Over het restaurant 't Regthuys

Historisch smullen op een wierde

Voor de uitvinding van de dijk verhoogden bewoners hun woonplaats om zich tegen de zee te beschermen. Dat is een wierde. Op de eeuwenoude wierde Wirdum tref je Restaurant ’t Regthuys met zicht op de oude kerk en Groningse natuur. Bij het ’t Regthuys in het historisch dorpje is niet alleen de oudste cultuur van Nederland, maar ook een gezellig en verrukkelijk restaurant.

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant 't Regthuys

Kitty W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Goed eten! Prima verhouding tussen prijs en kwaliteit!
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We hebben gekozen voor het dagmenu bestaande uit 3 gangen. Met name de Boeuf Stroganoff was heerlijk van smaak en zeer mals. We hebben genoten van het voortreffelijke maal. De bediening en de gezellige sfeer hebben er voor gezorgd dat we echt hebben genoten van de uitgaansavond..
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige omgeving. We voelden ons een welkome gast. Zeer aan te bevelen!
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
alles vonden wij zeer goed, alleen nu was de wachttijd wat langer dan normaal ook omdat het niet druk was.
Renée H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Bijzonder lekker gegeten in een aangename sfeer!
Gezina D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ter gelegenheid van ons 40 jarig huwelijk hebben wij hier met familie een fantastische avond mogen beleven. De hartelijke ontvangst was in een gezellige huiselijke omgeving in kerstsfeer. Een heerlijke amuse, elke keer weer anders. Smakelijke voorgerechten, hoofdgerechten en zoals altijd een feestelijke afsluiting van een heerlijk dessert. Natafelen onder het genot van een kopje koffie met truffel en als kers op de taart een heerlijke koffielikeur van het huis. Dit alles uitgeserveerd door Jelle Koetje zoals altijd correct, vriendelijk en gastvrij! Kortom het was weer GEWELDIG! Bedankt Jelle.
Jannie O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
was prima
P S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hadden besproken voor tafel met 3 personen. Wij werden goed ontvangen. Zeer vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit is goed. Het eten was van goede kwaliteit. Wanneer je er wilt eten van tevoren reserveren om teleurstelling te voorkomen. Het is een restaurant waar wij zeker nog een keer weer naar toe gaan vanuit Zeeland
Dina V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijke gegeten! Daarna genoten van leuk pianospel
Aly S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het is een mooie sfeervolle ambiance, heel aardige bediening en prima eten. Was al met al een zeer geslaagde avond en kan eigenlijk geen enkele op- of aanmerking bedenken. Een aanrade
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
zoals gewoonlijk, weer helemaal perfect, echte aanrader voor iedereen.
Maaike H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gezellige locatie met lekker eten.
Sjoerdtje W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was heerlijk en van goede kwaliteit, de bediening liet niets te wensen over. Fijne sfeer, wij zullen in de toekomst dit restaurant zeker vaker bezoeken.
Pp-Klaas .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Sfeervolle inrichting, voldoende ruimte tussen de tafels, aardige bediening. Met vier personen gegeten die verschillende gerechten hadden en ieder was tevreden over het geheel
a.kruizenga .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Komen zeker terug naar Wirdum en kunnen het aan bevelen bij andere mensen uit onze kennissen kring.
wij hebben al een aantal keren gebruik gemaakt van de mogelijkheid om te eten met Jens en deze keer is het ons prima bevallen.
peter K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Lekker gegeten, prima bediening, gezellig en geen lastige bijgeluiden of rumour. Graag een volgende keer weer. Waren er vanuit de ah actie sparen voor tweede diner gratis. Wel aangepaste keuze maar daarom niet minder lekker.
Desmitten .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het was al een flink aantal jaren geleden dat we bij het Regthuys waren. Het was nog altijd een heel gezellig iets. We zaten aanvankelijk met z'n vieren als enigen in de zaal, maar gelukkig kwam daar even later verandering in.
We hebben heerlijk gegeten (o.a. een heerlijk malse varkenshaas) en super gebakken patat) en zijn zeer tevreden over alles. De bediening was vriendelijk en voorkomend. Kortom, we komen zeker terug.
jkhofman .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuk restaurant met een gezellige uitstraling. De bediening was goed. De gerechten waren in het algemeen goed.
We gaan eens vaker naar dit restaurant.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
een bijzonder prettige avond op een plaats waar je het niet verwacht
en een hoofdgerecht wat je niet verwacht
in 3 woorden:prima de luxe