't Runderke

Noorderwal 40 7241 BL Lochem Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant 't Runderke

Een aangename verrassing voor iedereen die hier terechtkomt. Restaurant 't Runderke is sfeervol ingericht en heeft een prachtige binnentuin. Hier voelt iedereen zich thuis! Hun specialiteit is rundvlees van hun eigen veehandelsbedrijf. Hierdoor kunnen ze door de juiste huisvesting, voeding en een goed rijpingsproces bijzonder mals vlees bereiden. Dit moet je proeven!

Glas champagne

olga L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
J.D S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Uitmuntende kwaliteit vlees. Mensen werken hard. Wel levendig. Soms zelfs een beetje rumoerig.
In boven gedeelte precies goe.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Voor detweede keer een bezoek gebracht. Was rekening gehouden met onze wensen betreft tafelplaatsing, I.v.m.beperking van twee personen.verder alles naar wens.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prettige sfeer, aardig personeel , snelle bediening en lekkere gerechten.
Voor "geen vleeseters" mag de kaart wel wat meer bieden.
stout .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Met AH bon alweer genoten van de 3 gerechten. Eerste gerecht beiden gamba's en echt lekker; hoofdmaaltijd: lady rib eye + garnituur van koolsalade + frietjes + ronde worteltjes + appelcompôte zeer smakelijk en na voor de een pêche melba en de ander 3kleuren ijs. Goed restaurant en lekker bereide gerechten.
Leo T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Eten was goed en lekker,
Vlotte en vriendelijke aangename bediening,
Gezellige aankleding.
We gaan er beslist nog een keer weer heen.
f.brinkhof .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
we waren met vier personen 3keer zalm was prima1keer spare-ribs was erg vet het viel mij erg tegen.

misschien komt dat door de A H actie

De keuze was voor mij een beetje beperkt.
Ger E.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Gezellig restaurant waar de prijs kwaliteit verhouding doorslaat naar de kwaliteit door het gebruik van plaatselijke producten met name het jonge rundvlees is zelfs blindelings bestellen van de kaart een succes
janniepeter .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij het Runderke. Aardige bediening en het restaurant is gezellig ingericht. Als we weer in Lochem zijn gaan we zeker daar weer eten.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Komend uit de Randstad waren we hier een paar jaar geleden al eens geweest. Het was ons toen goed bevallen en de kwaliteit van het eten en de bediening is sedertdien even goed gebleven. Ook prettig dat we de hond mee mochten nemen die heel rustig onder de tafel kon liggen.
C. W.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Gegeten via AH aktie: Nette en vriendelijke ontvangst/bediening. Heerlijk malse ladysteak, fantastiche rode huiswijn. Goed meegedacht met gluten/melkvrij. Prijs met aktie redelijk (ong. 70,00 voor 2 personen incl. drank); zonder aktie vrij duur.
Timothy D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Beleefde bediening.alles was naar wens. De surf en turf was zeer lekker! Een echte aanrader. Ook de ribbetjes van jong rund was echt de moeite!
cees58 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten, mijn man had runder spare ribs( nooit van gehoord) boterzacht en zeker voor herhaling. Ik had een lady steak, super mals. Het 3 gangen diner was meer dan voldoende. We komen zeker weer terug.
Rikie R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Ik was samen met een goede kennis bij 't Runderke en hebben genoten van een 3-gangen keuzemenu. Ik had gereserveerd bij 't Runderke via de AH actie, zegels sparen. Wij hebben heerlijk gegeten !
silhan .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken.
Zeker een aanrader voor de volgende keer.
Leuke binnentuin.
Aardige bediening.
Kortom we zijn tevreden.
Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wij komen hier regelmatig en het eten was zoals gewoonlijk prima.
Het reserveren gaat echter stroef, er wordt bij binnenkomst niet gevraagd of er gereserveerd is en als je dat zelf aangeeft wordt er niet op gereageerd.
Wij hadden de laatste 2 keer een tafelvoorkeur opgegeven waar niets mee gedaan was, gelukkig was de voorkeur uiteindelijk toch mogelijk.
In het vervolg iets beter de reserveringen bekijken en er ook iets mee doen, zou erg prettig zijn.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
voor de 2e keer naar dit restaurant geweest, waar we weer hebben genoten van de relaxte sfeer, professionele bediening, voldoende keuze en lekkere gerechten
Margreet W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Geen commentaar. Zie bovenstaande score
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
prima gelegenheid, ,met mooiweer ook mooie ruimte buiten! aanrader ! makkelijk te bereiken en vlak in de buurt van grote parkeerplaats