't Runderke

Noorderwal 40 7241 BL Lochem Nederland Kaart

Over restaurant 't Runderke

Een aangename verrassing voor iedereen die hier terechtkomt. Restaurant 't Runderke is sfeervol ingericht en heeft een prachtige binnentuin. Hier voelt iedereen zich thuis! Hun specialiteit is rundvlees van hun eigen veehandelsbedrijf. Hierdoor kunnen ze door de juiste huisvesting, voeding en een goed rijpingsproces bijzonder mals vlees bereiden. Dit moet je proeven!

Glas champagne

Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
MarloesM .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Erg lekker gegeten. Dessert simpel (advies: kies voor goede slagroom uit de kidde). Carpaccio heel bijzonder met de maggiplant, goed stuk mals vlees. Heerlijk.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst, leuk AH menu, gezellige sfeer, door drukte wat langer moeten wachten, maar het vlees was voortreffelijk!
A V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellig restaurant - gezellig en vriendelijk personeel - bediening was uiterst aangenaam - bedienend personeel was belangstellend - dit restaurant is aan te bevelen aan anderen.
TOPPY.
Laurahendriks .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Met zes personen hebben we alle gerechten van de AH kaart geprobeerd en het was heerlijk! Lekker volle borden en aan alles was veel aandacht besteedt (denk aan carpaccio met maggiepesto ín de carpaccio). Het vlees was lekker mals en viel bij de spareribs letterlijk van het bot. De bijgeleverde groentes hadden een leuke twist, omdat het óf groentes waren die wij niet vaak zien in restaurants óf ze het niet standaard hadden klaargemaakt. De toetjes waren ook erg lekker en het werd extra gewaardeerd dat bij de dameblanch de chocolade saus apart werd geserveerd. Vriendelijke en gezellige service, wij komen terug!
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was voor ons de eerste keer eten bij het Runderke en het was heerlijk!...wat een mals vlees.
De bediening is vlot en vriendelijk.
We gaan zeker nog een keer.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Erg lekker gegeten in het Runderke, alles was erg goed verzorgd, het vlees was bijzonder mals ik had kalfswang, nog nooit gegeten maar wat was dat heerlijk. mijn echtgenoot had runder ribben zag er ook smakelijk uit. een lekkere Italiaanse wijn erbij. Het is goed toeven qua eten en ambiance in Lochem.
J.G.E. D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We hebben erg lekker gegeten bij het Runderke. Er was een aparte menukaart voor De AH-actie met ruim voldoende keus. Vooraf carpaccio, nog nooit zo lekker geproefd! Als hoofdgerecht hadden wij rib eye die goed gebakken was en botermalse kalfswangetjes. De porties zijn ruim voldoende. Ook heel leuk dat we vooraf een mandje stokbrood kregen. De bediening is vriendelijk. Het is een restaurant om zeker nog eens terug te komen.
iris.mudde .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten.
Prima kwaliteit.
Het was druk daardoor wel lang wachten.
De dames waren erg aardig de man was erg kort en zakelijk en wilde niet liever dan je glazen vullen.
Wijn erg duur, boven gemiddeld.
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
we gingen met vier personen uit eten bij het runderke in lochem. het voorgerecht, hoofdgerecht was van uitstekende kwaliteit. ook hetnagerecht was prima.de bediening was uitstekend.dus wij geven hun een:10
Veroni A.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De verwelkoming was afstandelijk.
De bediening liet te wensen over. Het bestelde broodplankje niet gekregen. Ons idee was dat ze het vanwege de drukte niet helemaal aankonden.
Op het eten geen aanmerkingen, het was heerlijk. Op een puntje na: De extra bestelde patat en de rauwkost., groente (portie voor 4 pers. was minimaal) werd in rekening gebracht als extra keukenkosten.
Wij komen hier niet weer ondanks het lekkere eten.
Stout .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We aten met 4 personen met AH bon; vooraf voor 3 personen carpaccio met pijnboompitten en wat salade en een ossenstaartsoep en allen vonden het zeer smakelijk; hoofdgerecht kalfswang of ribeye met diverse groenten + frietjes waarbij de borden mooi waren opgemaakt en we lekker aten; na: dame blanche een bekende formule! 2 van ons gezelschap was hier nu voor de vierde keer want ribeye en/of kalfswang kun je niet op iedere menukaart vinden. Een aanrader om hiet te zijn!
Rian L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gezellige gelegenheid met frisse jonge bedienden. Voldoende keuze in het menu. Kalfswang zoals ze hadden gezegd, botermals. Voldoende garnituur. Koffie werd aangekleed geserveerd met een glaasje en bonbons. Het was druk maar de gerechten kwamen met goede tussenpozes.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hadden om 18.30 uur gereserveerd, maar konden pas om 19.10 aan tafel.
De ontvangst was zeer vriendelijk en we konden met elkaar op een prettige plek wachten tot er een tafel vrij was.
De bediening was vriendelijk en attent.
Wilg .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en heerlijk eten! Nog nooit eerder kalfswang gehad, maar het is een aanrader! De gerechten waren mooi opgemaakt en het eten werd snel gebracht. Na afloop ook nog een kooje koffie gedronken en die was ook "aangekleed" met chocolade en likeurtje. We komen hier zeker nog een keer terug!
Elma K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Lekker eten, smakelijk opgediend, goede sfeer en gastvrij personeel . Aan de rand van het centrum, goed bereikbaar en voldoende parkeermogelijkheden in directe omgeving.
Bajdebeer .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Als AH klant viel het alleszins mee!! Zeker in vergelijking met het andere 'AH'restaurant in Lochem.
Gezellige ambiance met goed licht. Vriendelijke, joviale bediening en prima eten. Ondanks 2 voor 1 veel smakelijke bijgerechten en keus uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 desserts. Alles was top! Wij komen hier zeker nog terug, ook als wij 100% moeten betalen.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het restaurant doet haar naam eer aan! Het Runderke heeft prachtig mals vlees uit de regio!!
Prettige, jonge bediening. Omdat wij naar het theater gingen, hadden wij beter van tevoren beter kunnen aangeven, dat wij weer snel zouden vertrekken.
CKF .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij hebben met vieren met de AH-actie gegeten bij 't Runderke.
Het eten was prima, de bediening was vriendelijk. Niks mis mee dus.
Wel zei mijn zwager dat hij aan wat op tafel stond, kon merken dat we met een "bon" aten.
Normaliter zou dat aanzienlijk meer zijn. Dat vind ik dan weer jammer!
Phvdw .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima gegeten! Beetje gedateerde inrichting maar wel netjes en gezellig. Ik vind het eten was prima! Allemaal kwaliteitsprodukten