't Rozenknopje

Hoogstraat 59 5615 PA Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant 't Rozenknopje

Iedereen is gelijk

Café 't Rozenknopje, ofwel de Rozenknop of kortweg de Knop, is al sinds mensenheugenis een begrip in Eindhoven. Daar waar het vroeger de huiskamer van Gestel werd genoemd is het tegenwoordig een huiskamer voor iedereen. Zeven dagen per week wordt er in de vernieuwde Rozenknop gedronken en gegeten, worden verhalen verteld, lief en leed gedeeld en staat muziek centraal. Onder de bezielende leiding van kok Daan Vermeulen wordt er zeven dag per week gekookt in de Rozenknop. Er wordt enkel gewerkt met dagverse producten, waar mogelijk regionaal en dat proef je. Het sociale aspect van samen eten staat bij de Rozenknop hoog in het vaandel. Kom het zelf ervaren op een van de meest authentieke plekken van de stad!

Meer informatie over restaurant 't Rozenknopje

De Rozenknop is goed bereikbaar per OV. Er zijn diverse bushaltes in de directe omgeving.
  • : Aan de overzijde van de straat is een ruimte parkeerplaats. Tot 21.00 uur is het betaald parkeren.

De keuken is zeven dagen per week geopend van 12.00 tot 22.00
Het café is zeven dagen per week geopend van 12.00 tot 02.00.

Jouw recensie over het restaurant 't Rozenknopje

• Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Erg veel lawaai, konden elkaar bijna niet verstaan. Voorgerecht erg weinig voor 8,50 euro ook het toetje was niet erg spectaculair. Hoofdgerecht was voldoende.
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Nieuwe kok in de Knop! Zalig gegeten! Gezellige sfeer, zoals een bruin café hoort te zijn. Lekkere muziek op de achtergrond. Prijzen en porties zeer redelijk.
Klein puntje van aandacht is misschien om te zorgen dat de vensterbanken na het verwijderen van de kerstversiering goed schoongemaakt worden en de tapijtjes op tafel ff een keer van een sopje voorzien. Verder was het totaal niet onhygiënisch, bestek, borden en glaswerk waren netjes schoon.
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
In zo’n ‘bruin eetcafé’ verwacht ik eten van middelmatige kwaliteit te krijgen. Dat was echter niet het geval: het eten was goed bereid. En héél verrassend: we kregen er een flinke hoeveelheid knapperige groenten bij. De service was ook goed. Men ging flexibel om met de andere omstandigheden (we aten hier op oudejaarsdag) en niets was een probleem. Terwijl ze al volop een feest aan het voorbereiden waren. Er was tevens een gezellige informele sfeer. Leuk meubilair, vrolijke aankleding, zoals het hoort op zo’n plek.
GertenTrudy D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Bediening aardig en vriendelijk, kwaliteit van eten viel erg tegen.
Wietsjw P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Goede vriendelijke bediening en lekker eten!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Fantastisch en gezellig ouderwets bruin café plus plus++ Geweldige bediening. Gezellig informeel, snel en efficient!
Geweldige plek om gezellig te zitten en te kletsen! Ga daarheen!!
Solexification J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Enorme herrie op vrijdagavond. Mijn eigen schuld om daar dan te reserveren.
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
we hebben er weer heerlijk gegeten!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
gezellig, reuring, goede en vlotte bediening, lekker eten
Karlijn .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Leuke en gezellige sfeer. Kaart was voldoende uitgebreid, maar de kwaliteit van de hoofdgerechten was matig. Varkenshaasspiesjes buiten de kaart voldeden niet aan de verwachtingen. Toetjes waren weer heerlijk en voor een lekker biertje erbij, zit je bij Rozenknopje ook prima.
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
heerlijk gegeten!
Anand M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Gemoedelijk restaurant met een mooie Eindhovense sfeer
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Vriendelijk personeel.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
geweldig eetcafé; alle leeftijden, rangen, kleuren, standen door elkaar: gastvrijheid ten top!
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Zo gezellig als bij Het Rozenknopje tref je het zelden bij restaurants. Op het weekend is er vaak levende muziek, leuke lokale bands! Ondertussen wordt je eten geserveerd, zeer smakelijk bereid en voor een prijs dat je denkt : "waar doen ze het van?" Een aanrader! Wel reserveren want er zijn al veel mensen fan van deze plek. Eén ding: rustig praten is er door de muziek niet bij.......
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
gewoon goed voor een eerlijke prijs! 3 mensen hadden de angus steak en die was super. de daghap was een lamscurry met aardappelpuree, dat was okay, niet heel spannend qua smaaksensatie . maar zoals altijd weer een gezellige avond gehad in de Knop! top!
Wilma E.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Lekker gegeten en een gezellige ambiance!
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Zeer goed gegeten! Grote portie, mooi opgemaakt bord, voor een fijne prijs. Het enige nadeel was dat er veel rumoer was in het cafégedeelte waardoor praten met mijn tafelgenoot een uitdaging was. Dat zal vast niet iedere avond zo zijn. Wij waren er op een zondag om 20.30 uur. Oh ja, ze draaiden fijne muziek, van Johnny Cash tot Van Morrisson. Snel weer terug om lekker te eten!
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Altijd heerlijk om in de Rozenknop te eten! Daarbij is het ook leuk dat er altijd activiteiten zijn die je niet verwacht. Een gezellig eet/buurt/muziek/entertainment café. Een aanwinst in Eindhoven en omgeving.
mira S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Ik ben hier gister met mijn vader gaan eten en we hebben een heerlijke avond gehad! Het eten was top, niet duur en grote porties. We moesten volgens de serveerster wat langer wachten op ons hoofdgerecht doordat de oven stuk was gegaan, en ter compensatie bood ze ons een wijntje van het huis aan, super service dus!
Ik kom hier zeker nog vaak terug!