Over het restaurant 't Regthuys

Historisch smullen op een wierde

Voor de uitvinding van de dijk verhoogden bewoners hun woonplaats om zich tegen de zee te beschermen. Dat is een wierde. Op de eeuwenoude wierde Wirdum tref je Restaurant ’t Regthuys met zicht op de oude kerk en Groningse natuur. Bij het ’t Regthuys in het historisch dorpje is niet alleen de oudste cultuur van Nederland, maar ook een gezellig en verrukkelijk restaurant.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Regthuys

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag 17:00 - 22:00

p.michilsen .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We zijn erg tevreden over dit bezoek,de kwalieit van het gebodene en de bediening.
WE komen zeker in de komende tijd terug.
doko .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
De bediening was vriendelijk en vlot. Het eten was heerlijk. Lekker puur natuur! Wij hebben genoten! We komen zeker nog een keertje terug.
Johanna B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het was een gezellig uitje en heerlijk eten. De keuze die we konden maken uit de gerechten was goed. Anders altijd last van mijn maag en nu totaal niet. Onze jarige in het midden werd zelfs nog even in het zonnetje gezet.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Prima gegeten en ondanks de drukte was de wachttijd minimaal en de bediening uitstekend. Prima wijnadvies bij de gerechten.
c M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Prima gerechten, ook voor vegetariërs. Mooi opgemaakte borden, heerlijke, zelfgemaakte frieten en, zoals altijd, een persoonlijke, vlotte bediening. Je kunt de communicatie van bediening naar keuken en andersom volgen en deze is super goed georganiseerd en helder. Petje af, veel collega's kunnen er wat van leren.
We komen graag weer terug.
Nienke H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten hier, voor een schappelijke prijs en in een ontspannen sfeer met zeer vriendelijke bediening. Dit blijft ons favoriete restaurant!
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gezellig, heerlijk eten. Heerlijk rustige achtergrondmuziek. Vriendelijke bediening. Geen lawaai en heel gezellig sfeervol ingericht. Voor herhaling vatbaar!
tiny B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben met 4 vriendinnen gegeten bij ' t Regthuys en waren alle vier erg tevreden over het eten , de sfeer en de bediening!
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Goed eten, goeie Prijs kwaliteit verhouding xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
jany N.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
wij waren blij verrast door de kwaliteit van de gerechten, heerlijke smaken en smaakvol geserveerd. alle onderdelen creatief gerangschikt
rudi K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Kelnerin was nieuw maar erg vriendelijk en behulpzaam. Waren in jaren niet geweest.Het was een zeer aangename terugkomst met behulp van AH actie. Wij komen weer!
JanMteG .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Het was een vreugde weer eens in 't Regthuys te zijn. Het eten was uitstekend. De bediening uitermate correct. Jammer dat het weer tegenzat, want buiten zit je nog veel leuker.
Komen vast terug.
Hanny/Jan Marrink
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk. We kregen een amuse , dit was een vissoep. We hebben aangegeven dat twee personen niet niet van vid houden, geen probleem,er werd gelijk een andere amuse aangeboden. Deze was erg lekker.
We konden in alle rust eten, terwijl het best druk was. Alle tafels waren bezet.
We komen zeker terug. Een aanrader!!
Marleen O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Je kan kiezen uit verschillende keuzemenu's in 2 prijsklassen. 28(?) of 37,50. Je betaald uiteraard de duurste. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
we komen zeker weer terug . het is de moeite waard om er heen en terug 80 kilometer voor te rijden.
vooral de bediening was top
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Eten was overheerlijk en juiste porties en locatie sfeervol en 'huiselijk' gezellig. Reden op nog eens terug te komen! Verheug me dan om met mooi weer buiten te zitten met apperatief en koffie.
De amuse en de truffel waren overheerlijk
E.E. M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij 't Regthuys in Wirdum.Het was heel bijzonder ! Er moet wel een heel goede kok werkzaam zijn ! De bediening was ook heel prettig !
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zoals gewoonlijk, helemaal perfect.
Wij komen er heel vaak en hebben nu buiten gegeten,helemaal te gek.
Een klein puntje toevoegen: terras een beetje te klein en heeft een metamorfose nodig.
Roelie H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar , fijne bediening en gastvrij , mooie locatie fijne sfeer ,we gaan zeker nog eens