't Schielicht

Meer informatie over restaurant 't Schielicht

Voordelig
Freda V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Met een grote groep hier gegeten.
Gezellig, sfeervol, vriendelijke bediening en lekker eten.
We waren erg tevreden!

Het speeltuintje is alleen een lachertje. Als je dit restaurant wil kiezen omdat je denkt dat de kinderen zich zullen vermaken terwijl de ouders in alle rust kunnen tafelen..... dan word je teleurgesteld. Ziet er echt niet uit! Vergane glorie (extreem kleine vergane glorie). Daar vermaakt een kind zich niet, daar worden ze alleen maar somber van.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
vandaag hier na een stuk fietsen terecht gekomen. lekker in het zonnetje aan het water gezeten. Bij de vriendelijke bediening 2x schnitzel besteld. Het was even wachten maar dan krijg je ook wel wat. ok...de hoeveelheid salade/ groente mag wel iets meer, en bestelden er frietjes en gebakken aardappeltjes waarvan bij deze laatste het bakje ook iets voller had gemogen. ..maarrrrr... de smaken waren heerlijk en echt een zeer goede schnitzel..top!! we hebben nog wel ff een extra bakje gebakken aardappelen bestel die dit x wel helemaal gevuld was....1,50 extra maar hiervoor!..Een fijne locatie om ( vooral op een zonnige dag) zeker eens ff een tussenstop te maken.Zeer dikke voldoende!

Elly J.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij zijn net terug we hebben daar gegeten met 22 mensen wij kunnen niet anders zeggen het was echt af heerlijk gegeten personeel bedankt voor jullie inzet
Bewonerscommissie de Wouthof
Aad R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Leuke locatie aan de Schie. Niet alleen interessant voor fietsers en mensen met kids, maar ook voor grotere groepen. Ik was er in het kader van een reunie met zo'n 30 man en dat hadden de mensen goed voor elkaar. Attent personeel en behoorlijk buffet. Om nog een keer langs te fietsen
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Restaurant bezit heerlijk terras aan het water; prima voor een drankje tijdens een fietstochtje.
Het avondeten is eenvoudig, geen enkel hoogstandje. Klein bakje frites, 1 bakje bonen en 1 bakje salade voor 4 personen (altijd hetzelfde). Extra frites ed. wordt berekend!
Inrichting ouderwets en donker, kleine tafeltjes. Bediening joviaal en vriendelijk, snel met de verkoop van drankjes.
Prijzen zijn te hoog voor de kwaliteit; een biefstuk voor 24 Euro moet boterzacht en sappig zijn!!
Eelco K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Was toch even "vergeten" wat een ontzettend leuk restaurant dit is... perfecte sfeer, goeie bediening en prima eten... kom vlug weer eens....
Cees Q.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2014
Zakelijk met een groep van 25 man gegeten, kwalitatief echt goed en niets op aan te merken.
Hulde aan de keukenbrigade, ondanks de vrij brede kaart van ons keuze menu kwamen alle gerechten binnen een redelijke termijn vrijwel tegelijk op tafel, de bediening is adequaat en alert.
De kwaliteit van het eten echt top, geen ongetogen woord van de gasten gehoord. Voor mijzelf Mosterdsoep vooraf, een sublieme tournedos als hoofdgerecht en noodgedwongen de bekende dame Blanche als toetje (De verse aardbeien waren op, maar op zo' n groep met zoveel mogelijke keuze is niet in te kopen, toevallig wilde bijna iedereen aardbeien als nagerecht)
Resume, prima gegeten, prima prijs-kwaliteit verhouding, mooie locatie
Esther -.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Hier ons huwelijksfeest gegeven met vooraf diner voor 40 personen. Al het eten kwam warm en tegelijk geserveerd, en alles smaakte heerlijk! Ook de genodigden die hier niet bekend zijn hadden alleen maar goede woorden.

Wij komen hier met regelmaat en houden van de heerlijke onbedwongen sfeer die er heerst. Al het personeel werkt keihard om het de gasten naar hun zin te maken; je glas staat nooit lang leeg maar daarbij weten ze ook de juiste balans tussen aanbieden en je even de kans te geven om "gewoon" te kunnen zitten.

Kortom; complimenten voor al het personeel!

Tip: de ossenhaas en de "extra-extra" pittige spare ribs.
Pietervdh .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Op het terras gegeten. Erg mooie locatie aan t water. Vis was goed ribeye is echt perfect. Ook de ossenhaas reepjjes. De groenten vers en zeker de boontjes waren een 10 waard. Bediening goed en vriendelijk. Eigenaarvwerkt hard mee. Komen zeker terug
J M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Het ligt wat afgelegen, wel op een mooie plek. Voor een vrijdagavond was het best rustig. Desalniettemin was het eten prima. In mijn ogen culinair gezien geen hoogvlieger, geen moeilijke gerechten waar echt iets fout aan kan gaan. Gewoon een eenvoudige lekkere eetcafé-hap. Als enige punt van kritiek waren de ietwat droge spare ribs van mijn tafelgenoten. Ik had zelf wat anders, dus van horen zeggen. Zelf had ik er als kok trouwens wat dipsaus bij geserveerd, dat terzijde. Service goed, lekker warm en gezellig binnen. Op zoek naar een culinaire verrassing? Loop hier dan voorbij. Zin in een lekkere hap a la eetcafé: aanrader!
Fannyhofman .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2012
We hadden hier ons jaarlijkse familiereunie gehouden. Het was uitmuntend goed geregeld. We hadden een mooi plekje in het restaurant waar je (open) ruimte en toch een beetje apart zat. We hadden gekozen voor de Bbq arrangement. Erg leuk en lekker en voor iedereen wat wils. Ook de complimenten voor de bediening. En de betaling achteraf met een grote familie verliep prima. Echt een aanrader! We gaan zelf zeker nog een keer terug met zijn vieren. En ook belangrijk! Kindvriendelijk