't Sas

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras
Gabrielle .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Een zeer gezellig eetcafé in het pittoreske plaatsje Goedereede. Gerund door een lieve meid, Chantal! Heerlijk buiten op het terras gegeten met vrienden uit de Pieterstraat! Wanneer je hier neerstrijkt moét je de huisgemaakte appeltaart of huisgemaakte cheesecake proeven! Ik zal hier zeker vaker 'binnenvallen'!
Katie S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Heerlijke Cappuccino met warme Appeltaart zelfgebakken met Slagroom Heerlijk
Maar ook pas de overheerlijke Tosti met net dat beetje extra Geweldige service en ook super bediening!!! Mijn vaste stekkie geworden

groetjes Kate
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Ik heb hier heerlijk gegeten met mijn vrienden, die avond was het onbeperkt spare ribs eten.
Deze waren zalig! Makkelijk van het bot te krijgen, lekker mals en met goede sauzen erbij.
Het is een gezellig restaurant met goede en gastvrije service!
Binnenkort ga ik weer wat eten, om wat anders van de kaart te proberen.
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Een heel schattig restaurantje in een pittoresk dorp. Het eten was prima in orde hier met een zeer attente en lieve bediening.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
De keuken ging eigenlijk al dicht, maar we mochten nog aanschuiven. Het eten is heel standaard, maar goed klaargemaakt . Het interieur is een beetje somber, zo donker. De bediening is prima.
KarinBen .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Met een vriendin gegeten bij t Sas in Goedereede. We werden zeer vriendelijke ontvangen en kregen een tafeltje boven. Het is vrij klein boven hoewel je niet het gevoel hebt dat je bij elkaar op het bord kijkt. Heerlijk vers stokbrood vooraf. De hoofdgerechten waren van een prima hoeveelheid. Gebakken aardappeltjes echt lekker, niet te klef of te vet. We hadden geen dessert maar koffie/munt thee maar dit zou ongetwijfeld ook heerlijk zijn geweest. De service was goed; regelmatig werd er gekeken of het aan iets ontbrak. Prima avond gehad!
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
20 juli gegeten bij t Sas. Goed verzorgd, alles lekker vers, precies goed. Lekkere kruidenboter bij brood, knapperige patatjes, smakelijke groenten en de gebakken mosselen niet te vet, het romige vispotje inderdaad romig en zacht. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, het menu is gewoontjes, maar alles met liefde klaargemaakt en heel vriendelijke bediening. Een vd beste restaurants van de omgeving.