't Roerpotje

Stationsplein 13 6041 GN Roermond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Roerpotje

Miel C.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
heerlijk gegeten met vrienden.
leuk concept en betaalbaar. super leuk dessert, het citroentaartje!
klein tipje voor de bediening, zorg ervoor dat je weet wat er in de gerechten zit, dat scheelt een hoop vraagwerk aan de keuken en komt wat professioneler over
Veerle16 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Inmiddels al meermalen gegeten bij het Roerpotje.
Erg leuk concept. Goede uitleg van de bediening hierover. Snelle service.
Leuke aankleding.
Gerechten zeer afwisselend, voor elk wat wils, en van goede kwaliteit.
Veronique B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Het eten was lekker.
Het concept spreekt me aan.
Bediening was vriendelijk
Het is fijn dat je kunt blijven eten en verschillende dingen kunt proeven onbeperkt
Lexjansen .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Het restaurant is van binnen erg mooi. Leuke foto's aan de muren en mooie tafels. Het concept is prima uitgewerkt, alleen is het jammer dat je maar 4 verschillende gerechten per ronde kan bestellen. De gerechten zelf waren voor wat ik er van verwacht had prima. Niet top, maar voor een all you can eat concept een ruim voldoende. De thaisesoep, het kaasje, en de oesters waren prima op smaak. De kipspiesjes waren echter veel te zout. De kalfsburger was gewoon goed. De burger nog wat rood van binnen en lekker sappig. Niveau van de bediening is redelijk. Het oogt wat ongeorganiseerd. Ze zijn wel vriendelijk gelukkig. Een plek waar je met een gezelschap lekker lang kan tafelen en net wat beter dan bij andere all you can eat concepten.
Maryvansmaalen .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Bij het Roerpotje is het thema All you can eat, met heerlijke gerechtjes. De porties zijn klein, maar je mag er zoveel bestellen als je wilt. De bediening is heel vriendelijk. Op het terras is het heerlijk toeven, maar dan moet het niet te warm zijn buiten. Binnen is het netjes, maar je zit vrij dicht op de andere gasten. Het eten vond ik echt heerlijk. Je kunt zelf kiezen of je vlot of iets rustiger wilt eten, zodra je een bestelling doorgeeft, krijg je het echt vrij snel.
Paula8619 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Met 7 personen gegeten hier gegeten. Wat mij tegenviel is dat we door t aantal personen maar 4 verschillende gerechtjes mochten kiezen. Wat dus betekend dat er wat overleg moet plaats vinden over de bestelling. Enkele gerechten met meerprijs. Persoonlijk vond ik echt alle gerechten die ik heb gehad echt niks bijzonders. Nee ik kom hier echt niet meer terug wat een tegenvaller. T concept wordt op meerdere plekken in Limburg aangeboden, wellicht de moeite waard om eerst eens ergens anders te kijken.
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2013
onbeperkt uit het menu eten voor €23,50 of 'beperkt' weinig tijd-menu van 2 gerechten voor 17,50 is een aardige formule, maar daar komt dan nog drank en nagerecht bij. Kleine maar fijne hapjes, vriendelijke bediening en als de on schijnt is het een leuk terras.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Men hanteert een aardig concept, een soort luxe tapas, maar dan Frans/fusion. Je kunt bijv. alleen voorgerechten eten. De kwaliteit is behoorlijk. De moeite van een bezoek zeker waard.
Han G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013

Enkele dagen geleden hebben wij hier gegeten in deze gelegenheid met het nieuwe concept: "Geniet ... zonder limiet!". Bestel per keer 1 gerecht per persoon naar keuze. Bij een tafel van 5 personen en meer maximaal 4 verschillende gerechten per ronde.
In een enigszins tegenvallend zaaltje zaten wij met twaalftal personen aan één lange tafel ( niet erg gesprek-uitnodigend) en dat in het kader van een afscheid. Ja, en dan het voormelde concept: er is in principe niets mee maar de basisprijs van € 23,50 is voor hetgeen wordt geboden toch echt aan de hoge kant. Voeg daarbij de diverse meerprijzen en de tarieven voor de nagerechten en de koffie, dan kom je al heel snel uit op een prijs van gemiddeld € 55,= en dat is toch niet misselijk?! Bekijk de langwerpige uitnodigende menukaart maar eens.
Smaken waren in orde evenals gastvriendelijkheid.
Maar het is toch wel aardig "aan de prijs".
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2012
Eten aan het stationsplein in Roermond. Ondanks dat we hadden gereserveerd (4 personen) was er alleen nog maar plaats buiten onder de luifel. Dat hadden ze bij de reservering wel even mogen zeggen. Het eten is prima en alles ziet er leuk verzorgd uit. De bediening werkt hard en heeft het erg druk waardoor ze wat gestrest lijkt en dat is jammer. Stevige prijzen maar toch de moeite waard.