't Rozenknopje

Hoogstraat 59 5615 PA Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant 't Rozenknopje

Iedereen is gelijk

Café 't Rozenknopje, ofwel de Rozenknop of kortweg de Knop, is al sinds mensenheugenis een begrip in Eindhoven. Daar waar het vroeger de huiskamer van Gestel werd genoemd is het tegenwoordig een huiskamer voor iedereen. Zeven dagen per week wordt er in de vernieuwde Rozenknop gedronken en gegeten, worden verhalen verteld, lief en leed gedeeld en staat muziek centraal. Onder de bezielende leiding van kok Daan Vermeulen wordt er zeven dag per week gekookt in de Rozenknop. Er wordt enkel gewerkt met dagverse producten, waar mogelijk regionaal en dat proef je. Het sociale aspect van samen eten staat bij de Rozenknop hoog in het vaandel. Kom het zelf ervaren op een van de meest authentieke plekken van de stad!

Meer informatie over restaurant 't Rozenknopje

De Rozenknop is goed bereikbaar per OV. Er zijn diverse bushaltes in de directe omgeving.
  • : Aan de overzijde van de straat is een ruimte parkeerplaats. Tot 21.00 uur is het betaald parkeren.

De keuken is zeven dagen per week geopend van 12.00 tot 22.00
Het café is zeven dagen per week geopend van 12.00 tot 02.00.

Jouw recensie over het restaurant 't Rozenknopje

Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Zo gezellig als bij Het Rozenknopje tref je het zelden bij restaurants. Op het weekend is er vaak levende muziek, leuke lokale bands! Ondertussen wordt je eten geserveerd, zeer smakelijk bereid en voor een prijs dat je denkt : "waar doen ze het van?" Een aanrader! Wel reserveren want er zijn al veel mensen fan van deze plek. Eén ding: rustig praten is er door de muziek niet bij.......
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
gewoon goed voor een eerlijke prijs! 3 mensen hadden de angus steak en die was super. de daghap was een lamscurry met aardappelpuree, dat was okay, niet heel spannend qua smaaksensatie . maar zoals altijd weer een gezellige avond gehad in de Knop! top!
Wilma E.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Lekker gegeten en een gezellige ambiance!
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Zeer goed gegeten! Grote portie, mooi opgemaakt bord, voor een fijne prijs. Het enige nadeel was dat er veel rumoer was in het cafégedeelte waardoor praten met mijn tafelgenoot een uitdaging was. Dat zal vast niet iedere avond zo zijn. Wij waren er op een zondag om 20.30 uur. Oh ja, ze draaiden fijne muziek, van Johnny Cash tot Van Morrisson. Snel weer terug om lekker te eten!
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Altijd heerlijk om in de Rozenknop te eten! Daarbij is het ook leuk dat er altijd activiteiten zijn die je niet verwacht. Een gezellig eet/buurt/muziek/entertainment café. Een aanwinst in Eindhoven en omgeving.
mira S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Ik ben hier gister met mijn vader gaan eten en we hebben een heerlijke avond gehad! Het eten was top, niet duur en grote porties. We moesten volgens de serveerster wat langer wachten op ons hoofdgerecht doordat de oven stuk was gegaan, en ter compensatie bood ze ons een wijntje van het huis aan, super service dus!
Ik kom hier zeker nog vaak terug!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Wel leuk maar het zit in een café waardoor het erg remoerig is.
marieta K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gezellig bruin café restaurant. Eten was heel lekker, ik kan de hazenpeper aanbevelen. Prijs kwaliteit was goed.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Geweldige manier om kerstavond buitenshuis te vieren. Goed gezelschap.
Voor herhaling vatbaar.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Erg gezellig! Zeer vriendelijke bediening, en goed eten! Is een leuke tent, waar je kunt eten, maar ook gezellig een drankje kunt doen, en naar muziek kan luisteren
Hans de Graaff H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Er heerst een prima sfeer, maar de akoestiek maakt een tafelconversatie wat moeizaam. Het eten is erg smakelijk, de frieten zijn de beste van Eindhoven.
Ralph K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het eten was prima. Vers, voldoende en simpel. Prijs/kwaliteit is goed. Service vriendelijk en amicaal. Sfeer zoals het in een goed eetcafé hoort te zijn.
Stef K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Erg gezellig bruin cafe waar je een heerlijk hapje kunt eten en daarna kunt genieten van live muziek! De relatief nieuwe eigenaar heeft er weer een levendig cafe van gemaakt.
Emma T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het was echt mega druk. Er had blijkbaar een groep gereserveerd en nog een tweede groep van 20 man was onaangekondigd gekomen. Hierdoor kon je tijdens het eten bijna geen fatsoenlijk gesprek voeren vanwege het lawaai. Het is een gezellige kroeg sfeer maar geen aanrader om te gaan eten vanwege de drukte. Het eten zelf was wel Oke. Niet heel speciaal en had voor de prijs wel iets meer verwacht. Zou er nog wel terug kunnen gaan om wat te drinken maar nier meer om te eten.. Jammer want had er meer van verwacht!
Rock S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Prima, zoals altijd
Jaap F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker en goedkoop eten in een gezellige buurtkroeg.
J-P V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
gewoon een hele leuke plek om een hapje te eten. Bediening aardig en service gericht.
LAURA-ELLEN .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een ontzettend gezellige sfeer. Leuke mensen ontmoet aan de stamtafel. Fijne muziek, kortom alsof je in een warm bad stapt. Kan het iedereen aanbevelen!
Jpg P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het was een gezellige avond.