we terug gegaan om te reserveren en al vroeg zaten we op het terras (het was prachtig voorjaarsweer) de kaart te bestuderen. Het is een all-you-can-eat tapas formule met keuze uit 88 gerechtjes (hapjes). De tapas is overzichtelijk op de kaart vermeld en onderverdeeld in koud- en soep, vlees, vis en vegetarisch. Voldoende uitzoek en voor ieder wat wils; mits men van tapas houdt.
Per keer mogen maximaal 2 tapa per persoon worden uitgekozen. Deze worden in volgorde van bereiding neergezet zodat de ene tapa sneller op tafel staat dan de andere. De bereidingstijd bepaald hierbij de snelheid en dat is fijn. Geen koude tapas die warm behoren te zijn en andersom. De vriendelijke bediening lopen om deze reden behoorlijk veel. De eigenaresse die zelf ook meewerkt, heeft wat meer tijd om de gasten vriendelijk te woord te staan. Een aangenaam gesprekje met een goede gastvrouw.
Er mag onbeperkt 2 tapa per ronde worden besteld en niet gegeten tapa wordt extra doorberekend (€ 2,50). Een prima systeem dat verspilling tegen gaat. Overigens hebben wij geen enkele keer iets laten staan of niet opgegeten.
De bestelde gerechten worden in het voor Spanje bekende bruine aardewerk geserveerd. Iedere tapa die door ons besteld is, is stuk voor stuk heel lekker. Verfijning mist hier en daar en we kregen de indruk dat als het drukker voor de keuken dat de tapas minder nauwkeurig worden bereid. Niet dat ze niet goed zijn, maar met name de afwerking van de tapas worden minder of slordig afgewerkt. Soms missen bijproducten die eerder in hetzelfde gerecht wel bijgevoegd waren of is er ook nogal veel olie op de tapa geschonken (uitgeschoten ?). De gebruikte olie is neutraal van smaak zodat deze op ieder gerecht kan terugkomen. Hierdoor mist het een beetje de Spaanse olijfachtige invloeden. De tapa zijn niet echt verfijnt, maar gewoon goed. Smaakvol en "what you read is what you get".
Naast de tapas worden de Spaanse sferen versterkt door specifieke Spaanse dranken zoals een heerlijke Vino tinto (de Verano) en sangria. Absolute aanraders in combinatie met de tapas. Het schuitje is een echte aanrader als u in de buurt van Zierikzee bent. Als Vlissinger zal ik zeker de reis van 50 kilometer gaan maken om nog een keer bij 't Schuitje te eten.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Waar zie je dat nog dat voor zo goedkoop bijna alles vers zelf gemaakt is! Zelfs de kruidenboter is huisgemaakt! Jammer dat we in Den haag wonen en we hier met vakantie langs gekomen zijn, anders zou ik echt vaker komen! Helemaal vol op dinsdagavond! Dus wel reserveren!
Heerlijk gegeten, veel keus , vers en goedkoop! Sangria is een aanrader!!!
AnnaRuig .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Vanavond weer heerlijk gegeten hier. Na een andere recensie ook specifiek de paella, Mexicaanse aardappelballetjes en de nachos geprobeerd. In 1 woord: heerlijk! De paella is rijk gevuld, evenals de met gehakt gevulde aardappelballetjes. De nachos.. Ja de nachos daar zou ik speciaal voor komen eten. Heerlijk overgoten met cheddar (die absoluut niet uit een fles komt) en voorzien van tomaten salsa, zure room en guacamole. Zoals altijd weer super gegeten en graag tot ziens!
Sjaak O.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Zaterdag 14 mei gegeten bij 't Schuitje. Onze eerste ervaring met tapas. De bediening is enthousiast, wel vrij jong. De keukenbrigade kan er wat van: ALLES was super lekker, en het meeste erg vers. Toppertje voor mij waren de nachos en de biefstukspiesjes. Slecht zat er niets bij.
Enorm genoten met groep van acht personen! Oordeel was unaniem: hier komen we nog eens terug!
Suzanne N.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Met een groep van 10 all you can eat gedaan. Kleine porties, maar omdat je heel veel rondes mag doen maakt dat niet zoveel uit. Tapas waren niet heel speciaal, wel lekker, veel knoflook, weinig lekkere groentes. Erg jammer dat je niet een karaf kraanwater bij je fles wijn en biertjes mag!
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Tortillas met gehakt en kaas: de kaas heeft de kleur van cheddar, maar geen smaak en een rare textuur, na navraag blijkt de "kaas" uit een fles te komen. Dat kan echt niet in een kaasland! Het gehakt in het zelfde gerecht is uitgedroogd...
De paella is ook uitgedroogd.
De aardappeltjes gevuld met Mexicaans gehakt bevatte 2 mini stukjes gehakt, wat een afknappers!
Dick1947 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Heerlijk gegeten in dit Tapas restaurant gelegen in het centrum van Zierikzee met een leuke inrichting. Op een woensdagavond een volle zaak dat zegt op zich genoeg. Ruime kaart met voldoende keus uit warme en koude tapas , gerechtjes smaakten prima. Vriendelijke en vlotte bediening. Voor de prijs hoef je het niet te laten, € 20,50 pp. onbeperkt. Reserveren lijkt noodzakelijk, een aanrader.
Jessicaburgers .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Na alle lovende recensies vol enthousiasme hierheen gegaan met mijn nieuwe vriend. Helaas was de bediening niet erg vriendelijk. De gerechten waren vettig en niet bijzonder. Niks echt lekkers op en in een klein tabelletje beschreven dat de desserts niet inbegrepen waren waardoor we 11 euro duurder uit waren. Slecht restaurant.
Myrr .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Wij hebben hier met een grotere groep gegeten en waren allemaal erg tevreden! De tapaskaart biedt voor iedereen wat wils; van vegetariër tot echte vlees- of visliefhebber! De methode van bestellen werkt ook goed; je schrijft het nummer van je keuze gewoon zelf op wanneer je weer trek hebt en de bediening haalt het op. De kwaliteit was ook erg goed, kortom ik heb niets te klagen!
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Wat een fantastische avond hebben wij gehad bij 't Schuitje! Bij aankomst was er even onduidelijkheid over de reservering maar dit is keurig opgelost. Heerlijk gegeten, ik kan niet anders zeggen. Elke gerechtje zeer goed op smaak en super vers! Mooie porties, niet al te groot!

Het is dat 't Schuitje voor ons zo ver weg is, anders zou ik hier zeker vaker komen!
Frans Peter W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Al meerdere keren heerlijk gegeten, veel variatie, ongedwongen sfeer. De bediening is heel aardig, af en toe is het gigantisch druk, waardoor alles iets chaotischer is, maar uiteindelijk is het ons altijd erg goed bevallen! Prijs-kwaliteit is echt super, wij vinden het een echte aanrader in Zierikzee!!
Fulano .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
De tapas zijn prima, ieder schaaltje lijkt met liefde te zijn opgemaakt. Zeer voor herhaling vatbaar. Alleen jammer dat de Iens reservering niet goed werkt. Gelukkig had een familie afgezegd en was er een tafel vrij.
Fijnegozer .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Gisteren met ons eigen clubje wezen eten in 't Schuitje. Het was een ware belevenis. Heerlijk tapas en keuze in overvloed... Echt een aanwinst voor Zierikzee. Perfecte hapjes in een leuke ambiance. Kan het van harte aanbevelen... :-)
Henny P.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Het eten was verschrikkelijk lekker! Bediening prima, leuke sfeer, en ook voor de kleuter in het gezelschap was het prima verzorgd!

Echt een aanrader, leuke gevarieerde kaart, heerlijk eten!
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Hier heb ik niet veel woorden voor nodig. Geweldig gegeten. We waren wat laat en om ons toch het volledige genot te schenken3l, mochten we meer gerechten bestellen. Ook qua drank meer dan in orde. Waar je bij ve
el all you can eat lang moet wachten, was t hier super.
PatenSoon .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Concept is al een succes! All you can eat en het leuke is ook zo lang je wilt! Je zit niet vast aan 2 of 3 uur en dan moet je wegwezen. Heerlijk gerechten uitproberen, rustig babbelen en later weer gerechtjes bestellen!
De bediening was snel en erg vriendelijk. We kregen tips over wat erg lekker was en er werden een hoop grapjes over en weer gemaakt; de sfeer was goed!
En dan nog het eten! Erg lekkere tapas en voor ieder wat wils; warm, koud, vlees, vis, groente.
Kortom: een aanrader! We hebben hier heerlijk gegeten en komen graag snel weer genieten!
DanielleP92 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Afgelopen zondag heerlijk gegeten met een aantal vrienden. De menukaart is zeer uitgebreid en voor ieder wat wils. In het restaurant heerst een gezellige sfeer en ook het personeel is erg vriendelijk. Wij zullen hier zeker nog vaker terugkomen!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Zoals gewoonlijk weer een geweldige heerlijke avond gehad. we komen uit Enschede maar als we richting Zeeland gaan proberen we het zeker te combineren met een bezoek aan "t schuitje"!