't Runderke

Noorderwal 40 7241 BL Lochem Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant 't Runderke

Een aangename verrassing voor iedereen die hier terechtkomt. Restaurant 't Runderke is sfeervol ingericht en heeft een prachtige binnentuin. Hier voelt iedereen zich thuis! Hun specialiteit is rundvlees van hun eigen veehandelsbedrijf. Hierdoor kunnen ze door de juiste huisvesting, voeding en een goed rijpingsproces bijzonder mals vlees bereiden. Dit moet je proeven!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Runderke

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:00

Henk G.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Wij hebben zoals gewoonlijk heerlijk gegeten, dit in combinatie met een vriendelijke en correcte bediening maakt dat wij hier zeker weer terugkomen.
Johan05 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Zeer smakelijk bereide eenvodige gerechten. Leuk opgediend. En verrassend lekker wijnen. Vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteitverhouding vanwege AH-zegels zeer gunstig.
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Sfeervol restaurant en een zeer vriendelijke bediening. Het diner was heel goed. Steeds op tijd werd gevraagd of er voldoende was en of er iets te drinken moest zijn.
H.A. P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
".............."..................................................................................
.......................................................................
Frank N.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Lekker eten. Mooi opgemaakt. Verse gerechten, prima wijnen.
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gezellige inrichting. Tafeltjes misschien iets te dicht op elkaar
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten, de rib eye lady steak was supermals. Beetgare groenten, lekkere krokante frieten; er wordt goed gekookt bij´t Runderke.
Brenda T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het eten was super!!! De bediening vriendelijk en professioneel. Top locatie. Een echte aanrader
E D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, op de mooie veranda. Wat je aan de entree helaas niet kunt afleiden, is dat er aan de achterkant nog een zeer mooie binnenplaats is. Misschien iets beter kenbaar maken? Daar is de rust, terwijl voor op het terras de auto.s je voorbij scheuren. Maar ja, als je dat niet weet.
Ike T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Gereserveerd via de AH-actie. Was vergeten de spaarboekjes mee te nemen. Daardoor konden wij niet van de korting profiteren, aldus de bediening. Op zich correct als is het wel jammer. Want dat het ook anders kan, bewees een andere eetgelegenheid in Lochem, later die week. Vorig jaar waren wij hier ook met de AH-actie geweest en was het eten goed. Was benieuwd of de kwaliteit op minimaal hetzelfde niveau zat. En het antwoord is volmondig , jazeker. We kozen nu van de kaart. Mijn zoon de spare-ribs naturel. Ik de rundersate. De ribs, die ik ook wilde proeven, waren zeer mals en smakelijk. Zelden zulke lekkere ribs gegeten. Normaal eet ik sate van de haas of kip. Met rundvlees was nieuw . Maar ze weten daar in die keuken echt wel wat ze doen. Heerlijk in o.a. citroengras gemarineerde stukjes rund met een pinda-saus die wat mij betreft wat pittiger had gemogen. Ook de pinda-smaak zou wat sterker aanwezig mogen zijn. De bijgerechten ( frites, gebakken aardappelen in de schil, diverse groenten) waren dik in orde. Kortom, een aanrader en wij zullen volgend jaar weer terug komen.
E. J.
Voor herhaling vatbaar.
Groetjes Fam Janssen.
H F.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gisteravond met 4 personen bij "t Runderke gegeten met AH actie. Fantastische gefrituurde gamba's. Ribeye lady steak goed van smaak, de dikke waren goed van garing, de dunnere waren iets te ver. Als dessert peche melba en trio van sorbetijs, heerlijk. We waren allemaal zeer tevreden.
jccm C.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heeerlijk gegeten. Wij hadden een voor- en hoofdgerecht. Was echt superlekker. TIP: als je een nagerecht wil eten (die er trouwens zaalig uitzagen) moet je beslist geen voorgerecht nemen (tenzij je echt een grote eter bent).
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
De beste ribeye sinds vele jaren. Mooi vers garnituur en een uitermate vriendelijke bediening. Een aanrader voor een ieder in de buurt.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij waren er met de ah restaurantactie kaart. Er was een speciaal keuze menu daarvoor samengesteld. Genoeg keuze en zeer ruime porties. Vriendelijke en attente bediening.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Uitstekende kwaliteit van de gerechten, prettige en rustige bediening in een rustige omgeving.
Loeky E.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, mooie verse gerechten, flinke porties want we kregen het niet eens helemaal op. Heerlijk buiten in de binnentuin gezeten. Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Een aanrader! Een gezellige ambiance met heerlijke keuzemenu's voor de rundvlees liefhebber. Lekkere rode huiswijn erbij en een smultoetje.
wh J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
wij komen hier vaker ook buiten het AH gebeuren om. Het is een aanrader om het 3 gangen menu te nemen met de lady steak als hoofdgerecht. ( voor de vleeseters)
Dus een aanrader voor een ieder!!!!!

Bedankt personeel van 't Runderke hou deze kwaliteit en service nog jaren vast
fam.Overkleeft en Jacobs
Warnsveld/Rheden