't Runderke

Noorderwal 40 7241 BL Lochem Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant 't Runderke

Een aangename verrassing voor iedereen die hier terechtkomt. Restaurant 't Runderke is sfeervol ingericht en heeft een prachtige binnentuin. Hier voelt iedereen zich thuis! Hun specialiteit is rundvlees van hun eigen veehandelsbedrijf. Hierdoor kunnen ze door de juiste huisvesting, voeding en een goed rijpingsproces bijzonder mals vlees bereiden. Dit moet je proeven!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Runderke

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant 't Runderke

Henk en Ria Z.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
het was een fijne en bgezellige avond met heerlijke eten.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Wij komen regelmatig bij ‘t Runderke. Eten altijd goed! Service altijd goed! Je voelt je echt te gast en ook gewaardeerd als gast. Top!
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
gezellig restaurant, leuke sfeer
Nick P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ik schrijf normaal nooit een recensie. Maar we hadden dit weekend een familie weekend. En besloten hier met ze alle te eten. Nou ik kan de mensen een ding zeggen het eten was heerlijk! Goede bediening. Zeker een aanrader!!
Jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
De bediening was zeer vriendelijk
En het eten was heerlijk.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Voor de derde keer hier gegeten.
Uitstekende keuken, prettige bediening.
Komen zeker terug
Sfeervol ingericht restaurant.
Vlees was niet echt warm en kon wel iets meer smaak hebben. Apart betalen voor een sausje vinden wij, mede gezien de prijs-kwaliteitsverhouding, flauwekul.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk eten aardig personeel,lekker rustig zitten eten.
Christel K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zoals altijd heerlijk en gezellig gegeten.
De gastheer was ook heel gezellig vanavond.
jaap V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima gegeten. Gezellige sfeer. Parkeerplaats in de buurt. We komen hier zeker nog eens terug als we op doorreis zijn.
jaap-petra .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De ontvangst was zeer hartelijk. De aankleding ontzettend gezellig. We hebben super gegeten. Kortom een aanrader. Het was echt top. Zelden zo lekker en gezellig gegeten. Kortom subliem met dank aan het personeel.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima verzorging gezellig en ontspannen. Niet de laatste keer geweest. Prijzen zijn redelijk en gekozen maaltijd evenals het personeel Prima
A. B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Niets op aan te merken, vriendelijke bediening. Een amuse vooraf komt ook leuk over. Aan te bevelen als je (in de buurt van ) Lochem bent.
Gerrit T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het AH 3 gangen menu was gewoon goed.Ook de vegetarische schotel was TOP. Alleen jammer dat wij in een hoekje achter een muur werden gezet.Dit werd echter ruimschoots gecompenseerd door een drankje van het huis. Komen als wij in de buurt zijn zeker op herhaling. Kunnen dit restaurant dan ook voor iedereen aanraden.
H V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat een teleurstelling! Schandalig om voor deze AH-prijs (€ 32,50) dit op tafel te zetten. Je moet maar durven.
Wat plakjes rosbeef op een veel te koud bord. Vervolgens een broodje hamburger met wat doorgekookte groente en minimaal bakje frites voor 4 personen en tenslotte een limoncello tiramisu die te taai om te eten was. Wellicht helpt het de keuken als er wat minder tafels zijn. Komt de sfeer ook ten goede. Nu lawaaierig, rommelig en chaotisch. Komen niet snel terug. Karel.
Andrea N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was prima het was er alleen erg druk....het overviel het personeel zodat we eten voorgezet kregen en geen bestek en servet hadden ????maar dit werd met een glimlach opgelost.
Al met al een prima restaurant om lekker te eten en een super vriendelijke bediening...een aanrader !!
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voor de vierde keer hier gegeten, en het was weer een goede ervaring! De bediening was aardig, vlot en goed georganiseerd. Ze konden het druk bezette restaurant goed aan. De drie gangen waren prima, met name het vlees (de rib-eye en de spareribs) van het hoofdgerecht. We komen hier graag weer terug!
Margot E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Zoals altijd is het eten bij het Runderke fantastisch, we hebben genoten en de bediening is gezellig en snel.
Genieten dus hier
Th.J. V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Vriendelijke bediening, die je rustig van de maaltijd laten genieten. Ze hebben verstand van hetgeen op het menu staat. De inrichting van het restaurant is aangenaam. De naam van het restaurant verraadt al wat er hoofdzakelijk gegeten kan worden.
K. B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
weer uitstekend gegeten met ah-aktie.
ontvangst goed;ondanks behoorlijke drukte toch nog kiezen voor een tafel.
binnen redelijke tijd de menukaart en zo ook de verschillende gangen.
al met al weer een geslaagde avond.