't Runderke

Noorderwal 40 7241 BL Lochem Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant 't Runderke

Een aangename verrassing voor iedereen die hier terechtkomt. Restaurant 't Runderke is sfeervol ingericht en heeft een prachtige binnentuin. Hier voelt iedereen zich thuis! Hun specialiteit is rundvlees van hun eigen veehandelsbedrijf. Hierdoor kunnen ze door de juiste huisvesting, voeding en een goed rijpingsproces bijzonder mals vlees bereiden. Dit moet je proeven!

Glas champagne

Hans S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heel goed en smakelijk gegeten, mooie aparte vleesgerechten op de kaart die je ergens anders niet snel tegenkomt. Voor mij persoonlijk had alleen de zwezerik niet in een paneerjasje gehoeven, al was het gerecht op zich prima en lekker. Bijzonder vriendelijke en attente bediening, fijne sfeer. Komen zeker terug.
ria K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
M.m. V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Prettige ontvangst, prima kwaliteit, heerlijk gegeten.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Prima gegeten. Snelle gezellige bediening. Ze hebben andere dingen op de kaart dan anderen. En op de veranda kan je lekker zitten.
Paustovsky K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Topzaak
Prettige, stille en uitlaatgasvrije binnentuin. Bediening, vooral door de jongedame, is meer dan prettig.
Naegelholt met meloen respect. zwezerik vooraf: prettige gerechten, prima klaargemaakt. Hoofdgerechten: kalfswang en diamanthaas. Ook weer erg lekker, goede en genoeg bijgerechten. 3 witte, 3 rode en 2 rose open wijnen. Malbec is stevig en past prima bij gegrillde rundvlees. Eén puntje van kritiek: bistromessen zijn ondingen. Goed laguiole steakmes werd gemist (en eigen natuurlijk vergeten).
Dessertkart is beperkt, alleen ijs, maar wel lekker.
Hier komen we zeker nog wel eens
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Het eigen rundvlees uit de streek maakt dit restaurant een aanrader voor de echte vleesliefhebber. Van kalfswangetjes tot rib eye steaks en van kalfschnitzel tot tournedos: alles is van uitmuntende kwaliteit. Het binnenterras is sfeervol en rustig en met romantische veranda en zitjes ingericht. De bediening is vriendelijk en openhartig en het ietwat lange wachten op de heerlijke gerechten is daarom geen punt. Kortom zeker een restaurant om terug te keren voor nog meer proeven van al dat lekkers.
Paula J.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijke gerechten, leuke bediening, betaalbare goede uitzonderlijke wijnen. Excellent! Een aanbeveling.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
We hebben genoten van de vriendelijke ontvangst door Arend Jan! Het eten was voortreffelijk! De sfeer van het restaurant is goed. Kortom we hebben genoten! Een aanrader!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten. Men's steak is echt een aanrader. Maar de proeverij is perfect. Komen zekers nog eens terug.
P.J. D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Bediening op elke specifieke klant toegesneden, met een humor en een klein beetje brutaal, waardoor er een gezellige sfeer ontstaat tussen omliggende tafeltjes, zonder dat je het gevoel krijgt dat Je privacy gelijk wordt afgebroken. Geen standaard onpersoonlijke en ongemeende uitdrukkingen als "heeft het gesmaakt".
Geen modernistische minimaaltijden, maar degelijke hoeveelheden, waarbij vermeld moet worden dat de mansteak in dat opzicht kan doorschieten naar een anderhalfpersoons menu.
Kortom een plek waar je geen tafeltje bij het raam hoeft te boeken.
Ruud-H H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Weer een erg positieve ervaring met het Runderke: vleesgerechten zijn uitstekend, service is prima, sfeer is prettig.
Bijgerechten zouden wat creatiever en passender bij de verschillende soorten vlees kunnen zijn.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prima restaurant. Specialiteit rundvlees en dat klopte helemaal. Alles zeer goed en met zorg klaar gemaakt. De ijsjes waren niet zo bijzonder maar die waren ook niet duur. Plek om nog een keer terug te komen.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Prima restaurant, goede bediening. En gezellig
Wilma N.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Zeer goede bediening heel klantvriendelijk en goed meedenkend ivm mijn glutenintolerantie. Ik ben geen grote vleeseter maar de tournedos was in een woord geweldig, nog nooit zo’n lekkere tournedos gegeten. De vleesproeferij die mijn man had was ook echt erg goed!
De sfeer, mede door de uiterst vriendelijke gastheer, en rest van het eten was in een woord geweldig.
We wonen in Nijmegen maar als we weer eens in de buurt zijn gaan we zeker op herhaling!
Marlyn T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gewoon heerlijk gegeten, ben er al vaker geweest. Elke keer top :). De garnituren bij het hoofdgerecht waren ook prima. Borden redelijk goed gevuld. Kwaliteit van het vlees is uitstekend.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Beetje donker
Jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker gegeten, gastvrije bediening.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, en een goede gastheer !! Een aanrader !
Jan Harmen B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Toen we binnen kwamen werden we hartelijk begroet. We waren toen de enige gasten maar dat vonden we niet erg want we werken zelf ook in de horeca en dan een beetje rust is wel prettig. Leuke gastheer en zeer goede keuken. We komen zeker terug!!