't Runderke

Noorderwal 40 7241 BL Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant 't Runderke

Een aangename verrassing voor iedereen die hier terechtkomt. Restaurant 't Runderke is sfeervol ingericht en heeft een prachtige binnentuin. Hier voelt iedereen zich thuis! Hun specialiteit is rundvlees van hun eigen veehandelsbedrijf. Hierdoor kunnen ze door de juiste huisvesting, voeding en een goed rijpingsproces bijzonder mals vlees bereiden. Dit moet je proeven!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Runderke

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:00

Henk S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ik had nog een AH actie kaart die nog een week geldig was. Duidelijk was te merken dat ik niet de enige was, vandaar de beoordeling bij de wachttijd met redelijk, normaliter is de wachttijd kort. De medewerkers deden hun uiterste best om een ieder tot zins te maken, fantastisch, petje af! En dan de kwaliteit van het eten, zeer goed! Die beoordeling is eigenlijk nog te laag, ik zou liever zeggen: Uitstekend!! Wees zuinig op deze kok en zijn medewerkers, daar tref je er maar weinig van! Goed om te zien dat het gezamenlijke team zich zo ontzettend uitslooft om hun gastheerschap waar te maken. Komen graag terug!
stout .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij aten hier nu voor de 4de keer met een AHmenu bon en gaan dan voor ribeye en/of kalfswang omdat je deze vleesgerechten niet vaak tegen komt. Aanrader. Vlotte bediening en leuk restaurant.
wildymph .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Goede bediening en goed gegeten, kortom goede prijs-/kwaliteitverhouding met de AH-kortingsbon. Zonder kortingsbon toch wat aan de dure kant.
fransmintjens .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een prettig restaurant, vlees van hoge kwaliteit en prima bereid. Kalfwang en rib eye.
Bediening rustig en netjes. Goede periodes tussen de gerechten.
Het restaurant was vol maar er heerst een rustige sfeer.
wildymph .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We moesten erg lang (ruim half uur) wachten voordat iemand kwam vragen wat we wilde drinken. Men bood hiervoor uit zichzelf hun verontschuldiging aan en ter compensatie kregen we 'n glas wijn v.r.v. de zaak. Dit spontane gebaar, de kwaliteit van het eten en de prettige bediening maakte het minpuntje bij de entree ruimschoots goed. Dus een aanrader voor een gezellig en goed diner!
hhilberink78 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeker een restaurant om terug te komen: zeer plezierige en gastvrije bediening, we kwamen met een kleine hond na een lange wandeling en dit was geen probleem. Het eten was heerlijk, ook voor de kinderen. Prima adresje!!
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Hoofdgerechten prima prijs/kwaliteit verhouding. Lekkere ossenstaartsoep (maar waarom krijgen andere gasten wel een scheutje Madeira?). Kalfswang is een smakelijk stukje vlees. Ribeye lekker en goed gebakken. Verrassende groenten. Dame Blanche erg basic. Achtergrondmuziek is wel eeeeerg slaapverwekkend (Ave Maria). Koffie, bijgestaan door allerlei snoepjes, koekjes, bonbons en likeurachtige slagroom, was teleurstellend slap. Thee assortiment werd leuk gepresenteerd. Bediening: professioneel maar een tikje verveeld.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Na een heerlijk ontspannen week in Twente, wilden we de verjaardag van mijn echtgenoot vieren bij ’t Runderke. Het eten was erg goed. De bediening echter draaide verveeld een programma af. De bestelling werd opgenomen en ik moest nog snel vragen of onze zoon saus bij zijn vlees kon krijgen. Na het voorgerecht werd het vlees geserveerd. Omdat het even duurde voordat de aardappels en groenten kwamen, zijn wij vast begonnen met eten. Om de saus moest nog een keer gevraagd worden. Wel werd regelmatig geïnformeerd of wij nog iets wilden drinken (voor de omzet?); helaas werd niet even de moeite genomen om af te wachten welk glas rode wijn ik graag wilde. Voor het kaarsje dat tijdens het eten uitging werd een nieuw kaarsje op tafel geslingerd. De handelingen werden wel verricht, maar zonder enige interesse. Toen de “vaste” klanten kwamen aan de ronde tafel, ging alle aandacht naar hen uit. Er werd vervolgens “gezellig” van achter de bar met hen bijgepraat en aan tafel een mop verteld. Gesprek en mop werden door de overige gasten – ongewenst – aangehoord.
Professionele bediening (gastheer) geeft alle gasten het gevoel welkom te zijn.
Tegelijk met ons vertrok een echtpaar dat het ogenschijnlijk, net als ons, ook voor gezien hield.
Wij hebben lekker gegeten maar gaan bij ons volgende bezoek aan Twente niet terug naar ’t Runderke.
mcojas .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Bij binnenkomst duurde het best een tijdje voordat we aandacht kregen. Dat is jammer, wat dat maakt of breekt je binnenkomst. Een "Goedenavond, ik kom zo bij u" moet toch altijd wel even lukken lijkt me... Het was erg druk en er was eigenlijk te weinig bediening die avond. Met 2 kinderen erbij duurde het te lang voordat er iets op tafel kwam. Maar het eten maakte dat zeker goed. Erg lekker! De rib eye lady's steak was super mals. Een aanrader! Voor ons een reden om hier nog een keer terug te komen.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
17-12-2016
Wij hadden bij Restaurant t'Runderke in Lochem voor vier personen
gereserveerd met AH actie bon.En bij binnen komst gelijk brood met kruidenkboter en een knoflooboter gezellig wat te drinken besteld en vooraf en daarna hoofdgerecht ik had kalfswang besteld nooit eerder gegeten voortreflijk botermals de sparribs nog nergens zo lekker gegeten plus de verse rabarbercompoot en spinazie en nog een witlof salade het is niet om op te scheppen maar echt heerlijk.
Ik kan iedereen aanbevelen de bedining en keukenstaf perfect voor een avond uit even vriendelijk ondanks dat de zaak vol zat.Gezellig met vrienden en ook familie en zakelijk
vriendelijk gr wij komen zeker terug
Peter Schipper en gezelschap
ijskonijn .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gezellige sfeer en echt lekker eten. Het vlees was super mals! Ik kom zeker weer een keer eten, ook zonder de AH restaurantactie!
JannyWtA .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het was erg druk en daar had het personeel wel een beetje moeite mee. Ons bestelde broodmandje niet gekregen ( ging vorig jaar hier ook mis, ook vergeten!), maar het eten was heerlijk. Entrecote, spareribs, leuke portie en goed van smaak. De spinazie en rabarber als bijgerecht, hmm. We komen zeker nog eens terug.
Herman T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar was echt gezellig
We gaan als we in Lochem zijn er zeker weer eten.
Voor iedereen aanbevolen
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
We hebben hier met de AH actie gegeten, je krijgt dan een aangepast menu maar met voldoende keuze! We hadden de carpaccio, de spare ribs en kalfswang. Erg lekker zacht vlees. Restaurant ziet er super uit, voldoende ruimte tussen de tafels. Vriendelijke bediening, wij vinden het wel een aanrader!
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Lekker gegeten, mooi restaurant, zeer vriendelijke bediening. Aanrader als je toch in deze omgeving bent!
Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het eten was zoals gewoonlijk prima, alleen de bediening liet voor ons gevoel te wensen over.
Het was erg moeilijk om de aandacht van het personeel te trekken, na het uitserveren liep men zonder om zich heen te kijken richting bar of keuken. Het gaf ons het gevoel in een achterafhoekje van de zaak te zitten.
Jammer want verder was de bediening vriendelijk en correct.
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ik heb verrukkelijk gegeten! Met veel aandacht bereidt. Bediening erg vriendelijk en heel attent. Ik kan een ieder, die rundvlees lekker vindt, dit restaurant aanraden!!
MarloesM .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Erg lekker gegeten. Dessert simpel (advies: kies voor goede slagroom uit de kidde). Carpaccio heel bijzonder met de maggiplant, goed stuk mals vlees. Heerlijk.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst, leuk AH menu, gezellige sfeer, door drukte wat langer moeten wachten, maar het vlees was voortreffelijk!
A V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellig restaurant - gezellig en vriendelijk personeel - bediening was uiterst aangenaam - bedienend personeel was belangstellend - dit restaurant is aan te bevelen aan anderen.
TOPPY.