T-Rex Dorpsstraat

Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hanny S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Als je van goed gebarbequed vlees houdt zit je hier goed! De kogelbiefstukken bleken heerlijk en de spareribs waren ook niet te versmaden. Hele goede frites. Hardwerkende mensen in de bediening. Door de weeks een voordeelmenu: gaan we ook eens proberen.
Marquiche .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Potverdorie, wat kun je hier goed eten! Werkelijk al het eten was lekker.
Vooraf Tempuragarnalen: heel mooi zacht van binnen. Als hoofdgerecht de zogenaamde T-Rex Burger: misschien wel de lekkerste burger die ik ooit heb gegeten. Twee mooie plakken vlees op een goede plak brood. Geen broodje bovenop, eigenaardig, maar wel een aanrader: zo komt de smaak veel beter tot zijn recht. Erbij goede frieten, die kosteloos werden aangevuld. Het nagerecht (ijscoupe) was niet heel bijzonder, maar wel lekker.
Hier zijn ook bieren van de Puttense brouwerij Hert Bier te krijgen: ook zeker aanraders.

De bediening was oké. De ene serveerster had duidelijk meer plezier in haar werk dan de andere. Het restaurant zelf zag er prima uit, maar ik vond het niet bijzonder sfeervol.
GJKmusic .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Bediening let niet op lege glazen blijven op tafel staan en er wordt niet gevraagd of je nog wat wilt drinken. We hadden een houthakkers steak die we terug hebben gestuurd. We hadden om medium gevraagd maar werd rauw geserveerd en de spek die erom heen zat was zwart. Al met al geen aanrader.
Sandervdsluijs .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Met onze twee dino-fans van 9 en 3 jaar oud moesten we natuurlijk naar T-rex. Gelukkig stonden we niet ver hier vandaan op de camping. We waren een van de eerste gasten en werden buitengewoon vriendelijk ontvangen. Het was lekker weer en ik had trek in een biertje; als tip kreeg ik een lokaal (Puttens) hertenbiertje, die inderdaad heerlijk fris smaakte. De kinderen kregen een leuke kleurplaat met aan de zijkant het kindermenu en wij hebben allebei iets van de kaart gekozen. Vooraf hadden we de T-rex sausage en de chicken piri piri, beiden erg lekker. Daarna het hoofdgerecht en als we geweten hadden dat het zoveel was hadden we het voorgerecht waarschijnlijk niet genomen. Ik had de varkensoester met brie en spek (goed, maar niet heel bijzonder) en mijn tafelgenote had een broodje bone-less spareribs, erg lekker, maar ook teveel. Desalniettemin nog een lekker dessert toe genomen. Al met al prima en gezellig gegeten. Zeker voor de carnivoren onder ons een absolute aanrader.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Uitstekende barbeque gerechten, dicht bij het centrum van Putten. parkeren geen probleem. Bediening was helaas erg traag, en onhandig: mijn disgenote werd overgoten met barbequesaus. Ze kreeg een t-shirt van t-rex, en verder kon alleen een klein excuusje vanaf, en we moesten de rekening van de stomerij maar opsturen. Advies: ga in oude kleren eten.
BJ B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
T-Rex afficheert zich met een bord gezelligste restaurant van Nederland, dat beloofd dus wat. We worden netjes ontvangen en de zaak ziet er mooi uit. Mooie bar erin en voldoende decoratie aan het plafond. Gelijk een schaaltje nacho's op tafel. En dan de kaart?...de vleesliefhebbers zitten hier prima, want er is veel keus en niet het standaard riedeltje. We kiezen een italiaanse steak (steak gevuld met kaas en salami) en een dwergspiesl, met verschillende vleesgerechten. Ondertussen wordt de bestelde fles wijn netjes uitgeschonken.
De dwergspies valt helemaal in de smaak, bij de steak is het temperatuurverschil tussen het vlees en de kaas dusdanig dat dit de smaak beïnvloedt. En het gezelligste? Ach...Putten bleek ook nog de gezelligste kroeg van Nederland te hebben. U weet wel..wij van WC eend. Bij T-rex stapten we in ieder geval met een goed gevoel de deur weer uit.
Fe23 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Zaterdag gegeten bij T-Rex met een groep van 10 personen.
Eten was heerlijk. Had zelf de kipsaté, vlees was heerlijk mals. Lekkere friet erbij. Bediening was vriendelijk en we werden goed geholpen. Kom zeker nog eens terug!
Hanshaantjens .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
we gingen er voor het eerst eten en het viel ons op dat het interieur gezellig was ingericht. Bij het zien van de kaarten waren er mooie keuzes die je kon maken.
in had een beenhammetje dat 6 uur had gerookt en gegaart, niets was minder waar het hammetje kwam van een slager werd mij verteld nadat ik had gevraagd of het zelf was bereid, maar kwam volgens mij zo uit het plastic op mijn bord, na dat het iets verwarmt was, de soep had een hoog blik gehalte en ook over de sla had ik mijn twijfels..kortom ik had de indruk dat de kok een makelijke avond had..jammer. de bediening was wel goed en je werdt leuk geholpen. voor mij de laatste keer. ik miste gewoon verse producten.
Bedankt voor de recensie, ik neem deze serieus......dus bij deze gaat er één sollicitatiebrief naar Unoxx en één naar de Sligroo. Ik heb het idee dat deze recensie is aangepast is door Iens, want ik mis de schrijvvoutjes....

M.v.g . De Cock met C,O,C,K. ;(
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Erg leuk restaurant ala steakhouse! Mooi modern ingericht. Sinds aantal weken hebben ze een er een nieuwe menukaart dus die wilde wij even uitproberen. Als voorafje krijg je altijd tortilla chips bij met salsasaus als dipje. Erg lekker... We hadden de kogelbiefstuk met champignonsaus en de houthakkersteak. Huisgemaakte frietjes met kruiden en mayonaise en frisse salade erbij. Vlotte nette bediening en we hebben er heerlijk gegeten die avond! We komen snel weer terug als we in de buurt zijn.
Herberdine .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Super lekker gegeten! Heel mals vlees vooral de kippendijen zijn erg lekker ook de desserts zijn erg vers Heel vriendelijk personeel ik kende arretjes cake niet besloot een ander dessert te nemen en kreeg toen een stuk arretjes cake om het toch te proberen!
We hebben echt gesmuld hier Echt een aanrader!!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2013
Gezellig ingericht, goede bediening. Meteen wat nachos met pittige saus op tafel. Door de week serveren ze een driegangen menu voor € 19,95, heel schappelijk, waar naar je geld. De beenham smaakte prima. Ik sloeg het toetje over en nam een speciale koffie. Het was jammer dat deze volledig extra bij de rekening werd geteld.
Adnil84 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Toevallig binnengelopen, lekker gegeten!
Ik had de spare ribs. De pittige variant was niet erg spicy, maar wel lekker met goed vlees eraan. De patat die erbij werd geserveerd was heerlijk.
De bediening was vriendelijke en opvallend efficiënt! Ze kwamen vaak vragen of we nog iets wilden drinken en ruimden alles snel op. Complimenten hiervoor.

De inrichting vond ik niet erg gezellig, het was erg vol en krap en had iets weg van een (ongezellige) Chinees.
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Deze keer hadden we vooraf de Piri Piri kip en als hoofdgerecht de T-Rex Special. Met een lekker wijntje erbij, een goeie combinatie. De kip piri piri was lekker mals en heerlijk pittig, precies goed. De T-Rex Special was ook goed klaargemaakt, maar mag van mij iets pittiger. Misschien een goed idee om te vragen aan klanten of ze de t-rex special neutraal of pittig willen. Bijvoorbeeld een pittige variant aanbieden: de T-Rex Spicy. Dan kies ik die :-)

Het decor is mooi donkerbruin, prettig en sfeervol. En de service is uitstekend. De bediening is uitermate attent en vriendelijk!

Vergeet ik bijna. Als nagerecht: de Dame Blanche. Is niet zo origineel als afsluiter, maar wel erg lekker. Ook bij T-Rex.
Alie K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2012
Heerlijk gegeten en wijntje gedronken op eerste kerstdag.
Super avond gehad
ga zo door.
Wellicht tot snel
groet martin en alie koele
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
De bediening is erg vriendelijk en het is een gezellig restaurant. Het eten is goed bereid maar niet bijzonder, er staan ook niet hele unieke dingen op de kaart. Het concept dat je op dinsdag, woensdag en donderdag er 3 gangen kan eten voor 19,95 kan eten is erg leuk. Je hebt dan wel beperkte keus, maar alsnog zat lekkere dingen om uit te kunnen kiezen.
Kristof E.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Ik had er weinig van verwacht na ervaringen met andere steakhuizen. Ik was dus aangenaam verrast door het verzorgde interieur en de afwezigheid van koeievellen en cowboyhoeden.

De bediening is charmant en vriendelijk.

De kwaliteit van het eten was jammer genoeg geen verrassing. Het eten was goed maar op geen enkele wijze uitzonderlijk. De chili als voorgerecht was leuk bedacht, maar de steak was zelf nog een beetje aan de taaie kant. De frieten waren vers en ondanks het feit dat ze maar 1 keer gebakken waren toch veel lekkerder dan de standaard diepvriesfriet. Het dessert van de dag (watermeloenijs) was dan wel weer origineel alhoewel ook hier de uitvoering niet uitzonderlijk was.

Over het algemeen een zeer redelijk en degelijk restaurant. Mocht de kwaliteit van het eten iets beter worden dan zou ik hier zeker vaker komen.