't Rimpelt

Meer informatie over restaurant 't Rimpelt

• Terras
HarroldvV .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Vanavond uitstekend gegeten bij 't Rimpelt!
Als voorgerecht carpaccio. In andere restaurants zwemt deze nog wel eens in de olie of is niet mals; deze was uitstekend!
Als hoofdgerecht schnitzel; delen met mijn vrouw was geen probleem en in de keuken al geregeld. Bijgaande champignonsaus bestond uit verse gebakken champignons met saus ipv saus met een verdwaald stukje champignon.
Huiswijn smaakte prima; eerst een witte Chardonney en daarna een rode sauvignon cabernet. Vooral deze laatste was zowel qua geur als smaak uitstekend!
Toetje was eenvoudig maar lekker! Verse aardbeien met slagroom en vanille ijs.
Kortom een echte aanrader!
Curacao68 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Na een mooie wandeltocht hebben we met z'n vieren gegeten bij 't Rimpelt.
Het was voor ons de tweede keer en het was wederom perfect. We hadden alle vier een verschillend menu gekozen w.o. ook het verrassingsmenu.
Alle gerechten waren heerlijk en precies goed. De verschillende bijgerechten pasten er goed bij en er was meer dan voldoende.
De bediening is klantgericht en zeer vriendelijk. De gemoedelijke sfeer maakt dat jej je echt gast voelt. 't Rimpelt is een echte aanrader.
Eddie H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Ruim, rustig en modern opgezet restaurant. Heerlijke tournedos gegeten die werkelijk smolt op de tong. Vele heerlijke bijgerechten, perfect van smaak. Voor een uitstekende prijs en kwaliteit gegeten.
Denotter .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
mij is door iens gevraagd iets meer in detail te gaan met betrekking tot mijn verblijf bij restaurant het Rimpelt.
Wij hebben regelmatig bij het Rimpelt gegeten. de laatste keer heb ik weer gekozen voor de carpaccio en de tournedos. Het is zeldzaam dat je zo'n kwalitatief perfecte tournedos krijgt. bij deze tournedos drink ik dan een huiswijn. Als die huiwijn niet goed is kun je de rest ook wel vergeten. gezien mijn kennis van wijn wist ik meteen dat het een cabernet sauvignon was die werkelijk heerlijk van smaak was.
over de bediening kan ik kort zijn, er werkt een jong en enthiosiast team. Ik ben geweldig bediend en ben werkelijk niets te kort gekomen.
In het kort is het Rimpelt een absolute aanrader.

groet Roland
Alice R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2012
Of het aan het mooie weer lag, dat er ineens best veel klandizie op het terras zat en er daardoor druk op de enige persoon in de bediening lag, weet ik niet, maar we hebben best lang moeten wachten op het eten. Daarbij hebben we slechts 1 consumptie per persoon gehad, we hadden wel meer willen drinken, maar daar werd niet naar gevraagd door de bediening.
Het eten was redelijk, maar niet iets om speciaal naar deze horeca gelegenheid terug te keren.

Nr30 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
enthousiast en gemotiveerd team, met als resultaat een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Bekend geworden door de uitstekende sate van de moeder van de zoon, die de keuken verder heeft verbreed en verfijnd.