't Runderke

Noorderwal 40 7241 BL Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant 't Runderke

Een aangename verrassing voor iedereen die hier terechtkomt. Restaurant 't Runderke is sfeervol ingericht en heeft een prachtige binnentuin. Hier voelt iedereen zich thuis! Hun specialiteit is rundvlees van hun eigen veehandelsbedrijf. Hierdoor kunnen ze door de juiste huisvesting, voeding en een goed rijpingsproces bijzonder mals vlees bereiden. Dit moet je proeven!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Runderke

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:00

Jelle K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
lekker gegeten, gezellig restaurant met goede service!
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Ga er iedere keer met enorm veel plezier naar toe! Het eten is heerlijk en de bediening komt warm/ hartelijk/ echt over! In de zomer is het lekker achter in de tuin zitten en bij minder weer is het geen plaag om binnen te zitten! Toppertje voor mij!
gertgj .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was lang wachten alvorens we aan de gereserveerde tafel konden gaan. Werd intussen een drankje geserveerd maar verder niet gevraagd of er nog een tweede drankje moest komen. Het eten was van redelijk goede kwaliteit, echter de smaak was wat minder. Vind dit niet voor herhaling vatbaar. Misschien was de oorzaak van alles wel de grote hoeveelheid gasten. Te strakke planning?
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Weer goed gegeten met de AH restaurantbonnen. Er was goed druk, maar niet storend. Vriendelijk ontvangst en bediening. Voor herhaling vatbaar.
Linn B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten vlotte bediening ondanks dat het heel erg druk was. Ze liepen heel hard.
Gezellige sfeer in het restaurant.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met ah actie hier gegeten. We zaten achterin het restaurant aan het raam. Er kwam daar veel koude lucht naar binnen, waardoor we het steeds kouder kregen. De sfeer daar is een stuk minder dan in het voorste gedeelte van het restaurant. We moesten een poos op het papier met AH menu wachten. Ons voorgerecht een carpaccio, was matig . Het vlees was erg flauw,met een hoop sla erop. Het vlees, de kalfswang en de rib_eye van het hoofdgerecht waren goed. De combinatie van redelijke bloemkool en saaie en afgezaagde koolsalade met een schaaltje appelmoes vond ik vreemd . Daarbij de eveneens saaie patates frites. Nagerecht: de panna cotta was flauw en weinig zeggend, de dame blanche was te blanche, dus wat weinig chocoladesaus. Al met al een teleurstelling na twee betere ervaringen in dit restaurant.
Wiwa .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Bij 't Runderke gegeten met de AH actie. We waren niet de enigen, de zaak zat vol. Prima ontvangen, jas werd aangenomen en weggehangen. Het was wel een beetje koud in de zaak, daar zag je meerdere mensen over klagen.
Als voorgerecht de carpaccio met oude kaas, prima. Ook de gefrituurde champignons, zeer smakelijk. Als hoofdgerecht de runde spareribs, en zoals de kaart al aangeeft, inderdaad een aanrader. Heerlijk mals en goed gekruid vlees. De kalfswang was ook heerlijk mals en prima van smaak. Als toetje een prima dame blanche een heerlijke apfelstrudel en een heerlijke panne cotta. Al met al een prima avond, een aanrader.
agouw .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Het was een gezellig restaurant met een vriendelijk welkom. De bedienig was ook erg aardig. Het eten was voortreffelijk.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Bij binnenkomst mochten we zelf een tafeltje nemen. De inrichting is warm en gezellig en de bediening is alert en behulpzaam. Geen amuse of brood. Bij het AH/IENS 3 gangen diner werd een goede Merlot geschonken en deze was prettig geprijsd. Na de stokbrood met boter - tegen betaling - werd voor mijn man een ossenstaartsoep geserveerd met behoorlijk veel vlees erin en voor mij een heerlijke carpaccio. Beiden kozen we de aanbevolen kalfswang, lekker knapperig en sappig vlees. Daarbij sperzieboontjes, rabarbermoes, witte koolsalade en frites. De mandarijn panna cotta vond ik wat nietszeggend. De apfelstrudel werd meer gewaardeerd. We hebben er lekker gegeten en bevelen het anderen zeker aan.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ondanks dat het heel druk was kregen wij de service waar je blij van wordt. Het eten was heerlijk. We komen zeker een keer terug als we hier in de buurt zijn!
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Jammer dat ik voor het gekozen dessert, Iriskoffie, € 5,50 moest bijbetalen, nog niet eerder meegemaakt.
Verder was de keuze ruim genoeg.
Miranda G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten ,aardig personeel
Leuke gerechten op de kaart
Gezellig ingericht leuke locatie
Carlo en Miranda Gotink
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wij vonden het uitstekend en volgende week komen we weer terug met familie. Wij hebben genoten van de kalfswang en de rib eye.
Wendy2015 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten. We zijn gewend aan een heel goede kwaliteit rundvlees thuis, dus uit eten gaan is wat dat betreft meestal teleurstellend. Maar bij het Runderke zeker niet, heerlijk vlees en heel goed klaargemaakt. Alle gerechten waren smakelijk en goed klaargemaakt. Fijne bediening.
Het enige wat jammer was, is dat de verwarming achterin de zaak het niet goed doet. Op ons verzoek is deze wel wat warmer gezet, maar daar merkte je uiteindelijk weinig van. De radiator werd ook gewoon niet echt warm (misschien een keer ontluchten?). Een volgende keer zouden we daarom liever voorin de zaak zitten, daar is het veel aangenamer.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ik had nog een AH actie kaart die nog een week geldig was. Duidelijk was te merken dat ik niet de enige was, vandaar de beoordeling bij de wachttijd met redelijk, normaliter is de wachttijd kort. De medewerkers deden hun uiterste best om een ieder tot zins te maken, fantastisch, petje af! En dan de kwaliteit van het eten, zeer goed! Die beoordeling is eigenlijk nog te laag, ik zou liever zeggen: Uitstekend!! Wees zuinig op deze kok en zijn medewerkers, daar tref je er maar weinig van! Goed om te zien dat het gezamenlijke team zich zo ontzettend uitslooft om hun gastheerschap waar te maken. Komen graag terug!
stout .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij aten hier nu voor de 4de keer met een AHmenu bon en gaan dan voor ribeye en/of kalfswang omdat je deze vleesgerechten niet vaak tegen komt. Aanrader. Vlotte bediening en leuk restaurant.
wildymph .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Goede bediening en goed gegeten, kortom goede prijs-/kwaliteitverhouding met de AH-kortingsbon. Zonder kortingsbon toch wat aan de dure kant.
fransmintjens .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een prettig restaurant, vlees van hoge kwaliteit en prima bereid. Kalfwang en rib eye.
Bediening rustig en netjes. Goede periodes tussen de gerechten.
Het restaurant was vol maar er heerst een rustige sfeer.
wildymph .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We moesten erg lang (ruim half uur) wachten voordat iemand kwam vragen wat we wilde drinken. Men bood hiervoor uit zichzelf hun verontschuldiging aan en ter compensatie kregen we 'n glas wijn v.r.v. de zaak. Dit spontane gebaar, de kwaliteit van het eten en de prettige bediening maakte het minpuntje bij de entree ruimschoots goed. Dus een aanrader voor een gezellig en goed diner!
hhilberink78 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeker een restaurant om terug te komen: zeer plezierige en gastvrije bediening, we kwamen met een kleine hond na een lange wandeling en dit was geen probleem. Het eten was heerlijk, ook voor de kinderen. Prima adresje!!