't Runderke

Noorderwal 40 7241 BL Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant 't Runderke

Een aangename verrassing voor iedereen die hier terechtkomt. Restaurant 't Runderke is sfeervol ingericht en heeft een prachtige binnentuin. Hier voelt iedereen zich thuis! Hun specialiteit is rundvlees van hun eigen veehandelsbedrijf. Hierdoor kunnen ze door de juiste huisvesting, voeding en een goed rijpingsproces bijzonder mals vlees bereiden. Dit moet je proeven!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Runderke

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:00

Femmie E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten was heerlijk. De spareribs en steak waren echt perfect. Alles was verder uitstekend. En gezellig druk. Veel ah gasten ,net alswij!!!
kukelpapa .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ontzettend genoten van het heerlijke eten. Runderspareribs zijn aanbevelenswaardig te noemen en de ossobucco zuig je zo naar binnen. Echt oprecht heerlijk gegeten. Lekkere zoete worteltjes erbij en een bakje rabarber (die zuur was, dus vast gezond: :) )

Minstens zo belangrijk is de vriendelijkheid van het bedienend personeel. Stuk voor stuk gemoedelijk en vrolijk, hartelijk. Hier was geen spoortje Gelderse stijfheid te bekennen, het leek wel of ik weer even thuis in Brabant was.
A. B.
truus-s .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij hebben woensdagavond het restaurant bezocht en hebben een AH keuze menu gehad. De keuze vonden wij ruim voldoende voor deze actie. Het eten smaakte heerlijk, de bediening was super. Het stokbroodje vooral stond apart op de rekening. Helemaal prima....prijs kwaliteit ruim voldoende. Compliment en wij komen zeker terug
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
De ontvangst is hartelijk door een galante gastheer.
Echt verrassend om op een zomerse avond in de binnentuin te kunnen dineren!
nifterikh .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Gezellige avond, leuke bediening, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. De spare-ribs waren van een hoge kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar.
ideler .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Prima restaurant. Heerlijk gegeten, vooral de spareribs waren voortreffelijk. Geen moeite is te veel. Het had net flink geregend maar binnen was het best nog warm. Het was die dag meer dan 30 graden geweest. Wij wilden dus graag buiten eten. Tussen alle drukte door maakte hij toch een tafeltje voor ons droog. De bediening is echt geweldig. Met veel humor en aandacht. Zeker een aanrader.
Corine R.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance, namelijk de binnentuin. Mazzel dat het prachig weer was. Wel de opmerken dat er her en der spinnenwebben zaten en een loungekussen die aan de rand kapot was. Verder puur genieten van eerlijke en heerlijke gerechten en leuke, vlotte bediening. Mooie porties en met een lekker voldaan gevoel weer naar huis gegaan.
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Prettige ontvangst, Veel buiten mogelijkheden. Personeel is accuraat en plezierig in de omgang. Gekozen menu was goed verzorgt en prima van smaak.
arnold V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben het erg naar ons zin gehad. Het diner was weer een heerlijke gebeurtenis. Goede verzorging en van uitstekende kwaliteit. Echt een aanrader. Komen zeker weer terug.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Speciale menukaart voor AH arrangement en die viel tov normale menukaart wat tegen in keuze; vond daarom de prijs / kwaliteit niet helemaal in balans. Stokbroodje vooraf viel niet onder arrangement.
joop D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Ligt langs te drukke weg, bij het afrekenen werd er een fout gemaakt. Vergeten was het tweede menu dat gratis was vanwege de AH-actie in mindering te brengen
Douwe W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
De ontvangst was prima. Het eten was prima. Minpuntje was de wachttijd tussen de gerechten, men was ons door drukte vergeten. Het was mooi geweest als men ter compensatie de drankjes gratis had gegeven. Maar uiteindelijk kan ik "'t Runderke" aanbevelen, Het diner was prima en de bediening was in orde, jammer van de wachttijd tussen de gerechten.
Hierismar .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker gegeten, zeer vriendelijk personeel en een fijn terras aan de achterkant. Als het dichterbij was kwamen we nog eens.
wenham S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk buiten op het achterterras gegeten. Aardige en attente bediening. Niets fout mee! (een klein dingetje: even vooraf de tafel afnemen)
bettybroers M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het voorgerecht met roast beef had wat minder doorbakken mogen zijn. Het hoofgerecht van osso bucco was heerlijk, maar de bijgerechten van appelmoes, patat en met maionaise doordrenkte rauwkost leek mij niet te passen. De boontjes waren heerlijk. Het nagerecht van teramisu was te droog en smaakte alsof het gisteren was klaargemaakt.
Alice T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
sfeervolle binnentuin, fijne bediening en heerlijk eten met uitstekende kwaliteit vlees tegen een gunstige prijs. Kortom, veel meer 'avondje uit' dan de naam doet vermoeden. wij komen zeker terug. Leo en Alice
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk in de achtertuin gegeten met een lekkere rode Primitivo wijn. Bediending zeer vriendelijk en deskundig. We komen zeker (opnieuw) weer terug.
Eleen S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Vriendelijke, en snelle bediening. De gerechten waren smakelijk. Vooral,de ossobucco was het waard om even appart te noemen.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Leuk gastvrij restaurant met klantvriendelijke bediening We hebben AH menu gegeten met voldoende keuze
Goede prijs kwaliteit